Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

2 hours ago, mohr said:

Mazda 6 poslednjih 20 godina izgleda fenomenalno, koji god dizajn, nova trojka je bruka isto, oni CX su isto svi lepi iako nisam fan SUV-a

ma nemoj zezati ... ona "prva" generacija, tipa 2005-2006 ili kad god, sasvim ok, onda su napravili ono nešto kao drugu generaciju, dok nisu naboli ovu "treću" sa ovom crvenom bojom i sad samo voze po tome već 10 godina uz minimalne izmene.

da ne pričamo da iznutra izgleda kao iz 2008 godine i dalje sa onim infotainment sistemom sa 320x240 rezolucijom.

Mislim, kul je sve to, lepo izgleda, ali odavno tu nema neke inovativnosti. A i ko zna ko im je to dizajnirao, verovatno @dovlagsi zna.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da sam Rowan Atkinson posedovao  bih uglavnom Japance i Britance, svi ostali su mi nekako meh, dakle Mazda, Subaru, Mitsubishi, Lexus, Toyota, Nisan i od britanaca naravno neki Aston Martin, Jaguar, Bentli, ima tu i lepih nemaca, gotivim Audi oduvek ali nekako mi nemaju dusu 🙂

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, mohr said:

Da sam Rowan Atkinson posedovao  bih uglavnom Japance i Britance, svi ostali su mi nekako meh, dakle Mazda, Subaru, Mitsubishi, Lexus, Toyota, Nisan i od britanaca naravno neki Aston Martin, Jaguar, Bentli, ima tu i lepih nemaca, gotivim Audi oduvek ali nekako mi nemaju dusu 🙂

kad to kažeš ti imaš u glavi neke specifične modele i to je ok, ali daleko od toga da kad ubode mazda ili lexus jedan kul dizajn možeš da kažeš da su generalno dobro dizajnirani. naravno kad si kolekcionar onda upravo takve modele i biraš ofc, pa imaš svoj neki fazon kao što si ti napisao. 

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Nikad mi nije palo napamet da razmišljam o tome da će autoput kroz BGD ikada postati nekakva standardna saobraćajnica 🙂 Uvek mi je to auto put 🙂

Quote

 

Када следеће године буде завршена обилазница око Београда, створиће се услови да ауто-пут од Бубањ Потока до петље "Београд" буде претворен у градску саобраћајницу.

Претварање ауто-пута у булевар, који би одржавао Град, требало би да унапреди саобраћај у широј градској зони.

Марко Стојичић, главни градски архитекта, рекао је да ће то значити да ће зауставна трака постати додатна трака где год постоје просторне могућности с обзиром да има доста улаза односно излаза на сам ауто-пут – то су зоне где не можемо да имамо трећу траку.

"Махом ће она бити у функцији у читавој дужини у оба смера, биће могуће на више места приступити тој саобраћајници, што ће значити да она неће бити препрека која је делила град на две целине", рекао је Стојичић.

Створиће се услови и за нове прикључке.

"Неке од саобраћајница у будућној мрежи да прикључимо и тиме скратимо дистанце које у данашњем третману функционишу у кружном систему где ви морате да изађете на један излаз и направите велико путовање кроз урбани део града па поново изађете на ауто-пут. Ранг ове саобраћајнице ће бити као што је делимично изведени унутрашњи магистрачни полупрстен", каже Стојичић.

 

Ajde sama obilaznica koja bi trebalo da smanji opterećenje tog puta, ali me živo interesuje ovo kako će da izgleda sa ulazima i izlazima itd, imam utisak da će samo da uspori sve. plus ako smanje brzinu sa 80 na tipa 50 ili 60, opet isto 🙂

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Lucky said:

does not compute ... pa samo ime kaže! 🙂

'de hoće da prave obilaznicu u ns? i da obilazi šta? 🙂

Pa da... ne zovu oni to zvanično "obilaznica" više, mada sam siguran da na početku cele priče jesam negde baš tako pročitao.

 

evo par linkova:
https://rtv.rs/sr_lat/vojvodina/novi-sad/gradnja-novog-mosta-u-novom-sadu-pocinje-krajem-godine-predstavljen-prvi-projekat_1219948.html
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/271261/Novosadske-arhitekte-o-planu-novog-mosta-Trazi-se-prevelika-zrtva-stanovnika-duz-Bulevara-Evrope.html
https://dans.org.rs/primedbe-na-plan-za-most-preko-sodrosa-i-dunava/

TLDR:
Plan je da se napravi most u produžetku bulevara Evrope, koji je sa jedne strane već spojen sa autoputem, a novi most bi povezao sa drugog kraja, pa bi se išlo dalje ka Rumi... što u faktički znači da bul. Evrope postaje autoput, a taj novi most kao gazela u BG-u... problem i to što se novi most gradi preko ribarskog ostrva, pa se bune i razne ekološke organizacije, slogani tipa "nećemo NS na vodi" i slično...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, togFU said:

Pa da... ne zovu oni to zvanično "obilaznica" više, mada sam siguran da na početku cele priče jesam negde baš tako pročitao.

 

evo par linkova:
https://rtv.rs/sr_lat/vojvodina/novi-sad/gradnja-novog-mosta-u-novom-sadu-pocinje-krajem-godine-predstavljen-prvi-projekat_1219948.html
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/271261/Novosadske-arhitekte-o-planu-novog-mosta-Trazi-se-prevelika-zrtva-stanovnika-duz-Bulevara-Evrope.html
https://dans.org.rs/primedbe-na-plan-za-most-preko-sodrosa-i-dunava/

TLDR:
Plan je da se napravi most u produžetku bulevara Evrope, koji je sa jedne strane već spojen sa autoputem, a novi most bi povezao sa drugog kraja, pa bi se išlo dalje ka Rumi... što u faktički znači da bul. Evrope postaje autoput, a taj novi most kao gazela u BG-u... problem i to što se novi most gradi preko ribarskog ostrva, pa se bune i razne ekološke organizacije, slogani tipa "nećemo NS na vodi" i slično...

pa ovo je baš glupa ideja ako se samo nastavi most jer imaš ulicu u urbanoj zoni. Gazela je u tom smislu "bolja" jer je valjda od starta pravljeno kao autoput pa je ograđeno pa nema baš direktno zgrade na samom autoputu kako bi ovde ispadalo kada bi samo zveknuli most i rekli ok sad vozite ovuda. Ceo onaj deo sad pogledah na mapi bi postao "autoput" ali ne znam na koji fazon bi to izveli ako ostave postojeće ulice, semafore itd. A ako to ukinu zarad protoka saobraćaja tek će to da poremeti saobraćaj.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, dovlagsi said:

srećom pa je samo za Ameriku ovo vako!

kad već pominjemo VW i ameriku, neverovatno je koliko su oni dalje samo nastavili da rade i sve im kul nakon onolike afere

baš briga amere, ako imaju povoljan auto i dobar dil samo teraj.

jedno je šta pišu mediji a drugo šta zapravo ljudi rade "na terenu".

kapiram i da BP normalno radi bez obzira što su pobili pola okeana onomad pre x godina sa onom bušotinom.

Link to comment
Share on other sites

Pod dosta kriptičnim naslovom Država ponovo deli pare se zapravo krije vest da su ponovo našli pare za subvencije za električna i hibridna vozila, kapiram da je zato što je stigla nova e-Škoda u Srbiju [jupi]

Quote

Ministarstvo zaštite životne sredine ponovo je omogućilo prijem zahteva za subvencionisanje kupovine električnih i hibridnih vozila.

Kako se navodi na sajtu ove institucije, za te svrhe obezbeđena su dodatna sredstva.

"Vlada Srbije je prepoznala veliko interesovanja građana za podršku države za kupovinu ekološki prihvatljivih vozila, i na zahtev resornog ministarstva, obezbedila je dodatna sredstva. Građani ili kompanije koji su zainteresovani za ovaj vid podrške, mogu da konkurišu. Ukoliko predaju urednu dokumentaciju, ostvariće pravo na subvenciju države", rekla je ministarka zaštite životne sredine Irena Vujović.

Vujović je istakla da veliko interesovanje za kupovinu električnih i vozila na hibridni pogon govori u prilog tome da raste svest građana o značaju zaštite životne sredine.

"Borba protiv aerozagađenja je jedan od strateških ciljeva ministarstva koje vodim. Budući da subvencionisanje eko vozila očigledno daje dobar rezultat, opredelićemo sredstva za tu namenu i za narednu godinu. Za nas je važna svaka mera kojom možemo da smanjimo zagađenje. Nastavićemo da radimo još intenzivnije, za čistiju budućnost generacija koje dolaze", poručila je Vujovićeva.

Nesvakidašnji slučaj: U jednom gradu jeftinije je voziti električni automobil nego Ladu

Ministarstvo zaštite životne sredine je za ovu godinu prvobitno opredelilo 120 miliona dinara za subvencionisanje električnih vozila i hibrida. Prijem zahteva nedavno je prekinut, jer je iskorišćen prethodno predviđen budžet po zahtevima za kupovinu ukupno oko 370 vozila.

Podrška države iznosi, u zavisnosti od vrste vozila, od 250 do 5.000 evra po vozilu. Do sada je najveće interesovanje bilo za hibridna putnička vozila, za koja je predviđena podrška od 2.500 evra.

 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Zwerko said:

Pod dosta kriptičnim naslovom Država ponovo deli pare se zapravo krije vest da su ponovo našli pare za subvencije za električna i hibridna vozila, kapiram da je zato što je stigla nova e-Škoda u Srbiju [jupi]

 

haha, čudi me da Vučić sam nije izašao i rekao da je uspeo da pronađe pare u budžetu!

kakva li je eškoda živo me zanima 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...