pričajte

koliko su jebeno ruzne ove britanke

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

...ali zato Britanci...

:tf:

ma skrnavi su svi

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

od cega ces da zivis ako tri plate puknes na kola

Videh danas nekog (bolje reći majica CAMO PEJB) mi zapala za oko na dorćolu danas oko 2 , pola 3 (negde kod BLIC-a). Svirnuh u znak pozdrava.. i onda sam se pokajao, jer se tru forumaši nikada ne javljaju jedan drugome!

Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem

Pa dobijam plate za decembar, januar i februar. A u tom periodu cu ziveti od 13. plate i novogodisnjeg bonusa sto ce biti mnogo para!

13. plata I novogodisnji bonus. jebena svajcarska

Videh danas nekog (bolje reći majica CAMO PEJB) mi zapala za oko na dorćolu danas oko 2 , pola 3 (negde kod BLIC-a). Svirnuh u znak pozdrava.. i onda sam se pokajao, jer se tru forumaši nikada ne javljaju jedan drugome!

e to sam bio ja :)

Ali uopste nisam registrovao da mi iko svira u znak pozdrava nego zato sto hodam putem pored trolejbusa:)))))))

gruja novi alen

ko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?

evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja.