Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

Не, ал мени је океј што је народ стока, јер народ јесте стока:), али ми је царско довођење тога у везу са било чим што се тиче бусплуса.

 

То је оно, лик ти јебе жену, ти га их излемаш и онда си стока. Зашто? Зато што бијеш људе лол

 

Сајленсере, јел су теби нпр. прашинарски регрути у рату серијске убице?

fxd.

 

:tf:

Edited by Debeli

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

[roflmao]  [roflmao]  [roflmao] http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=07&dd=17&nav_id=733320

 

Turci kupili BusPlus

IZVOR: B92, TANJUG
Beograd -- Turska kompanija KentKart postala je većinski vlasnik kompanije Apeks solušn tehnolodži koja je implementirala sistem za naplatu karata nazvanim BusPlus.
 
Organizacija prodaje karata i kontrola putnika u GSP-u od uvođenja novog sistema "BusPlus" bila je u nadležnosti konzorcijuma firmi koji je dobio posao na tenderu, a koji su činili "KentKart", kao i beogradske firme "Apeks solušn tehnolodži" d.o.o. i "Lanus" d.o.o.
 
Kako je ranije objavljeno, KentKart je imao mali udeo u firmi Apeks solušn tehnolodži, a sada je objavljeno da je od kompanije Lanus otkupio većinski udeo kompanije i sada poseduje 55 odsto vlasništva. 
 
Dosadašnji većinski vlasnik Apeksa, kompanija Procescom (vlasnik kompanije Lanus), ostaje manjinski akcionar sa 21 odsto udela, a 24 
odsto preduzeća preuzeo je, kako je saopšteno, Sava Terzić. 
 
Na sajtu kompanije Kent Kart navodi se da se osim projekata u Turskoj, kompanija bavi i naplatom prevoza u Pakistanu, Kataru, Poljskoj, Makedoniji, Srbiji, ali i na Kosovu (Prizren). 
 
Kompanija je osnovana 1998. godine kao kompanija u oblasti razvoja i implementacije informacionih sistema u javnom prevozu. Kompanija navodi da konstatno širi svoje poslovanje, a 2012. je pokrenula projekte u pet novih turskih gradova, a zatim su potpisali ugovor u Pakistanu i ugovore za dva projekta u Mađarskoj. 
 
"Odlučili smo se da od srpske kompanije Lanus otkupimo većinski udeo kompanije Apex i sada posedujemo 55 odsto vlasništva. Kao internacionalna kompanija koja je ovakav sistem uvela u više od 28 evropskih i azijskih gradova, zbog čega smo osvojili međunarodna priznanja, želimo da strategiju razvoja KentKarta usmerimo na nova tržišta", rekao je generalni direktor turske kompanije, Erkan Unal.
 
"Ovom transakcijm, Turska kompanija je postala većinski vlasnik sistema Apeks Solušn Tehnolodži. Bus plus kao sistem ostaje isti, a taj sistem podrazumeva kontrolu, prodaju, organizaciju vozila i njihovu kontrolu, bezbednost vozača, sms poruke kao i displeje na nekim stanicama", rečeno je za B92 u Gradkoj upravi.
 
On kaže da sistem BusPlusa, koji je primenjen u Beogradu zajedno sa kompanijom Lanus, predstavlja najkompleksniji i najreprezentativniji sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu koji je ova kompanija do sada uradila. 
 
"On omogućava kako praćenje u realnom vremenu tako i generisanje velikog broja izveštaja sa svim neophodnim podacima potrebnim za dalje poboljšanje javnog transporta u Beogradu. U narednom periodu želimo da konstantno usavršavamo i unapređujemo sistem, kako za dobrobit grada Beograda tako i za same Beograđane", kaže Unal. 
 
Iz ove kompanije najavljuju da će kao većinski vlasnik Apexa, KentKart nastaviti da investira u nove tehnologije za dobrobit svih putnika u javnom prevozu u Beogradu, saopšteno je iz Apexa. 
 
Dosadašnji većinski vlasnik Apexa, kompanija Procescom, koja je vlasnik Lanusa, ostaje manjinski akcionar sa 21 odsto udela, a 24 procenta preduzeća preuzeo je jedan od pionira razvoja sistema za elektronske dopune i sistema za satelitsko praćenje vozila u Srbiji, Sava Terzić. 
 
"Nedovoljan broj informacija o sistemu BusPlus u prethodnom periodu doveo je do sumnje građana da je Beograd dobio moderan sistem za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom prevozu, i mi ćemo se potruditi da informacije o sistemu budu dostupne svima, kako bi građani shvatili da je BusPlus sistem mnogo više od prodaje karata i kontrole", izjavio je Terzić.

 

 

Ako nista sad bar mozemo da im jebemo majku Tursku!  [roflmao]  [roflmao]  [roflmao]

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Ovo je GTFO strategija. U slucaju da nisu ovo uradili sledeca recenica bi im morala biti "A sad ce da nas lincuju, je l' da?".

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

Градска управа Београда финансирала Косово преко Бус-Плуса!

24. јул 2013. | Милан Гламочанин / Таблоид

Кријући као змија ноге информације о протоку новца зарађеног кроз електронску наплату система Бус-Плус, градска управа на челу са Драганом Ђиласом прикрива истину да Београђани без свог знања финансирају самопрокламовану државу Косово.

Још 17. маја је грађанска иницијатива 99 Посто скупштини града Београда послала захтев за приступ информацијама од јавног значаја. Између осталог, било је затражено образложење поделе пара зарађених преко Бус-Плус система електронске наплате карата у јавном градском превозу.

Упоређујући различите изворе о приходима учесника система Бус-Плус (приватног предузећа Апеx Солутион д.о.о. и Јавног предузећа ГСП) сарадници поменуте грађанске иницијативе су дошли до закључка како је Градском саобраћајном предузећу у Београду од продаје карата прошле године уплаћено преко осам милијарди динара, док се по јавно обављеном извештају о пословању ГСП-а види да је на тај начин приходовано тек 5.652.419.000 динара.

Цифре се, очигледно, не слажу…

Секретар скупштине града Београда Ирена Љубомировић – Иванковић, међутим, ни после два месеца није одговорила на захтев иницијативе 99 Посто, па је иста била приморана да се за помоћ обрати Поверенику за информације од јавног значаја Родољубу Шабићу. Зашто је градска управа одлучила да јавности ускрати давање тражених информација?

Од раније је више него очигледно да се преко Бус-Плуса краду огромне паре. Тако је, на пример, по преузимању посла Апеx саопштио како ће увођење система електронске наплате карата и контроле возила коштати најмање 12 милиона евра и то без пореза на додату вредност. У међувремену се испоставило да је цена била око четири милиона евра и да је добар део тражених и добијених пара стигао из градског буџета, а не као инвестиција приватног партнера. Само потврђивање једне општепознате информације не би значајно уздрмао ионако никакав политички углед градоначелника Драгана Ђиласа, тако да то није могао да буде разлог зашто је госпођа Љубомировић – Иванковић одлучила да не поштује своју обавезу о пружању тражених података.

Проблем се налази у томе што би откривањем тачних путева новца лако било утврђено да су Београђани без своје воље и знања доведени у позицију да финансирају самопроглашену терористичку државу Косово, насталу на отетих 15 одсто територије Србије.

Иза конзорцијума фирми које чине Бус-Плус систем стоје домаће предузеће Ланус д.о.о. и турска привредно друштво КЕНТКАРТ ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРОНИК ЛИМИТЕД СИРКЕТИ који су заједнички основали Апеx Солутион Тецнологy д.о.о. (90 одсто власништва у рукама Лануса, остатак у поседу турског партнера). Апеx је носилац посла званог Бус-Плус.

Иза турског Кенткарта налази се Ахмет Емир Басмачи, турски држављанин албанских корена са Косова и Метохије. Басмачи потиче из богате породице, власник је предузећа Басмаци Гроуп у оквиру кога су и Басмаци Цонструцтион, као и Басел Елецтроницс. Басмачи је оснивач и главни извршни директор Кенткарта. Ожењен је и има двоје деце.

Као дете из добростојеће породице Басмачи је похађао гимназију на немачком језику у Истанбулу, а 1983. дипломирао је на Босфорском универзитету, док је постдипломске студије окончао 1987. на Истанбулском универзитету. И поред одличног знања немачког језика, Басмачи годинама уназад не послује на немачком говорном подручју, јер је још деведесетих година прошлог века постао објекат интересовања немачке обавештајне службе због својих контаката са групом око албанског контроверзног бизнисмена Екрема Луке.

Власник Дукађини пословне групе са Космета, Екрем Лука је по извештају немачке обавештајне службе БНД (Бундеснацхрицхтендиенст) главна пословна веза између Хашима Тачија и Рамуша Харадинаја, који су иначе у жестоком сукобу. Веза између Луке и Тачија је Риза Лука (Екремов старији брат), док са Харадинајем контактира Сали Нимани.

Још пре око две деценије Басмачи ступа у контакт са људима Екрема Луке кога финансијски помаже дајући новац као помоћ такозваној Ослободилачкој војсци Косова (ОВК), коју БНД у то време сматра терористичком организацијом. Као финансијер терориста Басмачи страхује да би његов новац могао да буде заплењен, иако ОВК званично више не постоји, због чега избегава пословање у државама у којима БНД има значајнији утицај.

Са друге стране, док је у почетку Басмачи финансијски помагао албанске терористе, данас њега финансира албанска мафија са Космета. И пре стварања самопрокламоване државе Косово, албански мафијаши су се по већ цитираном извештају БНД-а из 2005. године (који је Таблоид објавио у бројевима 215 и 216) одлучили да новац зарађен из разних криминалних послова пребаце у легалне токове.

Басмачи се преко своје фирме Бекстрол бави и нафтом, једним од најважнијих извора прихода албанске мафије. Преко Басмаци Гроуп терористи са Косова су тако почели да набављају нафту и деривате које су затим препродавали на тржиштима Албаније, Косова и Македоније, перући на тај начин паре зарађене на илегалан начин, као што су трговина наркотицима, уцене и трафикинг.

Новац Басмачија и косовских, албанских криминалаца се измешао, због чега Београђани при свакој куповини карте за Бус-Плус са 0,85 одсто од плаћене цене финансирају једну од најсуровијих мафија на свету, која под окупацијом држи 15 одсто територије Републике Србије.Ово уопште нису мале паре, као што би се учинило на први поглед.

По званичном извештају Агенције за привредне регистре (АПР) Апеx Солутион је у 2012. години остварио пословни приход у висини од милијарду и 52.347.000 динара, односно око 10 милиона евра, а 10 одсто тог предузећа припада Кенткарт Глобалу, односно Басмачију и албанској мафији са Косова.

Осим тога, објашњавајући зашто се у посао наплате путних карата у градском саобраћају Београда укључује страни партнер, менаџер Апеx-а Вељко Влаховић је својевремено навео како ће Кенткарт испоручити потребан софтвер и хардвер, а за шта је плаћено 12 милиона евра без ПДВ-а. Овај новац је, у коначном збиру, плаћен из џепова Београђана, а како испоручена роба није вредела више од четири милиона евра испада да су грађани српске престонице са осам милиона евра финансирали албанске терористе.

Апеx Солутион, осим тога, по уговору са Београдом има право на ексклузивну продају свих неперсонализованих путних карата које коштају између 40 и 250 динара комад. Сав на овај начин остварени приход иде Апеx-у, а тако и Кенткарту.Процењује се да се на овај начин годишње заради око пет милиона евра.

Из наведених разлога градска управа је одбила да открије канале којима су зарађен паре истекле из Београда, штитећи на тај начин албанске криминалце који послују под плаштом Кенткарта.

Шарац пуцао високо

Пројекат увођења Бус-Плуса од стране Апеx-а по налогу Драгана Ђиласа прогурала је тадашња директорка Дирекције за јавни превоз Београда Снежана Перовић која се у том тренутку налазила у жестоком сукобу интереса као један од акционара предузећа Ласта.

У тренутку њеног доласка на чело Дирекције Ласта је за ГСП издвајала 70 аутобуса, а када је госпођа Перовић две године касније одлазила са тог положаја, Ласта је београдском јавном превознику изнајмљивала 300 аутобуса.

Госпођа Перовић се вратила у Ласту где је данас чланица Извршног одбора и помоћник директора за унапређење и развој предузећа.

На њено место долази Зоран Шарац, ранији сувласник приватног аутопревозничког предузећа Браћа Шарац Лув, продато међународном предузећу Веолија које у Београду стоји под директном заштитом градоначелника Ђиласа.

Осим у Београду, Кенткарт је електронску наплату карата у јавном превозу увео још у Призрену, Скопљу, Алепу (Сирија), Чеву (Пољска), Аману (Јордан) и Дохи (Катар).

Um caruje, Dundo Maroje!

 

click me

Link to comment
Share on other sites

Ja nešto razmišljam da oni ne mogu ništa da urade sa ovim na sudu i da pokušavaju da eventualno izvuku pare od ljudi pre nego što ih preuzmu ovi drugi (što je kao prirodna stvar koja se radi u takvoj situaciji). Sa druge strane, ne bi me čudilo da zbgo toga što ovo ne platiš ako imaju tvoje podatke neće da ti daju novu povlasticu naredne godine ili tako nešto.

Link to comment
Share on other sites

...Sa druge strane, ne bi me čudilo da zbgo toga što ovo ne platiš ako imaju tvoje podatke neće da ti daju novu povlasticu naredne godine ili tako nešto.

To je odavno. Ako imas kaznu koja nije placena ne mozes da izvadis povlasticu. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ahahah, kakav sam genijalan teks procitao:

 

Ефекти појачане контроле – увећана продаја карата код возача и ван возила

 
Ефекат увођења система „Бус плус” донео је граду осам милиона евра више, од чега се могу направити чак три вртића или школе, купити скоро 50 аутобуса или 200 нових амбулантних возила, изјавио је данас Бојан Бован, градски секретар за саобраћај, на конференцији за новинаре у Старом двору.
 
Он је, представљајући резултате система „Бус плус”, подсетио да је увођењем новог система укинута зона 2 у ИТС-у 1, изједначене повлашћене категорије у оба тарифна система, а ђацима и студентима омогућено да се возе по цени једне зоне. 
 
–  Ове и остале повластице које је су у склопу овог система, месечно смањују приход ГСП-у за 40 милиона динара, али су неопходне, јер морамо водити рачуна о угроженим категоријама становништва. Са друге стране, сви други морају плаћати превоз. Почетком 2012. године забележен је пад од преко 20 одсто, а увођење „Бус плуса” је тренутно зауставило тај пад прихода и забележио повећање од десет одсто. Данас имамо врло јасан преглед прихода, систем је потпуно аутоматизован, нема више препродаваца некадашњих „маркица”, повећан је број продајних места са 26 на 2.000 продајних места, уведено информисање СМС порукама, а сва возила се сателитски прате, те је искључена свака могућност злоупотребе. Пре два месеца увели смо временске карте, које на дневном нивоу користи око 5.000 суграђана, а размишљамо и о увођењу дневне карте – рекао је Бојан Бован.
 
Износећи најновије податке и ефекте уведене током јуна, Бован је истакао да је укупан приход од продаје у јулу износио 736,8 милиона динара, док је у истом месецу 2011. године, када није постојао систем, он износио 629,8 милиона динара, чиме је приход увећан за 106 милиона, а укључујући олакшице суграђанима увећање износи 25 одсто. Укупни трошкови додатног броја контролора износе 16,9 милиона динара, док је финансијска добит 7,45 пута већа од трошкова и износи 126,3 милиона динара.
Илуструјући ефекте појачане контроле, Бован је дао пример три аутобуске линије, 15, 95 и 74. На линији 15 број карата продатих ван возила већи је за 228 одсто, док је број карата продатих код возача повећан за 2.533 одсто. Продаја карата код возача на линији 95 увећана је за 1.752 одсто, док је на линији 74 повећана за 1.427 одсто.
 
– Захваљујући томе, приходовали смо током прошле године више од осам милиона евра. Ми ћемо наставити да улажемо у градски превоз, пре неколико дана смо промовисали нове „Соларисове” аутобусе, уложили у обнову тролејбуског и трамвајског саобраћаја и наставићемо даље. Размишљамо и о увођењу дневне карте, али претходно мора доћи до значајног повећања плаћања карата. Желим истовремено и да захвалим суграђанима који су прихватили досадашње напоре да унапредимо систем јавног превоза и да апелујем на све да плаћају превоз како би он био што стабилнији и ефикаснији – рекао је Бојан Бован, најавивши да ће од понедељка у свим возилима градског превоза грађани моћи да се, преко флајера, упознају са основним подацима о досадашњом ефикасности система.
 
Представљању резултата система „Бус плус” присуствовао је о Зоран Шарац, директор Дирекције за јавни превоз.

 

Koliko sam izneverovao na ovaj boldovan deo - posto su zaboravili da pomenu da je u medjuvremenu cena prevoza poskupela za 20%. tako da je prihod efektivno manji za nekih 20ak miliona dinara mesecno  :fp:

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Koji lazljivi prevaranti. Uveshcemo BusPlus da bi ukinuli kontrolore i ushtedeli pare, a onda cemo da uvedemo stalne kontrole u autobuse da proveravaju da li ljudi kupuju BusPlus i to o troshku GSP-a dok cemo mi i dalje da uzimamo svoj procenat. Dokle ce ovi shalabajzeri vishe da nas zajabavaju? Tihi gradjanski protest, niko da ne kupuje kartu dok ne promene sistem pa da vidimo shta bi se desilo...

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

previše ljudi zavise od gsp-a da bi pristali na tako nešto, jebiga. i ja ih ne krivim.

 

krene građanski protest, ljudi prestanu da kupuju karte, ovi smanje broj vozila da guranje postane neizdrživo, ljudi odustanu posle 3 dana od protesta.

dakle u tom smeru ne treba ni razmišljati. efektivnije je švercovanje održavati na tankoj granici na kojoj nema dovoljno prodatih karata da bi gsp bio iole samoodrživ, a opet ima toliko prodatih da ne može da se smanji broj vozila. pa onda nek se zapitaju šta će biti u budućnosti i koliko brzo će se sve kase tako isprazniti što će ih skinuti s vlasti.

Link to comment
Share on other sites

Рофл, добио сам од контроле пропагандни материјал "Зашто треба плаћати карту у превозу" са све објашњењима како је неплаћање озбиљан друштвени проблем. Рофлова8 ирл.

Mislim da sam frustriran zbog svega od navedenog, kako si me procitao, ciganmala frojdovac.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...