f4ts0 Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 jel se neko zali na golf2? ne! Dakle, znas sta ti je ciniti! Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Nasa drzava ima fazon da svaki auto koji je 2001. dodatno proveri da li je evro3, tj. radi se tzv. homologacija. Moraju da budu sigurni jer je to zadnja granica godista koje ima euro3 standard. U prevodu ukradu ti 3000 dinara iz dzepa da ti potvrde da je auto Euro3, sto si ti vec znao inace ne bi ni pokusavao da uvedes takav auto, jer prvo ne bi ni prosao granicu sa bilo cim ispod 2001. godista. Ova homologacija se radi u Institutu za standardizaciju u Beogradu na Banovom brdu. Ispunis samo jedan papir gde pisu osnovni podatci o autu, broj sasije, model auta itd. Njima je bitan broj sasije jer tako proveravaju sa fabrikom da je auto stvarno 2001. god. Cekas nekih desetak dana da ti posalju da je auto prosao homologaciju, posalju ti kovertu na kucnu adresu. Tu kovertu nosis spediteru, on dalje radi sta je potrebno. Kad je sve sredjeno odes u luku beograd, tamo placas cifru koja je sracunata sa svim mogucim troskovima, dobijas potvrdu da si sve platio, i papir sa kojim podizes auto koji je za ceo proces carinjenja bio parkiran sa ostalom gomilom automobila koji su u procesu carinjenja, platis lezarinu i vozis auto kuci. Posle toga se bakces sa registracijom auta. Ne znam tacnu cifru na koliko je kataloski procenjen, sa tim se bakce spediter. Ima podeblju knjigu gde gleda sta auto ima od opreme, koliko je presao i takve stvari, i kad ubode ono sto najblize opisuje tvoj auto, metne tu cifru. Kad ulazis u zemlju treba ti kupoprodajni ugovor, vlasnicki list od proslog vlasnika i trenutni vlasnicki list, list od osiguranja koji ulazi u cenu zoll tablica, fazon kao privremena saobracajna koju dobijes kad uzimas zoll tablice i to je to otprilike. Naravno tvoja vozacka i medjunarodna vozacka koju si izvadio pre nego sto si krenuo na put. Sta znam za preciznost menjaca, relativno je precizan, ja nisam masio brzine iako sam pocetnik heh. Hod je onako, nije previse dugacak, moze da se prezivi. Inace rucica ne landara kada je u brzini, nije razdrndana, barem kod mene. Jedino mogu da primetim da 206 ima malo tvrdje kvacilo, ali sam se navikao na njega. Nisam skapirao, jel postoji ogranicenje po godistu ili euro standardu ili oba? Japanci prave euro3 kola od sredine 90tih. Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Znaci onda mogu da uzmem Mitsubishi Lancer Evolution VIII '95! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternall Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Nisam skapirao, jel postoji ogranicenje po godistu ili euro standardu ili oba? Japanci prave euro3 kola od sredine 90tih. Oba. U evropi Euro 3 ide od 2001. pa navise. Evo quote, da ne pametujem previse. "Sva vozila proizvedena za Evropsko tržište od 01.01.2001. zadovoljavaju Euro 3. Sva vozila koja su proizvedena i prodata na tržištu Evropske unije nakon 01.01.2001. (prva registracija u zemljama EU) garantovano zadovoljavaju Euro 3 standard, jer je to bilo u skladu sa propisima EU. Ipak, moguće je da vozilo iz zemlje EU koje je proizvedeno nakon januara 2001, namenjeno drugim tržištima, a uvezeno kao polovno (što je možda moguće, jer se direktiva EU odnosi samo na nova vozila) na tržište EU može vrlo lako biti Euro 2. Prema tome najsigurnija su vozila sa prvom registracijom u zemljama EU. Napomena: Na mnogim mestima ćete naći da su EURO 3 standardi stupili na snagu 2000-te godine.To je tačno, ali su bili obavezujući samo za homologaciju novih tipova automobila. Za sve postojeće tipove novih automobila (homologiranih pre 2000 godine), koji su trebali da budu prvi put registrovani, standardi su bili obavezujući tek od 2001." Japanci su cudo. Oni su verovatno vec tada uveli euro3 standard. Ne vidim zasto ne bi mogao da uvezes 95. godiste ako je euro3 motor. Svejedno ce morati da ide na homologaciju, da ti drzava odobri carinjenje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 ahaha, brate, ja da imam para za evo lancera ne bih sad bio ovde:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 Oba. U evropi Euro 3 ide od 2001. pa navise. Evo quote, da ne pametujem previse. "Sva vozila proizvedena za Evropsko tržište od 01.01.2001. zadovoljavaju Euro 3. Sva vozila koja su proizvedena i prodata na tržištu Evropske unije nakon 01.01.2001. (prva registracija u zemljama EU) garantovano zadovoljavaju Euro 3 standard, jer je to bilo u skladu sa propisima EU. Ipak, moguće je da vozilo iz zemlje EU koje je proizvedeno nakon januara 2001, namenjeno drugim tržištima, a uvezeno kao polovno (što je možda moguće, jer se direktiva EU odnosi samo na nova vozila) na tržište EU može vrlo lako biti Euro 2. Prema tome najsigurnija su vozila sa prvom registracijom u zemljama EU. Napomena: Na mnogim mestima ćete naći da su EURO 3 standardi stupili na snagu 2000-te godine.To je tačno, ali su bili obavezujući samo za homologaciju novih tipova automobila. Za sve postojeće tipove novih automobila (homologiranih pre 2000 godine), koji su trebali da budu prvi put registrovani, standardi su bili obavezujući tek od 2001." Japanci su cudo. Oni su verovatno vec tada uveli euro3 standard. Ne vidim zasto ne bi mogao da uvezes 95. godiste ako je euro3 motor. Svejedno ce morati da ide na homologaciju, da ti drzava odobri carinjenje. ??? Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddball Posted September 14, 2010 Report Share Posted September 14, 2010 jel se neko zali na golf2? ne! Dakle, znas sta ti je ciniti! niko se ne zali ni na majbah... Quote postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted September 14, 2010 Report Share Posted September 14, 2010 A i majbah je u srbiji verovatno jeftiniji od golfa dvojke ... Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted September 14, 2010 Author Report Share Posted September 14, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternall Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 (edited) ??? Oba brate. Generalno gledano ako auto ima euro3 motor, mozes da ga uvezes. To znaci da za 99% slucajeva ide od 2001. pa navise. Onaj 1% slucajeva su japanci koji su 95. godiste sa euro3 motorom , i slicni slucajevi. Trooper, si odlucio sta uzimas na kraju? Edited September 16, 2010 by GizmoO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Brate znaci onda nisu oba uslova, onda je JEDAN JEDINI uslov euro3 motor. Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Hah! Kili ne zna za golf2 stil zivota. Kili nakon ceske, sad kad si road metalac, pokupi se jednom i pravac Tuzla (da, da prestonica speed metala ex yu) i dok prolazis kroz bosnu videces sta je golf2 wayoflife!1 Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted September 16, 2010 Author Report Share Posted September 16, 2010 Trooper, si odlucio sta uzimas na kraju? čekam taj neki Megane da stigne iz uvoza, navodno će mi lik dati dobru cenu za njega u međuvremenu sam našao 2 ok Clia i neki 206, pa sad gledam da navatam nekog ko se razume bolje da idem da ih pogledam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternall Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Brate znaci onda nisu oba uslova, onda je JEDAN JEDINI uslov euro3 motor. Tako je, skapirao si sta hocu da kazem.. Sve dok je automobil proizveden sa Euro3 motorom, a ne naknadno konvertovan i budzen iz Euro2 u Euro3, mozes da ga uvezes. Da se pojavis kod nas na granici sa Hondom koja je 95. i ima Euro3 motor, niko ti ne garantuje da te nece jebati kao budalu dok ne provere svaki moguci detalj o autu. Nemaju oni pojma za saku modela koji imaju euro3 motor iako su proizvedeni ispod 2001, za njih je euro3 2001+. Takav auto cak i mozda mogu da proglase kao sumnjiv, ostave ti auto na granici X dana dok ga oni sami ne provere a tebe posalju kuci autobusom, pa se snalazi. Srbija je ovo ipak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Ja sam bio pod utiskom da si iole upucen u pricu. Koliko ja znam na granici nemaju uslove za proveru euro standarda motora niti ce ih posebno praviti zbog tebe. Ono sto ja verujem je da prilikom carinjenja rade proveru, a carinjenje se desava u luci beograd. Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternall Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 Slusaj mohicane, ono sto ti verujes je jedna stvar a ono sto sam ja zapravo radio je druga. Nemoj mi reci da se carinjenje radi u luci beograd? Sto se tice uvodjenja automobila koji je ispod 2001. ono sto sam pisao je donekle nagadjanje, ako nadjes nekoga ko je uveo japanca ispod 2001. imaces tacnije informacije, ja sam uvozio auto koji je 2001. tako da ne znam. Ovo je isto moja pretpostavka, ali ne proveravaju ti auto direktno na carini, verovatno kontaktiraju institut za standardizaciju sa brojem tvoje sasije, ali sigurno ne mozes da bilo kojim autom ispod 2001. predjes granicu tek tako sa pricom "verujte mi, ovo je euro3 iako nije 2001". Toliko je radjeno prepravki sa euro2 na euro3 da nece da poveruju tako lako. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 Ako je nagadjanje onda na moje direktno pitanje odgovoris sa "mislim nisam siguran ne znam" tj bilo kojom kombinacijom navedenog. Sta njih boli kurac sto ces ti preci granicu sa tim autom? Sta mislis odakle toliko stranaca po srbiji? Poenta je sto taj auto neces moci da registrujes. Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternall Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 Pa sta hoces da ti kazem? Znam onoliko koliko znam za moj slucaj, pretpostavljam za ono sto ne znam tacno u detalj. Ja koliko sam slusao od iskusnijih od mene, koji znaju dosta o uvozu auta, ti ako uvozis auto koji neces registrovati nego ga prodavati u delove, isto moras da prodjes odredjenu proceduru. Ako ga ne uvozis da ga registrujes, moras da se izjasnis zasto ga uvozis. Isto postoji carina na karoseriju i motor automobila, nisu carinici veverice da te puste da uvozis takav auto da bi zaradio koji dinar, a da drzava ne omasti brk od toga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted September 22, 2010 Author Report Share Posted September 22, 2010 moj odabir dobrog polovnog automobila polako postaje never-ending noćna mora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 pitaj vudua, on ce ti reci da ti ne trebaju kola i da kupis komp za te pare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 truperu, shvati da ćeš se zajebati u svakom slučaju i zagrizi! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted September 22, 2010 Author Report Share Posted September 22, 2010 taj fazon, danas sam imao otkrovenje i shvatio otpilike baš to. Tako da od sutra skroz menjam pristup problemu da kupis komp za te pare mmm.... već mi ide voda na usta od pomisli kakva zver bi mogla da se kupi za te pare ... šteta što sam skroz izgubio želju da igram nove igre :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Ali zamisli samo koliko linija koda se iskompajlira u sekundi na novom kompjuteru! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddball Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 ...golf2 stil zivota... onda bolje neka pazari Trabant. Quote postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 pitaj vudua, on ce ti reci da ti ne trebaju kola i da kupis yuga 89 god. za te pare! fixed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.