Trooper Posted September 1, 2010 Author Report Share Posted September 1, 2010 Ovde kaže 2.5% PDV plaćaš samo pri uvozu automobila Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 znaci pri uvozu se placa i pdv od 18% i carina od 20%(ili koliko je vec), a ovako samo 2.5%...ok, nece valjda menjati za 10 godina kad budem kupovao kola:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted September 1, 2010 Author Report Share Posted September 1, 2010 (edited) carina je valjda 7.5% ako je iz EU, a 12.5% iz ostatka sveta valjda u 2011 bi trebalo da je smanje na 5% (za EU) Edited September 2, 2010 by trooper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted September 6, 2010 Author Report Share Posted September 6, 2010 (edited) edeste :) još uvek tragam za (šatro) savršenim autom, uglavnom razmatram neke Clio-e, ali mi je naletela relativno povoljna ponuda za neki Renault Megane 1.9 dCi 2003 (88kw/120ks) pa sam se raspitivao malo, ali htedoh da pitam i ljude ovde: ima li neko iskustva sa Meganima, šta mislite o ovoj 1.9 dizel varijanti, i kolko para da ponudim za njega (prešo nekih 120k, ima finu opremu - klima, abs, asr, esp, bočni airbagovi, alarm, blah blah ...)? jes da je ružan ko lopov sa zadnje strane (ko im smisli ovo dupe treba da završi na robiji) - al ovako po pričama deluje da je dosta solidan auto. cheers! Edited September 6, 2010 by trooper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaveN Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 meni je taj megan mnogo kul auto, bas zbog tog zadnjeg kraja, kad bih imao oko 6k razmisljao bih ili o njemu ili o nekom citroenu C4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 hm kad smo kod Cx vec. da li ste primetili koliko taksista vozi c5 i koliko su im samo sjebana kola cak sam kod nekih primetio da se cuju kao traktori ne znam da li je slican slucaj sa c4 i manje ali ocigledno da ih nisu pravili za svakodnevni spam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrimke Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 edeste :) još uvek tragam za (šatro) savršenim autom, uglavnom razmatram neke Clio-e, ali mi je naletela relativno povoljna ponuda za neki Renault Megane 1.9 dCi 2003 (88kw/120ks) pa sam se raspitivao malo, ali htedoh da pitam i ljude ovde: ima li neko iskustva sa Meganima, šta mislite o ovoj 1.9 dizel varijanti, i kolko para da ponudim za njega (prešo nekih 120k, ima finu opremu - klima, abs, asr, esp, bočni airbagovi, alarm, blah blah ...)? jes da je ružan ko lopov sa zadnje strane (ko im smisli ovo dupe treba da završi na robiji) - al ovako po pričama deluje da je dosta solidan auto. cheers! odlican je, ja uskoro treba da uzmem 1.5 dci, 1.9 nisam vozio, ali verujem da je razlika minimalna. vratio sam ga od budve do beograda, na bordu mi je izbacio prosek 3.7l, tako da o potrosnji ne treba diskutovati, ubedljivo najmanji potrosac u klasi. na putu sam se iznenadio koliko je stabilan i udoban, pre njega sam vozio fiat stila i razlika je bila kao da sam presao iz fijakera u kola. nesto sam nacuo da pojedini primerci imaju problema sa turbinom, ali nemam nikakve konkretne informacije, tako da bolje da se raspitas kod nekog strucnijeg. po meni najbolji izbor iz klase u tom cenovnom rangu. i svidja mi se pozadi! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddball Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 megan je (meni) jako lep auto, kada sam bio u fazi kupovine automobila jedan od automobila koji je stigao do polufinala bio je i megan sedan. posto tada nije bilo hecbeka. razlog zbog kog nije usao u finale bila je moja visina. nisam mogao da sednem u njega a da mi glava ne kaci krov, a u tom paketu za koji sam ja mogao da se iskesiram nisu imali sediste podesivo po visini. anyway, ortak ima 1.6 kupe i prezadovoljan je. nije neki potrosac iako je benzinac, mada se u praksi pokazao kao malo veci od sx4 sedan sa istom kubikazom, ali neznatno. kada kupujes polovan auto obrati paznju na neke stvari. prvo, ako testiras auto u voznji (sto moras da bi znao da li je mehanika ok) obavezno ga vozi bez upaljene muzike ili bilo kakvih slicnih uredjaja koji reprodukuju zvuk, i bez ukljucene klime da bi cuo motor i menjac kako rade i da bi video (tj. cuo) da li ima nekih skripanja i slicnih stvari u toku voznje. posle toga ako je sve ok ukljuci i klimu u toku voznje i otpanji na najjace hladno neko vreme i najjace vruce i neka radi u oba rezima. tako ces takodje videti kako se motor ponasa posto klima vuce deo snage motora za sebe. normalno je da kada je klima ukljucena auto bude malo tromiji pri polasku iz stajanja ali ces videti kolika je ta razlika. ako je velika, tj ako krene da se gusi agregat onda je ili klima losa, ili je motor izakan. i jedno i drugo trazi veliko ulaganje da se sredi, motor mnogo vise od klime. takodje, dobro pogledaj karoseriju. delovi na kojima se najlakse moze uociti da li je auto bio udaran su ramovi od vrata, gepeka i haube. bocna vrata, vrata gepeka, kao i hauba se lako zamene ali ono na sta se ta vrata kace tesko da ce zameniti. lako ces videti da li je auto na tim mestima krpljen. ako tu vidis nepravilnosti slobodno mu/joj se zahvali na vremenu. ukoliko prodje tvoj vizuelni pregled i test voznju obavezno idi kod nekog majstora po preporuci tvojih ortaka koji seku patku na njega. bolje i da platis pregled a da ti majstor kaze sta i kako pa ti prema tome da se upravljas, da vidis da li ti se isplati da ga pazaris za te pare itd. kao sto ti je SunshinewOw~ rekao vec, u svakom slucaju kupujes macku u dzaku. cak ti ni najbolji automehanicar ne moze sa 100% sigurnosti reci da sta je sve u redu ili nije u redu sa kolima ukoliko ih on licno nije odrzavao niti moze sa sigurnoscu da prognozira i predvidi eventualne kvarove i probleme, ali svakako da je bolje da ti on skrene paznju na neke stvari koje ti neces videti posto je njemu, ipak, to posao. ukoliko lik/likusha koji/koja ti prodaje auto ne pristane da oterate auto kod tvog automehanicara na detaljan pregled, again, zahvali mu/joj se na utrosenom vremenu. ukoliko vidis neke ogrebotine na braniku to nije nista strasno buduci da su branici kod modernijih automobila od plastike pa cak iako je napukao na nekom mestu. lako se to sanira i dovede u red. sve ostalo je bitno, narocito kod motora, suspenzija i rubova, dobro obrati paznju na rdju. nemoj misliti da je plus ako je auto garaziran buduci da vecina garaza u srbiji nema adekvatne uslove za cuvanje vozila. neretko je da su karoserije automobila koji su stajali napolju u boljem stanju nego kod nekih garaziranih automobila. razlog je vrlo jednostavan: u tim garazama je velika vlaga i ne postoji adekvatna cirkulacija vazduha te nastaje kondenzacija. samim tim pojavljuje se i rdja. napolju bar postoji konstantno kretanje vazduha (makar minimalno) i samim tim se isusuje vlaznost. btw, benzinac vs. dizel. kada gorivo poskupljuje priemtio sam da dizel uvek poskupi vise od bezolovnog. tacno je da je dizel manje trosi u proseku, ali treba misliti da ipak, koliko ces ga ti zaista i voziti. Mitch ti je pametno rekao da trebas agregat kupiti prema sopstvenim potrebama. ja sam izracunao da ako kupim dizel auto sa mojom potrosnjom tu razliku u ceni bih isplatio tek za sedam godina pod uslovom da gorivo ne poskupi (najbolje da se cena goriva nece menjati 7 godina ) u protivnom buduci da dizel uvek vise poskupi od benzina taj vremenski period se povecava. ako ces prelaziti do 15k godisnje savetujem ti da gledas benzinski, ako ces da taksiras ili se bavis bilo kakvom vrstom transporta onda definitivno dizel. a ako ti prostor u gepeku nije bitan faktor pri kupovini vozila mozes i ugraditi plin. mada,plin mozes ugraditi i ako se odlucis da se bavis i transportom. eto, u par reci... Quote postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 (edited) Ne znam da kakve su zime u poslednje vreme u BG-u, ali mogu da kazem da u Moskvi pri hladnoci (-10 i nize), prvi staju Francuzi, za njima idu Italijani, a Japanci pale i na -50 bez problema (ceo Sibir vozi japanske polovnjake sa desnim volanom ). Meni se moj Swift jako svidja, prosto mi je tuga da ga prodajem - unutra je u princupu spartanski auto (u odnosu na fancy Citroen C3, npr.) iako je full oprema, ali kad krenesh da ga vozish zaista raduje: do 100 km/h za 10 sekundi, oshtar volan, stabilan i parkira se gde hocesh. Za grad prosto milina. Edited September 7, 2010 by ZerBah Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Ne znam da kakve su zime u poslednje vreme u BG-u, ali mogu da kazem da u Moskvi pri hladnoci (-10 i nize), prvi staju Francuzi, za njima idu Italijani, a Japanci pale i na -50 bez problema (ceo Sibir vozi japanske polovnjake sa desnim volanom ). Meni se moj Swift jako svidja, prosto mi je tuga da ga prodajem - unutra je u princupu spartanski auto (u odnosu na fancy Citroen C3, npr.) iako je full oprema, ali kad krenesh da ga vozish zaista raduje: do 100 km/h za 10 sekundi, oshtar volan, stabilan i parkira se gde hocesh. Za grad prosto milina. nemacka medicina je najbolja na sve...oh wait! srbo, koliko trazis za swifta da ga doteras sledeci put kad dolazis u bg:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted September 7, 2010 Author Report Share Posted September 7, 2010 (edited) -- wall of text -- tnx! idem za neki dan da izvidim situaciju pa se javljam. nisam samo skapirao ovaj deo sa dizelom i razlici u ceni? Ja ono što sam gledao (Clio modele uglavnom) cena benzinaca i dizela je tu negde, nisam primećivao neke znatne razlike u ceni? Ili mislite na cenu servisiranja kad nešto crkne? Also, koliko je tačno da je dizel motor dosta bučniji i "nemirniji" u vožnji od benzinca? Edited September 7, 2010 by trooper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Dizel motori se vrte na manje obrtaja i prenose vibraciju na karoseriju. Kod novih modela kola se bore sa tim dosta dobro, ali kod jeftinijih modela to josh uvek nije toliko zastupljeno... Meni je dizel za sada jako nepraktichan, ali ja zivim u zemlji gde litar benzina koshta pola evra. Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted September 7, 2010 Author Report Share Posted September 7, 2010 litar benzina koshta pola evra. le fu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Ih za 4000 eura moze sad da se kupi bas kul autic. Strpljenje i preporuka su tu od glavnog znacaja. Ja bih naravno uzeo golfa dvojku :) Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaveN Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 http://www.polovniautomobili.com/oglas554338/fiat_punto_13_mjet/ evo ovo ti se uklapa u budzet :D 5vrata, klima, 2006-o godiste, jedini problem je sto su ovo izgleda vozila iz neke firme :DD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 ^ 1,3 m-jet samo dobro odrzavan, sa veoma urednom servisnom knjizicom. strada bosch pumpa. :( 1,9 dCi - prvo proveri turbinu, vrti se na jako visokom broju obrtaja i naravno ..ukoliko vidis neke ogrebotine na braniku to nije nista strasno buduci da su branici kod modernijih automobila od plastike pa cak iako je napukao na nekom mestu. lako se to sanira i dovede u red. .. omgrly? :) Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddball Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 ...ja zivim u zemlji gde litar benzina koshta pola evra. da li si razmisljao da otvoris svoju pumpu u bgd-u, izvozis benzin iz rusije i valjas ga ovde za evro? pazi, zicer varijanta. ili bi bio milijarder za jako kratko vreme ili bi te roknuli posle par dana omgrly? :) smarachu! malo vise sam isao u detalje posto chova prvi put pazari aVto i pita sta-i-kako, a cuo sam da su neki ljudi odustajali od kupovine nekih kola zato sto im je branik bio u nesto losijem stanju. ako je branik cuknut ne mora da znaci da ga je vlasnik zakacio posto to nije nista strano da tebe drugi ogrebu dok se parkiraju, narocito u zemunu, centru i sl. sto se tice sluzbenih automobila ja licno nisam za tu varijantu, narocito ako je nacin kupovine po principu licitacije.added: ne znam kolika je razlika oko servisiranja benzinskog i dizel motora. koliko sam cuo (napominjem da sam cuo) od nekoliko likova da je skuplje odrzavanje dizel motora, valjda su im skuplji delovi ili sta vec, ja sam vozio dizelasa ali ga nisam ja vozio na servis. moja racunica se zasnivala iskljucivo na potrosnji goriva za nov auto, konkretno Kia Rio. a tesko da ce nov auto imati potrebe za nekim osim redovnog servisa bar prvih 100k. Quote postoje samo dve istine na ovom svetu: 1). djape je najbolji frajer 2). zemlja je plocha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted September 9, 2010 Author Report Share Posted September 9, 2010 (edited) izduvah ga za tog Megana neko je bio brži dok sam se ja premišljao ko mlada nevesta ... fml ... jebiga, ko pre devojci ... anyway sutra idem da gledam neke Klioe (Klijeve, Kliojeve, Klije? killY-je? :) pa se javljam. meanwhile porodični prijatelj prodaje neki Peugeot 206 2.0 (90ks) hdi iz Slovenije, 2003, 130k, XS oprema, 5oro vrata, možda mi da dobru cenu, al Dovla je dissovao 206icu pa se sad plašim i da je pogledam inače hvala vam što pratite ovaj moj Pričajte topic, znače mi dosta saveti :* Edited September 9, 2010 by trooper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Samo da pomenem da ti je loš naziv topica trupsi. Ja kako vidim "wtb" mislim da je wow oglasi i preskočim. Tek danas kao "wtbauto" ... wtf? Znam da će sad dovla da kaže "tebe je ukenjalo" ali ja sam pazario Corsu C 1,0 pre tri godine (čoveče, već ima tri godine) koja bi se sad uklopila u tvoj budžet, šljaka kul, za ove tri godine sam imao samo jednu veću "popravku" menjača, oko 3000 din sam dao za nju. Ostalo sve redovni servisi itd. Možda je kvaka u tome da je što jadniji auto što se tiče "turbo-naprž" elemenata. Recimo danas sam se vozio iza Punta sa tamnim staklima i nekim nabudž auspuhom, italijanske table, vidiš da se raspada :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternall Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 Mozes u nemackoj/francuskoj da nadjes nesto lepo i da dovuces ovde kao sto sam ja uradio. Ja u Nemackoj platio 2000e Peugeot 206 kraj 2001. , 2.0 HDi 1997cc, 66kw=88.5 ks, vuce ko blesav za ovakav autic, prilicno dobro je ocuvan, presao 146km kad sam ga uzeo. Carina me izasla 267e + pdv 413e + 200e usluga speditera. Sve ukupno 880e + lezarina 20e, 900 evra okruglo. Dodaj na to troskove puta naravno. Ti i ortak uzmete jeftinu avionsku kartu do dizeldorfa lupam, zezas se po nemackoj par dana, usput trazis sta ti treba, a posle imas nekog da ti pravi drustvo kad se vracas. Ja se vracao sam cak od ujaka sa juga francuske do ovde 1800km, i smorio se ko kobra. Eno auto mi stoji ispred zgrade vec 4 meseca, nemam 200e da ga registrujem heh, sve sam pare potrosio. Mozda mozes i bolju ponudu da ubodes ovde, ali tesko, skoro sam gledao cene, deru ko blesavi. Jeste cimanje, put tamo nazad, carina, troskovi itd, ali to na kraju moze da te izadje dosta manje nego ovde da nadjes nesto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaveN Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 meanwhile porodični prijatelj prodaje neki Peugeot 206 2.0 (90ks) hdi iz Slovenije, 2003, 130k, XS oprema, 5oro vrata, možda mi da dobru cenu, al Dovla je dissovao 206icu pa se sad plašim i da je pogledam pa mozda je dovla u pravu, ali evo ti moj primer, mi smo uzeli 206icu pre dve godine, 2005.godiste, beli bio je dostavni u francuskoj (ubacena zadnja klupa), 135k je pisalo na satu, bez ikakvih provera dosli na plac integre i odvezli ga, uradili servis i od tada ni jednog jedinog problema nije bilo za ove dve godine, a po forumima sam citao da otprilike da ce da se raspadne za 3 dana... ono sto ja kao nub mogu da kazem ( vozio sam manje od 5-6 razlicitih kola) jeste da mu je menjac sranje, predugacak hod ima i nije bas precizan, i da nije bas pregledan... sve ostalo je ok :D taj 1.4hdi motor malo trosi i cito sam da je jedan od boljih motora za te male autice :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 @ Gizmoo - jel te nisu smarali za Euro3 standarde kad si uvozio, imajuci u vidu da je 2001. god i da valjda za to godiste treba neka posebna "deklaracija" da je motor Euro3? I koliko su ga kataloshki procenili kada su ti odredjivali carinu i pdv? I kako sa tim kolima ulazis u nasu zemlju, sta treba da imas od papira? Jel su ono zoll-tablice na njemu? Bas me zanima detaljno sva ta procedura. :) Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted September 10, 2010 Author Report Share Posted September 10, 2010 @GizmoO šta ja znam, sve nešto računam da je previše cimanja to raditi za jeftiniji auto. Da uštedim 400-500 eur a iscimam se do tamo, rizik da ne nađeš odmah auto kakav hoćeš, potencijalni kvarovi na putu nazad ... nemam pojma, komplikovano deluje. Da uzimam nešto tipa Pasata pa bih razmišljao o tome. menjac sranje, predugacak hod ima i nije bas precizan Možda ga je prethodni vlasnik razdrndao? nije bas pregledan... smor :( a baš sam se nadao da kad već uzimam mali auto da ću onda bar imati dobru preglednost pri parkiranju i ostalo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaveN Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Možda ga je prethodni vlasnik razdrndao? smor :( a baš sam se nadao da kad već uzimam mali auto da ću onda bar imati dobru preglednost pri parkiranju i ostalo a mozda i prethodni vlasnici :D u svakom slucaju ima dugacak hod, mogo bi gizmo da napise kako je kod njega :c a za preglednost jbg, nije problem pri parkianju tolko, mali je auto, ali mrtvi ulgovi i ovi prednji stubovi mogu da naprave belaj ponekad :D al ne verujem ni da je bolja situacija sa cliom i puntom :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternall Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 @ Gizmoo - jel te nisu smarali za Euro3 standarde kad si uvozio, imajuci u vidu da je 2001. god i da valjda za to godiste treba neka posebna "deklaracija" da je motor Euro3? I koliko su ga kataloshki procenili kada su ti odredjivali carinu i pdv? I kako sa tim kolima ulazis u nasu zemlju, sta treba da imas od papira? Jel su ono zoll-tablice na njemu? Bas me zanima detaljno sva ta procedura. :) Nasa drzava ima fazon da svaki auto koji je 2001. dodatno proveri da li je evro3, tj. radi se tzv. homologacija. Moraju da budu sigurni jer je to zadnja granica godista koje ima euro3 standard. U prevodu ukradu ti 3000 dinara iz dzepa da ti potvrde da je auto Euro3, sto si ti vec znao inace ne bi ni pokusavao da uvedes takav auto, jer prvo ne bi ni prosao granicu sa bilo cim ispod 2001. godista. Ova homologacija se radi u Institutu za standardizaciju u Beogradu na Banovom brdu. Ispunis samo jedan papir gde pisu osnovni podatci o autu, broj sasije, model auta itd. Njima je bitan broj sasije jer tako proveravaju sa fabrikom da je auto stvarno 2001. god. Cekas nekih desetak dana da ti posalju da je auto prosao homologaciju, posalju ti kovertu na kucnu adresu. Tu kovertu nosis spediteru, on dalje radi sta je potrebno. Kad je sve sredjeno odes u luku beograd, tamo placas cifru koja je sracunata sa svim mogucim troskovima, dobijas potvrdu da si sve platio, i papir sa kojim podizes auto koji je za ceo proces carinjenja bio parkiran sa ostalom gomilom automobila koji su u procesu carinjenja, platis lezarinu i vozis auto kuci. Posle toga se bakces sa registracijom auta. Ne znam tacnu cifru na koliko je kataloski procenjen, sa tim se bakce spediter. Ima podeblju knjigu gde gleda sta auto ima od opreme, koliko je presao i takve stvari, i kad ubode ono sto najblize opisuje tvoj auto, metne tu cifru. Kad ulazis u zemlju treba ti kupoprodajni ugovor, vlasnicki list od proslog vlasnika i trenutni vlasnicki list, list od osiguranja koji ulazi u cenu zoll tablica, fazon kao privremena saobracajna koju dobijes kad uzimas zoll tablice i to je to otprilike. Naravno tvoja vozacka i medjunarodna vozacka koju si izvadio pre nego sto si krenuo na put. Sta znam za preciznost menjaca, relativno je precizan, ja nisam masio brzine iako sam pocetnik heh. Hod je onako, nije previse dugacak, moze da se prezivi. Inace rucica ne landara kada je u brzini, nije razdrndana, barem kod mene. Jedino mogu da primetim da 206 ima malo tvrdje kvacilo, ali sam se navikao na njega. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.