Jump to content

WTB auto


Trooper

Recommended Posts

@ Gizmoo - jel te nisu smarali za Euro3 standarde kad si uvozio, imajuci u vidu da je 2001. god i da valjda za to godiste treba neka posebna "deklaracija" da je motor Euro3?

I koliko su ga kataloshki procenili kada su ti odredjivali carinu i pdv?

I kako sa tim kolima ulazis u nasu zemlju, sta treba da imas od papira? Jel su ono zoll-tablice na njemu?

Bas me zanima detaljno sva ta procedura. :)

Nasa drzava ima fazon da svaki auto koji je 2001. dodatno proveri da li je evro3, tj. radi se tzv. homologacija. Moraju da budu sigurni jer je to zadnja granica godista koje ima euro3 standard. U prevodu ukradu ti 3000 dinara iz dzepa da ti potvrde da je auto Euro3, sto si ti vec znao inace ne bi ni pokusavao da uvedes takav auto, jer prvo ne bi ni prosao granicu sa bilo cim ispod 2001. godista. Ova homologacija se radi u Institutu za standardizaciju u Beogradu na Banovom brdu. Ispunis samo jedan papir gde pisu osnovni podatci o autu, broj sasije, model auta itd. Njima je bitan broj sasije jer tako proveravaju sa fabrikom da je auto stvarno 2001. god. Cekas nekih desetak dana da ti posalju da je auto prosao homologaciju, posalju ti kovertu na kucnu adresu. Tu kovertu nosis spediteru, on dalje radi sta je potrebno. Kad je sve sredjeno odes u luku beograd, tamo placas cifru koja je sracunata sa svim mogucim troskovima, dobijas potvrdu da si sve platio, i papir sa kojim podizes auto koji je za ceo proces carinjenja bio parkiran sa ostalom gomilom automobila koji su u procesu carinjenja, platis lezarinu i vozis auto kuci. Posle toga se bakces sa registracijom auta.

Ne znam tacnu cifru na koliko je kataloski procenjen, sa tim se bakce spediter. Ima podeblju knjigu gde gleda sta auto ima od opreme, koliko je presao i takve stvari, i kad ubode ono sto najblize opisuje tvoj auto, metne tu cifru.

Kad ulazis u zemlju treba ti kupoprodajni ugovor, vlasnicki list od proslog vlasnika i trenutni vlasnicki list, list od osiguranja koji ulazi u cenu zoll tablica, fazon kao privremena saobracajna koju dobijes kad uzimas zoll tablice i to je to otprilike. Naravno tvoja vozacka i medjunarodna vozacka koju si izvadio pre nego sto si krenuo na put.

Sta znam za preciznost menjaca, relativno je precizan, ja nisam masio brzine iako sam pocetnik heh. Hod je onako, nije previse dugacak, moze da se prezivi. Inace rucica ne landara kada je u brzini, nije razdrndana, barem kod mene. Jedino mogu da primetim da 206 ima malo tvrdje kvacilo, ali sam se navikao na njega.

Link to comment
Share on other sites

rec iskustva - ne uzimaj francuza ako ne moras. stari reno mi je otis'o u kurac, na pezou 306 skroz puk'o motor, na novom kanguu mi procurela klima posle godinu dana...doduse, coka se ne bi slozio sa mnom sto se tice pezoa! :D

generalno mi sva francuska kola deluju kao bas jeftina izrada...

Edited by Kung Lao

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Nasa drzava ima fazon da svaki auto koji je 2001. dodatno proveri da li je evro3, tj. radi se tzv. homologacija. Moraju da budu sigurni jer je to zadnja granica godista koje ima euro3 standard. U prevodu ukradu ti 3000 dinara iz dzepa da ti potvrde da je auto Euro3, sto si ti vec znao inace ne bi ni pokusavao da uvedes takav auto, jer prvo ne bi ni prosao granicu sa bilo cim ispod 2001. godista. Ova homologacija se radi u Institutu za standardizaciju u Beogradu na Banovom brdu. Ispunis samo jedan papir gde pisu osnovni podatci o autu, broj sasije, model auta itd. Njima je bitan broj sasije jer tako proveravaju sa fabrikom da je auto stvarno 2001. god. Cekas nekih desetak dana da ti posalju da je auto prosao homologaciju, posalju ti kovertu na kucnu adresu. Tu kovertu nosis spediteru, on dalje radi sta je potrebno. Kad je sve sredjeno odes u luku beograd, tamo placas cifru koja je sracunata sa svim mogucim troskovima, dobijas potvrdu da si sve platio, i papir sa kojim podizes auto koji je za ceo proces carinjenja bio parkiran sa ostalom gomilom automobila koji su u procesu carinjenja, platis lezarinu i vozis auto kuci. Posle toga se bakces sa registracijom auta.

Ne znam tacnu cifru na koliko je kataloski procenjen, sa tim se bakce spediter. Ima podeblju knjigu gde gleda sta auto ima od opreme, koliko je presao i takve stvari, i kad ubode ono sto najblize opisuje tvoj auto, metne tu cifru.

Kad ulazis u zemlju treba ti kupoprodajni ugovor, vlasnicki list od proslog vlasnika i trenutni vlasnicki list, list od osiguranja koji ulazi u cenu zoll tablica, fazon kao privremena saobracajna koju dobijes kad uzimas zoll tablice i to je to otprilike. Naravno tvoja vozacka i medjunarodna vozacka koju si izvadio pre nego sto si krenuo na put.

Sta znam za preciznost menjaca, relativno je precizan, ja nisam masio brzine iako sam pocetnik heh. Hod je onako, nije previse dugacak, moze da se prezivi. Inace rucica ne landara kada je u brzini, nije razdrndana, barem kod mene. Jedino mogu da primetim da 206 ima malo tvrdje kvacilo, ali sam se navikao na njega.

Nisam skapirao, jel postoji ogranicenje po godistu ili euro standardu ili oba? Japanci prave euro3 kola od sredine 90tih.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Nisam skapirao, jel postoji ogranicenje po godistu ili euro standardu ili oba? Japanci prave euro3 kola od sredine 90tih.

Oba. U evropi Euro 3 ide od 2001. pa navise. Evo quote, da ne pametujem previse.

"Sva vozila proizvedena za Evropsko tržište od 01.01.2001. zadovoljavaju Euro 3.

Sva vozila koja su proizvedena i prodata na tržištu Evropske unije nakon 01.01.2001. (prva registracija u zemljama EU) garantovano zadovoljavaju Euro 3 standard, jer je to bilo u skladu sa propisima EU. Ipak, moguće je da vozilo iz zemlje EU koje je proizvedeno nakon januara 2001, namenjeno drugim tržištima, a uvezeno kao polovno (što je možda moguće, jer se direktiva EU odnosi samo na nova vozila) na tržište EU može vrlo lako biti Euro 2. Prema tome najsigurnija su vozila sa prvom registracijom u zemljama EU.

Napomena: Na mnogim mestima ćete naći da su EURO 3 standardi stupili na snagu 2000-te godine.To je tačno, ali su bili obavezujući samo za homologaciju novih tipova automobila. Za sve postojeće tipove novih automobila (homologiranih pre 2000 godine), koji su trebali da budu prvi put registrovani, standardi su bili obavezujući tek od 2001."

Japanci su cudo. Oni su verovatno vec tada uveli euro3 standard. Ne vidim zasto ne bi mogao da uvezes 95. godiste ako je euro3 motor. Svejedno ce morati da ide na homologaciju, da ti drzava odobri carinjenje.

Link to comment
Share on other sites

Oba. U evropi Euro 3 ide od 2001. pa navise. Evo quote, da ne pametujem previse.

"Sva vozila proizvedena za Evropsko tržište od 01.01.2001. zadovoljavaju Euro 3.

Sva vozila koja su proizvedena i prodata na tržištu Evropske unije nakon 01.01.2001. (prva registracija u zemljama EU) garantovano zadovoljavaju Euro 3 standard, jer je to bilo u skladu sa propisima EU. Ipak, moguće je da vozilo iz zemlje EU koje je proizvedeno nakon januara 2001, namenjeno drugim tržištima, a uvezeno kao polovno (što je možda moguće, jer se direktiva EU odnosi samo na nova vozila) na tržište EU može vrlo lako biti Euro 2. Prema tome najsigurnija su vozila sa prvom registracijom u zemljama EU.

Napomena: Na mnogim mestima ćete naći da su EURO 3 standardi stupili na snagu 2000-te godine.To je tačno, ali su bili obavezujući samo za homologaciju novih tipova automobila. Za sve postojeće tipove novih automobila (homologiranih pre 2000 godine), koji su trebali da budu prvi put registrovani, standardi su bili obavezujući tek od 2001."

Japanci su cudo. Oni su verovatno vec tada uveli euro3 standard. Ne vidim zasto ne bi mogao da uvezes 95. godiste ako je euro3 motor. Svejedno ce morati da ide na homologaciju, da ti drzava odobri carinjenje.

???

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Hah! Kili ne zna za golf2 stil zivota.

Kili nakon ceske, sad kad si road metalac, pokupi se jednom i pravac Tuzla (da, da prestonica speed metala ex yu) i dok prolazis kroz bosnu videces sta je golf2 wayoflife!1

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Brate znaci onda nisu oba uslova, onda je JEDAN JEDINI uslov euro3 motor.

Tako je, skapirao si sta hocu da kazem.. Sve dok je automobil proizveden sa Euro3 motorom, a ne naknadno konvertovan i budzen iz Euro2 u Euro3, mozes da ga uvezes.

Da se pojavis kod nas na granici sa Hondom koja je 95. i ima Euro3 motor, niko ti ne garantuje da te nece jebati kao budalu dok ne provere svaki moguci detalj o autu. Nemaju oni pojma za saku modela koji imaju euro3 motor iako su proizvedeni ispod 2001, za njih je euro3 2001+. Takav auto cak i mozda mogu da proglase kao sumnjiv, ostave ti auto na granici X dana dok ga oni sami ne provere a tebe posalju kuci autobusom, pa se snalazi. Srbija je ovo ipak.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam bio pod utiskom da si iole upucen u pricu. Koliko ja znam na granici nemaju uslove za proveru euro standarda motora niti ce ih posebno praviti zbog tebe. Ono sto ja verujem je da prilikom carinjenja rade proveru, a carinjenje se desava u luci beograd.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Slusaj mohicane, ono sto ti verujes je jedna stvar a ono sto sam ja zapravo radio je druga. Nemoj mi reci da se carinjenje radi u luci beograd? Sto se tice uvodjenja automobila koji je ispod 2001. ono sto sam pisao je donekle nagadjanje, ako nadjes nekoga ko je uveo japanca ispod 2001. imaces tacnije informacije, ja sam uvozio auto koji je 2001. tako da ne znam.

Ovo je isto moja pretpostavka, ali ne proveravaju ti auto direktno na carini, verovatno kontaktiraju institut za standardizaciju sa brojem tvoje sasije, ali sigurno ne mozes da bilo kojim autom ispod 2001. predjes granicu tek tako sa pricom "verujte mi, ovo je euro3 iako nije 2001". Toliko je radjeno prepravki sa euro2 na euro3 da nece da poveruju tako lako.

Link to comment
Share on other sites

Ako je nagadjanje onda na moje direktno pitanje odgovoris sa "mislim nisam siguran ne znam" tj bilo kojom kombinacijom navedenog.

Sta njih boli kurac sto ces ti preci granicu sa tim autom? Sta mislis odakle toliko stranaca po srbiji? Poenta je sto taj auto neces moci da registrujes.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Pa sta hoces da ti kazem? Znam onoliko koliko znam za moj slucaj, pretpostavljam za ono sto ne znam tacno u detalj.

Ja koliko sam slusao od iskusnijih od mene, koji znaju dosta o uvozu auta, ti ako uvozis auto koji neces registrovati nego ga prodavati u delove, isto moras da prodjes odredjenu proceduru. Ako ga ne uvozis da ga registrujes, moras da se izjasnis zasto ga uvozis. Isto postoji carina na karoseriju i motor automobila, nisu carinici veverice da te puste da uvozis takav auto da bi zaradio koji dinar, a da drzava ne omasti brk od toga.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...