Jump to content

Counter Strike 2 & 1.6


3,575 topics in this forum

  1. Gde je stara garda ? 1 2 3

    • 73 replies
    • 8.1k views
    • 70 replies
    • 8.1k views
  2. Mini turnir u Kragujevcu 1 2 3

    • 63 replies
    • 8.1k views
    • 81 replies
    • 8k views
  3. neWave again 1 2

    • 48 replies
    • 8k views
  4. Ko uzima... 1 2

    • 27 replies
    • 8k views
  5. OLD SCHOOL ekipe ! 1 2 3

    • 57 replies
    • 8k views
  6. KlanRUR Intervjui 1 2 3 4

    • 81 replies
    • 8k views
    • 37 replies
    • 7.9k views
  7. 1na1 1 2 3 4

    • 87 replies
    • 7.9k views
  8. ameba100 fan's club 1 2 3 4

    • 88 replies
    • 7.8k views
  9. Balkan Championship 1 2

    • 34 replies
    • 7.7k views
  10. SpiN Gather System 1 2 3

    • 61 replies
    • 7.7k views
  11. KGB KZ Arena 1 2 3

    • 68 replies
    • 7.7k views
  12. ESWC Live 1 2 3 4 6

    • 133 replies
    • 7.7k views
    • 24 replies
    • 7.6k views
  13. Sarac LAN Tour #3 1 2 3

    • 73 replies
    • 7.6k views
    • 62 replies
    • 7.6k views
    • 123 replies
    • 7.6k views
  14. WCG 1 2 3 4

    • 96 replies
    • 7.6k views
    • 70 replies
    • 7.6k views
    • 39 replies
    • 7.6k views
    • 11 replies
    • 7.6k views
  15. tur u gammi 1 2 3 4 6

    • 145 replies
    • 7.6k views
  16. Balkan CS Liga 1 2 3 4

    • 77 replies
    • 7.5k views


  • Topics

  • Posts

    • Ja bih rekao da to dosta ide i s godinama ili makar razmišljanjem koje dolazi sa godinama. U smislu ja sam pre 10ak godina vozio 150-160 regulare na auto putu jer kao stigneš brže. A onda iskalkulišeš da na putu od 500km, što je realno skoro ceo dan vožnje sa nekim pauzama i sl si se ubrzao pola sata u razlici 150vs130 i kao pa nije mi to bitno toliko jer ću svratiti na kafu, svratiću negde da pojedem nešto, ovako ću biti opušteniji, stavio tempomat na 130 i to je to. E sad verovatno kad budem imao još više godina, ili iz nekih razloga budem još oprezniji nije mi nezamislivo da zaključim da mi je sasvim ok da vozim i 100-110 ili čak i manje po autoputu. I naravno da kamere i prosečna brzina rade, nismo izmislili toplu vodu, ali opet imaš i gomilu ljudi koji su u fazonu da po svaku cenu pokušavaju da zeznu sistem i da voze brže od ograničenja jer što reče Igor ograničenje je za teletabise 🙂 Što sve naravno ne opravdava retardirana ponašanja tipa vožnju u levoj traci i sl, za te ljude je stvarno poseban krug pakla. Ako hoćeš da obiđeš kamion sačekaj da nema nikoga, udri 130 i obiđi, iako se to ne računa kao preticanje osnovno pravilo prilikom preticanja je da se zadržiš najmanje moguće vremena u preticajnoj traci, tu logiku je normalno primeniti i na auto put. 
    • dodao bih da imam utisak  samo da se danas na otvorenom putu/autoputu vozi dosta sigurnije nego pre 10+ godina, brojka cisto radi poredjenja mada je verovatno veca 🙂 kontam da toliki presretaci, i kamere ipak rade svoj posao (kamere su na stubovima iznad autoputa, gde obicno stoji zuta tabla sa nazivom mesta) ili sam prosto otupeo na sve
    • Stvar je navike.   Pre ovih radara i merenja brzine na autoputu, imali smo projekat u Pirotu, pa smo tipa 2 puta nedeljno išli tamo, odemo ujutru vratimo se uveče. I to je bila vožnja od 150, 160 nas normalnijih. Neke kolege su divljale sa 200 i 210 na sat, jbg budale.   Sad kako su radari omni prisutni, kad god vozim (što privatno, što službeno) nekako mi 130 na autoputu baš fina brzina, opuštena i navikao sam se, ne znam ni kako bi vozio brže.
    • Nista, sad moram opet nov komp heh
    • auh, e ovo se zove skok u grafici 🙂  neverovatno mi izgleda, sto bi rekli jaw dropping  
×
×
  • Create New...