Jump to content

Ostali MOBA naslovi


86 topics in this forum

  1. HoN prcajte! 1 2 3 4 11

    • 254 replies
    • 58.5k views
    • 0 replies
    • 5.6k views
    • 0 replies
    • 6.7k views
    • 9 replies
    • 3.9k views
    • 0 replies
    • 2.2k views
    • 3 replies
    • 3.3k views
  2. Battlerite 1 2

    • 35 replies
    • 8.8k views
  3. Gigantic

    • 15 replies
    • 18.5k views
  4. Paragon

    • 18 replies
    • 27.4k views
    • 3 replies
    • 2.9k views
    • 2 replies
    • 3.1k views
  5. DeadBreed

    • 3 replies
    • 3.2k views
    • 5 replies
    • 4.3k views
  6. The Voice of Nova

    • 4 replies
    • 3.3k views
    • 1 reply
    • 2.9k views
  7. Balkanska liga

    • 0 replies
    • 2.6k views
  8. Strife beta key

    • 1 reply
    • 2.9k views
    • 1 reply
    • 2.7k views
    • 10 replies
    • 6k views
  9. Balkanska Liga

    • 2 replies
    • 3.1k views
  10. Infinite Crisis

    • 0 replies
    • 1.6k views
  11. Strife 1 2

    • 27 replies
    • 9.2k views
  12. Lucent Heart

    • 0 replies
    • 1k views
  13. Smite 1 2

    • 27 replies
    • 8.2k views
  14. Prime World

    • 5 replies
    • 1.1k views


  • Topics

  • Posts

    • bilo je rano jutro i pisao sam iz igraonice (posle noćnog kantera razume se).
    • https://www.tiktok.com/@itssidders/video/7534328061387476246
    • Ja samo nisam siguran kako ste se toliko zbunili 😄 U smislu ako se pređe 15k km godišnje, benzinac troši 8 u proseku, dizel 6, znači da će prvi potrošiti 1200 litara goriva, a drugi 900. Ako je benzin na današnji dan 177 din/l a dizel 196 din/l (a relativno je konstantan odnos, oko 10% razlike), to znači da će benzinac u parama potrošiti 212.400 RSD, a dizel 176.400 RSD, dakle razlika je 36.000 ili 300 evra tačno. Ako bi prešao 12k km godišnje razlika je 28.800 dinara. Ni u kom slučaju nije ni blizu 500 evra godišnje, a da ne pričam o 1.000 😄 I sad uzmimo primera radi da ti tog dizela voziš 5 godina, uštedeo si 1500 evra ukupno, ne računajući ako ode zamajac, DPF, EGR, dizne i ostala sranja, objektivno si na nuli ako si uzeo polovan. Ako prelaziš više od 25k godišnje tek tad počinje da ima smisla realno.  Druga stvar zašto se smanjuje broj dizela jeste i elektrifikacija - gomila proizvođača više ni ne nudi dizel već samo hibride umesto njih. U tom smislu je potrošnja da kažemo sličnija a utisak u radu znatno na strani hibrida, i zbog zvuka i zbog ubrzanja i svega. Pri tom ja i dalje se nisam susretao sa nekim horor pričama održavanja hibrida, najgore što sam čuo jeste da crkne baterija ili nešto pa ljudi nastave da ga voze kao benzinca. S tim da je ovo vrlo subjektivno zapažanje, možda sam zapravo potpuno pogrešio, ali neka me neko ispravi. A kad zakuca zamajac ne možeš da nastaviš da ga voziš 😄   
    • YAY BRAVO JA! :D Mada realno je da može ludo da varira zavisno od vozila, uslova i sama čoveka, verovatnno su i tvojei moje sve cifre validne u nekoj situaciji, osim možda tih 1k eur/god :) Lep primer transparentvnosti Slovenaca btw, stvarno su vek ispred nas, jebem ih :D
×
×
  • Create New...