Jump to content

EV i Plug-in automobili - pričajte


dovlagsi

Recommended Posts

20 minutes ago, dovlagsi said:

Ostaće to samo u Kini, moooožda SAD

btw neverovatno koliko Evropa danas više nije ozbiljno tržište automobila, sa svojih 750 miliona stanovnika od kojih su pola u top ekonomijama...

mislim da je fora i sve veća segmentiranost pravila oko prodaje i toga šta može da se prodaje.

šta znači 750 mil kad ovamo ne sme ovakav motor, onamo onakav, ovde po zakonu mora tablica pola metra ovde može 20 santima, ovde nema punjača za EV ovde ima punjača za EV a u krajnju ruku imaš 50 zemalja od kojih svaka ima neku svoju ideju šta im je omiljeni auto, dizajn, boja, koncept (zima, leto...).

EU je bila dobro tržište dok je bila dominantna, sad kad Kina prodaje na lopate naravno da je tamo fokus.

Link to comment
Share on other sites

eu je smesna. Dobio danas privremeno opel mokka e, dok mi ne srede auto.

em sto je djubre za voznju, em sto ne znam kolki je domet al deluje tragicno (uzeo ga kad je pisalo jos 168 km moze, vozio 20 km, prijavljuje jos 45 da je ostalo???), ali brate gledam auto na sajtu, pocetna cena je 39000 eura???

brate, smrt auto industriji!

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, f4ts0 said:

eu je smesna. Dobio danas privremeno opel mokka e, dok mi ne srede auto.

em sto je djubre za voznju, em sto ne znam kolki je domet al deluje tragicno (uzeo ga kad je pisalo jos 168 km moze, vozio 20 km, prijavljuje jos 45 da je ostalo???), ali brate gledam auto na sajtu, pocetna cena je 39000 eura???

brate, smrt auto industriji!

ti opeli su stvarno najgrđi, iovako deluju grozno kad su i sa standardnim motorom, ali onda su zapravo još skuplji kad ih naprave da su EV i onda dobiješ duplo skuplje đubre.

u tom smislu bolje daciju onu spring da čovek kupi, makar ima povoljniju cenu.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, dovlagsi said:

Mokka je kul autić kad je sa normalnim motorom. 

ok je "nacrtan" i ok je kad ima onaj veliki ekran, ali prosto standardna stara priča - kvalitet izrade, elementi i to sve apsolutno pričaju drugu priču u odnosu na to kad gledaš kola ovako na slici negde.

Link to comment
Share on other sites

Početna cena od 41.990 evra se odnosi na osnovni model sa litijum gvožđe-fosvatnom baterijom kapaciteta 51 kWh, ukupnog dometa do 344 km. U ovu cenu nije uračunata državna subvencija za nabavku vozila sa potpuno električnim pogonom, koja iznosi 5.000 evra. Prodaja Volvoa EX30 na našem tržištu zvanično počinje u maju 2024.

Znači 37k sa subvencijom 🙂

ima da prodaju jedno 2 komada 🙂

Link to comment
Share on other sites

nemojte zaboraviti da smo mi ekonomski tigar i da je kod nas standard veći 

Screenshot_20231123_083032.thumb.jpg.daaba6ca28eedd81a9a71140e0f452d9.jpg

išao sam juče da ga vidim uživo, ex30. tri impresije - 1 izuzetno dopadljiv dizajn spolja, nekako i prava veličina auta 2 strašno se oseti da nije volvo, pre svega unutra gde 3 je bazičnost svega neverovatna. ovo ne može da se vidi na netu kad gledaš, unutra je potpuni cutting costs. sve ispod linije očiju je neka reciklirana plastika koju oni čak i ističu da je superkul veganska, ali je uživo 3put gora nego u fabiji. enterijer je prazan. nema glovebox. ukrasne lajsne su neki teraco opet reciklirani, užasno. verzija na displeju je bila top oprema. samo sedišta su baš baš dobra, i materijali, i izgled i konačno da su mekana, udobna, i napred i pozadi. realno je da košta od 30k pa naviše. 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

On 11/23/2023 at 8:36 AM, dovlagsi said:

išao sam juče da ga vidim uživo, ex30. tri impresije - 1 izuzetno dopadljiv dizajn spolja, nekako i prava veličina auta 2 strašno se oseti da nije volvo, pre svega unutra gde 3 je bazičnost svega neverovatna. ovo ne može da se vidi na netu kad gledaš, unutra je potpuni cutting costs. sve ispod linije očiju je neka reciklirana plastika koju oni čak i ističu da je superkul veganska, ali je uživo 3put gora nego u fabiji. enterijer je prazan. nema glovebox. ukrasne lajsne su neki teraco opet reciklirani, užasno. verzija na displeju je bila top oprema. samo sedišta su baš baš dobra, i materijali, i izgled i konačno da su mekana, udobna, i napred i pozadi. realno je da košta od 30k pa naviše. 

direkt uticaj tesle pa svi misle da mogu tako. 

tesla nema ništa samo ekran i volan i onda što ne bi i ostali, a istini za volju prosto ne mogu da se porede jer šta god ko mislio tesla je ipak tesla u tom smislu.

a onda naravno to što je to "trend" je izgovor da zapravo zamaskiraju činjenicu da su napravili enterijer za 4 evra a ne za 404 kao pre x godina.

inače, vic za danas:

Crni petak ponuda u Škoda salonu u TC Galerija 24-26.11.

Specijalni popust 5% na sve električne modele i specijalna ponuda Škoda Superb Ambition 1.5 TSI već od 29.000 EUR.

Konačno, svi oni koji su želeli da kupe full elektrik škodu i čekali pravi trenutak - dočekali su ga!

Link to comment
Share on other sites

i dalje je budjava Tesla

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

stavite bar jednu krivinu pa da vidimo da li će da pobedi (osnovni) porše 911 😁

buđav auto, buđav marketing. ali pali retarde koji će da kupuju sajbertrak, a takvih je izgleda prilično. 

meni je sa jedne strane drago što konačno možeš videti neki novi auto sa malo radikalnijim dizajnom urađen van okvira, ali ovo je izdrkavanje globalnog miškovića koji je pre 40 god nacrtao ovo i imao je san da ga nekad zaista napravi pa mu se sad (sve) može ❤️

(BMW: hold my beer..) 

  • Like +1 2

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, dovlagsi said:

stavite bar jednu krivinu pa da vidimo da li će da pobedi (osnovni) porše 911 😁

buđav auto, buđav marketing. ali pali retarde koji će da kupuju sajbertrak, a takvih je izgleda prilično. 

meni je sa jedne strane drago što konačno možeš videti neki novi auto sa malo radikalnijim dizajnom urađen van okvira, ali ovo je izdrkavanje globalnog miškovića koji je pre 40 god nacrtao ovo i imao je san da ga nekad zaista napravi pa mu se sad (sve) može ❤️

(BMW: hold my beer..) 

pazi, kupice ga ljudi koji ne voze po krivinama 😄 Lozane koje imaju para (moze im se!), arapi i tako urbani momci i devojke.

Mask se igra i uziva. Niko ne mora da kupi 😄

 

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, f4ts0 said:

pazi, kupice ga ljudi koji ne voze po krivinama 😄 Lozane koje imaju para (moze im se!), arapi i tako urbani momci i devojke.

Mask se igra i uziva. Niko ne mora da kupi 😄

 

Skretanje u krivinama mu je zapravo bolje od svih drugih vozila tog tipa. Zadnji točkovi mu se okreću do 10 stepeni i pomažu u skretanju.

Sama činjenica da vozilo koje je esencijalno pickup poredite sa poršeom 911 govori dovoljno :)

Dandy [RUR]

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, evgeniy said:

tebrao jersi lud, ne poredi ih niko normalan, poredi ga sama Tesla jer žele da se prikače legendarom autu, sa legendarnim voznim karakteristikama, sa legendarnim statusom, legendarnom dizajnu, itd. sve što Tesla očajno želi =c

porse je na snimku, ne golf2

 

on serious note, tesla je .... nikad jebote. mnogo ruzan auto 😄

 

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Dandy said:

Skretanje u krivinama mu je zapravo bolje od svih drugih vozila tog tipa. Zadnji točkovi mu se okreću do 10 stepeni i pomažu u skretanju.

Ma mogu da se okreću zadnji do prekosutra, evo meni se okreću zadnji na espace-u pa su krivine veliki no no. Parkiranje, urbana vožnja (hehe) i krug zaokreta su time svakako bolji, ali voziti skoro 4 tone težak auto sa 850 KS i 100 miliona njutna u zavojima mora biti mučenje. 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

malo više vuče na neki betmobil, kapiram zato nisu hteli da ga guraju promo u toj boji 🙂

On 12/3/2023 at 12:23 AM, dovlagsi said:

Ma mogu da se okreću zadnji do prekosutra, evo meni se okreću zadnji na espace-u pa su krivine veliki no no. Parkiranje, urbana vožnja (hehe) i krug zaokreta su time svakako bolji, ali voziti skoro 4 tone težak auto sa 850 KS i 100 miliona njutna u zavojima mora biti mučenje. 

zapravo me živo zanima neki pravi test to što kažeš po ulicama grada, parking, idemo u Target, ajd' sad Rodeo Drajv i ti fazoni, da vidimo u praksi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...