Jump to content

EV i Plug-in automobili - pričajte


dovlagsi

Recommended Posts

i dule je samo ne zna.

45 minutes ago, Dule_smor said:

Ne moras na svaki moj post da trolujes, ozbiljno sam pitao.
 

pa pitas na ruru kako ce se kretati cene 5+ god starih polovnjaka zbog propadanja baterije. Postoji li veci samotrol od takvog pitanja? 😄

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dule_smor said:

Nista, sacekacu jos 5 god ako ne bude smak sveta dotle! Btw, sto ti toliko ismevas rur i ekspertizu ljudi na njemu!?

Troluje igi. Realno za pitanja vozila ima 3-4-5 ljudi ovde iskusnijih od 90% drugih kod nas. 
 

realno za ev trenutno ako ti se ne nudi neka mega subvencija bolje uzeti polovan koju godinu star jer kao sto kaže slika iznad vrednost im pada dosta ali onda ti posle ako prodaješ ne toliko. 
 

i ofc obavezno samo ako možeš da ga punis, da izvines, kod kuce. Ako ne, nije ev za tebe 🙂

Link to comment
Share on other sites

Ne opada im cena zbog baterije nego tehnologije. 5 godina star EV je više u rangu 5 godina starog telefona.. kome treba da zove, radiće super, ko juri nove gadgete je sranje.

Evo dule, u Sloveniji je polovnjaka 700: http://bit.ly/45NHYGE

još jedared da ponovim.. to "starenje" baterija nije issue, sem kod baš kranjih primera od pre 10 godina gde je u startu baterija za 100km i puni/prazni se proporcionalno više ciklusa za to vreme.

a i nije me mrzelo da proverim ovu matematiku gore, bar što se situacije ovde tiče.. 5 godina star golf (dizel, 100kw) je 16-19k .. 5 godina star ev golf (36kw, 100kw) je 20-21k

nov dizel je 32-35k .. nov id3 (ev golf više nije u ponudi) je 35-40k

Link to comment
Share on other sites

Stranica za Mustang Mach E :))

image.png

Eh taj lorem ipsum :)))

Inače sam imao prilike da probam i ok, taj momenat da "ubrzava" je stvarno ok. 

Od deklarisanih 630km koje može da pređe uspeva da izvuče 400tinak km kako mi kaže ovaj lik. Sad ovde gore na sajtu vidim da piše 380-500 pa je možda ovaj sa većim kapacitetom ali to onda samo znači da ovaj što je do 500 zapravo izvlači 300.

Od stvari koje mi se ne dopadaju tu su tradicionalno kvalitet izrade iznutra (mimo velikog ekrana i donekle ok volana, sve drugo je druga klasa) i toga što se sad pored samog izgleda vozila svi tripuju da moraju da smisle nešto novo i drugačije i za funkcionalnosti. i onda sad vrata se otvaraju na dugme a pride ima pored i neka mala ručkica koju povučeš - bez veze komplikuju. slično i iznutra, ta ručka za otvaranje vrata je mala i tako glupo postavljena da moraš da se iskriviš da bi otvorio vrata. sitnice, ali umeju da nerviraju.

Link to comment
Share on other sites

OK je redizajn, doduše ovo je neki render, hajde da se nadamo da će takav biti i final.

iznutra je slično, tako da tu nemam neki dodatni komentar.

550km je pitanje dal je deklarisano ili realno. deklarisano, ništa spec, ako realno izvlači, ok, nije toliko grdno.

inače sam danas na autoputu video Model X, iako sam ga viđao već dosta puta tek sam sad nekako shvatio koliko je veliki taj auto valjda posmatrajući paralelno sa ostalima.

na bg table regulare, gde li ga puni!

Link to comment
Share on other sites

Novi Prius PHEV izazvao je veliko interesovanje na svim tržištima gde je do sada lansiran. Od nedavno dostupan je i u Srbiji, gde uvodna verzija Elegant košta 47.990 EUR, odnosno 44.490 ukoliko kupac podnese zahtev i dobije subvenciju od 3500 EUR za nabavku Plug-in hibrida. Pored paketa opreme Elegant, kupcima su na raspolaganju i verzije Executive i Premium

toyota%20prius%2088.jpg

ne mogu da kažem da nije loš dizajn, pričali smo već o tome 🙂

cena doduše je izazovna 🙂

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, dovlagsi said:

To je toliko mnogo novca da je deplasirano pominjati uopšte 😞 toliko je Lendkruzer bio, a bio je skup

ma to je sad bespredmetno. slučajno sam naleteo negde na neku spiku kako je xc90 inscription bio 60k pre 2 god, sad za 60k ne možeš ni bazni da uzmeš 🙂

inače kompresor koji sad radi citroen što smo pričali već ovde je natrpao ceo citroen u deo gde je bio jeep i alfa, tako da sad to sve izgleda kao neki plac polovnih automobila 🙂

doduše pre je bilo kao promaja sa po jednim modelom na onih 1000 kvadrata 🙂

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Lucky said:

slučajno sam naleteo negde na neku spiku kako je xc90 inscription bio 60k pre 2 god, sad za 60k ne možeš ni bazni da uzmeš

Nikad inscription nije bio ispod 65k i možda volvo kod nas nije dobar primer, ali eto X5 danas jednostavno ne možeš uzeti ispod 100k a ranije su slično koštali kao xc90 🤷🏻‍♂️ 

  • Upvote (+1) 1

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dovlagsi said:

Nikad inscription nije bio ispod 65k i možda volvo kod nas nije dobar primer, ali eto X5 danas jednostavno ne možeš uzeti ispod 100k a ranije su slično koštali kao xc90 🤷🏻‍♂️ 

x5 za 100k, majko mila 😞

'de su narodu te pare pa je svima ovo i dalje ok ja pojma nemam 🙂 bukvalno da je 200k opet bi sve bilo isto, ljudi bi to kupovali a ostali bi bili na fazon "joj koliko je skupo" i idemo dalje.

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...