Jump to content

TESLA Model 3


dovlagsi

Recommended Posts

Još jedno vozilo kojem treba poseban topik :)

Dakle, Tesla Model 3, košta 35k dolara, prelazi 215 milja, ubrzava do 100 km/h za manje od 6 sekundi, imali su oko 115 hiljada pred-porudžbina za kupce koji su ostavili 1000 dolara bez da su uopšte videli auto!

Šta vi mislite?

pf4yu01b5ndm_600.jpg

8k0y2n2bf54a_600.jpg

ypxy8dcbksn3_600.jpg

e2gydj4ber9k_600.jpg

 

Edited by dovlagsi

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

80% vožjne mi je kuća-posao.

 

U zavisnosti od trajanja punjenja, i realnog dometa baterija, je pitanje da li je to auto za odlazak na letovanje, npr. Sve u svemu, sviđa mi se u kom pravcu rade.

Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem

Link to comment
Share on other sites

šta je sa prednjim delom? izgleda kao da je nedovršen, fazon dizajneri dali otkaz i nisu završili...

druga mana mi je enterijer, ta fora sa tabletom na sredini mi je preglupa...

 

Sve ostalo mi je kul, jako lepo izgleda auto, i takođe mi se sviđa pravac u kom idu.

Link to comment
Share on other sites

Negde sam pročitao da su pravili redove ljudi da čekaju za auto, kao za iPhone ... ne mogu sad da kopam link al' kapiram da bi gugl dao prvi hit.

Ni ja ne kapiram dizajn niti spolja a ni iznutra, deluje kao neki nedovršeni prototip.

Link to comment
Share on other sites

Dizajn onako, spolja mi je vec vidjeno kod prethodnog, unutra je minimalizam s tim ekranom, jebemliga nisam pametan na tu temu. 

S druge strane gledam koliko kosta - ovo je fenomenalno. Ako bi racunali da je u Evropi oko 35k eur, sa subvencijama nekih drzava moze biti opusteno ispod 30k, sto vec spada u domen opremljenijih verzija Golfa i slicno, tipa kod nas je najskuplji Golf oko 26k eur (ne racunam GTI i ostale varijante, ovaj standardni). Tipa Auris Hibrid sa jacom opremom je isto tu negde. S dometom od preko 300km to je odlicna kupovina, jos kad se na to dodaju pogodnosti po EU zemljama tipa koristi zutu traku, rezervisana mesta za parking i sl to je sjajno. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

jel postoje neke tesle koje su više budžet frendli i jel zaista istina ova krukova čuprilica? Znam da onaj momak iz Pančeva koji je modifikovao svoj pežo 106 ili tako nešto, nije mogao da ga registruje pa je bila neka frka, ali to je bilo pre dve tri godine možda.

 

gruja novi alen

ko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?

evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja.

 

Link to comment
Share on other sites

jel postoje neke tesle koje su više budžet frendli i jel zaista istina ova krukova čuprilica? Znam da onaj momak iz Pančeva koji je modifikovao svoj pežo 106 ili tako nešto, nije mogao da ga registruje pa je bila neka frka, ali to je bilo pre dve tri godine možda.

ovo je upravo budžet frendli tesla :)

Link to comment
Share on other sites

U Pančevu postoji nekoliko komada e-automobila (donacija gradu od strane Italijana ako se ne varam) kao i električni punjač za njih. Koliko sam ja video ti automobili imaju reg. table, tako da mislim da mogu da se registruju. Verujem takođe da zakon pravi razliku između električnog automobila kojeg je pravio neki veći proizvođač po određenim standardima industrije, i nešto što je neko sklepao u garaži.

 

Link to comment
Share on other sites

Carski je auto, enterijer sabio.

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Link to comment
Share on other sites

Ја мислим да нису платитли 3Д дизајнера да заврши рендеровање. Лично сам СУС, до краја. Не желим електрични аутомобил.

...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

 

Link to comment
Share on other sites

Ja zelim Teslu neizmerno, ne umem da objasnim zasto.

Assume a homeowner's marginal cost of electricity is $0.10 / kwh, it's charger is 95% efficient, and knowing that the Tesla S batteries hold 60 or 85 kwh https://en.wikipedia.org/wiki/El... then each full charge would cost $6.30 to $8.91

Cena struje

Cena struje za domaćinstva (sa 20% PDV-a i bez popusta)

Domaćinstvo i ostala potrošnja 0,4kV

Jednotarifno merenje

Viša tarifa

Niža tarifa

DUT

Obračunska snaga

Trošak javnog snabdevača

din/kWh

din/kWh

din/kWh

din/kWh

din/kW

din/mesec

ZELENA ZONA 
do 350 kWh

4.924

5.628

1.407

1.407

45.883

125.530

PLAVA ZONA
od 351-1600 kWh

7.386

8.440

2.110

2.110

CRVENA ZONA
preko 1600 kWh

14.772

16.880

4.220

4.220

 
 

x85 ili x60 zavisno od baterije. Nema realne sanse da ostanes u zelenoj sa Teslom, tako da ako ga punis nocu (posle ponoci):

85 x 2.11 = 179,35 za "pun".

Tako bi trebalo ... sad pitanje je kolika je realna mogucnost baterije kada radi klima, grejaci, itd ..

Na stranu to, Elon Musk je meni fascinantan kao licnost. Ovo je njegov post iz 2006

So, in short, the master plan is:

  1. Build sports car
  2. Use that money to build an affordable car
  3. Use that money to build an even more affordable car
  4. While doing above, also provide zero emission electric power generation options

Don't tell anyone.

 
Roadster - Model S - Model 3 

 

Link to comment
Share on other sites

za 35k je prejak.. prednji deo cudno izgleda jer nema grill.. to su rekli da je na S i X bilo da ljudima ne bude cudno.

za konzolu nisam licno odusevljen, cim trebas da gledas sa strane, meni tu nesto ne stima.. mada bi trebalo da ima HUD za osnovne cifre .. sto opet u praksi danju ne radi.. al eto izgovora za muriju xD

i da , hocu jednog, zarko

Link to comment
Share on other sites

Biće veselo videti kako će pojedine države, a pogotovo naša, da taksiraju i oporezuju vlasnike ovakvih čuda, pa taksa na punjač za automobil kući, itd. Ovo nije priča samo oko kola, već o disperziji električne i solarne tehnologije. Poznata vam je priča u Španiji na primer gde je država uvela takve takse za vlasnike solarnih panela u svojim domovima, da se ovima više isplati da iste nemaju nego da imaju. :) NIS nam je bratsko ruska firma, EPS partijski i monopolski igrač... Biće zabavno.

Edited by Crash Override
Link to comment
Share on other sites

ako pod "naftna imperija" smatras sistem, onda si u pravu, ako smatras ljude/kompanije onda bash i nisi

90% patenata, a bogami i postrojenja za proizvodnju ciste energije, nalazi se u vlasnistvu naftasha (ako ne direktno onda sister i daughter companies) tako da ce energetski kesh ostati kod istih ljudi, jedini koji ce da izduvaju su vlasnici naftnih polja kojima drugi vrse ekstrakciju, a ne ulazu taj kesh u nove tehnologije/izvore zarade (ne prave emiracani it centar od dubaija zato sto vole strance i kompjutere =o)))

a ovo da ce nasa prelepa drzava da oporezuje elektricne automobile, ako je tacno, je blasfemija nevidjenih razmera =o(

@ model 3, za te pare sa timperformansama vrhunski automobil 
istina, izgleda cudno da ima dedicated spot za grill a ovog nema...tj mogli su malo drugacije da modeliraju taj deo...ali to je abitno in the greater scheme of things =o)

Link to comment
Share on other sites

Sada je sigurno moguce registrovati normalan elektricni automobil, u smislu proizveden od strane iole priznatog proizvodjaca. Sad to sto je ovaj budzio svoja kola mislim da je bio problem sto AMSS nije bio u stanju da sertifikuje elektricno vozilo. Tipa ja sam 2011. vozio ovo 

IMG_9087.JPG

E sad problem je sto kod nas nema nikakvih subvencija, onomad je bese nesto Dulic davao 100.000 din odbitka za elektricne i hibride, sto je smesno ali ipak kao dobra volja, a ubrzo posle je i to ukinuto. Tako da mi samo mozemo da se nadamo da nece da rebnu da registracija bude nesto paprena. Mislim da smo mi jos svetlosnih godina daleko od toga da EPS ili NIS budu uplaseni od elektricnih vozila jer prosto osim nesto nize cene eksploatacije, a vise cene u startu, nemas apsolutno nikakav podsticaj da vozis elektricno vozilo (i to ne deluje da ce se promeniti). Dakle vozis ga jedino ako si ekoloski savestan, a takvih je u Srbiji nekoliko procenata, a onih koji jos mogu da priuste vozilo od 35k evra mnogo malo... Tako da se nasa drzava vec brine za svoje energetske zlatne koke :)

Inace broj preordera za Model 3 po novim informacijama skocio na 232.000 i sad je pitanje da li ce uspeti da postignu proizvodnju s obzirom da su prosle godine napravili samo 50.000 kola. Interesantno je da Amerika daje $7,500 odbitka za elektricna vozila, ali da je inicijalni predlog bio da je to za prvih 200.000 vozila prodatih u toku godine, sto je bilo dosta nezamislivo. Sad su ih ovi zajebali :) Pritom je srednja cena novog automobila koji se proda u Americi $33.000, tako da je jasno da je Tesla 3 tu vrlo konkurentan auto. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Norveska je drugo najvece trziste za Tesline automobile, posle SAD. Vlast daje subvencije na kupovinu elektromobila, jer im je plan da do 2030. nemaju niti jedan automobil na unutrasnje sagorevanje (a nafta im je jedan od glavnih izvoznih proizvoda). Mislim da su subvencije u vidu izuzimanja od naplate registracije i putarina. Imaju posebna parking mesta, kao ova kod nas za invalide, sa punjacima. U trznim centrima se parking placa, a za elektricna vozila je dzabe, plus imaju ta rezervisana mesta, plus je punjenje baterija besplatno. Svi punjaci rade brzo: za otprilike 15 minuta je baterija skoro totalno puna.A prodaju konvencionalnih automobila su opteretili svakakvim dazbinama, pa su cene tu negde.

Link to comment
Share on other sites

Norveska je drugo najvece trziste za Tesline automobile, posle SAD. Vlast daje subvencije na kupovinu elektromobila, jer im je plan da do 2030. nemaju niti jedan automobil na unutrasnje sagorevanje (a nafta im je jedan od glavnih izvoznih proizvoda). Mislim da su subvencije u vidu izuzimanja od naplate registracije i putarina. Imaju posebna parking mesta, kao ova kod nas za invalide, sa punjacima. U trznim centrima se parking placa, a za elektricna vozila je dzabe, plus imaju ta rezervisana mesta, plus je punjenje baterija besplatno. Svi punjaci rade brzo: za otprilike 15 minuta je baterija skoro totalno puna.A prodaju konvencionalnih automobila su opteretili svakakvim dazbinama, pa su cene tu negde.

Slično je što sam video i po Danskoj, dobro poznatoj da deru na cenama vozila - ne samo da su elektro jeftinija, već imaju i ta specijalna parking mesta koja i dalje jesu više prazna nego puna, ali svakako će se i to promeniti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...