Jump to content

Saobraćajna nesreća - Novi Sad


Bahamut

Recommended Posts

48 minutes ago, reki said:

ma kakvi, kojih 20 godina, evo nisam ni gledao vesti i znao sam da gospodin golfista (sa malo vise para) ima manje od 25 godina, sad on treba da izadje sa 45... 

Slažem se, malo je i 20. Što je najgore, verovatno neće ni 10 dobiti. 7-8 najverovatnije. Ako nije ranije pćosuđivan, relativno mlad, iskazao kajanje...uzme sud to sve u obzir.

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

ima par tako naloga ja ih redovno prijavljujem a jednom sam napisao da je retardiran dibidus, vozio je mecko 500 sek neku iz 2000 tipa 150 kod hotela jugoslavija.
Lik mi odgovori da sam klosar jer ne vozim dinamicno

Sa druge strane ljudi ismevaju grad/zemlju gde zivim jer je ogranicenje po gradu 30/50, hhahaah pacenici sta ce vam kola.
 

teska prica. 

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, f4ts0 said:

ima par tako naloga ja ih redovno prijavljujem a jednom sam napisao da je retardiran dibidus, vozio je mecko 500 sek neku iz 2000 tipa 150 kod hotela jugoslavija.
Lik mi odgovori da sam klosar jer ne vozim dinamicno

Sa druge strane ljudi ismevaju grad/zemlju gde zivim jer je ogranicenje po gradu 30/50, hhahaah pacenici sta ce vam kola.
 

teska prica. 

I kod nas je ograničenje 30 do 50 u gradu. Ili nisi primetio 

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

i ko vozi 30-50 po gradu? Ja svako leto kad vozim tosinim bunarom / nbgd/ zemun 50-60 rizikujem da me neko iznabada.

 

  • Upvote (+1) 1

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, f4ts0 said:

i ko vozi 30-50 po gradu? Ja svako leto kad vozim tosinim bunarom / nbgd/ zemun 50-60 rizikujem da me neko iznabada.

 

Ja vozim, npr. Nikad nisam došao u tu situaciju, iskreno.

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

Ma jeste, sad sam ja neki Jackie Chen. Dođe Fata i izlomi me 🙂

Naravno, ima budala, ali nije baš tako kako priča. Ispade da ne možeš normalno da voziš, što nije tačno.

  • Like +1 2

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Santa said:

Evo snimka iz automobila koji ide od T. Bunara ka oml brigada (slreće levo). Vidi se audi kod one savremene osnovne škole valjda. U pozadini se vidi žel- most u oml. brigada. 

 

da, da, u pravu si, vidi se nadvožnjak sa leve strane tako da jeste išao iz pravca mosta. 

17 hours ago, Santa said:

Dakle ima semafor kod Agostina Neta. Samo što tu i usred belog dana ljudi voze 120 preko mosta na adi. 

često tu bleje panduri baš iz tog razloga, i ima taj semafor, ali dovoljno je da mu on bude zelen pa da lik misli da može da prođe i naredni kad je već crveno (pošto nije stigao na zeleno).

ako sam dobro ispratio neki muzičar je u pitanju koje je bio pijan.

13 hours ago, cali said:

Kad sam radio u Norveškoj, policija nas zaustavila i napisala upozorenje za preticanje na punoj. Nisu nas videli, drugi učesnik u saobraćaju nas je prijavio telefonom.

 

ovo mislim da radi i u nemačkoj, neko mi je pričao da su ga zaustavili jer ga je prijavio drugi učesnik u saobraćaju.

doduše, sad to otvara potpuno drugu kategoriju dokazivanja toga, ok je ako imaš dashcam ali telefonska prijava je vrlo upitan dokaz.

10 hours ago, absolute said:

I kod nas je ograničenje 30 do 50 u gradu. Ili nisi primetio 

retko gde je baš 30 osim ispred škola, najčešće je 50 ograničenje i dobro obeleženo otkad su ga smanjili ima tome možda i cela decenija, bilo je 60 po gradu pa su smanjili na 50, sećam se jer sam stavio podsetnik u kola kad dođem do 50km/h da pišti 🙂 50 je inače ok za grad manje više na većini relacija, nemaš ni kako da dođeš do većih baš brzina osim na ovim većim ulicama ali tu makar ima više traka pa nek rokaju 🙂

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, absolute said:

Nije problem u propisanim brzinama, one su propisane kako treba

Nisu baš, nema nikakvog racionalnog opravdanja npr. za stavljanje ograničenja od 50 na sat na bulevare koji imaju tri trake po smeru a okolo nema nikakvih škola niti su kuće blizu puta. Takođe, lokalna samouprava ima pravo da override-uje to ograničenje (što pojedine i rade), npr. uđeš u naseljeno mesto a posle tog znaka ide tabla od 60 na sat i to je legalno). Glavni cilj i suština saobraćaja je protočnost.

Nego je problem što nikad nema nikakve kontrole saobraćaja od strane policije osim kad su "akcije" da se ispuni neka forma, tipa nedelja kontrole vožnje pod dejstvom alkohola. Onda kad se desi neko sranje jer ih nema nikad nigde, stave tablu ograničenja od 30 ili 40 na sat, kažu "our work here is done" i vrate se sedenju u kladionici u radno vreme.

Odličan primer je potez od spuštanja sa Zvezdare ka Mirijevu, potpuno prav put dugačak trista metara koji ide nizbrdo, i gde auto razvije brzinu od 60 na sat bez da pipneš gas. Tu su stavili ograničenje 40, završili posao vezano za "bezbednost" i nikad više se nisu vratili.

Link to comment
Share on other sites

U gradu i kad su pitanju bulevari sa 3 trake više od 60 nema potrebe da bude, gde ja iskreno ne mogu da se setim da postoji bulevar sa 3 trake u gradu gde nema kuća okolo, a ograničenje je 50. Verovatno imaš u glavi neki primer, a ja opet kažem, a koliko ćeš da uštediš na vremenu u bulevaru koji sigurno nije duži od npr. 2 km ako voziš 50 i ako voziš 80? Manje od jednog minuta! Kakva protočnost, kad posle 2 km tog bulevara se ulivaš opet u jednu traku? Besmisleno.

 

Protočnost se obezbeđuje i sa 50 i sa 80, samo uz manji rizik.

 

Sigurno da bi i policija trebalo bolje da radi, ali ne mogu ni oni biti svuda i u svako vreme, a opet mislim da je pravi uzrok problema loša saobraćajna kultura, što podrazumeva baš nepoštovanje saobraćajnih propisa, lako ćemo, to je za budale itd. 

 

Isto tako i loša, restriktivna, potkupljiva i suviše blaga sudska i prekršajna praksa je veliki deo problema.

  • Thanks (+1) 1

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

Loša saobraćajna kultura je velikim delom posledica toga što nigde nema saobraćajne policije, tako da za njih nema opravdanje. Lelemudaju, ne rade ništa, ispunjavaju mesečnu kvotu na zicer mestima koja nemaju veze sa bezbednošću saobraćaja, i većinom je toga posledica što nam je ovako kako je. Nezanemarljiv deo vozača zbog neuračunljivosti nikad ne bi smeo da prođe ni lekarski pregled, a ne da dobije vozačku dozvolu, ali bi ipak razmislio pre nego što sedne za volan kad bi znao da mogu da ga savataju na random mestima koja neće pisati na Viber grupi.

Povremeno pratim vesti iz Crne Gore, tamo kad nekog zaustave zbog divljačke vožnje i ozbiljnog prekoračenja, po kratkom postupku zaglavljuje par nedelja zatvora uz novčanu kaznu. Ovde dobije prekršajnu prijavu i eventualno 12 sati trežnjenja u stanici ako baš nije u stanju da izađe iz auta a da ne padne, pa zbog ažurnosti prekršajnog suda taman ima vremena da povuče neke veze ako ima ili da se osloni na zastarelost.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, voodoo_ said:

ograničenja od 50 na sat na bulevare koji imaju tri trake po smeru a okolo nema nikakvih škola

Eto, bas gde se desila ova tragedija je osnovna skola (privatna prim. ur.), a na bulevaru sa po tri trake u smeru. Ogranicenje tu nije 30km/h.

 

Slazem se za policiju. no, da ih nema dovoljno za svaki incident u gradu je odavno znano. Nikad ih nije ni bilo, bez obzira sto pride vise u kladioncama.

 

Ovo za Nemacku, Norvesku, kako vec, da su svi neke uhode - pa tako njihov sistem i funkcionise: sugradjani prijavljuju jedni drug, pa se svi uprpe i kad nema policije blizu. Dule, potvrdi.

Edited by Dick Warlock
Link to comment
Share on other sites

Pa u saobracaju ovde skoro i da nema patrola, jer su kamere i radari na svakom cosku i samo ti stigne cestitka postom kad prekoracis ili napravis neki drugi prekrsaj. Mene su samo jednom u zivotu ovde zaustavili jer sam po glupoj navici blicnuo nekome iz drugog smera da je patrola, a bila jos jedna posle...i kao kazna 10 evra za nepravilnu upotrebu svetlosne signalizacije:D

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, absolute said:

Ja vozim, npr. Nikad nisam došao u tu situaciju, iskreno.

Zavisi koliko obraćaš pažnju i koliko te takve stvari pogađaju 😄 Evo moj primer od subote, dakle nije nikakva gužva niti nešto, ja idem Kneza Miloša i silazim dole na Gazelu, vozim lagano, ali znam da tu ima onih koji dolaze iz pravca Hitne pomoći koji nekad umeju da "previde" da oni imaju trougao pa sam uvek oprezan. I sad kao vozim to tipa 45-50km/h, lik sa Opel Merivom iza mene mi blica kao pizdi... Izađemo na Gazelu, lik dodaje gas ono koliko auto može da ide otprilike i posle 30ak metara nailazi na autobus u najbržoj traci koji vozi 80 km/h i tako vozi ceo taj deo auto-puta 😄 Hoću reći nije da me nešto potreslo ali definitivno ima ludaka koji ti blicaju i lude kada voziš najnormalnije. 

49 minutes ago, absolute said:

U gradu i kad su pitanju bulevari sa 3 trake više od 60 nema potrebe da bude, gde ja iskreno ne mogu da se setim da postoji bulevar sa 3 trake u gradu gde nema kuća okolo, a ograničenje je 50. Verovatno imaš u glavi neki primer, a ja opet kažem, a koliko ćeš da uštediš na vremenu u bulevaru koji sigurno nije duži od npr. 2 km ako voziš 50 i ako voziš 80? Manje od jednog minuta! Kakva protočnost, kad posle 2 km tog bulevara se ulivaš opet u jednu traku? Besmisleno.

Ja bih se složio sa Vuduom da ima debilizacija, eto baš taj most na Adi, od Careve Ćuprije do te raskrsnice kod Westa je 5 i nešto kilometara a ograničenje 50. Pešaka nema ni u najavi, denivelisana saobraćajnica, apsolutno bi moglo biti 80. Ali je nebitno da li je 50 ili 80 kad se pijani batica zaleti sa 120 kroz crveno, samo ograničenje je više teoretska rasprava. 

41 minutes ago, voodoo_ said:

Loša saobraćajna kultura je velikim delom posledica toga što nigde nema saobraćajne policije, tako da za njih nema opravdanje. Lelemudaju, ne rade ništa, ispunjavaju mesečnu kvotu na zicer mestima koja nemaju veze sa bezbednošću saobraćaja, i većinom je toga posledica što nam je ovako kako je. Nezanemarljiv deo vozača zbog neuračunljivosti nikad ne bi smeo da prođe ni lekarski pregled, a ne da dobije vozačku dozvolu, ali bi ipak razmislio pre nego što sedne za volan kad bi znao da mogu da ga savataju na random mestima koja neće pisati na Viber grupi.

Apsolutno je najveći problem što se propisi ne poštuju ni u kojoj meri. Da se kažnjava sve od toga da li neko nije dao migavac preko pojasa i alkohola ne bismo tako lako stizali do ovih mentola koji luduju mrtvi pijani i naravno ubijaju cele porodice kada se potrefi loša sreća. Ali za to mora svaki put pandur da odreaguje i kažnjava. Pre neki dan vraćam se prepodne sa Vračara, što mi nije uobičajena ruta, i kod Autokomande redovno ljudi voze zaustavnom trakom jer je gužva (onaj deo gde je markirana punom linijom, ne isprekidanom). I panduri su to rešili tako što su se oni parkirali u zaustavnu traku sa rotacijom pa sad ovi što naiđu tuda moraju da se vrate nazad u traku, oni naravno kuliraju. Da je svaki taj dobio kaznu, od lupam 5000 dinara ne znam koliko je sad tu kazna pošto to više nije auto put nego moto put, ali opet sigurno da postoji propisano, ne bi sigurno sledeći put tako vozio. 

Ili evo primer od juče, idem u nabavku u Maxi gore na Kosi, i preko puta je tu pekara pored autobuske stanice. I kao što se vidi čak i na jebenom satelitskom snimku uvek je neko parkiran na autobuskoj stanici "da ode do pekare"

image.png

I juče isto tako, međutim ne samo što je jedan parkiran kao ovaj sivi auto na slici, nego je sa druge strane kod pešačkog do raskrsnice parkiran neka mečka SUV i to električna sa krstom sa retrovizora i to nemačke tablice, ja bih rekao da je OF neki Ofenbah ili tako nešto. Bukvalno ono arhitip gastarbajter 😄 I sad mi čekamo da pređemo ulicu kad iz suprotnog smera nailazi pandurski auto i pravi polukružno na raskrsnici, i kao "jebote možda će nešto da im kaže?!". Jok, pandur se parkira iza ovog vozila kao što je ovaj sivi na slici i odlazi u pekaru 😄 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Dule_smor said:

Pa u saobracaju ovde skoro i da nema patrola, jer su kamere i radari na svakom cosku i samo ti stigne cestitka postom kad prekoracis ili napravis neki drugi prekrsaj. Mene su samo jednom u zivotu ovde zaustavili jer sam po glupoj navici blicnuo nekome iz drugog smera da je patrola, a bila jos jedna posle...i kao kazna 10 evra za nepravilnu upotrebu svetlosne signalizacije:D

Da, naravno, samo sto kamere ne snimaju da li susis ves na terasi, sto je isto nestasluk. Sustina je jedni druge prijavljuju i zato i jesu uredjeni. Naravno i organi treba da rade svoje, ali kod nas mahom ni nema takvog stava. Ovde kao da najveci greh nije da li je neko ukrao ili ubio, nego da li si ti ocinkario o tome....

Edited by Dick Warlock
Link to comment
Share on other sites

Moj poznanik je hteo da ide Brisel i cimao nekog ortaka koji živi tamo i kao pošto ovaj veći deo godine nije tu jer nešto stalno putuje je bio u fazonu "ma evo vam moja gajba, šta da plaćate smeštaj bezveze, jedini je uslov da lepo sortirate đubre, kazne su ogromne" 😄 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Zwerko said:

Apsolutno je najveći problem što se propisi ne poštuju ni u kojoj meri. Da se kažnjava sve od toga da li neko nije dao migavac preko pojasa i alkohola ne bismo tako lako stizali do ovih mentola koji luduju mrtvi pijani i naravno ubijaju cele porodice kada se potrefi loša sreća. Ali za to mora svaki put pandur da odreaguje i kažnjava. Pre neki dan vraćam se prepodne sa Vračara, što mi nije uobičajena ruta, i kod Autokomande redovno ljudi voze zaustavnom trakom jer je gužva (onaj deo gde je markirana punom linijom, ne isprekidanom). I panduri su to rešili tako što su se oni parkirali u zaustavnu traku sa rotacijom pa sad ovi što naiđu tuda moraju da se vrate nazad u traku, oni naravno kuliraju. Da je svaki taj dobio kaznu, od lupam 5000 dinara ne znam koliko je sad tu kazna pošto to više nije auto put nego moto put, ali opet sigurno da postoji propisano, ne bi sigurno sledeći put tako vozio. 

 

ako mislimo na isti deo auto puta, pre su zaustavljalii zapravo kad neko ide zaustavnom, ja vid'o više puta, međutim promena je došla u to neko vreme kad su promenili da je put za motorna vozila, ali ne mislim da je direktno zbog toga već zato što je neki car procenio da treba da smanji gužvu na tom tu ulasku kod same stanice kod autokomande tako što stavi pandursko vozilo na početak tamo blizu vatrogasaca i onda tu prolaze samo autobusi a svi koji bi da se uključe na autoput ne mogu da nastave tu pravo nego moraju da idu u zaustavnu a pošto je vozna već krcata tu, onda mislim da je neko "prećutno pravilo" da se vozi taj deo zaustavnom jer te na to uputio pandur na početku tog dela.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...