Jump to content

Registracija, kubikaža i opravdanje


Slađan

Recommended Posts

mada, sećam se da je bio neki elektrojugo pre uh, ne znam koliko godina na sajmu automobila negde (recimo NS). Onako nakrkan akumulatorima ispod haube. Mislim da se i Dinkić nešto slikao tu :D

 

I onda budu to vrhunski brendovi "Elektroyugo" i "Florida Elektron"

pljk!

Link to comment
Share on other sites

Elektro Yugo je bio na sajmu automobila fazon pre Dinkica, pre 2000. secam se ja da sam ga video, doduse bila je izbacena cela zadnja klupa i gepek zarad akumulatora a ne znam da li je imao autonomiju vise od 50 km. A taj u Novom Sadu je neka konverzija u kucnoj radinosti, valjda iz 2008. ili tako nesto. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

probaj da odradis ranije tehnicki i sve, mesec dana vazi valjda...a koliko su bile stare cene radi poredjenja...lopovska drzava:(

Vazi tehnicki, ali mislim da polisa obaveznog osiguranja vazi isto kad i registracija, tj to ne mozes da uplatis ranije.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Nije samo to - ako dobro razumem Čilijevu problematiku, mogu se postaviti i brojna druga pitanja koja njega "baguju" - što uopšte automobil koji kupiš moraš da registruješ svake godine a ne kao kompjuter samo jednom kupiš? Ili što na benzin idu akcize koje su, ako se ne varam, tipa 50 dinara od ukupne cene tog benzina a sa druge strane na coca colu toga nema ... i tako te slične stvari :)

nije mi jasno kako ne uocava razliku izmedju automobila i gajbe sa jedne i fante i kompa sa druge strane... :D

ok... za gajbu je malo ozbiljnija racunica, pa se racuna broj clanova, kvadratura, lokacija i starost zgrade (skoro sam siguran da su ova 4 parametra u pitanju)... poenta price je da se na neki nacin izracuna i oporezuje luksuz... nije bas idealno u slucaju automobila, ali nije ni random glupost...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Evo ti Čili da vidiš da nije samo u srbiji!

 

Though nearly 150,000 people signed a petition last summer asking the United States government to allow Tesla Motors the ability to sell cars directly to consumers, the White House won't help. "We believe in the goal of improving consumer choice for American families, including more vehicles that provide savings at the pump for consumers," special assistant to the President for energy and climate change Dan Utech wrote in a response to the petition last Friday. "However, we understand that pre-empting current state laws on direct-to-consumer auto sales would require an act of Congress."

 

As it stands, state laws protecting entrenched automakers like Ford, Honda and other industry leaders make it a state-by-state fight for Tesla to open dealerships. The company most recently broke through in Pennsylvania, where it's opening five shops; that required a bill to be written, passed through the state legislature, and then signed into law by Pennsylvania governor Tom Corbett. Seriously.

 

Link to comment
Share on other sites

pa bila je skoro frka (možda je i dalje?!) kada je, dal beše, Nju Džerzi zabranio prodaju Tesla automobila, a i nisam ja rekao "samo u Srbiji ima problema sa električnim automobilima" već da se plaća arbitrarni porez pri registraciji čisto zato.

pljk!

Link to comment
Share on other sites

to je sve jasno, samo hoću da kažem, kada u usa odakle je cela priča i gde mogu da lobiraju i sve imaš ovakvu situaciju, kod ne bi trebalo ništa da te čudi :)


a bogami evo i još jedne zanimljive vesti, a kad AMSS koji je država krene u nešto ovako, možda postoji nada za elektro mobile (za ovaj amssov sigurno ne :)

 

 

 

Auto moto savez Srbije (AMSS) najavio je da će u petak, 18. jula, predstaviti prvi srpski električni automobil, koji su za šest meseci uspeli da naprave inženjeri Centra za motorna vozila (CMV) AMSS uz ulaganje oko 20.000 evra, pre svega dokažu da mogu da stvore ovakav auto.

Električni automobil predstavlja revoluciju u oblasti proizvodnje automobila, ne zahteva skupe popravke i servis, moderan je ekološki proizvod, ekonomičan i umesto tečnih i gasovitih goriva koristi struju.

Lakši je, jednostavniji i jeftiniji za održavanje. Jednim punjenjem, srpski električni automobil, za sada, pređe najviše 150 kilometara.

Srpski prototip još nije moguće pustiti zvanično u saobraćaj, ali je sertifikovan, što znači da može dalje da se ispituje, legalizuje i da dobije konačnu dozvolu od Agencije za bezbednost saobraćaja.

Nakon toga, električni automobil će moći da se registruje i pusti u javni saobraćaj.

Da je električni automobil budućnosti postao i srpska stvarnost, pokazaće u petak stručnjaci CVS AMSS na konferenciji za medije, gde će zaineresovani moći da ga isprobaju na poligonu uz asistenciju inženjera direktora CMV AMSS, Milana Božića.

CMV je bio motivisan i željom da prve električne automobile AMSS stvori i koristi upravo kao svoja eksperimentalna vozila za pomoć na putu. Tako će članstvo u AMSS podrazumevati još pristupačniju i bolju uslugu, svim vozačima u Srbiji, navedeno je u saopštenju AMSS.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...