SD Crvena Zvezda 2013/2014

Astora

a dopada mi se kako je ova linija elegantno postavljena tacno tako da oba stopala ovog igraca budu van ofsajda, a vidi se da nije lepo odradjena ova paralela :) 

inace, ne govorim da li je ofsajd ili nije, samo sam primetio ovo :)

"The horse ran away with the spoon, I wish I was on the moon, too"

gresis lesko, ovo gore nije ofsajd, a i ne gleda se telo prilikom sviranja istog..

The 2005 edition of the Laws of the Game included a new International Football Association Board decision that stated being "nearer to an opponent's goal line" meant that "any part of his head, body or feet is nearer to his opponents' goal line than both the ball and the second-last opponent (the last opponent typically being the goalkeeper)."[2] This is taken to mean that any part of the attacking player named in this decision has to be past the part of the second-last defender closest to his goal line and past the part of the ball closest to the defenders' goal line.

Ako igrac takodje ne utice na igru i ne ometa golmana sto u ovom slucaju nije ni blizu ni jednog ni drugog tako da nam je ponisten cist gol i oduzeta dva boda pred derbi. Ninkovic neizvestan jer ima 12 kopci =/

Dakle, ne govorim o konkretnoj situaciji, odnosno sta se posle desilo, vec generalno o fudbalskom pravilu. Ovakav polozaj igraca je ofsajd.

koja budalastina boze mili.. povlacim ono sto sam rekao. 

:)

2ch4bup.jpg

ne mora da ima kontakt sa loptom,samo ne sme da utice na igru,dovoljno je da stane ispred golmana i to se vec gleda kao uticaj na igru,ne znam o kojoj situaciji je rec al cisto da ponovimo pravila malo :)

ok, povlacim rec, ovo je logicno:)...mada mi nije logicno to da je igrac u ofsajdu ako mu je samo ruka u ofsajdu recimo, a celo telo nije, glupa pravila

srpskivojnik-3.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=1v3XZ9WEHbE

JE BI GROBARE!

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Нема Звезда нешто специјалан шут :) 45 % за три јесте добар али није то направило велику разлику него доста контра напада које звезда није имала ове сезоне :) 

Нема  будућности без истине.