Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

On 1/9/2017 at 3:28 PM, Lucky said:

to i kažem - rokaj novi brend pa tu probaj nešto da uradiš, kao lexus, ajd' što da ne delimično i DS citroenov itd. Pa onda vidi kako će to da prođe kod publike. 

Prosto, pozicije su se tu negde već razvile i ljudi znaju šta očekuju u smislu cene i ponude kada neko kaže "Kia" kao i kada kaže "Mercedes".

nema nista od novog brenda. Pocetkom prosle godine napravljen je Genesis za luksuznije opcije ( nesto kao Lexus za Toyotu - napravljen je nakon sto su lansirali model Genesis (a postojao je i Equus) pa sada postoje Genesis G80, 90). Hyundai ce biti Volume brend, dok je Kia zamisljena kao sportski brend. Dakle Genesis-Maserati, Hyundai-Fiat, Kia-Alfa.

nema sanse da izmisle i cetvrti brend. 

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, dovlagsi said:

Nissan u poslednje vreme pravi izuzetne automobile

Najnoviji koncept Vmotion 2.0 je po meni najseksiji kompaktni sedan koji je skorije viđen!
Hvala bogu pa neko još uvek razmišlja o takvoj karoseriji...

 

Nissan-Vmotion_2.0_Concept-2017-1280-11.

 

Važno da je ekran za muziku dva puta veći od ovog za brzinu i sigurnost vozila :))

5 hours ago, iguana said:

nema nista od novog brenda. Pocetkom prosle godine napravljen je Genesis za luksuznije opcije ( nesto kao Lexus za Toyotu - napravljen je nakon sto su lansirali model Genesis (a postojao je i Equus) pa sada postoje Genesis G80, 90). Hyundai ce biti Volume brend, dok je Kia zamisljena kao sportski brend. Dakle Genesis-Maserati, Hyundai-Fiat, Kia-Alfa.

nema sanse da izmisle i cetvrti brend. 

To je tačno - Kia ide ka tome da je "sportski" brend, ali nisam siguran da će biti prihvaćen kao takav globalno. No ajde videćemo, krenuli su ozbiljnije u taj segment, ali se plašim da taj recept koji koreja stalno fura neće baš uvek da upali. krenu od nekih kontejnera kao ona kia što se reklamirala da joj je veliki gepek i onda kao kroz koju godinu su brzi sportski mladalački brend.

Link to comment
Share on other sites

kao sto se u VW grupi, od osnovnih brendova najvishe gura audi kao sportski - Quatro, Audi Sport, S, RS.... tako ce biti i sa kio-om, u nekom obliku. Uostalom jedan model i ne chini razliku, nije ni Quattroporte nesto posebno sportski model, prema vecini recenzija je mekshi nego ranije.

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zwerko said:

Meni taj Kodiak deluje jako simpatično ali ne pratim toliko SUV segment da bih dao sad neki sud o cenama. Nego šta kažu jel će da odustanu od useravanja Oktavije skroz? :) I još jedno pitanje, aj ti tu možeš da daš neki inside info, već dugo me kopka ali nikako da razumem - zašto je "metalik boja" u većini cenovnika kao dodatna stavka? Mislim nije to od juče, bilo je kad sam kupovao Fabiu pre više od 10 godina ali mi i dalje nije jasno. Pošto ono pretpostavljam da je osnovna boja nešto ono tipa bela i šerpa plava (tad je bilo tako za Fabiu), tj boje koje verovatno niko neće uzeti na džipu od 20k+ eur?

Metalik je kod vecine proizvodjaca doplatna stavka (osim ako nije ukljucena u neku akciju gde je uracunata u cenu). Ranije je razlika bila u tome sto je metalik boja dvokomponentna (baza plus zastitni sjajni lak) a ova osnovna akrilna boja je samo boja bez zastitnog laka.  Sada su te tehnologije napradovale, boje su na bazi vode (valjda su vise friendly za zivotnu sredinu itd.)  i valjda sve idu sa zastitnim premazom ali se razlikuje nivo sjaja. Kod Skode konkretno samo serpa plava i dalje nema doplatu, bela i crvena su 100eur plus porez a ostale oko 400/500 u zavisnosti od modela.

 

1 hour ago, Sunshine. said:

Au preskupo, tj, moja nadanja nisu bila realna da ce biti oko 25-26 000 Ambition 2.0TDI.....

Definitvno ce, kad bude momenat, izbor biti Superb od 23500...sada kada je Octavia oskrnavljena :(

Ta ponuda za Superb je po mom misljenju najbolja kupovina od svega sto Skoda nudi. Prednja svetlosna grupacija kod nove Octavie je tiha jeza... Usrali su se u izgled najrpodavanijeg modela. Sto neko rece verovatno tate iz VW rekle ajde malo da oskrnavimo ovo, prodaje se dosta...

I meni se na prvi pogled ucinilo da su cene jace, mada je konkurencija u tom segmentu skuplja (santa Fe, Sorento, itd), Sta znam., ima bas dosta interesovanja. Idem sledeci petak. u Bilbao na test voznje pa cu poslati slike i utiske iz prve ruke.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, pirun said:

Metalik je kod vecine proizvodjaca doplatna stavka (osim ako nije ukljucena u neku akciju gde je uracunata u cenu). Ranije je razlika bila u tome sto je metalik boja dvokomponentna (baza plus zastitni sjajni lak) a ova osnovna akrilna boja je samo boja bez zastitnog laka.  Sada su te tehnologije napradovale, boje su na bazi vode (valjda su vise friendly za zivotnu sredinu itd.)  i valjda sve idu sa zastitnim premazom ali se razlikuje nivo sjaja. Kod Skode konkretno samo serpa plava i dalje nema doplatu, bela i crvena su 100eur plus porez a ostale oko 400/500 u zavisnosti od modela.

Mislim da se to više odnosi na stvar da ti imaš auto od 30k eur i onda moraš da doplatiš za metalik 500e (ili 100e, još gore). Ako ti je to opcional (kao da kupcu bude bolje jer ima izbor) onda u teoriji sve drugo može da mu bude izbor što je sličnog tipa.

Link to comment
Share on other sites

Uf, pa ne znam kako da ti objasnim bolje. Imaš auto koji košta 30.000eur i onda je osnovni opcional da li ćeš da uzmeš ili nećeš metalik boju koja košta 100 ili 500 evra. Što je na cenu od 30.000eur krajnje nepotreban trošak koji je sigurno mogao biti uračunat u cenu. A ako već nije uračunat direktno, mogao je da bude ubačen tako da je auto 30.500 eur a ne 30.000 eur jer to nikome ne bi "smetalo". 

A ako se dileri i proizvođači "brane" time što "daju izbor jer ovako neko možda neće metalik boju nego bi belu i onda mu to dođe 500 eur jeftinije, što bi plaćao metalik", ne samo da je pitanje dal' je nemetalik boja nešto što bi trebalo da postoji u 2017 godini u toj formi, već i zbog čega onda nije sve, praktično od "najmanjeg zajedničkog sadržioca" izrade automobila konfigurabilno, kao lego kockice. Ofc, ne mislim na ono što bi narušilo proces proizvodnje vozila već ono što uzrokuje jednako potrebno vreme da se uradi (ili ne) kao metalik boja. 

ili u nekoj tl:dr verziji, mislim da je ta zvezdica sa metalik bojom nepotrebna anomalija cenovnika i prodaje vozila.

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, pirun said:

Metalik je kod vecine proizvodjaca doplatna stavka (osim ako nije ukljucena u neku akciju gde je uracunata u cenu). Ranije je razlika bila u tome sto je metalik boja dvokomponentna (baza plus zastitni sjajni lak) a ova osnovna akrilna boja je samo boja bez zastitnog laka.  Sada su te tehnologije napradovale, boje su na bazi vode (valjda su vise friendly za zivotnu sredinu itd.)  i valjda sve idu sa zastitnim premazom ali se razlikuje nivo sjaja. Kod Skode konkretno samo serpa plava i dalje nema doplatu, bela i crvena su 100eur plus porez a ostale oko 400/500 u zavisnosti od modela.

Ne bih sad ulazio u tehnologiju i same troškove ali je meni nekako logično da uz auto višeg segmenta, tipa preko 20k eur bude metalik boja uračunata u cenu a da se eventualno smanjuje cena ako uzimaš u nekoj boji u kojoj ga niko neće uzeti, tipa ta šerpa plava :) Mislim nije to naravno vezano ni za tebe niti za Škodu konkretno svi to tako rade, samo mi besmisleno. Ok mi je za neki najjeftiniji model, tipa ja kad sam uzimao Fabiu sam bio na knap uklopio sve (posle dva meseca nisam imao pare da kupim patosnice pa sam vozio s onom kesom dole :) pa je onda bilo to pitanje - oćeš belu ili šerpa plavu za džabe, crna, žuta i crvena su tipa plus 100 eur, a ostale su plus 250 eur i ja uzeo crnu jer mi je kao bila ok a ipak jefitnija. Ali to je auto od 9k eur a ne od 25 :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

@Lucky Ma jasno, samo nisam skontao jer:

1. onaj prvi post ti je nekako konfuzno napisan, rečenice su mi totalno zbunjujuće, na to sam mislio

2. to što pišeš mi je nekako jako obvious, pa sam možda i zato zablokirao :)

 

Naravno da je glupost to za doplate (osim ako nije neka extra nova space pearl boja sa 7 premaza), nešto mi se čini kad je moj kum kupovao prvu oktaviju pre tipa 20 godina, da se tad nije doplaćivalo, ali nisam 100% siguran.

Edited by togFU
Link to comment
Share on other sites

pa jeste obvious, zato mi i nije logično da postoji i dalje kao stavka. u suštini se razumemo, samo malo komunikaciju da unapredimo!

ja kad sam uzimao auto doplaćivala se ali "za vas specijalno je gratis" što je možda i taj standardni "top shop" momenat da ustvari to stoji kao stavka samo da bi mogli da ti kažu da će ti je dati gratis, inače se odavno ne plaća pa kao da te navuku :)

Link to comment
Share on other sites

BILO!

najveći novitet tu je novi 1,4 turbo benzinac sa 140 KS i podrška za Android Auto/CarPlay

a što se metalik/perl efekt boja tiče - ja ne pamtim da je ikad iko nudio bilo gde novi automobil, a da metalik nije doplata, kako ovde tako i preko... bukvalno svuda. ja mislim da se svi drže toga više po nekoj inerciji, nem pojma... a na konto kola koja su skuplja i koja imaju doplatu za takvu boju - u tim slučajevima ni doplate nisu baš naivne.. :) npr. za Volvo XC90 je doplata za metalik 950 evra, a unikolor im je samo bela... :/ 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...