Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ovaj na slici i dalje radi :)

Po onome što ja znam jeste da samo vrlo mali broj semafora u samom centru grada ima neku vrstu centralizovanog upravljanja, fazon manje od 100 komada. Svi, ali bukvalno svi ostali, kada padne jača kiša ili nestane struja se desi da se resetuju i onda bukvalno mora da dodje lik iz Beogradputa sa kombijem i da na onom ormanu pored raskrsnice ih ponovo aktivira, podesi, sta vec. Samo je tu mozda pitanje koliko su aktivni u tvom kraju pa mozda vise primetis, ali tako je bar poslednjih 15ak godina bez tendencije da se promeni :(

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Kakvi su ovo ludaci:

 

29 minutes ago, Zwerko said:

Ovaj na slici i dalje radi :)

Po onome što ja znam jeste da samo vrlo mali broj semafora u samom centru grada ima neku vrstu centralizovanog upravljanja, fazon manje od 100 komada. Svi, ali bukvalno svi ostali, kada padne jača kiša ili nestane struja se desi da se resetuju i onda bukvalno mora da dodje lik iz Beogradputa sa kombijem i da na onom ormanu pored raskrsnice ih ponovo aktivira, podesi, sta vec. Samo je tu mozda pitanje koliko su aktivni u tvom kraju pa mozda vise primetis, ali tako je bar poslednjih 15ak godina bez tendencije da se promeni :(

Onda samo nisam obratio pažnju :)

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Je l' ovo jedan od onih video klipova nakon čijeg gledanja si u fazonu "haha, je l' moguće", a posle se ispostavi da je ovo ustvari sa snimanja nekog filma. Mislim suviše je stvari da bi se to tek tako desilo... lik pretrčava ulicu iz nekog razloga, zatim gliser velikom brzinom uleće, pa onda ovaj udarac poršea koji posle kao napušta mesto...

Link to comment
Share on other sites

Ferrari LaFerrari Aperta

Ok, sada je već vreme da pričamo o investmentu u super-sportske automobile. Ovaj novi LaFerrari je najbolji primer. Model sa tvrdim krovom je rasprodat za 2-3 meseca (499 komada), fabrički je koštao oko milion evra + porezi. Sačekaj 2 godine - sada ti automobili vrede oko 3 miliona evra i cena raste. 

Sada kabriolet-verzija LaFerrarija košta 1.4 miliona evra + porezi, rasprodata je PRE 2 MESECA a tek su danas zvanično prikazali auto, nije čak ni fotka procurela ne net. Naravno, znalo se kako će izgledati, ali ipak... Pre 3-4 meseca je bio VIP event u Italiji, gde je potencijalnim kupcima prikazan auto. Tad su i rasprodali većinu, jer su svi znali da je to vrhunska investicija. Pravi se 150 modela i cene će biti astronomske kako vreme odmiče, jer jednostavno - neće moći lako da se nađe u prodaji i izuzetno je redak model. Ako ste pratili ovaj novi Top Gear, u prvoj epizodi je Remzi pričao o tome kako treba da ide u Italiju na taj event, a da je on već uplatio kaparu za taj auto. Naravno, već ima "standardan" LaFerrari u garaži...

Tako da, eto, ako neko hoće da uloži neke pare, super-automobili su sjajan posao. Osim Laferrarija, ima tu još pregršt modela koji su "na ceni", npr. skoro se nudio 13 godina star Ford GT40 za neke nenormalne pare, takođe ih nema mnogo na tržištu... 

screen-shot-2016-07-05-at-10-35-56-am-2.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Realno, neko ko ima "muda" ili je dovoljno lud da se u tako nesto upusti mislim da bi "lako" našao milion evra od "biznismena" i obrnuo ih pa posle od svojih para nastavio dalje posao. Naravno, komplikovanije je to sve nego na papiru, stoga onaj deo sa mudima i ludošću :)

Link to comment
Share on other sites

Kao što vidiš, nije baš da se nudi po mesarama, to je najveći problem :)

Edited by kruko

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

niko nije rekao da je lako :)

den agen - milion evra nije neviđena pozajmica u biznis sektoru od strane banaka npr, verovatno bi dosta njih pre uzelo milion pa obrnulo za tri posle dve godine, umesto da kupuju tamo neku mehanizaciju i cimaju se.

Link to comment
Share on other sites

Koliko ja znam za standardni La Ferrari moraju oni da te uopšte izaberu da dolaziš u obzir da ga kupiš, tipa moraš ranije da imaš nekoliko Ferarija, da voliš kola tako neka sranja. A pretpostavljam da je za ovaj još duplo gore pošto ih ima malo. I pritom je problem ako ga posle prodaš jer padaš na toj njihovoj lestvici uticajnog vozača Ferarija. Dakle mislim da možeš jednom da masno zaradiš na tome ali da ti treba dosta pripreme i to po nekoliko godina unazad, plus ako te skapiraju da to radiš onda si opet na početku. 

Kapiram da ima pametnijih načina da se investira milion ipo evra ako te samo zarada interesuje :)

Edit: Ovo sve moje palamuđenje se odnosi na Ferrari, ako možeš da dođeš do nekog ovog Forda GT40 ili tako nešto verovatno se i isplati. Mada mislim da je i to malo komplikovano jer da je tako lako ih kupiti svi kolekcionarski modeli najskupljih automobila bi bili u garažama nekih šeikova "srednje klase" iz Abu Dabija :)

Edited by Zwerko

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

'de je ovo? mislio sam da je neki only in russia, ali ne bih rekao.

btw, videh da će možda konačno promeniti zakon o ceni registracije na konto onih preskupih registracija za preko 2000 kubika.

još kad bi izmenili i onaj za oldtimere ... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...