Popular Post killYg0r Posted February 18, 2022 Popular Post Report Share Posted February 18, 2022 Preuzeo auto danas. Mazda CX-3 / Revolution paket / AT Pozdrav iz IT sektora! 2 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 5 minutes ago, killYg0r said: Preuzeo auto danas. Mazda CX-3 / Revolution paket / AT Pozdrav iz IT sektora! Idemo Kili! Daj neke slike kad je opran i čist i sa dobrim osvetljenjem! Da te u zdravlju služi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 Koliko se čeka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 3 hours ago, Lucky said: Idemo Kili! Daj neke slike kad je opran i čist i sa dobrim osvetljenjem! Da te u zdravlju služi! Kacim sledece nedelje kako treba! 2 hours ago, manson said: Koliko se čeka? Naleteo sam na prethodnu porudzbinu, tako da sam sacekao par nedelja. Sad ko dodje i kaze hocu to i to, cekanje je 7-8 meseci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 Opa, pisaj po sirotilji doktorskoj sto vozi polovne automobile od prljavih Turaka! Gz Kili, nek je sa srecom! Btw, mozda sam ja stipsa ili glup, ali nekako mi nema logike kupovati nov auto kad on najbrze izgubi na vrednosti, tipa 30% vec posle god-dve? Ok kapiram da tu ima i drugih faktora, koliko cesto se menja auto, da li je na lizing itd, al opet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 Novcano se ne isplati, to je cinjenica. Polovan auto ne umem/nemam srece da kupim i ne zelim da sedim jednom mesecno kod Mice iz Bataje, slusam glupe price i jos mu dam pare u ruke. Ovako se dobije proizvod u koji prvi sednem, sada vec drugi put, u kome cu jednom godisnje da promenim ulje. Imam fiksne troskove, garanciju, kasko i mogu da se bavim drugim stvarima u zivotu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohr Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 Daj slike od spolja i unutra, meni deluje taj auto kao da nema dovoljno prostora al ajde daj info iz prve ruke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 6 minutes ago, mohr said: Daj slike od spolja i unutra, meni deluje taj auto kao da nema dovoljno prostora al ajde daj info iz prve ruke Ovo je B segment "SUV" radjen na platformi Mazde 2, koja je mali gradski auto, tako da i nema puno ali meni i zeni radi posao. Nije za vece ljude defnitivno. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted February 18, 2022 Report Share Posted February 18, 2022 Ako imaš fiksno kolko ćeš mesečno da odvajaš za auto, tipa 300 eur, računica je sledeća: 1 skupiš 5000 za učešće i na 5 god uzmeš Astru 2 prodaš Astru za 12000 i na 5 god uzmeš Tiguana 3 prodaš Tiguana za 19000 i na 5 god uzmeš... boljeg Tiguana 4 prodaš boljeg Tiguana za 24000 i uzmeš GLC Naravno, ovo je sve važilo dok su bile normalne cene, sad prodaš polovnjaka za nerealne pare, čuvaš te pare, rentiraš auto dok ne prođe sranje opet za 300 eur i onda sledeće god nastaviš ciklus 👍🙏 2 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 10 hours ago, killYg0r said: Novcano se ne isplati, to je cinjenica. Polovan auto ne umem/nemam srece da kupim i ne zelim da sedim jednom mesecno kod Mice iz Bataje, slusam glupe price i jos mu dam pare u ruke. Ovako se dobije proizvod u koji prvi sednem, sada vec drugi put, u kome cu jednom godisnje da promenim ulje. Imam fiksne troskove, garanciju, kasko i mogu da se bavim drugim stvarima u zivotu. ok, ovo si u pravu, u Srbiji je stvarno macka u dzaku kupovati polovni auto...i u Nemackoj ako kupujes po autoplacevima kod Turaka ili nasih ofc...ali ja oba uzeh u ovlascenim auto-kucama i za sada nisam imao problema da kucnem u drvo...oba su bili sluzbeni automobili u frimama koji su redovno odrzavani u ovlascenim servisima i posle 5 godina lizinga vraceni auto-kuci koja ih je prodala 9 hours ago, killYg0r said: Nije za vece ljude defnitivno. znaci nije za rurovce od 190+ 9 hours ago, dovlagsi said: Ako imaš fiksno kolko ćeš mesečno da odvajaš za auto, tipa 300 eur, računica je sledeća: 1 skupiš 5000 za učešće i na 5 god uzmeš Astru 2 prodaš Astru za 12000 i na 5 god uzmeš Tiguana 3 prodaš Tiguana za 19000 i na 5 god uzmeš... boljeg Tiguana 4 prodaš boljeg Tiguana za 24000 i uzmeš GLC Naravno, ovo je sve važilo dok su bile normalne cene, sad prodaš polovnjaka za nerealne pare, čuvaš te pare, rentiraš auto dok ne prođe sranje opet za 300 eur i onda sledeće god nastaviš ciklus 👍🙏 cek ovo pricas za lizing na 5 god? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highl1 Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 17 hours ago, Dule_smor said: Opa, pisaj po sirotilji doktorskoj sto vozi polovne automobile od prljavih Turaka! Gz Kili, nek je sa srecom! Btw, mozda sam ja stipsa ili glup, ali nekako mi nema logike kupovati nov auto kad on najbrze izgubi na vrednosti, tipa 30% vec posle god-dve? Ok kapiram da tu ima i drugih faktora, koliko cesto se menja auto, da li je na lizing itd, al opet. sad i ne baš. Sličnu A klasu koju sam ja poručio, ali sa slabijim motorom (A180 umesto A200) i bez nekih detalja (elektro podesiva sedišta, Distronic), sa 2-3 godine starosti i do 40k kilometara cena 70-80% cene koju sam ja dao. A za 20-30% više dobijam nov auto (ne iz uvoza) i garanciju na 3 godine. Po meni fer dil. Opet sve je to možda privremeno na par godina, jer su i cene polovnjaka neverovatno skočile I plus ko uzima na firmu, auto i svi troškovi oko njega se odbijaju od dobiti, i smanjuju na kraju godine porez na dobit i dividendu da bi te pare izvukao sebi. Ali naravno ne znači da je to omg ultimativna priča i da samo treba uzimati nov auto, realno daju se veće pare 🙂 Quote 03:34 ( MiGsa ) da budem iskren03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki 22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah 13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare [16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know [21:00] <vudu> jebacemo svi Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Još uvek razmišljam da li i u kom pravcu zajebavati kilija zato što je kupio možda najgluplju moguću klasu automobila : DD U svakom slučaju u zdravlju ga vozio i zdav ostao (kičmu ne iskrivio)! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 18 minutes ago, togFU said: Još uvek razmišljam da li i u kom pravcu zajebavati kilija zato što je kupio možda najgluplju moguću klasu automobila : DD ček dovla dok dođe pa krene da ga smara za motor, nismo ni počeli! 25 minutes ago, Highl1 said: sad i ne baš. Sličnu A klasu koju sam ja poručio, ali sa slabijim motorom (A180 umesto A200) i bez nekih detalja (elektro podesiva sedišta, Distronic), sa 2-3 godine starosti i do 40k kilometara cena 70-80% cene koju sam ja dao. A za 20-30% više dobijam nov auto (ne iz uvoza) i garanciju na 3 godine. Po meni fer dil. Opet sve je to možda privremeno na par godina, jer su i cene polovnjaka neverovatno skočile ovo sam i ja provalio, na primeru nekoliko modela koje sam nešto kao gledao, polovnjak koji čak ni nema taj neki nivo opreme kao nov auto apsolutno nije puno jeftiniji od novog. baš je čudna situacija trenutno. 27 minutes ago, Highl1 said: I plus ko uzima na firmu, auto i svi troškovi oko njega se odbijaju od dobiti, i smanjuju na kraju godine porez na dobit i dividendu da bi te pare izvukao sebi. Ali naravno ne znači da je to omg ultimativna priča i da samo treba uzimati nov auto, realno daju se veće pare 🙂 ali zar ovo ne važi samo za operativni lizing? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 1 hour ago, Highl1 said: sad i ne baš. Sličnu A klasu koju sam ja poručio, ali sa slabijim motorom (A180 umesto A200) i bez nekih detalja (elektro podesiva sedišta, Distronic), sa 2-3 godine starosti i do 40k kilometara cena 70-80% cene koju sam ja dao. A za 20-30% više dobijam nov auto (ne iz uvoza) i garanciju na 3 godine. Po meni fer dil. Opet sve je to možda privremeno na par godina, jer su i cene polovnjaka neverovatno skočile I plus ko uzima na firmu, auto i svi troškovi oko njega se odbijaju od dobiti, i smanjuju na kraju godine porez na dobit i dividendu da bi te pare izvukao sebi. Ali naravno ne znači da je to omg ultimativna priča i da samo treba uzimati nov auto, realno daju se veće pare 🙂 da, da, kapiram...a cene polovnjaka generalno jesu cudne i ovde, nisu tako povoljni kao ranije Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnn1e Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Pretpostavljam da zavisi sta moze da se nadje i za koje novce. Ne znam sad kako se krecu polovnjaci ali 2019. kad sam ja gledao je bilo ko sto rece hajli, 4 do 5 god star, do 80k km sam ja gledao, cena je bila oko 70% od novog automobila (po auto kucama), tako da sam rekao ma vazi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Hajli je rekao 2-3 god star i do 40k km :DNemam pojma, ja uzeh ovog 5 god starog sa 120k za tipa 40% cene novog, mislim da je to ok sasvim, pogotovo s obzirom na servis, odrzavanje i garanciju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 2 hours ago, togFU said: Još uvek razmišljam da li i u kom pravcu zajebavati kilija zato što je kupio možda najgluplju moguću klasu automobila : DD U svakom slučaju u zdravlju ga vozio i zdav ostao (kičmu ne iskrivio)! Kicma mi je vec kriva jer sedim vec dve decenije ispred ekrana : D ali hvala! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highl1 Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 5 hours ago, Lucky said: ček dovla dok dođe pa krene da ga smara za motor, nismo ni počeli! ovo sam i ja provalio, na primeru nekoliko modela koje sam nešto kao gledao, polovnjak koji čak ni nema taj neki nivo opreme kao nov auto apsolutno nije puno jeftiniji od novog. baš je čudna situacija trenutno. ali zar ovo ne važi samo za operativni lizing? da, ali pored operativnog imaš i finansijski koji je bukvalno samo renta automobila, tako da je operativni bolja varijanta 4 hours ago, Dule_smor said: Hajli je rekao 2-3 god star i do 40k km 😄 Nemam pojma, ja uzeh ovog 5 god starog sa 120k za tipa 40% cene novog, mislim da je to ok sasvim, pogotovo s obzirom na servis, odrzavanje i garanciju jeste, ali to je auto koji je dosta prešao, bilo bi sramotno da je takav auto više od tih 40, 50% koje bi platio Quote 03:34 ( MiGsa ) da budem iskren03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki 22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah 13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare [16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know [21:00] <vudu> jebacemo svi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Premium segment gubi vrednost više, jer prosto nije više premium nego za turke,doktore i slično kurčenje. Onda kad i njih "preraste" se prodaju za daj šta daš, jer niko neće da plaća održavanje itd. Meni bi iskreno najviše odgovarao neki javni car sharing sistem, al masovniji i dockless. Nešto sam baš računao i em bi mi bilo jeftinije, em nemam baš ništa oko odražavanja da bacam vremenski i novčano. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 29 minutes ago, Highl1 said: da, ali pored operativnog imaš i finansijski koji je bukvalno samo renta automobila, tako da je operativni bolja varijanta Nije li obrnuto? Operativni je rentanje i tu možeš ratu u troškove firme, al posle ili vraćaš auto ili ga otkupljuješ. Na duže staze sa operativnim lizingom za istu ratu moš priuštiti uvek istu klasu auta, a sa finansijskim, gde na kraju ti imaš taj auto i prodaš ga za max novce nekome, ti sa istom ratom moš uzeti uvek bolji sledeći auto, jer uvek imaš veće učešće. Pattern sam plastično opisao na prošloj stranici. (podsetnik da smo na topiku o automobilskim novitetima, čekajući novitete) Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highl1 Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 da, sry, permutovao sam pojmove. Operativni je renta, vodi se kao trošak, odbija se porez na dobit, i na kraju ti ne možeš kao firma da otkupiš auto, ali ti oni naravno ponude kao fizičkom licu (ako si vlasnik firme) ili nekom tvom, pa ako vi nećete, auto ostaje kući. Dok finansijski ide u knjige, amortizuje se, auto ostaje tebi, ali nema odbitka poreza za dobit. Htedoh da kažem isto da mi deluje da je operativni po meni bolja varijanta za manje firme (ili one man DOO), jer možeš da menjaš automobile ili na kraju za ostatak ga otkupiš kao fizičko lice ako ti treba, pa ga onda dalje preprodaš, manja zajebancija nego sa finansijskim gde je auto vlasništvo firme Quote 03:34 ( MiGsa ) da budem iskren03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki 22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah 13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare [16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know [21:00] <vudu> jebacemo svi Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 Mi smo u firmi uvek sve na finansijski uzimali. Ne ide rata na troškove/dobit, ali sve ostalo što se tiče kola ide. Računica za finansijski lizing nam je uvek bila bolja, bruto manje para daš na kraju. Ne znam kako je danas sa uslovima/kamatama, nisam se davno raspitivao. Prodavanje tih kola koja su na firmu nije nikakav veći problem. U saobraćajnoj smo mi uvek vlasnici, te je manja jebada za putovanja i generalno manipulativno. I naravno, najvažnije - ako oću da stavim nove felne, u finansijskom lizingu smem! 😁 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highl1 Posted February 19, 2022 Report Share Posted February 19, 2022 1 minute ago, dovlagsi said: Mi smo u firmi uvek sve na finansijski uzimali. Ne ide rata na troškove/dobit, ali sve ostalo što se tiče kola ide. Računica za finansijski lizing nam je uvek bila bolja, bruto manje para daš na kraju. Ne znam kako je danas sa uslovima/kamatama, nisam se davno raspitivao. Prodavanje tih kola koja su na firmu nije nikakav veći problem. U saobraćajnoj smo mi uvek vlasnici, te je manja jebada za putovanja i generalno manipulativno. I naravno, najvažnije - ako oću da stavim nove felne, u finansijskom lizingu smem! 😁 to da, ali to je kad imaš veliki broj zaposlenih, kad si sam ili sa par ljudi, i imaš problema kako da izvadiš pare da ne platiš dobit, onda operativni ima više smisla. Plus, nemaš in house računovodju, manje drkanje kad ide direktno na trošak, nego amortizacija, prodaja i sve ostalo Quote 03:34 ( MiGsa ) da budem iskren03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki 22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah 13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare [16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know [21:00] <vudu> jebacemo svi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 20, 2022 Report Share Posted February 20, 2022 12 hours ago, Highl1 said: da, sry, permutovao sam pojmove. Operativni je renta, vodi se kao trošak, odbija se porez na dobit, i na kraju ti ne možeš kao firma da otkupiš auto, ali ti oni naravno ponude kao fizičkom licu (ako si vlasnik firme) ili nekom tvom, pa ako vi nećete, auto ostaje kući. Dok finansijski ide u knjige, amortizuje se, auto ostaje tebi, ali nema odbitka poreza za dobit. Htedoh da kažem isto da mi deluje da je operativni po meni bolja varijanta za manje firme (ili one man DOO), jer možeš da menjaš automobile ili na kraju za ostatak ga otkupiš kao fizičko lice ako ti treba, pa ga onda dalje preprodaš, manja zajebancija nego sa finansijskim gde je auto vlasništvo firme ovo je malo vrljavo definisano globalno. operativni je renta, vodi se kao trošak ti se ništa ne petljaš tu oni ga registruju, sređuju, menjaju mu gume, šta god, ti ga samo vozis. ali imaš taj deo da ne možeš da otkupiš a nisam siguran kako ide u praksi da li postoji neki dodatni ugovor ili šta god da ga tebi ponude za otkup kao fizičkom licu po završetku rente i kako to "garantuju" i koju cenu za to ugovaraš sa njima. Da ne bude "e važi može" i onda ga prodaju dalje 🙂 Video sam mislim samo kod tipa bmw operativnog lizinga da baš stoji naglašeno da će ga tebi ponuditi za otkup ili tako nešto, kod ovih drugih nema toga. 12 hours ago, Highl1 said: to da, ali to je kad imaš veliki broj zaposlenih, kad si sam ili sa par ljudi, i imaš problema kako da izvadiš pare da ne platiš dobit, onda operativni ima više smisla. Plus, nemaš in house računovodju, manje drkanje kad ide direktno na trošak, nego amortizacija, prodaja i sve ostalo računovođa ti svakako treba obrni okreni - ne moraš imati inhouse ali za osnovne stvari uvek treba računovođa a onda i završni računi itd. nije mu neki problem da ti još hendluje i ratu za kola. Nisam radio detaljne kalkulacije ali i meni nešto taj finansijski deluje da je i dalje bolja opcija, bez obzira što stvarno znači kada od operativnog odbijaš dobit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highl1 Posted February 20, 2022 Report Share Posted February 20, 2022 Nude tebi prvo i bez stavke u ugovoru, kao gest dobre volje, ali ga ti ili neko tvoj onda otkupljuje kao fizičko lice. I nisam mislio da možeš da imaš DOO bez računovodje, to je a must, samo kad nije in house, i imaš prodaje, amortizacije i sl, povećavaš samom sebi papirologiju jer outsorsovani računovodja može da uradi odredjen broj stvari, plus ti nije stalno dostupan, i onda konkretno kod prodaje opreme ti sam se cimaš za sve. Ja lično imam mali broj zaposlenih, četvoro, i na kraju dana pošto mi je outsorsovan računovodja, sva papirologija padne na mene, gde još i opremu da prodajem 🙂 a ne isplati mi se da nekog zapošljavan full time za tipa 2h posla dnevno oko papirologije Quote 03:34 ( MiGsa ) da budem iskren03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki 22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah 13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare [16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know [21:00] <vudu> jebacemo svi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.