Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pozadi mi deluje slično kao trenutna verzija.

Napred vidim da su uzeli onaj stariji oblik farova sa Priusa, ne smeta mi toliko.

Ono što mi se najviše dopada zapravo je što su osvežili enterijer i ne izgleda više kao iz devedesetih, posebno centralni ekran. i dalje ima neki deluje mi deblji ram, ali moguće da nije grdan.

samo je pitanje kako izgleda unutra zadnji red, dal' je kao u tenku. i dalje su ti zadnji prozori kriminalno mali.

Link to comment
Share on other sites

To je bio glavni razlog zašto svojevremeno nisam uzeo taj auto, iako je ponuda motor/cena bila više nego ok - brate nema prozore pozadi. Plus između vozača i suvozača imao neku ogromnu centralnu konzolu, osećaš se klaustrofobično i sam da se voziš. Samo mi onaj stari spolja imao nekako "namunjeniji" dizajn, ovaj mi je više "razuman", ne odskače toliko u odnosu na sve ostalo. 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Zwerko said:

To je bio glavni razlog zašto svojevremeno nisam uzeo taj auto, iako je ponuda motor/cena bila više nego ok - brate nema prozore pozadi. Plus između vozača i suvozača imao neku ogromnu centralnu konzolu, osećaš se klaustrofobično i sam da se voziš. Samo mi onaj stari spolja imao nekako "namunjeniji" dizajn, ovaj mi je više "razuman", ne odskače toliko u odnosu na sve ostalo. 

mnogo je velika klaustrofobija unutra i mene podseća malo na juke u tom prednjem delu (stari juke) koji ima neku "balon" centralnu konzolu i taj deo oko menjača i ručne bez ikakve potrebe. samo zauzima mesto.

Link to comment
Share on other sites

FIAT je objavio da više neće da pravi sive automobile :))

Veći fokus daće narandžastoj, u sklopu "Italija, zemlja boja" kampanje 🙂

Quote

 

Компанија „Фијат“ на европском тржишту у својој понуди има моделе  500, 500 Хибрид, панда и типо, који су доступни у бојама: Сицилија наранџаста, паприка наранџаста, страсно црвена, розе златна, сладолед бела и црна боја. Према најавама компаније у понуди ће се наћи још једна атрактивна боја-наранџаста.

Промовишући свој слоган „Италија, земља боја. Фијат, колоритни бренд“, у видеу који је презентован јавности нашао се модел Фијат 600, офарбан у јарко наранџасту боју.

Званична промоција заказана је за почетак јула месеца, када ће овај фијатов електрични модел 600 бити промовисан.

 

A FIAT 600 stiže za koji dan! 🙂 Na kraju klipa se FIAT pretvara u onaj stari znak, ne znam da li to znači da će i njega da vrate 🙂

 

Link to comment
Share on other sites

Ajd' živo me zanima na šta će ovo da liči i da li će stvarno da rastereti Gazelu u dovoljnoj meri.

Već par dana prelazim most i evidentno je da su krenuli odmori pošto nema one standardne gužve, pa nije baš ni najbolji pokazatelj, ali dok ljudi skapiraju da je otvorena + dok prođu praznici, kapiram dobićemo pravu sliku.

Poslednja deonica obilaznice oko Beograda, od Straževice do Bubanj Potoka u dužini od 9,74 kilometara, biće puštena danas u saobraćaj u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića.

Posle više od 30 godina gradnje, od Batajnice do niškog auto-puta kod Bubanj Potoka, moći će da se stigne auto-putem u punom profilu, to jest sa ukupno šest saobraćajnih traka, u dužini od 47 kilometara.

Predsednik Vučić prisustvovaće ceremoniji otvaranja obilaznice oko Beograda na deonici tunel “Straževica“ – petlja “Bubanj Potok“ u 19 časova, najavljeno je iz Predsedništva.

Završetkom obilaznice oko Beograda preusmerava se saobraćaj sa preopterećene osnovne mreže gradskih saobraćajnica na obilaznicu, što doprinosi skraćenju vremena putovanja za tranzitne tokove, smanjenju broja saobraćajnih nezgoda, troškova eksploatacije vozila, štetnih gasova i buke od vozila na užem gradskom području, kažu u Putevima Srbije.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, fuse.buca said:

Zivi bili pa videli. Mada cisto sumnjam da ce se osetiti bas, tj da ce Gazela biti rasterecenija (malo svakako da ali nista specijalno).

i ja sam nažalost mišljenja da neće baš da rastereti dovoljno.

gledajući proteklih meseci, nisam baš previše stranih tablica video na gazeli kroz centar grada, tako da ne očekujem da će da strance smanji jer nema šta (ako se ne varam beše već neko vreme ti i možeš da ideš ne kroz centar sa severa dole ka nišu), sad je samo pitanje koliko oni koji bi se uključili pre/posle IKEE na auto put i išli put novog beograda sad zapravo mogu da idu preko obilaznice gde god da idu na nbgd. to je ta ključna potencijalna razlika.

32 minutes ago, manson said:

dobra strana za kupce je što je Fedex pa će moći lako da ih tuže, umesto da su neke polupoznate firme ili privatnici, ali mi nije jasno kako tolike godine još neko nije uradio ovo:

Quote

Layton, who's been buying and selling trucks and vans for 36 years, bought a FedEx Freightliner truck with around 180,000 indicated miles. When he sold the truck, his buyer hooked it up to a computer that told them the real mileage was around 400,000 miles. Layton filed his own lawsuit back then, which is separate from the class-action lawsuit FedEx is currently facing.

što je da kažemo prvi logični potez. Nisu sigurno bili u fazonu "verujemo fedexu nema šta da proveravamo" 🙂

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Lucky said:

(ako se ne varam beše već neko vreme ti i možeš da ideš ne kroz centar sa severa dole ka nišu)

Varaš se 😄 imao si obilaznicu do Orlovače, posle toga je išla magistrala kojom su išli svi kamioni kojima je zabranjen prolazak kroz centar Beograda pa je tuda baš gužva. Tako da možeš ti u teoriji da ideš okolo ali će ti u praksi trebati mnogo više vremena nego kroz centar grada, čak i kada je špic. 

Svakako će rasteretiti delom i suštinski je dobar tajming jer tek sad zapravo kreću Turci iz Nemačke i Švice ka rodnoj grudi, tako da u teoriji strane table leti i nećeš viđati na auto-putu kroz centar Beograda. Da li će da smanji gužvu u pet popodne sa Novog Beograda? Sumnjam, možda 5-10% maksimum. Na primer meni može da znači ako hoću da idem ka Nišu ali sam ja baš blizu izlaska na obilaznicu, a i to je nekoliko puta godišnje, a autoput kroz centar ću nastaviti da koristim svakodnevno. 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Zwerko said:

Svakako će rasteretiti delom i suštinski je dobar tajming jer tek sad zapravo kreću Turci iz Nemačke i Švice ka rodnoj grudi, tako da u teoriji strane table leti i nećeš viđati na auto-putu kroz centar Beograda. Da li će da smanji gužvu u pet popodne sa Novog Beograda? Sumnjam, možda 5-10% maksimum. Na primer meni može da znači ako hoću da idem ka Nišu ali sam ja baš blizu izlaska na obilaznicu, a i to je nekoliko puta godišnje, a autoput kroz centar ću nastaviti da koristim svakodnevno. 

aha, onda sam se ja prevario, mislio sam da ima taj neki deo ali zapravo je ovo što sad otvaraju taj deo koji sam mislio da postoji negde 🙂

a ako već tu gađaju tajming nadam se da su ujedno završili i ostalih 5-6 radionica po auto putevima do granice kojih je bilo do sad 🙂

3 hours ago, Zwerko said:

Da li će da smanji gužvu u pet popodne sa Novog Beograda? Sumnjam, možda 5-10% maksimum

ajd i 10% je nešto! 

generalno je ovo sve deo one priče da auto put kroz bgd prestaje da bude auto put - kako će to u praksi da izgleda nemam pojma ali videćemo. trebalo bi da treća traka bude žuta, pa će pomoći autobusima, i možda bude više uključenja i isključenja što sigurno neće pomoći smanjenju gužve.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

generalno je ovo sve deo one priče da auto put kroz bgd prestaje da bude auto put - kako će to u praksi da izgleda nemam pojma ali videćemo. trebalo bi da treća traka bude žuta, pa će pomoći autobusima, i možda bude više uključenja i isključenja što sigurno neće pomoći smanjenju gužve.

Ne vidim da će to bilo kako značajno doprineti, ta treća traka je praktično od Konjarnika pa do Bežanijske kose onako isprekidana osim na uključenjima i isključenjima što znači da tuda može da se vozi. E sad mogu da je pretvore u žutu traku ali imajući u vidu broj uključenja i isključenja koji postoji na tom potezu deluje mi da bi to proizvelo takav pakao da bi na kraju samo odustali od toga 🙂 Ovo će minimalno smanjiti ukupan broj vozila koji prolazi kroz centar BG i olakšati putovanje onima koji su u tranzitu, ali apsolutno neće uticati na saobraćajne gužve u Beogradu. 

  • Downvote (-1) 2

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

restilizovani pežo 208 dobija odvratne felne sa 408 🙄

ovde samo zapažanje da imamo benzince od 75 i 100 KS, obične atmosferske (i pežo je skapirao da mali turbo ne može da izdrži više od 100k km), a sa druge strane imamo hibride sa 100 i 136 KS. molim vas ovde da zastanete i ovo pročitate polako i lepo - 208 sa benz motorom teži 1050 kg, a 208 sa hibridnim sklopom teži 1360 kg. električni e-208 sa jednom motorom 51kW batt i 156 KS ima čak 1580 kg. jel treba nešto da objašnjavam dalje? 

unsustainable 

Peugeot-e-208-2024-800-01.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

opet su krenuli da idu na tu stranu da samo dodaju neke nove detalje i onda će tako da se iživljavaju još neko vreme dok ne osmisle potpuno "novi" i revolucionarni dizajn.

54 minutes ago, dovlagsi said:

a sa druge strane imamo hibride sa 100 i 136 KS. molim vas ovde da zastanete i ovo pročitate polako i lepo - 208 sa benz motorom teži 1050 kg, a 208 sa hibridnim sklopom teži 1360 kg. električni e-208 sa jednom motorom 51kW batt i 156 KS ima čak 1580 kg. jel treba nešto da objašnjavam dalje? 

pitanje je gde spakovaše u ovako mali auto još i dodatnu bateriju pored običnog motora 🙂

Link to comment
Share on other sites

Ne znam na kom topicu je bila prica o velicini novih i starih automobila, ne mogu sa trazim sad sa moba. Elem, uzeh ovih par dana u Srb od ortaka Opel Astru (2016/17 valjda) i sve vreme imam osecaj kao da vozim Corsu. Ili sam ja navikao na velike automobile (inb4, pa kad ti je mali heee) ili ih zaista smanjuju.

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Dule_smor said:

Onda ja rastem kao Drasku kurac kad ode na vojnu vezbu! Ne znam zaista, ova Astra bas malo prostora ima.

pa dovla je delimično u pravu - sama vozila rastu po pitanju dimenzija i kačili smo to više puta ovde i nekako postaju veća i veća pa samim tim ovi ubacuju neka nova u svoje game kako bi popunili rupu koja nastane kad neko vozilo postane preveliko za kategoriju u kojoj bi trebalo da bude.

ali sa druge strane, u enterijeru sada imaš mnogo više elemenata i detalja nego što si imao pre. Pa osim ako ne pričamo o Tesla 3 minimalizmu najčešće budže neke dodatne plastike, ubacuju koješta još, na kraju krajeva menjaju i sedišta i tako i onda dobijaš ili utisak da je manje prostora ili ga stvarno ima manje zbog svega toga. Ja sam to primetio recimo baš i kod Akorda. Ova moja generacija i zatim odmah ona naredna, iako je naredna čak i nešto veća od moje generacije unutra ima manje mesta - i vozač i suvozač su nekako više "okruženi" prednjim delom a i pozadi ima nešto manje prostora zbog tih dizajnerskih "odluka".

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Dule_smor said:

Ne znam na kom topicu je bila prica o velicini novih i starih automobila, ne mogu sa trazim sad sa moba. Elem, uzeh ovih par dana u Srb od ortaka Opel Astru (2016/17 valjda) i sve vreme imam osecaj kao da vozim Corsu. Ili sam ja navikao na velike automobile (inb4, pa kad ti je mali heee) ili ih zaista smanjuju.

Pricalo se na topiku gde je Fata pitao koji auto da kupi pa su se pravili pametni da kupi Peglicu jer mu vise ne treba.

Vozio sam se u Astri toj u taksiju i prostora zaista ima premalo, nekako je skuceno i dizajnirano da bude "ususkano" a u stvari se dobije osecaj klaustrofobije.

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/6/2023 at 8:36 AM, dovlagsi said:

restilizovani pežo 208 dobija odvratne felne sa 408 🙄

ovde samo zapažanje da imamo benzince od 75 i 100 KS, obične atmosferske (i pežo je skapirao da mali turbo ne može da izdrži više od 100k km), a sa druge strane imamo hibride sa 100 i 136 KS. molim vas ovde da zastanete i ovo pročitate polako i lepo - 208 sa benz motorom teži 1050 kg, a 208 sa hibridnim sklopom teži 1360 kg. električni e-208 sa jednom motorom 51kW batt i 156 KS ima čak 1580 kg. jel treba nešto da objašnjavam dalje? 

unsustainable 

Peugeot-e-208-2024-800-01.jpg

Screenshot_20230708_075057.thumb.jpg.d9a64e3c0ef136a8af6ad4d5f50be938.jpg

2022-gmc-hummer-ev-pickup-edition-1-2022

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...