mohr Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 Realno, bolje ici peske nego voziti Daciu... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 Dacia sjajne 2 NCAP zvezdice za bezbednost na najnovijem modelu (in b4 namesteno je testiranje) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 2 hours ago, dovlagsi said: Toyota bZ4x, ovo je sad serijsko vozilo sa kojim ja imam problem i užasno mi je ova tojota i dalje nije potrošila ovaj kontigent 8" ekrana iz 2010 godine koje ugrađuje u svoja kola, izgleda 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 Nazalost Toyota, Honda i Mazda su se uvek i fokusirali na svoja glavna trzista, koja su sve sem evrope. Mozda su im istrazivanja pokazala da tamo ne traze velike ekrane : D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 pa jeste da vole USA, ali imali su solidne uspehe u Evropi, sad ko zna šta su se istripovali. mislim ovaj EV nije ni za jedno tržište, možda za Japan samo 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 2, 2021 Report Share Posted November 2, 2021 Kako Nova.rs saznaje, od 1. januara biće smanjen porez na upotrebu vozila stara od 5 do 20 godina zapremine motora preko 2000 kubika. Odluka koja treba da bude usvojena na sednici Vlade Srbij u četvrtak, donosi smanjenje troškova registracije za starije automiobile veće kubikaže. Kako saznajemo, troškovi registracije motornih vozila od 5 do 8 godina starosti biće umanjeni za 25 odsto, umesto dosadašnjih 15 odsto. Što se tiče vozila od 8 do 10 godina starosti, troškovi će biti umanjeni za 40 odsto, u odnosu na dosadašnjih 25 procenata, dok će za vozila od 10 do 20 godina starosti porez na upotrebu biti smanjen za 65 procenata u odnosu na dosadašnjih 40. Primera radi, registracija automobila sa motorom zapremine preko 3000 kubika od 10 do 20 godina starosti sada će iznositi 85.389 dinara u odnosu na dosadašnjih 146.382 dinara. Za vozila preko 20 godina starosti nema dodatnog smanjenja, jer je već porez za ove automobile smanjen za 80 odsto. Najveće benefite ove promene osetiće kupci i vozači nešto starijih vozila velike kubikaže, a ova vrsta automobila je ujedno i jedan od većih zagađivača, pa se postavlja pitanje na koji način će ova promena uticati na zagađenje životne sredine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted November 2, 2021 Report Share Posted November 2, 2021 roso-nero astra izgleda odlično! 1 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 2, 2021 Report Share Posted November 2, 2021 2 hours ago, dovlagsi said: roso-nero astra izgleda odlično! izgleda, ali ni na slici nisu uspeli da sakriju tu buđavu plastiku unutra 😞 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 3, 2021 Report Share Posted November 3, 2021 21 hours ago, Lucky said: Kako Nova.rs saznaje, od 1. januara biće smanjen porez na upotrebu vozila stara od 5 do 20 godina zapremine motora preko 2000 kubika. Odluka koja treba da bude usvojena na sednici Vlade Srbij u četvrtak, donosi smanjenje troškova registracije za starije automiobile veće kubikaže. Kako saznajemo, troškovi registracije motornih vozila od 5 do 8 godina starosti biće umanjeni za 25 odsto, umesto dosadašnjih 15 odsto. Što se tiče vozila od 8 do 10 godina starosti, troškovi će biti umanjeni za 40 odsto, u odnosu na dosadašnjih 25 procenata, dok će za vozila od 10 do 20 godina starosti porez na upotrebu biti smanjen za 65 procenata u odnosu na dosadašnjih 40. Primera radi, registracija automobila sa motorom zapremine preko 3000 kubika od 10 do 20 godina starosti sada će iznositi 85.389 dinara u odnosu na dosadašnjih 146.382 dinara. Za vozila preko 20 godina starosti nema dodatnog smanjenja, jer je već porez za ove automobile smanjen za 80 odsto. Najveće benefite ove promene osetiće kupci i vozači nešto starijih vozila velike kubikaže, a ova vrsta automobila je ujedno i jedan od većih zagađivača, pa se postavlja pitanje na koji način će ova promena uticati na zagađenje životne sredine. još malo matematike 🙂 Quote Највећи попуст добили су они који возе аутомобиле старе између 10 и 20 година. Предлог је да они имају попуст од 65 одсто, они који возе аутомобиле од осам до 10 година - 40 одсто, а до осам година - 25 одсто. До сада возила до 8 година имала су попуст 15 одсто, а сада 25, па ће тако они који возе те аутомобиле плаћати регистрацију од 43 до 207 хиљада динара. А за другу категорију возила, од 8 до 10 година старости, досадашње умањење је било 25 одсто, а од сада 40 одсто. Према кубикажи, регистрација ће бити од 34 до 146 хиљада динара. Највећи попуст имаће возила од 10 до 20 година старости јер су до сада имали умањење 65, а сада 40 одсто, па ће тако цене регистрације пасти на 20 до 85 хиљада динара. Стручњаци кажу да ће ту највише профитирати они који имају возила од 2.500 до 3.000 кубика јер ће им регстрација бити само 41.000 динара. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted November 3, 2021 Report Share Posted November 3, 2021 A za ispod 2K kubika šta se dešava? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 3, 2021 Report Share Posted November 3, 2021 56 minutes ago, manson said: A za ispod 2K kubika šta se dešava? pa mislim da se ta skala primenjuje po tim procenima popusta odozgo i za vozila ispod 2k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 3, 2021 Report Share Posted November 3, 2021 1 hour ago, manson said: A za ispod 2K kubika šta se dešava? evo ima ovo što me ipak demantuje, piše da porez ostaje isti za vozila ispod 2000 🙂 Predložene olakšice Za vozila od 10 do 20 godina po kubikaži Zapremina motora iznad 3.000 cm3: 85.389 dinara (trenutno 146.382 dinara) Zapremina motora od 2.501 do 3.000 cm3: 41.314 dinara (trenutno 70.824 dinara) Zapremina motora od 2.001 do 2.500 cm3: 20.387 dinara (trenutno 34.950 dinara) Za vozila od 8 do 10 godina starosti Zapremina motora iznad 3.000 cm3: 146.382 dinara (trenutno 182.977 dinara) Zapremina motora od 2.501 do 3.000 cm3: 70.824 dinara (trenutno 88.530 dinara) Zapremina motora od 2.001 do 2.500 cm3: 34.950 dinara (trenutno 43.685 dinara) Za vozila od 5 do 8 godina starosti Zapremina motora iznad 3.000 cm3: 182.977 (trenutno 207.734 dinara) Zapremina motora od 2.501 do 3.000 cm3: 88.530 (trenutno 100.334 dinara) Zapremina motora od 2.001 do 2.500 cm3: 43.687 dinara (trenutno 49.512 dinara) Dakle, za vozila ispod 2.000 cm3 iznosi poreza ostaju kao i do sada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted November 3, 2021 Report Share Posted November 3, 2021 Samo 3.0, jerli tako Kili! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted November 3, 2021 Report Share Posted November 3, 2021 5 hours ago, Zwerko said: Mislim da sam u tom kontekstu već spominjao Octaviu iV, meni to deluje kao super auto jer negira većinu ovoga što Dovla navodi kao nedostatke plug-in hibrida. Gepek je svakako ogroman i značajno veći u klasi od većine, tako da to što se malo smanjio ga svodi na rang Audi A4 Avant ili BMW 3 karavana, što je i dalje jel prihvatljivo sasvim. Ima electric-only range od 43 milje, tj malo manje od 70km, za neki grad tipa Beograda gde je meni malo duže putovanje do posla fazon 15km, a imam gde da ga punim deluje da bih se 99% vremena vozio samo na struju. A onda kad mi treba da idem negde na put sipam benzin i mogu da uživam u svojih 200+ KS motora. Ok, skuplje je, ali je opet u rangu sa electric-only automobilima a u mom slučaju bi to mogao da funkcioniše kao jedini auto. Zapravo jedina ozbiljna zamerka je što je Škoda kolko košta kod nas? ne znam ni dal se uvozi to, 100% mora da ceo tim servisera prođe prvo obuku :))) pored toga, ne uživaš u 200 KS kao sa 2,0 TSI, ni približno, posebno sa praznim baterijama. uzmi provozaj. oktavia plag in hibrid pa čak i rs varijanta, majko mila, ogromna razlika u odnosu na 2,0 tsi. ako redovno puniš troši u normalnoj eksploataciji malo, ali inicijalna cena ubija to. Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 3, 2021 Report Share Posted November 3, 2021 6 minutes ago, dovlagsi said: kolko košta kod nas? ne znam ni dal se uvozi to, 100% mora da ceo tim servisera prođe prvo obuku :))) pored toga, ne uživaš u 200 KS kao sa 2,0 TSI, ni približno, posebno sa praznim baterijama. uzmi provozaj. oktavia plag in hibrid pa čak i rs varijanta, majko mila, ogromna razlika u odnosu na 2,0 tsi. ako redovno puniš troši u normalnoj eksploataciji malo, ali inicijalna cena ubija to. pošto su opet "našli pare" za EV subvencije zbog škode, kapiram da će da uskoro krene ako već nije :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post killYg0r Posted November 3, 2021 Popular Post Report Share Posted November 3, 2021 2 hours ago, Dule_smor said: Samo 3.0, jerli tako Kili! doslo je vreme da se uzme auto za prave muskarce samo 3k+ 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted November 5, 2021 Report Share Posted November 5, 2021 1000 kubika 3 cilindra atmosferac, vozilo budućnosti Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted November 5, 2021 Report Share Posted November 5, 2021 15 minutes ago, dovlagsi said: 1000 kubika 3 cilindra atmosferac, vozilo budućnosti A segment ima logike da ima kosilicu u sebi. Bilo sta iznad toga, i ne bas 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted November 5, 2021 Report Share Posted November 5, 2021 MA SAMO DA NIJE PLAG-IN HIBRID 😁 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted November 5, 2021 Report Share Posted November 5, 2021 25 elektricnih konjskih snaga da gura kamion ako moze! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 6, 2021 Report Share Posted November 6, 2021 22 hours ago, dovlagsi said: 1000 kubika 3 cilindra atmosferac, vozilo budućnosti ovo izgleda kao neki kineski gejmerski miš, ono, redragon auto :))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted November 12, 2021 Report Share Posted November 12, 2021 Acura Integra, ispostaviće se da će od brenda Integra sada napraviti entry-level sportski auto za šire mase i mlade vozače entuzijaste lol imaće 1.5 vtec turbo i koštaće oko $30k Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 12, 2021 Report Share Posted November 12, 2021 43 minutes ago, dovlagsi said: Acura Integra, ispostaviće se da će od brenda Integra sada napraviti entry-level sportski auto za šire mase i mlade vozače entuzijaste lol imaće 1.5 vtec turbo i koštaće oko $30k full žuta tablica me je kupila :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted November 12, 2021 Report Share Posted November 12, 2021 1 hour ago, dovlagsi said: Acura Integra, ispostaviće se da će od brenda Integra sada napraviti entry-level sportski auto za šire mase i mlade vozače entuzijaste lol imaće 1.5 vtec turbo i koštaće oko $30k To nam treba na trzistu! Posto su ocigledno dizajneri pre vise decenija bili 5x kreativniji od danasnjih random generickih crtaca. Opel Manta i tako ti modeli, kada bi kostali 20-25k bi bili ozbiljna opcija Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted November 12, 2021 Report Share Posted November 12, 2021 Acura Integra, ispostaviće se da će od brenda Integra sada napraviti entry-level sportski auto za šire mase i mlade vozače entuzijaste lol imaće 1.5 vtec turbo i koštaće oko $30k Ovo kao neki redizajn Civic limuzine? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.