Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

13 hours ago, dovlagsi said:

kaže lik na sajmu da većina proizvođača ima EV u ponudi kako bi smanjila prosek CO2 za sve modele. ima smisla

 

pa znaš šta, imajući u vidu da ove "blage hibride" samo zato prave, ne čudi me da je tačno.

ubace bateriju tek toliku da smanji CO2 na dozvoljeni nivo.

moguće da zato i prave i izdaju EV da bi ispunili kvote, ali opet i to je traljava onda legislatura - promeniće je već "sutra" ako je uopšte agenda EV vozila na stolu ofc i ne zamene je pričom oko vodonika.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Skoro sam čitao na društvenim mrežama neki komentar na vest kako je pehar na takmičenju između dva Saudijska kluba dodeljivao The Undertaker iz WWE - "sviđa mi se što Arapi pare od nafte troše kao što bih i ja kada sam imao 10 godina"... Ista priča ovde! 😄

  • Like +1 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Zwerko said:

Skoro sam čitao na društvenim mrežama neki komentar na vest kako je pehar na takmičenju između dva Saudijska kluba dodeljivao The Undertaker iz WWE - "sviđa mi se što Arapi pare od nafte troše kao što bih i ja kada sam imao 10 godina"... Ista priča ovde! 😄

haha, bukvalno tako 🙂

kao i ovaj smeh sa Dubajiem u ABA ligi i to sve, samo gledaju kako da uleću u kojekakve šeme, ništa ne pitaju 🙂

Link to comment
Share on other sites

Evo, pa ko voli!

Maserati je slavu stekao na trkačkoj stazi, na mestu gde se svaki njegov model najbolje oseća. Zato je Maserati Delta Automoto sklopio partnerstvo sa centrom NAVAK, kroz koje će jedinstveni Maserati MC20 sa svojih 630KS od sada biti dostupan svima koji žele da dožive uzbuđenje čistokrvnog italijanskog sportiste sa karbonskom šasijom, karbon-keramičkim kočnicama i vrhunskom aerodinamikom.

Cene sitnica:

Primo Contatto
Oduvek ste sanjali da vozite superautomobil? Evo prilike da iskusite brzu Severnu stazu i da Vas na kraju vozi Mladen Alvirović. Kratko ali intenzivo druženje. Dobićete priliku da samostalno vozite pet krugova na dinamičnoj Severnoj stazi kao i jedan „taksi“ krug za utisak najviše brzine.

15min – 200EUR + PDV


Trening brzine
Corso Velocita
Želite da otkrijete tajne vožnje na pisti? Uvodni program treniga sportske vožnje pružiće Vam sve, od teorije o dinamici vozila u učionici, preko vežbi sa kočenjem sa poligonu, do priče o putanjama na pisti. Na samom kraju izmerićemo vreme najbržeg kruga na Severnoj stazi i uporediti ga sa vremenom instruktora.

60min – 800EUR + PDV*
* poklon Maserati Corsa Experience ekskluzivni suvenir

 

Za velike vozače
Grande Pilota (1-4)
Spremni ste za vrhunski trening? Četiri nivoa ovog programa otvoriće Vam vrata brzine, korak po korak sve dok na selektoru u kabini ne uključite Corsa, najviši režim vožnje svakog Maseratija, nesputan elektronikom. Svaki nivo ima jednako trajanje i obuhvata teoriju, vežbe, analizu telemetrije, poređenje sa vožnjom instruktora ali, za razliku od svih prethodnih programa, i vožnju najvećim krugom centra NAVAK, superbrzom konfiguracijom na kojoj se na čak pet mesta dostiže preko 200 km/h. Budite spremni na naporan rad i najveće zadovoljstvo.

90min – 1000EUR + PDV*
* poklon Maserati Corsa Experience ekskluzivni suvenir

 

Slobodni testovi
Prove Libere
Imate iskustvo, poznajete stazu, bili ste već na treninzima u centru NAVAK? Možemo da idemo korak dalje i da Vam omogućimo da testirate MC20 odmah na velikom krugu, na najzahtevnijoj konfiguraciji. Tri izlaska na stazu u režimu brzi krug-spori krug, analiza parametara i snimaka između vožnji – pravi test za nekoga ko je već navikao na moć supersportiste

60min – 1000EUR + PDV*

Link to comment
Share on other sites

Verovatno svuda mora da bude uključeno osiguranje ali negde sitnim slovima stoji da si ti odgovoran ukoliko se ne pridržavaš pravila bezbednosti na stazi, instruktora i sl. Tipa u Maranelu kad iznajmljujes Ferrari:


RSE Italy supercars are all covered by CDW and Liability Insurance. The customer, however, must always respect the safety regulations issued by the co-pilot, as anyone is always responsible, both from a civil and a penal point of view, of the damages caused by reckless behaviour.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, manson said:

U onu prvu cenu je uključeno i osiguranje ako slupaš auto? 🙂 tih 5 samostalnih krugova voziš taj Maserati?

pa sva su oni kola sami osigurali to je sto posto, tako da su u tom smislu pokriveni ako se nešto desi, ali naravno i ti si ako daš pun gas i nastaviš pravo kroz ogradu navaka i izletiš u njive :))

Link to comment
Share on other sites

Idemo u Kragujevac da fotkamo automobile!

У фабрици "Фијат Kрајслер аутомобили" у Kрагујевцу произведени су примерци првог електричног аутомобила у Србији. Они су намењени за такозване "креш" тестове и остала испитивања. Ускоро ће први модели бити тестирани и на улицама Крагујевца, незванично сазнаје РТС.

Може се очекивати да се нови електрични аутомобил тестира и на улицама Крагујевца, бар уколико буде следио досадашњу праксу "Фијатових" модела.

Када је тестиран старији брат, "фијат 500Л", он је заштићен, у маскирној фолији вожен улицама града, али и Шумадије, у једном делу тестова.

Ђорђевић очекује да ће тако бити и са новим електричним аутомобилом.

Link to comment
Share on other sites

Nova hibrid i elektricna panda za koju su rekli da ce biti 16000/21000eur. Zanimljivo da je onaj chery EQ koji u Kini kosta od 9-13000 dolara kod nas skoro 22000e, izgleda da smo mi vec uveli sankcije na elektricne automobile Kinezima i pre Evropljana jer tako smo u mogucnosti.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, AUTHORITY said:

Nova hibrid i elektricna panda za koju su rekli da ce biti 16000/21000eur. Zanimljivo da je onaj chery EQ koji u Kini kosta od 9-13000 dolara kod nas skoro 22000e, izgleda da smo mi vec uveli sankcije na elektricne automobile Kinezima i pre Evropljana jer tako smo u mogucnosti.

nije to samo kod nas... a i pitanje je troška, u kini je većina stvari jeftinija dok "ne sedne" na trajekt da se dovuče do evrope 🙂

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, AUTHORITY said:

Nova hibrid i elektricna panda za koju su rekli da ce biti 16000/21000eur. Zanimljivo da je onaj chery EQ koji u Kini kosta od 9-13000 dolara kod nas skoro 22000e, izgleda da smo mi vec uveli sankcije na elektricne automobile Kinezima i pre Evropljana jer tako smo u mogucnosti.

još uvek imamo carinu na robu iz Kine, bio je Vule potpisao neki sporazum o bescarinskom trgovanju al izgleda da je to bilo samo za Informer... Daće valjda neke dodatne benefite za buduću Pandu

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, dovlagsi said:

još uvek imamo carinu na robu iz Kine, bio je Vule potpisao neki sporazum o bescarinskom trgovanju al izgleda da je to bilo samo za Informer... Daće valjda neke dodatne benefite za buduću Pandu

Sigurno će biti neka Panda "nacionale" kad krenu da je izbacuju odavde. ako već imamo ove subvencije na EV logično je da se onda tu još nešto dodatno primeni na to.

Link to comment
Share on other sites

Почела је регистрација тротинета како би могли да учествују у саобраћају и трајаће до 15. јуна. Изменама закона тротинети су препознати у законодавству и тако постали легална возила на путу. Тротинети су лака електрична возила, али само они који испуњавају услове моћи ће да се користе у саобраћају и то уз прописану налепницу. За издавање налепнице, између осталог, биће потребно да се уплатити 2.060 динара.

Документација се по правилу добија приликом куповине тротинета. Уз захтев поред наведене техничке документације, прилаже се очитана лична карта за физичка лица, односно доказ о упису у регистар правних лица за правна лица, изјава прописана правилником, на прописаном обрасцу и доказ у уплаћеној накнади за издавање налепнице у износу од 2.060,00 динара, од чега цена услуге издавања налепнице износи 1.560,00 динара, док цена обрасца налепнице износи 500 динара.

"Сви они који немају документацију треба да се обрате увознцима, дилерима и дистрибутерима од којих су прибавили возило. Уколико нису успели да прибаве потрену документацију формиран је кол центар и мејл адреса на који грађани могу да се обрате са додатним питањима", каже Милан Милојевић из Агенције за безбедност саобраћаја.

Da vidimo ko će zapravo da ovo registruje. 3/4 ljudi vozi motore bez registracije a kamoli ove električne trotinete 🙂

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Dule_smor said:

Toeto, nov ruromibil, kupujem!

odvezeš ga u njemačku i tamo nekome prodaš za duplo!

2 hours ago, cali said:

"Stanje je muzejsko" je šifra za "više ne radi"?

vidiš da mu je patos nov, i ako ne radi lako će da se popravi!

Link to comment
Share on other sites

https://www.b92.net/automobili/aktuelno/13270/italijanska-vlada-stellantisu-auto-vam-se-zove-milano-a-pravite-ga-u-poljskoj-ne-moze/vest

Italijanski ministar ekonomije Adolfo Urso na to je izjavio:

"Auto koji se zove Milano ne može da se proizvodi u Poljskoj. To je zabranjeno italijanskim zakonom!"

Iako kompanija Stellantis nije komentarisala kritike italijanskih vlasti, izvršni direktor Stellantisa Karlos Tavareš rekao je za Automotive News da će proizvodnja Milana u Poljskoj, a ne u Italiji, smanjiti njegovu maloprodajnu cenu za 10.000 evra, pa će ona biti ispod 30.000 evra za hibridnu verziju.

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...