Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

Ferrari LaFerrari Aperta

Ok, sada je već vreme da pričamo o investmentu u super-sportske automobile. Ovaj novi LaFerrari je najbolji primer. Model sa tvrdim krovom je rasprodat za 2-3 meseca (499 komada), fabrički je koštao oko milion evra + porezi. Sačekaj 2 godine - sada ti automobili vrede oko 3 miliona evra i cena raste. 

Sada kabriolet-verzija LaFerrarija košta 1.4 miliona evra + porezi, rasprodata je PRE 2 MESECA a tek su danas zvanično prikazali auto, nije čak ni fotka procurela ne net. Naravno, znalo se kako će izgledati, ali ipak... Pre 3-4 meseca je bio VIP event u Italiji, gde je potencijalnim kupcima prikazan auto. Tad su i rasprodali većinu, jer su svi znali da je to vrhunska investicija. Pravi se 150 modela i cene će biti astronomske kako vreme odmiče, jer jednostavno - neće moći lako da se nađe u prodaji i izuzetno je redak model. Ako ste pratili ovaj novi Top Gear, u prvoj epizodi je Remzi pričao o tome kako treba da ide u Italiju na taj event, a da je on već uplatio kaparu za taj auto. Naravno, već ima "standardan" LaFerrari u garaži...

Tako da, eto, ako neko hoće da uloži neke pare, super-automobili su sjajan posao. Osim Laferrarija, ima tu još pregršt modela koji su "na ceni", npr. skoro se nudio 13 godina star Ford GT40 za neke nenormalne pare, takođe ih nema mnogo na tržištu... 

screen-shot-2016-07-05-at-10-35-56-am-2.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Realno, neko ko ima "muda" ili je dovoljno lud da se u tako nesto upusti mislim da bi "lako" našao milion evra od "biznismena" i obrnuo ih pa posle od svojih para nastavio dalje posao. Naravno, komplikovanije je to sve nego na papiru, stoga onaj deo sa mudima i ludošću :)

Link to comment
Share on other sites

niko nije rekao da je lako :)

den agen - milion evra nije neviđena pozajmica u biznis sektoru od strane banaka npr, verovatno bi dosta njih pre uzelo milion pa obrnulo za tri posle dve godine, umesto da kupuju tamo neku mehanizaciju i cimaju se.

Link to comment
Share on other sites

Koliko ja znam za standardni La Ferrari moraju oni da te uopšte izaberu da dolaziš u obzir da ga kupiš, tipa moraš ranije da imaš nekoliko Ferarija, da voliš kola tako neka sranja. A pretpostavljam da je za ovaj još duplo gore pošto ih ima malo. I pritom je problem ako ga posle prodaš jer padaš na toj njihovoj lestvici uticajnog vozača Ferarija. Dakle mislim da možeš jednom da masno zaradiš na tome ali da ti treba dosta pripreme i to po nekoliko godina unazad, plus ako te skapiraju da to radiš onda si opet na početku. 

Kapiram da ima pametnijih načina da se investira milion ipo evra ako te samo zarada interesuje :)

Edit: Ovo sve moje palamuđenje se odnosi na Ferrari, ako možeš da dođeš do nekog ovog Forda GT40 ili tako nešto verovatno se i isplati. Mada mislim da je i to malo komplikovano jer da je tako lako ih kupiti svi kolekcionarski modeli najskupljih automobila bi bili u garažama nekih šeikova "srednje klase" iz Abu Dabija :)

Edited by Zwerko

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

'de je ovo? mislio sam da je neki only in russia, ali ne bih rekao.

btw, videh da će možda konačno promeniti zakon o ceni registracije na konto onih preskupih registracija za preko 2000 kubika.

još kad bi izmenili i onaj za oldtimere ... :)

Link to comment
Share on other sites

Mora da bude na šinama, pa šta će da rade ona kola ispod ako bi vozač zaneo bus za pola metra? :) Veće je pitanje kako se recimo ukršta s normalnim saobraćajem na raskrsnicama, to mi baš nije najjasnije. 

A što se tiče praktičnosti ja mislim da je ovo baš ozbiljna priča. Zamisli tipa sad Nemanjinu koja ima 2 trake tramvaji, plus još 4 od kojih u dve isto tako staju busevi na stanicama, ako bi ovo išlo preko kola mogao bi opušteno da imaš 3+3 trake, isto recimo i Bulevar. Jedini je problem kad ovaj bus naiđe na Slaviju :)

 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zwerko said:

Mora da bude na šinama, pa šta će da rade ona kola ispod ako bi vozač zaneo bus za pola metra? :) Veće je pitanje kako se recimo ukršta s normalnim saobraćajem na raskrsnicama, to mi baš nije najjasnije. 

A što se tiče praktičnosti ja mislim da je ovo baš ozbiljna priča. Zamisli tipa sad Nemanjinu koja ima 2 trake tramvaji, plus još 4 od kojih u dve isto tako staju busevi na stanicama, ako bi ovo išlo preko kola mogao bi opušteno da imaš 3+3 trake, isto recimo i Bulevar. Jedini je problem kad ovaj bus naiđe na Slaviju :)

 

Vidim primenu kao "unapređeni tramvaj" - ima šine, ide po tim i takvim deonicama, s tim što se tramvajske šine "vrate" kolima a ovi piče na ovim svojim. Doduše mislim da bi morale biti ograđene dodatno, jer bi ih ljudi redovno blokirali.

Link to comment
Share on other sites

Mali info ako neko ovih dana vadi medjunarodnu dozvolu - dakle ranije je bio onaj papir gde im ti potpises neku kao izjavu da nemas zabranu upravljanja vozilom u trenutku izdavanja. Sada te ona pita da li si doneo potvrdu iz MUP-a o tome nasta sam ja bio "wtf, pa niste mi rekli da to treba da to treba?" a onda je ona nastavila kao "ma ne, ne i ne treba, ako imate super, ako ne potpisite ovde ovlascenje da mi to izvadimo za vas", i opet popunis neki obrazac i kao to je to. Sustina price je da to kosta jos nekih 1430 dinara dodatno za neke republicke takse, tj na onih inicijalnih 2.000 koliko kosta sama Medjunarodna dozvola. U svakom slucaju mnogo bih radje njima to platio nego da prolazim sodomu i gomoru MUP-a u Ljermontovoj koji je nadlezan za Beograd, ali eto kao informacija da je to sad zapravo skuplje. 

Meni je jedina nepoznanica sta se desi ako oni tebi izdaju Medjunarodnu dozvolu a onda posle u MUP zakljuce da imas zabranu? :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zwerko said:

Mali info ako neko ovih dana vadi medjunarodnu dozvolu - dakle ranije je bio onaj papir gde im ti potpises neku kao izjavu da nemas zabranu upravljanja vozilom u trenutku izdavanja. Sada te ona pita da li si doneo potvrdu iz MUP-a o tome nasta sam ja bio "wtf, pa niste mi rekli da to treba da to treba?" a onda je ona nastavila kao "ma ne, ne i ne treba, ako imate super, ako ne potpisite ovde ovlascenje da mi to izvadimo za vas", i opet popunis neki obrazac i kao to je to. Sustina price je da to kosta jos nekih 1430 dinara dodatno za neke republicke takse, tj na onih inicijalnih 2.000 koliko kosta sama Medjunarodna dozvola. U svakom slucaju mnogo bih radje njima to platio nego da prolazim sodomu i gomoru MUP-a u Ljermontovoj koji je nadlezan za Beograd, ali eto kao informacija da je to sad zapravo skuplje. 

Meni je jedina nepoznanica sta se desi ako oni tebi izdaju Medjunarodnu dozvolu a onda posle u MUP zakljuce da imas zabranu? :)

Zovu te telefonom i traže da vratiš!

Baš sam bio da produžim registraciju, gomila ljudi je bila da uzme Međunarodnu - znam da je period odmora, ali ono je baš bilo nešto neobično.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...