Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

Kad se vec prica o Citroenu, mogu samo da kazem da sam vozio C3 i da mi je odlican gradski auto koji malo trosi, prejeftino odrzavanje ima i generalno moze ok da izgleda. Vozio sam se u C4-ici i bio je jedan od udobnijih automobila ikada u kojima sam sedeo.

Da li bi licno to kupio novo? Verovatno ne jer cene nisu niske i ima boljih opcija. Mada kao sto ste rekli, svako gleda nesto drugacije i verovatno bi se nasli ljudi koji bi bas to kupili - mozda jer su dobili povoljan kredit kod njih/ dobijaju dodatnu opremu za dzabe ili prosto zele bas taj auto

 

  to sto se kod nas voze lesevi sa pola miliona kilometara, pa les od audija bude u boljem stanju od lesa alfa romea

 

Mislim isto da je prilicno velika poenta ovo ovde. Kod nas ljudi obozavaju prosto Nemacka kola jer mogu da prelaze po 500,000 km i da RADE i dalje. Pa samim tim, mislim da je i Pera u pravu kada kaze da ljudi kupuju te marke jer jesu kvalitetne.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nisam ni ja siguran sta im tacno znaci "with m sports package" tj da li je to m5 ili obicna petica sa onim m dodacima, ali kontam da nisu napravili tako retardiran propust u top gear-u plus 5ica je ipak velika limuzina i ne verujem i da je u m varijanti ful koskirana.

 

Pa cenim da je to ovo http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/5series/sedan/2013/showroom/equipment/m_sportspackage.html#more dakle nije m5, ali ipak ima neko nadrndano vesanje koje poboljsava performanse, dakle sigurno je tvrdje, plus ima 18" ili 19" tockove, dok C6 ima 17", sto opet ide u prilog udobnosti. Samo mi je bilo cudno poredjenje u smislu da BMW sustinski nije toliko fokusiran na udobnost koliko na sportske performanse. Tipa logicnije bi mi bilo da su u poredjenje ukljucili Mercedes S klasu.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Citroen je generalno u diklajnu već dugi niz godina, pokušavaju sad sa DS brendom da dovuku nove kupce, što nije toliko loš potez. U narednim godinama će napraviti potpuno novi lanac prodaje i servisa koji će se samo zvati DS. Sama Citroenova gama novih modela nije toliko dobra, gde je svakako pokazatelj ogromni pad vrednosti novijih polovnjaka. MIslim, ono, jbt C5 2010-12 godište moš kupiti za ispod 10k, a da ne pričamo o prethodnim generacijama… Moj prvi komšija nema para leba da jede a vozi C5 2.0 HDi iz 2005 recimo. :)

 

Meni se lično nije dopao aktuelni C5 u vožnji, nije to ona Citroen-udobnost. Doduše, bio je u nekoj srednjoj opremi, kapiram da je bolja situacija kad se uzme neki 3,0 V6 HDi sa vazdušnim ogibljenjem… Al to novo košta preko 40k, ništa što je FWD ne vredi tih para. Jedini koji je koliko-toliko interesantan trenutno je DS5, bez obzira koliko je skup, takav auto nemaš nigde da kupiš sem kod Citroena. Nisam vozio, samo sam sedeo unutra (1,6 turbo 200 KS nije baš full al imao je panoramu recimo) i osećaj je stvarno vanserijski, drugačiji nego kod drugih premijum-modela te veličine. Potpuno je lud. :)

 

Bilo kako bilo, glupo je porediti Audi/BMW/Merc sa Citroenom jbt, ne bi bili u govnima Francuzi da mogu da se mere sa Nemcima.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

 

Bilo kako bilo, glupo je porediti Audi/BMW/Merc sa Citroenom jbt, ne bi bili u govnima Francuzi da mogu da se mere sa Nemcima.

ma jok, nemoguće

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Citroen je generalno u diklajnu već dugi niz godina, pokušavaju sad sa DS brendom da dovuku nove kupce, što nije toliko loš potez. U narednim godinama će napraviti potpuno novi lanac prodaje i servisa koji će se samo zvati DS. Sama Citroenova gama novih modela nije toliko dobra, gde je svakako pokazatelj ogromni pad vrednosti novijih polovnjaka. MIslim, ono, jbt C5 2010-12 godište moš kupiti za ispod 10k, a da ne pričamo o prethodnim generacijama… Moj prvi komšija nema para leba da jede a vozi C5 2.0 HDi iz 2005 recimo. :)

 

 

Znači recept je, kupiti malo godina star polovni Citroen i navozati se kao car za male pare! :)

Link to comment
Share on other sites

Znači recept je, kupiti malo godina star polovni Citroen i navozati se kao car za male pare! :)

Baš tako. A imam jednog drugara, kupio Jaris par godina star za pare Citroena C5 sa kojim se vozaš kao car. :) moš misliti!

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

M paket se sastoji iz 2 dela i nema nikakve veze sa bilo kojim dosadashnjim M varijatnom (M3,M5, i tako dalje).

M sport paket se sastoji od prednjeg, zadnjeg branika, i lajsni koji daju slichan M look vozilu, i unutrashnost vozila dolazi, ili u Alkantri ili u kozi. Uz isti M paket takodje dolaze felne 18 ili 19 zavisi od doplate. Takodje uz to su ukljuchena i sportska sedishta koja su malo shira od standardnih i par dodatnih pogodnosti. :D

 

Takodje ono shto predstavlja kao dodatnu opciju za sve serije jeste M suspenzija, a to je nishta drugo nego opruge koje su za 20mm nize od standardnih dok im je kompresija ista shto ne utiche na konfor u voznji.

 

Bmw <3.......

Link to comment
Share on other sites

manje-vise da.. ne dobijes sasiju ako je drugacija, samo delove koji su plug n play [roflmao]

isto ima audi sa S-line opremom

 

ih sad... razlika izmedju M paketa opreme i M automobilima je neprimetna samo nekom ko u krajnjem slucaju, nije procitao bar dve stranice na internetu. isto tako i za s-line i S automobil. uzecu za primer audi A3 1.6 tdi sa s-line paketom i audi S3. nebo i zemlja po svim parametrima, pocevsi od motora, preko krutosti sasije, opruga, kocionog sistema, izduva i ostalim stvarima. stavi taj motor iz s3 sa 300ks u sasiju i kocnice od a3 dizel-a sa s-line, pa probaj da kocis pred krivinom. :)

 

sto se M-a tice, ista situacija, s tim sto je bmw od skora uveo tu liniju, da je nazovemo sub-M, odosno jednu stepenicu ispod pravog M-a. verovatno da bi bili konkurentniji audiju sa S modelima. to nikako ne znaci da je ta linija modela plug and play, sa slabijim motorom.. :) samo su shvatili da je M previse ekstreman i skup u svakom pogledu, za vecinu njihovih kupaca koji bi zeleli brz bmw.

  • Upvote (+1) 1

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Ako ništa, makar sam saznao da ove agencije i tehnički što kod njih sad vadiš nalepnicu bez odlaska u mup mogu da ti reše i kad je prenos vlasništva i tako to, mislio sam da za to i dalje moraš sam da se cimaš u mup.

 

za akciju - kul je akcija ali im je vreme malo glupo, većina ljudi radi tada. ali ajde, valjda nisu hteli da naprave kolaps u 09 a i pitanje je ko će se odazvati.

 

 

 

Stara polisa - 14.389,00
Nova polisa - 19.278,00

 

 

btw, sad mi pade napamet

 

07V70SZ.jpg

 

tj. tu su negde :) Za punta je kasko bio 22.000 din sa uključenim rizikom od krađe, obavezno će biti oko 17.000 otpr.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kakve su trenutne cene, ali mi je ovo zadelovalo kao ok ponuda pa prenosim:

 

 

 

Voziti novu Opel Insigniu znači znati šta definiše izuzetan automobil. Revolucionaran sistem interfejsa transformiše način na koji vi i vaš automobil komunicirate. Info-zabavne opcije sa mogućnošću prilagođavanja, kontrolisane preko table osetljive na dodir stvara potpuni nastavak vašeg digitalnog sveta, uz obezbeđenje kvalitetno utrošenog vremena od trenutka kada zatvorite vrata. A to je tek početak. Nova Insignia vodi vozača u nove teritorije pomoću najboljeg koeficijenta otpora na svetu, sofisticiranih sistema pomoći, raskošne opreme i prefinjene vožnje i odziva karakterističnih za nemački inženjering. Ali ne očekujemo da nam verujete tek tako. Znaćete zasigurno kada sami obavite probnu vožnju.

Insignia Base Benzin od sada već od 16.600€, a u Dizel varijanti već od 18.750€. Standardna oprema u nivou Base podrazumeva: Klima uređaj, Radio CD300 sa trostrukim info ekranom, Prednji (vozač i suvozač), bočni i zavesasti vazdušni jastuci, Električno podešavanje visine sedišta na strani vozača, Prednji električni podizači stakala, Elektro podesivi retrovizori sa grejačima, Daljinsko zaključavanje vrata, Putni računar, Naslon za ruke (napred), ABS, ESP, Zatamnjena stakla, Daljinsko otvaranje vrata prtljažnika (4 vrata).
Link to comment
Share on other sites

Pale su cene bas znacajno - recimo da Mondeo koji trenutno nije na akciji kosta otprilike isto tako. Doduse jedino sto je znacajno bolje kod Insignije je sto je koliko sam skontao turbo benzinac u osnovnoj varijanti umesto atmosferskog, sto bi trebalo da bude znacajno zabavnije za voznju. 

 

A sto se tice da li je Insignija najbolji auto meni se ona bas bas svidja, ali je ona limuzina sto bi se ocekivalo da se poprilicno komotno sedi pozadi sto kod Insignije nazalost nije bas slucaj, pogotovu ako je neki putnik malo visi... Doduse za vozaca kapiram da je do jaja, ali ti onda ne treba toliki auto :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

u tim "limuzinama" se retko kada sedi komotno pozadi ako imas preko 180 ... bem li ga to im je neka novija fora, vozac i suzvozac bitni ovo ostalo ne toliko

 

ima tu nečega, u novom akordu pozadi ima "duplo" manje mesta nego u starom.

Link to comment
Share on other sites

meni su na to skrenuli paznju na lexusovim standu na jednom od sajmova. i bili u fazonu pa slobodno sedi u mecku i bmw u klasi i isto nema mesta pozadi - i tako je i bilo

onda je neki ljubazan lexus  tip pojasnio da vec neko vreme nema toga da se direktorcici lol i sl vozaju pozadi, vec da direktor ili vozi ili ga voze napred, tj da ima toga ali u daleko manjoj meri i za takve likove je onaj luksuzni vrh namenjen

 

i onda kad sam razmislio pa jes tako, pozadi sede zene/svalerke/deca ponekad  ili nea vanredna situacija kada vec moze da se izdrzi da nema preogromnom prostora pozadi

Edited by G!!!

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...