Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

ma smesno.. a to sa validacijom personalizovanim kartica mozda evetualno ima smisla ako im je to ideja da se smanji neplacanje karata (jer u tom slucaju kad neko udje u bus i ne validira se - ociglno ne placa kartu)...iako je pitanje koliko to ima smisla...

 

a ove gluposti koje je sve izvalio necu da komentarisem..najbolja mi je ona da ce morati povecati cenu karti ako se naplata ne poveca..koji imbecilizam..dakle ako oni koji ne placaju nastave da ne placaju - oni koji placaju morace da placaju jos vise...

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Link to comment
Share on other sites

nerealno je da očigledno udaraju glavom o zid i umesto da zastanu i smisle koliko toliko održiv sistem oni uvode neke "kaznene" mere da bi sprečili švercovanje. koja gomila nesposobnih i bezobraznih degenčina.

 

Mislim da je sistem odrziv, tj da mora da funkcionise na taj nacin jer realno ne postoji neki bas drugi nacin - mora se nekako validirati karta i na osnovu toga zakljuciti da li se neko svercuje ili ne. Da li se neko validira na BusPlus ili se validira tako sto ukuca pantljicaru u onaj automat je sustinski nebitno, problem je da li oni to mogu da sprovedu u delo. Ono sto je meni i dalje nejasno jeste ko ih je i zasto ubedio da je neophodno validiranje personalizovanih mesecnih karata, osim ako BusPlus na neki nacin ne prebrojava putnike u autobusu pa moze da napravi razliku izmedju validiranih i nevalidiranih i onda kaze kontroli "u ovom busu ima njih 5 koji se svercuju". Ali to mi deluje bas hevi prica, a i tesko tehnicki sprovodiva. Sa sistemom gde se validiraju pojedinacne karte, a ostali imaju personalizovani je vrlo lako sprovesti kontrolu ako imas dovoljno dobre represivne mere, ne vidim potrebu za validacijom perosnalizovanih kartica. 

 

Inace sam jos dosta ranije izneo tezu da se u Holandiji ljudi s personalizovanim karticama validiraju i na ulasku i na izlasku iz busa, sto mi je bilo jako cudno u tom momentu. Nedavno su mi objasnili da njihova pretplata nije fiksna i da im se s kartice skida onoliko para koliko su stanica presli u tom putu. Naravno to moze vrlo lako da se fejkuje, ali naravno kod njih to niko ne radi :) Zato mi i dalje nije jasna ideja o validaciji personalizovanih kartica kod nas, osim ako krajnja ideja nije ono da uvedu da s markicom imas ogranicen broj putovanja, to bi onda imalo logike, ali je to toliko fejl potez da nemam reci. 

  • Upvote (+1) 1
  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

treba li reci da nasa gradska vlast godinama ima fejl do fejla? mislim ti to valjda znas :tf2:

 

 

ovaj covek na celu GSP je teska dileja..a ovih 10% manje autobusa je ocigledno kazna za sve koji koriste GSP-placali ili ne placali svejedno,,,


@ voodoo

 

a da mozda pocnemo da ucimo arapski? kazu da tamo ima mnogo vise posla [:D]

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Link to comment
Share on other sites

"У оквиру акције, до 1. септембра, на 15 пунктова и терминуса запослени у ГСП ће делити летке и разговарати са путницима о плаћању и унапређењу јавног превоза у граду."

 

 

neka ga neko polije napalmom i skrati mu muke
 

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

Iskreno, meni nije baš sasvim jasno zašto ljudi imaju toliko izražen otpor prema validiranju mesečnih karti.

 

Znam da mi je keva pričala da je dok je ona bila đak bio sistem gde si imao mesečnu knjižicu sa određenim brojem vožnji u koju ti lupaju pečate kada ulaziš u prevoz. Onda je bila masovna pojava da se klinci vozaju krajem meseca do besvesti, da potroše "višak" vožnji koji im je ostao.

Edited by Dandy

Dandy [RUR]

Link to comment
Share on other sites

Pa evo ti jedan razlog - koja je logika da imaš tri validatora po busu, a onda da na svake dve stanice ulazi "kontrola" koja to isto može da radi umesto validatora, najverovatnije i bolje? Ili jedno ili drugo, ne može oba.

 

A i nisu ljudi toliko protiv validiranja koliko protiv korumpiranog koncepta, tendera i drkanja naroda da bi krimi ekipa iz gspa opravdala svoje greške. Nismo mi tu da bi njima pravili statistiku, nego su oni tu da bi nama obezbedili što ekonomičniji i pristupačniji prevoz. Trenutno nije ispunjen ni jedan od ta dva uslova sa njihove strane, a promene od septembra su samo gore. Ceo način validiranja, koncept je pogrešno osmišljen u korenu, a oni još na silu povećavaju cene, ne možeš da kupiš kartu busu, validatori u pola slučajeva ne rade, kartice riknjavaju redovno, pola buseva su i dalje raspad, buseve niko ne čisti, ukidaju godišnje karte za penzionere, koncept plaćanja i pretplate je zaostao, itd.

 

I da, normalno da onaj ko ima određen broj vožnji će da validira i troši vožnje ali šta koj kurac ima onaj ko ima mesečnu i neograničen broj vožnji da validira. 

  • Upvote (+1) 1

pljk!

Link to comment
Share on other sites

nemam reci:  

"Svi kupite karte i nema kontrole"

 

 

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2014&mm=08&dd=28&nav_id=893083

 

 

ovaj je stvarno pao sa marsa...samo jos da je dodao kao onaj iz GSP:,a ako ne kupiti svi, povecacemo cenu onima koji kupuju

kako je lako naci resenje [onjelood]

 

 

 

 

 

 

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Link to comment
Share on other sites

 

STROGOĆA Nova pravila u vozilima GSP

 
Broj vozila u javnom prevozu biće smanjen za 10 odsto u odnosu na poslednji zimski red vožnje, ali do te redukcije neće dolaziti u špicu.
 
Od 1. septembra u vozilima GSP biće obavezna i validacija karata za sve građane
Kako bi se smanjio broj putnika bez karte u gradskom prevozu 200 kontrolora iz GSP “Beograd” će od sutra raditi zajedno sa 280 kontrolora “Apeksa”. Na najfrekventnijim linijama u gradu njima će pomagati i komunalni policajci.
 
- Predviđeno je da u svakoj ekipi kontrolora bude po četvoro ljudi. Zbog manjeg broja komunalnih policajaca nije moguće da u svakoj ekipi bude po jedan komunalni policajac. Ali, na najrizičnijim linijama će sigurno raditi i komunalni policajci - ističe Željko Milković, v.d. direktora GSP “Beograd.
 
Pročitajte još
Od sutra manje vozila GSP na ulicama Beograda
Grad želi da što više komunalnih policajaca angažuje u kontroli putnika u gradskom prevozu jer oni za razliku od kontrolora imaju pravo da legitimišu građane i kada oni ne žele da pokažu ličnu kartu.
 
Od 1. septembra u vozilima Gradskog saobraćajnog preduzeća biće obavezna i validacija karata za sve građane. Čak i mesečne putne isprave, ako nisu overene u vozilu, smatraće se nevažećim i neispravnim. Iako se prema izmenjenom pravilniku, kartice koje nisu očitane smatraju neispravnim, i u skladu sa tim putnik je dužan da na zahtev kontrolora plati cenu doplatne karte ili da mu bude uručena opomena.
 
Cena doplatne karte u vozilu iznosi 1.000 dinara pod uslovom da je putnik bez karte plati na licu mesta. Ukoliko to ne uradi u vozilu, izdaje mu se opomena da dug izmiri u roku od sedam dana. Ako to ne učini, sleduje globa u iznosu od 5.000 dinara, plus sudski troškovi.
 
Inače, gradski čelnici tvrde da je u prethodne skoro tri nedelje prodaja karata povećana za 20 odsto pa ukoliko se nastavi takav trend moguće je da se već u drugoj polovini septembra odustane od redukcije vozila.
 
- Biće oko 100 vozila manje na ulicama nego tokom prošlog zimskog reda vožnje. S tim što neće biti redukcije tokom jutarnjeg i popodnevnog špica. Takođe, pratićemo svakog trenutka situaciju na saobraćajnicama i ukoliko dođe do većih gužvi izvešćemo na ulice i rezervna vozila – objašnjava Milković.
 
U „Apeksu“ ističu da trenutno vode pregovore sa mnogim trgovinskim lancima kako bi omogućili svim kupcima „Bus plus“ kartice popust od 10 odsto u tim objektima.
 
Vesić: Cena karte ostaje ista
Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je juče da će nova gradska vlast i rukovodstvo GSP-a zaustaviti nezakonit odliv sredstava iz tog preduzeća, ukazavši da je jedan od bivših direktora predvideo da se Fudbalskom klubu “Polet” uplati osam miliona dinara.
- To je skandal i ovom prilikom želim da poručim svim dobavljačima da je taj dopis nezakonit, i da ne treba to da rade - kazao je Vesić.
On je potvrdio da se neće menjati cena karte u gradskom prevozu, ali da ona mora plaćati jer se više od 60 odsto građana vozi besplatno, što je neodrživo.

 

Jel Banjica spada u rizicnije linije?  :tf:

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

dakle ipak obavezna validacija? meni nisu nista rekli sa mesecnom kartom danas...ako krenu da naplacuju kazne ljudima koji redovno placaju mesecnu a ne validiraju se...da li mogu biti takvi imbecili

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...