"U moje vreme..."

meni su oduvek krateri na mesec lici na lice tog glavnog negativca :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Snorkijevci su ja mislim bili isključivo pod vodom, ovo je nešto sa nekim medvedićima tako nešto, čak mislim da je ovo epizoda kad igraju hokej na ledu pa ih on nešto smara kao glavni negativac (moguće da je čak i onaj crtić sa Ivančicom, Misteriozom i ostalom družinom).

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

a ona manija za tetrisom ? :D mobilna verzija... pa kao 3 in 1, pa 10 in 1, pa 9999 in 1 OMFG

secam se, ortak doneo u skolu i igra kada god moze, fazon takmici se sa svojom sestrom u rezultatu

napravi do jaja rezultat i presrecean je....sve dok mu nije prisao drugi ortak da ga prankuje i pritisne off..potukli su se

Ahahha, Belami car najveći, "...ova zemlja je izvrsnog kvaliteta, vrlo hranljiva za vrste koje žive u njoj, evo, sad ću da je probam, om nom nom..."

To me podseti i na ovo:

opstanak.jpg

1981-thames-lwt_0002.jpg

I jel sam propustio neku sliku, ili niko nije postovao one žvakocigarete?

Edited by Pipboy

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."