Istorijske pitalice :) take 2

BarcaS take 2

zar nije on, ono, umro u bedi i dobio posthumno status vojvode?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

zivojin misic je dobio cin vojvode posle kolubarske bitke...a jeste umro u bedi, sam u vojnoj bolnici u bgu 20.januara 1921., trazio je da mu donese njegovu uniformu da obuce i poslednje reci su mu bile nesto tipa "vojska napreduje na svim frontovima, opste stanje povoljno"

ovaj na koga ja mislim je cin vojvode dobio 1918. godine za operaciju oslobadjanja nisha i presecanje odstupnice nemcima iz bugarske

srpskivojnik-3.jpg

ko je komandovao levim krilom srpske vojske na bici na kosovu, i s kim se sukobio sa druge strane (turske desne)?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

ko je komandovao levim krilom srpske vojske na bici na kosovu, i s kim se sukobio sa druge strane (turske desne)?

valjda bajazit sa desne, ako se ne varam..pre nego sto je murat ubijen :tf: ..a ko je bio na levoj strani pojma nemam...mozda Brankovic?

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

tako je. inace, mislim da se slobodno moze reci da je bajazit "dobio" bitku na kosovu sjajnim kontranapadom koji je potisnuo srpsko levo krilo ka centru i otkrio pesadiju koja je stradala pod naletima bajazitovih lakih oklopnika

Zaljuljano carstvo survalo se s vama

Kad oluja prodje vrh Kosova ravna

Kosovo postade nepregledna jama

Kosturnica strasna i porazom slavna

Kontranapad se odigrao na legendarnom Gazimestanu, a Bajazit(d) je zbog tog jurisa stekao nadimak Munjeviti, kao nekoc Hamilkar Barka u pobuni najamnika.

Trivia: Barka na fenicanskom znaci Munja/munjeviti

Pitanje: posto nije uspeo da invejduje Englesku, a ni pomorska blokada mu nije uspela, Napoleon je "napao" Englesku kako?

Pitanje: posto nije uspeo da invejduje Englesku, a ni pomorska blokada mu nije uspela, Napoleon je "napao" Englesku kako?

Dobar pokusaj ali bih onda napisao "Englesku " ;)

Then who was phone?

Btw, mislim da je nesto akcijao po Americi...

Edited by Sijalicа

"Odvajali se mi ili ne, mi smo vec odvojeni!" - Dj. Balasevic