Game of Thrones - zvanični topik o TV seriji i knjigama

Kako smaraju apsolutno sve scene sa Denerius i njenim storilajnom, dođe mi da ih preskačem

ma da li si ti uopste normalan :)

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Мени није добро било док сам је гледао. Ко њу јебе; ко је срећник да прца краљицу змајева :)

...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

царевање.

него, никако ми није јасна ситуација са Теоном, може неко да ми појасни, АЛИ ДА НИЈЕ ИЗ КЊИГЕ АЕ

ukratko, lik ga zarobi, pa ga pusti i opet zarobi jer voli da muci ljude :)

Ја сам спреман да ризикујем, хладне главе :)

Само за једну ноћ са Емом. Или обе :)

...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

realno, tajvin jeste najzajebaniji lik medju zivima.

Jedna od najpopularnijih pesama u westerosu je "Kise nad Kastamirom", koja je spevana u njegovu.. hm.. cast:

The Reyne-Tarbeck Rebellion was an uprising in the Westerlands. Houses Reyne and Tarbeck rose against their Lannister overlords due to the perceived weakness of the Lord of Casterly Rock, Tytos Lannister. However, Lord Tytos' eldest son, Tywin Lannister took upon himself the task of restoring his House's dominance. Taking command of the Lannister forces, Tywin marched against the upstart vassals and defeated them. By the end of the campaign both rebel houses were completely obliterated and their seats put to the torch.

Tywin Lannister's actions to restore his family's power were immortalized in the song The Rains of Castamere. His ruthlesness also earned the attention of the recently crowned Aerys II, who named him Hand of the King.

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

da, Tivin je oldskul, ali ova dvojica igraju gejm uidin d gejm. niko im nije ravan u Vesterosu. Petir ima novac i kontakte i inteligenciju, dok Varis nema slabosti i ima najrazgranatije veze u Vesterosu i van njega. tu je i Bauk, ali on je niža liga u odnosu na ovu dvojicu.

a uopšte je najzajebanija slatki mali imbred Deneris.

Edited by Debeli

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

da, Tivin je oldskul, ali ova dvojica igraju gejm uidin d gejm. niko im nije ravan u Vesterosu. Petir ima novac i kontakte i inteligenciju, dok Varis nema slabosti i ima najrazgranatije veze u Vesterosu i van njega. tu je i Bauk, ali on je niža liga u odnosu na ovu dvojicu.

a uopšte je najzajebanija slatki mali imbred Deneris.

Varisova slabost je što nije lord, i samim tim nema finansijsku i vojnu moć.