Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/26/2016 in all areas

  1. Pa ono, njegova poenta nije bilo da vam kaze koje 6 itemi da pravite, mislim, zaludo je uopste pricati o tome na bilo kom heroju, to ovisi o situacije i heroje protiv koje igras. Poenta je da je bh bas to sto je on napisao, da je njegov positioning mozda najbitnja uloga u jedan tim, da pali trackove, da bide hodajuci ward i pretnja po mapi. To naravno ne ovisi o neke fiksirane 6 itema ko svako mora da ih uradi u svaki game.
    2 points
  2. Mladenov aka 5k RTZ aka Я 5k ты говно
    2 points
  3. 2 points
  4. Након скоро па три деценије играња, и захваљујући сплету разних околности у правом тренутку, неколико нас се окупило у инди развојном тиму "Bad Boys" (®Bob Marley) и почели смо са прављењем не још једне HOPA игре или неки платформице а-ла-FlappyBird, већ смо кренули у full retard мод. Укратко, правимо фактички нови жанр, који је веома ретко виђен раније... тј бар сам га ја видео у свега пар игара и то веома скромно и успут (то није био главни feature игре). Ради се о Simultaneously Executed Turn Based Game систему, који није по шаховском принципу потез за потез, већ се играју сви потези истовремено (Orders фаза) а онда се "пушта" да јединице изврше сва наређења у току Execution фазе. Драстично је теже од класичних (свих осталих практично) потезних стратегија и игара, али одлучили смо да идемо у том смеру док се може. Ок, ово су неки главни "фјучурси": - већ поменути Simultaneously Executed Turn Based Game систем - по први пут потпуно hex based бојиште које је рељефног типа, односно hex поља креирају не само равне површине, већ и брда и планине - Chain of Command, или односи између команданата (попут система из Dragon Age-a, само без сексуалних варијанти) и подређених официра у смислу међусобне комуникације и издавања и извршења наређења - Lines of Communication, који доносе то да јединице немају сателитске телефоне, нити је играч бог, већ мора постојати комуникација између јединица да би делили свој fog of war са другима и командантом (играчем), као и да уопште могу да се издају наређења свим јединицама. То значи да уколико неко изда наређење јединици да се удаљи превише или непријатељска јединица прекине линије комуникација, онда се губи контрола над том јединицом или потпуно или макар отежано (могу да се издају наређења само сваких 2 или више потеза, а не потез за потез) - Casualties system, војници нису роботи, већ људи који не морају да имају статус само 1 (жив) и 0 (мртав). Пошто ће престиж бити ресурс, који се слично PG-у користи за обнову трупа и унапређења, врло је битно избећи и због престижа и због експа јединица обнављање са "жутокљунцима". Такође, због жељене што веће имерзије играча у целу причу, желимо да је играчу стварно стало да му људи преживе. Дакле, постојаће цео систем (аутоматски, слично комуникацијама, како не би оптерећивали додатно играче) за извлачење рањеника, њихов третман и евентуални повраћај на бојиште - Мапе ће бити огромне и скалираће се временом, са прогресом кроз игру. Баш као и ранк играчевог командира. Почиње се са пуком и чином пуковника, на мапама код којих су величине hex-а отприлике 300 х 300 м, што код мапа од 90 х 90 поља представља површину од око 30 х 30 км. Касније ће се увећавати и јединице, као и поља, те ће се контролисати читаве армије (иако мапе и дае могу бити 30 х 30 али нових поља) - На бојиште ће утицати различити фактори: од самих јединица, преко терена, објеката, временских прилика, доба дана итд итд - Јединице неће имати само напад, одрбану, фортификацију и чекање, већ мноштво стандардних и напредних акција које су се изводиле и примњеиване у току Првог светског рата, а и у многим другим ратовима. Биће ту и лажних напада, насилног извиђања, лажне предаје, усаглашавања акција између различитих јединица и различитих родова, подела фокуса јединице на ране стране (крила и центри и слично)... - Прича ће покрити СВЕ кампање Великог рата, могуће алтернативне правце, као и ратове који су му претходили или који су му се надовезали. План је да се ураде све главне државе учеснице (у смислу да и Црна Гора, али не и Бразил) - На почетку ће се поред државе, бирати и врста комаданта (какв је по темепраменту и начину ратовања) - офанзивни, дефанзивни или балансираног војевања. Кроз игру, односно мисије, слично старим Wings-има, води се ратни дневник који осликава догађаје који су се збили, опет зарад што веће имерзије играча у дешавања За сада смо успешно дошли до завршетка едитора за поменуту мапу и hex поља, са могућношћу убацивања различитих терена, објеката и јединица, као и параметара за све њих. Такође, урађен је и добар део почетне 2d графике (UI) и 3d објеката (основни сетови за Немце и Русе). Управо је урађена и нека прва верзија сајта, за више информација и све што то прати (ФБ, твитер...). И наравно, за крај, молба за помоћ. Не мислим на паре, већ бисмо желели и да чујемо ваш feedback, предлоге и сл, тј да учествујете у дискусији кроз коментаре на сајту, али и помоћ у даљем ширењу приче о развоју ове игре. Ова помоћ нам је битна како бисмо добили критичну масу која би нам помогла за пријављивање за Steam Greenlight и добијање тамо Greenlit-a. Иначе, ово је прво место где уопште обајвљујемо нешто о игри, јер ипак макар двојица нас овде висимо већ деценију (Рејз и ја). Хвала свима и надам се да ће вам се свидети идеја, а да ћемо у најскорије време имати неку алфу за тестирање. Сајт: www.allourtrenches.com *учествујте у дискусији преко коментара (тренутно правим неки Девс лог, чисто да појасним шта и како хоћемо итд) Facebook и Twitter: https://www.facebook.com/allourtrenches https://twitter.com/AllOurTrenches *ко има ФБ и твитер, молим вас да шири даље Неколико "sneak peeks" и ексклузивно (нема ни на сајту још) само за РУР /не, неће бити lowpoly):
    1 point
  5. E pa ljubitelji Warcrafta s zadovoljstvom mozemo da vam najavimo Nations Cup 2016 sa nikada vecim prizepool,vec su se javili mnogi sponzori trenutni prizepool je 600 evra a do pocetka turnira ocekuje se i vise od 1000evra,sto je za igricu kao sto je Warcraft nepojmljivo.Svi znamo da Warcraft ide uzlaznom putanjom od organizovanja WCA turnira ciji je prizepool najveci ikada od svih turnira u Warcraftu. Team Srbije je odmah dobio invite za ovaj dogadjaj koji ce se odrzati sredinom Aprila i na kojem ce ucestvovati sve najjace reprezentacije planete. Dva najveca favorita su Korea i Kina(koja je jos pod znakom pitanja zbog pinga) ali uzimajuci u ozbir prizepool ocekujemo da ce se pojavati. Za Koreju ce nastupati jedni od najpoznatijih igraca ikada pocevsi od Lucifera preko Lawlieta do Reminda,Fokusa i Moona! Sto se Kine tice ja sto sam cuo za sad su tu TH000,Yumiko i jedan od najboljih undedova sveta Tara. Za nas team ce nastupati jedan od najboljih igraca Evrope ''Nemanja Rudan'' (NE) o kome zaista nema mnogo da se pise,bio je top 10 na proslogodisnjoj svetskoj listi igraca sto je izbacio Kineski War3g replays,onda tu je oldschool elf Aleksa Radulovic ''Ajk'' (NE) tu sam ja Pavle Veljkovic ''atheistP'' (HU) onda trenutno najbolji Undead iz Srbije Aramachus(UD),Coolno2(ORC),Spork(NE),Pasha(NE) i Neksy.(HU) Veoma jaka konkurencija ali probacemo da damo sve od sebe takodje ako je neko voljan da strimujemo ovaj dogadjaj za nase gledaoce moze da se javi meni na email : pavleveljkovic@rocketmail.com ili ovde preko foruma. Svako ko misli da moze da pomogne ovom timu na bilo koji nacin isto nek se javi na pomenuti email prvenstveno mislim na neke igrace koji misle da su dovoljno dobri da ucestvuju na ovom turniru,organizovacemo bo3 sa nekim od ovakih igraca :) System ovog takmicenja ce biti sledeci: (groups 4x4), playoffs -> ro8 single elimination. cw 3x1on1 (bo3) and 1x2on2 (bo3) Za sve dalje informacije cete biti obavesteni na vreme i sta da kazem GL HF :)
    1 point
  6. Hocu da kazem da znam dobro sta je Mladen govorio. Verovatno nisi zbog jezicke barijere video da je moj post sarkazam koji bas to govori, da ne postoji 6 preciznih itema, vec da je sve situaciono i da vise stvari radi u zavisnosti od situacije. Opusti se
    1 point
  7. Jebote kako ga treba prebiti
    1 point
  8. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    1 point
  9. https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/12494850_10156710295470483_7887424583030124620_n.jpg?oh=e61205974ed6495f499a1f4e9697951c&oe=579465F1
    1 point
  10. Hejtujte me, ali svako ko bi rekao da to sto je Mladen napisao u vezi bh-a nije tocno i sranje ocito nema poima od dote, ili je 2k mmr :D
    1 point
  11. Pazi brate, dagger bounty nije uopste los:D, sta vise ja ga redovno idem, mana boots, mek, onda dagger, nekad dam guardiansu prio pa onda dagger ali definitivno 3 ili 4 item. Jer to je poenta trenutnog bha, tako treba da se igra, ti si tu da kiteujes, scoutujes/markiras, interruptujes casting/tp, bukvalno tu si da asistiras timu, a nikako da se upustas kao invalid u neke solo picksoffs u protivnickoj sumi sa dagon/desolatorom gdje si free kill. Positioning je uvijek bitan, kod svakog heroja, a na bhu po meni bas presudan faktor. Cesto mu idem i spheru posle guardians/daggera cisto da bih bio jos vise evasive.
    1 point
  12. Sto se tice BMWa mislim i da jedan clan ovde ima sta da kaze kada su oni u pitanju :) nije aVto vec motor... anyway, za automobile ne znam ali ono sto sam video kod motora zestoko je opao kvalitet Bembara na dva tocka. Neke stvari koje su se desile ne smeju biti prepisane nasilnickoj voznji narocito ako se taj isti model propagira kao Adventure bike. Slicna prica je bila i sa KTMovima 1190 u Africi... Niko mi ne moze objasniti polomljenu zadnju vilu na bavarskom motoru koji kosta preko 22.000 evra sa dodatnom opremom. Moja Honda je prosla sito i reseto a i dalje je teram normalno kao pre 4 godine i 30K km predjenih kod mene. Lepa su to vozila ali brate... Zeljezo je zeljezo :)
    1 point
  13. Не пиј Колу зеро, ајме. :)
    1 point
  14. sponsored by gužva u levantu
    1 point
  15. jeste, a reki, sa druge strane, ne zna di ce dalje!!!
    1 point
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00
×
×
  • Create New...