Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/29/2025 in all areas

  1. ne razumeju ga ni belgijanci 😄 😄
    2 points
  2. to je bio test. stevane moraces i ti da prodjes proces registracije opet, previse pitanja postavljas.
    2 points
  3. sve je sjajno sa dometom, brzinom punjenja, kapacitetom tesle3 i Y. Ali majko kako su ruzni 😄 Evo sad sam se parkirao pored jedne 3ke Posto je pomenuta francuska, evo iskustvo kolege, super je planifikator al nije uzeo u obzir penjanje teslom uz alpe, gde malo manje trosi. Ja se licno ne bi vratio na SUS ovde gde sam, imam punjace, imam sve, a kad stisnem gascinu, ispadne mi proteza, perika se zalepi na zadnje staklo, platim kaznu 100 eura i tako Jebote idem da slikam tu 3ku in real da vidite kako jeruzna 😄
    2 points
  4. Sve XCOM igre za 8,79 trenutno https://www.humblebundle.com/games/xcom-complete
    1 point
  5. razmisljao sam laki kako da sredimo forum 1. oduzmemo ti admina 2. mergujemo sve podforume vezane za igre u 1 (posto smo svi matori da se igramo previse sad) 3. banujemo glibu naravno 5. ostavimo registraciju na forumu uz kratku formu/anketu sa par drustveno/politickih pitanja, ali sa rucnim approve/reject sistemom 6. pozovemo stare forumase da se vrate u novi, bolji forum 7. svi srecni i zadovoljni sta kazes?
    1 point
  6. Edit: Pa ovo je kao NOVI BREND lol, samo za Kinu. a zvanično saopštenje je roflmao A new era of Audi in China The new brand AUDI – spelled in capital letters, without the four rings – stands for a shared DNA but clear differentiation. It marks the beginning of a new era for the company in China, ensuring rapid response to the evolving demands of the Chinese market.
    1 point
  7. Audi E5 Sportback ko da novi automobili nisu odveć ružni, sad se još proizvođači prilagođavaju i kinezima 🤢
    1 point
  8. Najviše su bili povezani za Rusijom tako što su najviše para tamo zarađivali jer je bilo najviše WoT/WoWS igrača, značajno više nego i u Evropi i u USA. Mislim da pred rat tipa kad se saberu svi ostali regioni su bili u rangu sa CIS (ruskim). E sad oni su na Kipar otišli mnogo ranije, tipa pre 2014. i prvog sranja u Ukrajini, to je da kažemo ovaj top menadžment, međutim najveći deo ekipe je ostao u Belorusiji i Rusiji - u St Peterburgu je bio studio koji je bio glavni za WoWS, u Minsku za WoT, ja sam 2019. bio u Minsku tamo. Međutim mislim 2021. su bile one neke demonstracije protiv Lukašenka i pošto su ovi imali dosta stranaca u firmi stranci su postovali na društvene mreže šta se dešava, što je rezultirato time da im država iseče internet za firmu 😄 To je njih značajno već pomerilo da krenu da otvaraju studije po Evropi, pre svega su Prag i Vilnius trebalo da budu najbitniji (jer im je bilo najlakše Beloruse da ubede da se presele tamo), međutim nedugo zatim kreće sranje na relaciji Rusija-Ukrajina i oni su ceo tim iz St Peterburga navrat-nanos prebacili u Beograd, tj one koji su hteli. E sad što se same firme tiče oni su još 2012. kupili taj Lesta Games koji je radio neke manje igre i koji je zapravo posle bio glavni za World of Warships u St Peterburgu. Onda su 2022. oni "izašli" iz Lesta games, a Lesta je na ruskom tržištu ostao kao vlasnik igara Mir Tankova i Mir Karablja, što je bukvalno World of Tanks i World of Warships prevedeno na ruski (ranije nazivi nisu bili prevedeni). I sad oni su to sve do sada radili regularno u Rusiji, zarađivali kao i do tada, prebacili sve na ruske sisteme plaćanja i slično. Mislim da formalno Kišlji i ekipa iz WG nisu ni ostali u vlasništvu Leste, nego je taj neki drugi lik, ali kao verujem da su imali neki tal, nije ovaj sigurno ostavio kravu muzaru na izvolte ovima u Rusiji 😄 tako da bi ovo značajno moglo da im udari na prihode ako im "nacionalizuju" tu igru. Mada onda opet ostaje pitanje da li će oni da je nastave da je razvijaju i u kom smeru za Rusiju, ipak mislim da je najveći deo ekspertize za razvoj igre sada već dugo van Rusije.
    1 point
  9. nema nikakve veze sa audijem, uključujući i amblem: da nije ovog specifičnog fonta na tablici, mislio bi da se neko zeza ode svet kakvog znamo!
    0 points
  10. Ja sam Qhasqhai krajem 2018. platio okruglo 20. Sada je sličan takav (ok automatski menjač i jači motor, ali u načelu je isto već restajling model i sl) cirka 34-35k. Najbolje mi je kad sam otišao da pogledam Austral i kao "oću da je automatik, da ima adaptivni tempomat i da od opreme nema manje nego moj Qhasqhai iz 2018." našta će lik - "u pa teško da može da ima baš toliko opreme" Zato bi trebalo da se gleda paritet kupovne moći - koliko si neke stvari od plate mogao da kupiš pre 20 godina a koliko danas, ili još bolje koliko neke kombinacije stvari da ne bi bilo nešto što krivi tu računicu. Načelno, ne pričam sad konkretno o nama ovde, nego globalno, se sada živi bolje nego pre 20 ili 40 godina. Možeš da priuštiš više tehnologije, više stvari koje ti olakšavaju život, više da putuješ, više da jedeš i sl. I tu je jedini problem što je društvo postalo tako da gomila ljudi mora da kupi najnoviji telefon ili najnoviji auto i sl. U smislu svi su se nekada vozili u Jugu 45 a danas ako imaš auto sa manje od 100KS su ljudi u fazonu "omg, sirotnja!". I to je sve donekle normalno jer tehnologija napreduje stalno i omogućava neke bolje stvari. Ono što je tu jedini izuzetak su verovatno nekretnine jer ni u drugim zemljama prosečan čovek ne može tako lako da zaradi za nekretninu kao pre 20-30 godina. Nas prosto tu ne možemo ni gledati je je prosek u to vreme kod nas bio debelo iskrivljen stanovima koji su se dobijali od države.
    -1 points
  11. Juče sam shvatio jedan problem sa postojećom infrastrukturom u odnosu na EV automobile, čak i kod nas. Naime već sam pominjao kako izgleda da dvoje komšija, muž i žena, radi nešto u predstavništvu WV pa stalno voze neke sempl automobile (kad mi se svideo novi A5) i sad je jedan od auta koji je parkiran na mestima pored mog bio ID.7 - moram priznati da izgleda čak i poprilično pristojno. Međutim ono što je meni tu zapalo za oko jeste da su kod nas u zgradi za parking one "klackalice", praktično hidraulični liftovi da bi stalo duplo više auta bez potrebe da se pravi dodatna rampa za donji nivo, a tu sa strane piše da je maksimalna težina automobila 2.000kg, čemu ja nisam pridavao poseban značaj jer prosto mi je svaki auto dosta lakši od toga, plus sigurno postoji neka tolerancija. Međutim guglanjem dođemo do toga da je ID.7 težak 2.172kg u nekoj običnoj konfiguraciji (ne znam da li je teži u nekom jačem paketu baterija). I sad kao te klackalice su duple, pa je tipa Seat Arona koji je pored tipa 1.300kg i stariji A4 karavan koji je parkiran ispod isto toliko, a poslednje mesto je i prazno, tako da ne verujem da bi sada moglo da napravi problem. Ali da li je neko razmišljao o tim aspektima kad recimo za 10+ godina tu budu parkirana sva četiri EV? 😄 Plus kad smo kod infrastrukture sam se smejao jer sam u proteklih par dana nekoliko puta video neki BMW i3 koji je izbrendiran "imate brzi punjač za električna vozila na adresi.... " 😄
    -1 points
  12. dobro pošto ste svi dede i jebeni namćori, evo ja ću prvi reći: BRAAAAATE KOLKO JE DOBAR! 💗 boja, felne, enterijer, spec je savršen stvarno. pa još + i Performance model! Svaka čast zaista! da imamo rezona ovde da kupimo EV, verovatno bi bi moj izbor bio gotovo isti! Bravo 👍 sa srećom da te voza! koliki mu je rejndž kada ga voziš malo žustrije, mislim, onako kako bi i trebalo? 🙂 i kako ga uopšte voziš tu, sa sve kamerama, ograničenjima itd?
    -1 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00
×
×
  • Create New...