Jump to content

FPS - QuakeLive, Unreal Tournament...


757 topics in this forum

    • 8 replies
    • 13.4k views
    • 2 replies
    • 5.2k views
    • 10 replies
    • 13.2k views
    • 0 replies
    • 4.4k views
    • 1 reply
    • 3.3k views
    • 9 replies
    • 4.3k views
    • 154 replies
    • 37.4k views
  1. Quake 2021

    • 5 replies
    • 7.2k views
    • 4 replies
    • 5.8k views
  2. Diabotical

    • 9 replies
    • 4.4k views
  3. Valorant turnir

    • 0 replies
    • 1.9k views
    • 4 replies
    • 3.7k views
    • 5 replies
    • 8.1k views
    • 0 replies
    • 2.1k views
  4. Apex Legends

    • 7 replies
    • 3.7k views
  5. UT turnir 1 2 3 4 5

    • 119 replies
    • 21.5k views
  6. Brisite ovaj post

    • 2 replies
    • 2.5k views
    • 0 replies
    • 2.3k views
    • 4 replies
    • 2.6k views
    • 335 replies
    • 48.9k views
    • 1 reply
    • 2.3k views
    • 1 reply
    • 3k views
    • 3 replies
    • 2.4k views
    • 3 replies
    • 2.8k views
    • 2 replies
    • 2.3k views


  • Topics

  • Posts

    • https://xcancel.com/Kurakasis/status/1996337045921493050   @Lucky moraš bre da ubaciš embed za sve ove niskobudžetne tvitere 🙂 
    • https://www.imdb.com/title/tt12300742/ Bugonia skroz dobar filmić. Uvrnuti Grk je konačno napravio svoj uvrnuti film ali tako da je ok i normalnom čoveku da pogleda i poveže se sa idejom i likovima. Ostaje još Egers da napravi stvarno dobar film, a ne nešto što Amerikanci moraju da viču da im je dobro samo zato što je uvrnuto i "drugačije", a ono "žali bože" :D Ako bih morao tražiti zamerku - određena doza predvidljivosti prati razrešenje celog filma, i ničim nije "subvertovano" to nešto što se i nasluti da će biti i tema i razrešenje filma, ali to nije ni neki veliki problem kad se uzme sve u obzir, bar meni. 7+/10 preporuka!
    • Kao ljubitelj stripske estetike i vizuelnog šarma Borderlands igara, odmah sam se zainteresovao za Skopje ’83. Da stvar bude još bolja, sve to dolazi u paketu sa survival mehanikama iz prvog lica, roguelite elementima i gomilom oružja. Igra na prvi pogled vrišti od potencijala, ali da li je ispunila moja očekivanja? U svojoj suštini, Skopje ’83 je FPS roguelite otvorenog sveta sa fokusom na preživljavanje. Vi ste „projekat“ prizvan da sprečite mračnu budućnost, a svuda oko vas se bude izmanipulisana bića koja prete gradu. Nadređeni planiraju da lansiraju nuklearnu bombu kako bi ih uništili, što znači da vreme nije na vašoj strani. Srećom, imate oružje i autobus koji služi za istraživanje i bekstvo, kao i za pronalaženje načina da zaustavite pretnju. Sa survival elementima ćete se brzo susresti jer vas igra konstantno tera da skupljate resurse. Morate da vodite računa o svemu tome jer zanemarivanje određenih potreba kao što su glad i žeđ donosi posledice, poput slabije preciznosti ili usporenog kretanja. Čak morate da spavate, što sprečava nepromišljeno jurcanje kroz svet bez posledica. Sve to dobro funkcioniše, ali imam osećaj kao da se glad i žeđ previše brzo troše, a o spavanju da ne govorim. Slično Borderlandsu, ali bez apsurdne količine oružja, Skopje ’83 nudi i više nego solidan arsenal. Tu su hladna oružja, pištolji, a kasnije možete da pravite i moćnije mitraljeze koji će vam biti i te kako potrebni jer neprijatelji vremenom postaju sve otporniji i manje fokusirani na melee borbu. Usput dobijate i specijalne moći, poput brzih dasheva ili mogućnosti da vaše oružje dobije probijajuće ili navođene metke. Ova unapređenja daju lep osećaj napretka, a kada umrete (definitivno hoćete), zadržavate neke sposobnosti, dok sve ostalo gubite. To je osnovni loop, ali moram da priznam da se formula istrošila već nakon nekoliko sati, pogotovu u singlplejeru. Tome doprinosi činjenica da se FPS elementi, iako korektni, ne izdvajaju preterano po inovativnosti ili kvalitetu. Situacija je mnogo bolja u multiplejeru, jer sve je zabavnije u društvu.  Još jedna primedba na temu gejmpleja je orijentacija. Već posle prvog velikog zadatka igra vas jednostavno pusti „na slobodu“. Nema „držanja za ruku“ što će nekima prijati, ali pronalaženje glavnih misija (ili najbazičnijih objektiva) ume da postane naporno. Tu bih se nadovezao i na save sistem koji funkcioniše samo po automatskom principu, što može biti izuzetno iritantno u početku. Već sam spomenuo stripsku estetiku koja se odlično uklapa u celokupnu atmosferu. Dizajn zaista briljira i svaka zona odiše kreativnošću, ali utisak nažalost kvari činjenica da je Skopje ’83 open world igra – grad u nekim momentima deluje prosto prazno. Muzike i glasovne glume ima vrlo malo i ništa od toga nije naročito upečatljivo. Moram da izdvojim koliko su me prijatno iznenadile reference na makedonsku i balkansku kulturu. Igra je prepuna detalja, grafita i gomile sitnica koje će vam momentalno biti prepoznatljive. Sve te lokalne fore, brendovi i atmosfera daju igri jedinstveni šarm, koji će istinski prepoznati samo igrači sa Balkana. Skopje ’83 je prelepa igra prožeta gomilom zanimljivih detalja sa našeg podneblja. Međutim, već posle nekoliko sati primećuju se fundamentalne mane u dizajnu gejmpleja, koji prelazi u monoton ritam brže od drugih igara u žanru. U tom smislu, voleo bih da je prvo izašla kao early access naslov, pošto imam utisak kao da nekoliko ključnih segmenta prosto nije završeno, ili dovoljno razrađeno. Skopje ’83 je dostupan za PC Autor: Nikola Aksentijević Igru ustupio: Renaissance PR Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Postapokaliptično Skoplje u stripskom izdanju: Skopje ’83 recenzija appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
    • Idemo. Statam radi Statam stvari 🙂    
    • Ako je verovati Guglu, kaže da taj q5 ima ugrađenu (embedded) sim karticu za te Audi usluge.
×
×
  • Create New...