Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. reki

    Koji auto da kupim

    https://www.instagram.com/p/DMazHF4taFz/ ne budi DIJEGO
  3. moj "hejt" u ovom slučaju što se trajanja parkinga nije usmeren na belu zonu već pre svega ljubičastu, gde imaš kriminalno kratkih 30 minuta za koje baš ništa ne možeš da uradiš. To je dovoljno da izađeš iz kola, nešto nekome daš/uzmeš i vratiš se, ne možeš ni da odeš tipa banka/infostan jer ne znaš kolika je gužva da te sačeka. Iz tog ugla ljubičasta zona bukvalno nema svrhu za one koji bi da se u njoj parkiraju, osim ofc ako si iz ugla ok platiću 1500e kaznu tj dnevnu kartu. Što kad pogledaš je 12 evra i nije toliko tragično kad porediš sa cenom parkiranja u garaži na primer Rajićeve gde je 200 din sat i ostaneš 2 sata i pet minuta i to je već 600 kinti. Pa kao ako si otišao sa ženom na ručak u centar i stao i platio još 12 evra jednom u par meseci i nekako. Ali ako gledaš sa strane koncepta parkiranja, pola sata ima nula smisla. Što se bele zone tiče tu mene "pogađa" parking do 22h i nedelja. Ajde prvo 22h - koja je tačno razlika između parkinga do 21h ili 22h za tebe kao stanara, osim što ako već misliš da nemaš parking u 21h sada ćeš imati, nisam siguran, nije prevelika razlika za stanara, ofc jeste za parking servis koji ubira broj parking mesta x 60 dinara ili koliko je već parkiranje u toj zoni x 30 dana etc. Koji scenario postoji da ti kao lokalni stanovnik si bio u problemu jer je parking do 21h (nisi mogao da nađeš mesto) ali sad kad je do 22h ćeš moći? ko ostaje na poslu do tad? a ako dolazi neko da ide u restoran tu, jbg, platiće od 20 do 22 umesto od 20 do 21 kao do sada i opet će ti biti na parking mestu 🙂 A o nedelji da ne pričamo, baš sad ceo beograd se sjati na donji dorćol nedeljom prepodne da se parkira tamo 🙂 šta ti opet to donosi kao benefit tebi kao stanaru te zone?
  4. Today
  5. grčki rejting sistem je oduvek bio "čudan" 🙂 posebno ako nisi na baš ovim mega fensi destinacijama. tako da iskreno ja sam uhvatio sebe da već godinama unazad uopšte ne gledam koliko hotel ima zvezdica jer nisam siguran da to išta više znači. a posebno što svaka zemlja propisuje neke svoje koncepte šta koliko zvezdica sa sobom nosi. zato ono gledaš slike, utiske, reviewove, poziciju na mapi etc pa se nadaš najboljem. ja sam gore na severu najčešće nailazio na te "konzumiraj X" i možeš da ležiš, gde je prosek bio oko 20ak evra ali kao daju ti i neke vode i salatu voćnu "gratis" i onda ovo preko uzimaš do tog nekog iznosa. Kad se setim davnih dana lepo kao čovek kupiš frape 2,5 evra sa uključenom ležaljkom i ceo dan si miran! definitivno, čak i dalje od evropskog mora vrlo je konkurentno sa nekim svetski poznatim, ali jbg onda naiđeš na nivo tipični grci i smoriš se :)) to je zato što Janis vlasnik vodenog parka nije dao Dimitrisu lokalnom šefu policije 100 evri na početku meseca! :))
  6. Pa to je to, nema tu nekih noviteta 🙂 videli su da narod nije digao ustanak kad su ubacili pakije da voze autobuse i pored toga što prave gluposti u saobraćaju, ali su uspešno "pregurali" zimu i sneg koji nikad do tad nisu videli, tako da šta je 100k ganaca 🙂 jedino im je PR tu odrađen loše pa sad moraju bolje da ga isplaniraju 🙂
  7. Lucky

    Tenis 2022/25

    Da se doping uspešno nastavi! Јаник Синер је раскинуо сарадњу са Фераром и физиотерапеутом Налдијем прошле године када је покренута истрага због позитивног налаза на клостебол, забрањену супстанцу која подстиче раст мишићне масе. Међутим, данас је објавио да су поново успоставили сарадњу за предстојеће турнире. Најбољи тенисер света и овогодишњи шампион Вимблдона, Јаник Синер, објавио је да ће поново сарађивати са својим некадашњим кондиционим тренером Умбертом Фераром.
  8. Grcka, posebno ostrva imaju najlepse more sto sam do sad video od mora, nema tu mesta sumnji.
  9. Ovde gde smo mi išli sam prvi put video pandure da mere širinu nekog "vodenog parka" na plaži, u smislu da li su ostavili dovoljno mesta oko sebe za slobodan deo plaže. Bukvalno kupamo se okolo, deca se dobacuju loptama, panduri u uniformi razvlače traku i mere.
  10. Moje iskustvo od prošle nedelje je da je različito bukvalno na 500 metara iste plaže: - Prvi kafić (fensi drvene ležaljke) - obavezna konzumacija 20 evra po osobi, dakle za nas troje 60 evra dnevno, lol 😄 - Drugi kafić (obične ležaljke) - popiješ piće, u proseku oko 5 evra po piću, to je to. Na primer ranije je kafa bila 2-3 evra, sad je 5, to su baš podigli - Treći kafić (iste ležaljke kao i prethodni samo imaju dodatno nabačen neki tapacirung) - prvi red 30 evra, ostali 15 evra dnevno, nije uključena konzumacija Uz dodatak da je između bila plaža hotela sa 5 zvezdica što deluje baš smejurija, kao ne bih mu dao više od 3, gde su naravno ležaljke za njihove goste, ali moram priznati da su napravili neki sistem sa kvadratnim suncobranima koji su tako lepo raspoređeni da je praktično cela plaža u hladu, stvarno dobro osmišljeno. I pritom hotel sa pet zvezdica ujutru pere terasu voda ide po ulici i sve to, regularna grčka posla 😄 Čini mi se da su u poslednjih par godina to baš ozbiljno regulisali u smislu smanjenja prostora za kafiće da nigde nisam video da ima gužve na tom slobodnom delu. Tipa i vikendom kad dođu Grci iz okolnih gradova koji najčešće baš taj deo plaže koriste obično bude po 4-5 metara razmaka između peškira. U suštini meni je jedina "ozbiljna" zamerka za Grčku što u severnom delu ne smeš da bacaš toalet papir u šolju 😄
  11. Pa teorijski bi Beoinfo kao "informator grada beograda" trebalo da daje informacije o tako nekim stvarima - https://www.beograd.rs/cir/vesti ali da li baš imaš tipa interaktivnu mapu gde su radovi u beogradu, sumnjam da je to iko napravio 🙂
  12. ima u pravu si, mislio sam da je tipa nedelju dana ali ima možda i tri čak. u svakom slučaju očigledno se iscimao da poživi ovaj koncert i bio u fazonu ajd ćao.
  13. Stelantis ubio vodonik dve nedelje pred početak proizvodnje otprilike i godinu dana nakon najave da će da pokidaju sa vodonikom! 🙂 Stellantis, the automotive giant behind Chrysler, Citroen, Fiat, Jeep and Peugeot, is pulling out of hydrogen. The company said it’s killing its fuel cell development program in the face of “limited availability of hydrogen refueling infrastructure, high capital requirements and the need for stronger consumer purchasing incentives.” To put that another way, it’s realized hydrogen EVs are facing the same set of challenges it’s not been able to overcome in the last two or three decades. It’s a stark shift in tone from January 2024, when the company promised to roll out a fleet of commercial fuel cell vehicles. Stellantis sells many of Europe’s most popular panel vans including the Citroen Jumper, Fiat Ducato, Opel Movano and Peugeot Boxer. Back then, it said we’d see hydrogen versions of all those vehicles (as well as its smaller siblings) with maximum ranges of 500km (310 miles). The decision to pull the plug came relatively late, with the company saying it was due to begin production at its plants in France and Poland “this summer.” It added the decision to kill the range will not impact staffing in production or R&D, with employees transferred to other projects. It will, however, have to delicately negotiate its exit with Symbio, the fuel cell maker it bought a one-third share of back in 2023.
  14. Yesterday
  15. A nije 3 dana ali ima jedno dve nedelje, covek koji je izmislio heavy metal, apsolutna legenda, bio je svoj. Mama I'm coming home!
  16. Ovaj Ubi treba spaliti https://www.dexerto.com/gaming/ubisoft-argues-putting-microtransactions-in-single-player-games-makes-them-more-fun-3228392/
  17. I to tipa tri dana nakon onog oprostojanog koncerta sto je organizovao 😞
  18. Umro Ozi 😞 76 godina https://www.bbc.com/news/live/cn0qq5nyxn0t
  19. Kako te ne videh 😄 Išao sam na trening. Jbg, ne videh poruku na vreme :c Elem, bio sam i u Alprosu. Oni nemaju baš ništa na stanju. Jednu Octaviu od 27.500 :c
  20. Identičan razgovor sam imao sa ženom 😄 Slažem se da je neophodan pouzdan javni prevoz da bi stvarno rešio problem. Kreneš na posao, znaš da ćeš stići za X minuta. Ili bajsem kreneš i ne razmišljaš da li će Kantrimen da te razmaže po asfaltu. Ali to je jedna velika mera u nizu mera koje moraju da se dese kako bismo uredili saobraćaj. Zoniranje je pomoglo stanarima da se rasterete parking mesta u Beogradu Nisu prošli odmori pa ne mogu reći u praksi da li bela zona ima efekta. Ali znam od ranije da je po isteku naplate bilo nemoguće naći parking u kraju. Zato očekujem da će imati efekta. Ja iskreno ne vidim ovu meru kao "nemojte kolima u centar", jer ćeš moći i dalje da uđeš, parkiraš, završiš šta imaš u roku od ta 3 sata. Ako baš moraš ceo dan, pljuneš tih 1500 za kaznu. Ova mera je za mene "nemoj svaki dan da dolaziš u centar na posao" jer 1500 RSD nije strašno, ali 22 kazne mesečno su već skoro 300€. Tu su još i problemi neleganog parkiranja, blokirani požarni putevi, lepljenje tablica, pauk koga retko kad ima.. Gradska administracija je nesposobna da reši taj problem, ali bih im bio zahvalan da nam se barem ne useravaju dalje u život (ukidanje tramvaja na NBG, rušenje mosta, trostruko preoravanje Trga republike). Zato me ovako mali retardirani potezi u pravom smeru raduju. Kao beba koja je naučila da se ne usere usred menjanja pelene 🙂
  21. pa koja ti je razlika? nisi mogao sada da nađeš parking a sad ćeš moći jer nedeljom se naplaćuje parking? razumem tebe i drago mi je zbog tebe 🙂 ali koncept "nemojte kolima u centar" pije vodu kad si druge stvari obezbedio za to da ne moraš kolima u centar. A to da sa iovako buđavim GSP-om ti sad ideš u centar kad su izmenili sve žive linije, pola ih ukinuli je smešno. Ajde makar da možeš bajsem, ali ne možeš ni to jer su staze retke i samo tamo gde je ravno 🙂
  22. ovo zavisi od regiona Grčke iz mog iskustva, a ponekad i od plaže. U ovim severnijim mahom je ta prićča da je konzumacija dovoljna, negde samo bilo koje piće a negde imaš ono minimum 10 evra, 15, 30... A južnije je mahom istaknuta cena ležaljke bez obzira dal' ćeš ti tu nešto da uzimaš ili ne da piješ, pa plati ako hoćeš da si na ležaljci. Ali opet, ima izuzetaka, plus ima hotela da imaju svoje ležaljke na plaži itd. glavni "problem" drugih destinacija, makar iz mog iskustva je što u Grčkoj i dalje na relativno maloj površini imaš puno različitih plaža. gde god da odeš, osim možda Olimpijske regije buđave, ti na 20 min imaš i zeleno more i plavo i kamen i pesak i odmah duboko ili pola kilometra plitko. To sam donekle video samo na Majorci od ovih mesta gde sam bio, jer imaš one dugačke peščane plaže a opet ovamo na istoku one kale koje su najrazličitije plaže moguće. to je tačno, ali su grci tu problematični jer tipa nabije lik na plažu od 100 metara na 95 metara svoj kafić i ležaljke gde ti "ne smeš" a i nemaš ni gde i da hoćeš i onda 5 metara levo od toga je slobodan deo gde se nakrcaju svi živi. Zato ovo što kaže Stana a i Igor donekle je bolje u Španiji/Italiji jer imaš tačno predviđeno koliko može kafić da zauzme, koliko tih kafića može uopšte da bude na jednoj plaži, koji je slobodan prostor između dva kafića itd itd.
  23. Da. Uplaćujem je na po godinu dana. Dobio sam obaveštenje da su me prebacili na novu zonu. Čak mi je i pokriće isto - sem bele zone, mogu i u zelenoj zoni oivičenoj sa Cvijićevom, Ruzveltovom i 27. marta. Ima oko 30 podzona, pa moraš ispratiti gde možeš za svoju podzonu da parkiraš. https://www.parking-servis.co.rs/mape-podzona
  24. Ko? 🙂 šalu na stranu, meni ovo deluje samo da nepotrebno komplikuje situaciju. Ako su već hteli mogli su da stave da se svuda plaća parking i nedeljom a ne da uvode novu zonu i zbunjuju ljude. Pritom kapiram da ti na Dorćolu imaš onu pretplatnu kartu za zonu, jel ti se to kao automatski prebacuje na belu samo plaćaš drugačije ili kako?
  25. Od niza retardiranih odluka koje je grad napravio u poslednjih 10 godina, ova je najbenignija jer ima koristi od nje.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...