All Activity
- Past hour
-
meni je ovo potencijalno i najveći plus kad sam prvi put isprobao na hondi, najviše iz ugla odmaranja nogu pa i samim tim vozača tokom vožnje. i onda nekad kad uzmem kevin grande punto smorim se jer nema to :)) mnogo zgodna stvar za duža putovanja.
- Today
-
Tempomat je super na otvorenom putu. Bukvalno ne moras da pritiskas papucicu gasa, a cesto ni kocnicu, samo kontrolises brzinu dugmicima. Adaptivni bi bilo jos bolji, ali shushke, shushke... Parking senzori i kamera, sto kaze @Lucky - moranje na tolikom automobilu. Mreza na zadnjim staklima (sunscreen) je dobra stvar. Nije folija, ali pomaze dosta. Sklapanje retrovizora neretko dolazi do izrazaja kod tesnog parkiranja, a i smanjuje sansu da neko ne okrene/otkine isti. Oktavij.a nije uzak automobil. Kessy Go je prilicno zgodna fora, mada i dalje imas klasicnu kljucaonicu i kljuc 😉
-
Ali navikneš brzo na neke te sitnice. Tipa, ja se slažem za prvi auto neko ko uzima, početnik, treba ti samo klima, muzika i servo volan 🙂 Ali sledeći auto koji budem uzima neću ni da gledam one koji nemaju hud, senzore mrtvog ugla i tako neke gluposti 🙂
-
razumem tvoj stav od pre, šta će mi električni podizači, ali to je malo bumer stil, što opet razumem 🙂 ali i da ti rikne, ti samo nemoj da popravljaš (kamera, senzori) i teraj dalje 🙂
-
Karaburma meni tako izgleda i preko dana da se razumemo :)) kao oni spotovi iz latinskih zemalja kad lik priča o teškom životu ... svojevremeno sam nešto češće išao i prolazio tuda, kako prođeš onaj nazovi tržni centar ili šta god da je, kreće geto :))
-
Ako racunaju da nije glup da prodje Puntom, onda treba da racunaju da Karaburma nije max sec zatvor iz kojeg nije moguce bekstvo, da nece ostati na istim papirnim tablama, da ce da pozove nekog drugog da vozi umesto njega, a on ce taksijem/prevozom. Izgleda da te silne kamere po gradu sluze samo za identifikaciju na protestima.
-
Ja na sve to gledam sumnjičavo, kao nešto što će perspektivno da rikne pa moraš da popravljaš. Realno, sve ti to ne treba, ali jbg, tako se prodaje.
-
Kao i za većinu drugih stvari u životu, dok nešto nemaš ili ne znaš da postoji misliš ni da ti ne treba i onda posle kad imaš to pitaš se kako si mogao bez toga 🙂 sa ovog spiska na primer indikator pritiska u gumama - ja na hondi nemam, i onda idem onako tradicionalno seljački đonom po gumama s vremena na vreme, nije to sad neki cim, ali mnogo lepše kad ti piše na instrument tabli 🙂 i još bolje kad može da alarmira ako padne pritisak ispod neke vrednosti. da ne pričamo o zadnjim senzorima i zadnjoj kameri koji su na kolima sa "dupetom" prosto a must. Navikne se čovek, opet, ja na hondi ih nemam, ali kad imaš možeš mnogo preciznije da ga uguraš da izvineš i na manja mesta :)) pokretanje kola bez ključa, opet ono "quality of life" improvement da ne moraš da vadiš ključ nikad iz džepa i da uđeš i da pokreneš auto, nije neko cimanje ni kad izvadiš i staviš u bravu pa obrneš ali kao, kul je! 🙂
-
Pa valjda računaju da taj što je pobegao nije glup da ponovo prođe Puntom, ali može da pokuša da pobegne s Karaburme tako što će da se odveze drugim kolima (ili neko da ga odveze), plus je verovatno sa nekom istorijom (nije saobraćajno zaustavljanje nego regularni policajci koji uzmu ličnu kartu svima u kolima i onda zovu centralu da proveri da li je privođen ili je pod istragom).
-
Polićaci ne razlikuju Punta od drugih vozila, pa zaustavljaju sve? Ili samo Fijate?
-
Znači zato su juče predveče zaustavljali redom na mirijevcu, prolazio sam tuda nekim poslom Inače majko mila na šta liči Karaburma predveče, kao crnački geto, sa sve cigama koji se voze bez majica na motorima i dovikuju se jedni s drugima sa 30 metara razdaljine
-
Evo oprema, pola ni ne znam šta je i čemu služi: •Airbag za vozača i suvozača, suvozačev airbag sa deaktivacijom •Prednji bočni airbag-ovi i airbag za kolena vozača •Vazdušne zavese • ESC – elektronska stabilnost sistema •Front assist Lane assist •Driver alert •Side assist •Front cross traffic assist •Elektro podizači prednjih i zadnjih stakala •Elektro podesivi, sklopivi i grejni spoljašnji retrovizori sa automatskim zatamnjenjem na strani vozača •Centralno zaključavanje sa daljinskom komandom •Kožni multifunkcionalni servo volan za radio i telefon •Keyless Go •LED farovi •Climatronic-dvozonski klima uređaj •Cruise control sa speedlimiter Inteligentni speed assist Hill start assist •Zadnji senzori za parkiranje •Zadnja kamera •Aluminijumske felne Matar aero 7J x 16" •Pneumatici 205/60 R16 •Sedišta štof Loft •Vozačevo i suvozačevo sedište podesivo po visini i lumbalno •LED zadnja svetla, promenljiva funkcija osvetljenja, poseban dizajn •Prednji i zadnji naslon za ruku •Infotainment sistem radio •8 zvučnika •Indikator pritiska u pneumaticima •Comfort telefoniranje •Kožna ručica menjača za motor 2,0TDI 85Kw •Disk kočnice pozadi •Unutrasnji retrovizor sa automatskim zatamnjenjem i senzorom za kišu • Spoljašnji retrovizori u boji vozila •Deljiv i sklopiv naslon zadnjeg sedišta •Sun screan za zadnja bočna stakla i zadnje staklo •Podsetnik sigurnosnog pojasa •DAB – digitalni radio prijemnik •Smart link wireless konekcija •Tri naslona za glavu pozadi •Priprema za dečije sedište •Tonirana stakla •USB tip C
-
@togFU da je imao odstampane aezakmi tablice to mu se ne bi desilo
-
Руски путнички авион "Ан-24", који је летео на рути Хабаровск-Благовешченск-Тинда, нестао је у јутрос у Амурској области, потврдиле су службе за ванредне ситуације, пише РИА. Наводи се да у овом тренутку нема контакта са летелицом, а авион није прошао безбедносне провере у близини свог одредишта, пренео је Интерфакс. "Посада авиона прекинула је комуникацију са контролним торњем неколико километара пре аеродрома у Тинди", наводе из Службе за ванредну ситуацију у том граду. Авион припада компанији "Ангара ерлајнс" и на лету се налазило 49 људи, укључујући шест чланова посаде и петоро деце, пише ТАСС.
-
zanima me dal su bile fino ištampane onako da deluju kao prave, da se potrudio, ili samo ispisao slova na A4 ili nešto drugo! Приликом контроле саобраћаја у Миријевском булевару, полицајац је покушао да заустави возило "фијат пунто" које је имало папирне таблице, али се возач није зауставио већ је колима кренуо уназад, ударио и оборио саобраћајног полицајца М. С. (1996), а потом побегао.
-
Zwerko i ti, izmedju ostalih? 🙂
-
Bukvalno sam šokiran cenom valjda naviknut na sve one sulude cifre. Ok sad verovatno je to neka osnovnija oprema kapiram (ne znam šta je selection u skodinom svetu 🙂 itd, ali meni 23k iz ove perspektive ludačkih cena deluje kao mega dobra kupovina. ako ikada budeš mislio da ti se raskokao auto, svrati da ti pozajmim smarta da ga voziš po gradu dva-tri dana, posle kad sedneš nazad u Oktaviju ima da pomisliš da voziš po oblacima :)) tako da je taj problem lako rešiv! :))
-
ovaj momenat sam zaboravio da pomenem i slažem se da je od prvog dana loš, bez obzira na cenu. činjenica da stanari u zoni moraju da plaćaju mesečnu pretplatu je dosta glupa, mada verujem da nije naša izmišljotina. iako je cena "simbolična" i to je sasvim solidan izvor prihoda za grad a ne ostavlja opciju alternative, posebno u većini stare gradnje koja nema nikakve garaže ili privatne parkinge. i onda ili možeš da platiš da bi se parkirao ispred svoje zgrade ili da se parkiraš u drugoj opštini. nemoj, onda će da ti se ušine vrat od prevelike brzine, kao ovoj devojci sa promo slike!
-
Ma vidi, kapiram ja da će po ovim putevima i sa ležećim policajcima da se raskoka za godinu dana :c A i nekako, to treba voziti 7-8 godina, onda je prodaš i opet kupiš novo. Samo što te ne ošine kao kad prvi put kupiš nov auto, nego ti dođe oko pola za učešće, ostatak opet kredit i jbg. Verovatno će u tom periodu da zavladaju kinezi, pa bude možda i još jeftinije. Jbg, ta je bila al moralo se čeka 3 meseca, bilo nam dugačko, jer bi nam i letovanje propalo u međuvremenu. Valjda će i ova od 115ks moći uz Begaljičko brdo :D
-
ako oćete mokku sa 20 inča felnama - nova mokka gse! Grand Sport Electric 280 konja 350 Nm 1580 kg 5,8 sek ali i max 200 kmh 👏 da li da menjam nick u dovlagse? 🤔
- Yesterday
-
pa pazi, vozio sam se u skorije vreme u raznim novijim skodama, od EV do taksi vozila, kamiq, i sve je to utegnuto i lepo kad je novo. covek koji nece elektricne podizace ce biti zadovoljan sigurno 😄 mislim malo mi je i krivo sto moja honda nije tako utegnuta kad prelazim preko lezeceg 😄
-
kolko li su pukli para...
-
Nije lose 👍 Sad samo da je čipujemo na 150 KS 👍