All Activity
- Past hour
-
Super be https://www.instagram.com/reel/DMml6vbqhIt/ prozivaju ih ljudi u komentarima, ako.
-
Čekaj, sad ne znam da li da plačem ili da se smejem Jel loše indikuje potrošnju goriva ili tako malo troši 😄
-
Dobro, ali u slučaju novinara Blica je AI zapravo korak unapred, bar nekakva inteligencija!
-
fenahy changed their profile photo
-
Evo sta mozes da ocekujes. Resetovano na pocerku, od BG do HalkiDickeya: Dosuh pola rezervoara u Makedoniji, mada nije ni moralo, stigao bih do pred rezervu. I, da, polazuje pun rezevoar, iako je proslo tri sata voznje od dosipanja.
- Today
-
znaš kako, imajući u vidu da dosta firmi već sada koristi AI za mnogo toga za šta su koristili žive ljude do pre koji mesec/godinu, ne znam ni koliko je to više tajna da tamo neki veliki CEO odavno nemaju istraživanja šta sve mogu da zamene sa AI i koliko efikasno 🙂 osnovne grafike i vizuale odavno radi AI, tekstove za social media, blog postove, to sad sve jedan lik štanca sto tekstova što je prethodno pisalo njih 10. To što "novinari" Blica i slično sad pišu u AI sve svoje tekstove je trenutni prelazni period dok tamo neko ne skapira da mu ne treba toliko novinara da pišu kroz AI 🙂
-
Pričajte šta ste gledali u poslednje vreme
millanče replied to a topic in Film, TV, Muzika & Podcast
Nema ništa, Hamilton se pojavljuje malo i naveden je kao producent, ima još nekoliko faca iz moderne F1, to je sve. Za četiri pomenuta filma meni je bitan deo iskustva bilo i pročitati ponešto i pogledati po koji video o realnim događajima koji su ih inspririsali. Lancia 037 protiv Quattra 1983. je stvarno luda istinita priča, film donekle relativno verno dotiče neke najluđe i ključne momente, mada je lošiji dosta od glavna dva, a o pričama iza Forda GT ili Laude da ne pričamo :D Ništa od toga ovaj put :( Zamisli neki antologijski film koji bi pokrio V10 - V8 eru, od Hakinena kroz dominaciju Šumahera, do nesreće... But nooo... :( -
samo ih držite podalje od kuvareve posude sa sosom na prijemu u bašti!
-
'fala, vrlo nam je drago! izvinjavam se za nešto duže čekanje!
-
Nove majice su vrh u svakom smislu, i kvalitet i kroj - da ne bude da nisam javio 😉
-
Pitov f1 nije baziran ni na cemu istinitom ? Pa cemu onda film, pored tolike istorije i desavanja Od pobrojanih, dodato bih mini seriju Senna - 2024, koja je ispala odlicno iako glavni glumac ne lici ni na komsiju legende, pa ako vam to nije dilbrejker pogledajte
-
i ja poceh pre par dana, nisam mogao dalje od prve ep
-
Erik Bana u seriji Untamed - preskočiti iako je inicijalni zaplet solidan - plitko razvučeno predvidivo, popunjeno dramskim porodičnim zapletima koje ne znam ko voli da gleda (žene valjda) Šta se desilo ovom tipu koji je solidan glumac, da završi na ovako jeftinim serijicama nemam pojma
-
ah ti stari dobri dani kad krene da se kači na 33.6 pa ne može pa ga "obori" pa proba 28.0 pa neće ni to pa 14.4 i onda se nadam da će to uspeti jer 9600 je baš jadno :))
-
ovo navodno kod nas zapravo postoji, osim ako nisam loše pročitao šta si linkovao, ali ako je regulacija semafora u skladu sa količinom saobraćaja, onda bi to kao trebalo da već imamo. evo vest iz februara koju nađoh na guglu: Sistem pametnih semafora instaliran je na Novom Beogradu, u Zemunu i centralnim gradskim opštinama, a plan Sekretarijata za saobraćaj je da se u narednom periodu to uradi i u ostalim opštinama. Iako pomalo neverovatno zvuči da taj sistem prikuplja informacije na svakih pet minuta i prilagođava se situaciji u saobraćaju, stručnjaci tvrde da je to jedno od rešenja za saobraćajne gužve u gradu. Ako na prilazu raskrsnici ima više vozila, zeleno svetlo trajaće duže, dok će svetlo na semaforu za pešake ostati crveno sve dok neko od pešaka ne priđe i ne pritisne taster na stubu semafora. „Oni se obično pozicioniraju u zonama ispred zaustavne linije i na nekih 30 do 40 metara ispred zaustavne linije. Oni pomažu ovom sistemu u vidu prikupljanja tih informacija o saobraćajnom opterećenju u realnom vremenu“, objašnjava Dejan Veličković iz Sekretarijata za javni prevoz. Na semaforu kod Vukovog spomenika vrlo brzo uključuje se zeleno svetlo. Sistem je napravljen tako da se u svakom trenutku prilagođava saobraćajnim gužvama. „Ako povežemo više raskrsnica sa takvim semaforom onda ćemo dobiti da oni pravci koji su poprilično opterećeni da imaju veće zeleno svetlo i imaju brže pražnjenje. Usklađuje se sa pešacima i sa vozilima iz svih pravaca“, naglasio je Milan Božović, stručnjak za bezbednost saobraćaja. Ja doduše iskreno nisam primetio da ovaj kod Vuka radi ikako drugačije, ali imam jedan semafor blizu Ustaničke na koji izlazim i on rendom drži crveno od minut-dva do jedno deset minuta :))) ne znam po kom ključu ali bukvalno ume da te drži da ti već postane sumnjivo da se pokvario :)) svi mi manje više vozimo po šablonu u poznatim okruženjima, mislim da je to i u prirodi. to ne opravdava da kreneš na crveno niti će ikada, ali dovodi te do toga da praviš neke spojnice u fazonu aha da ovo zeleno i ono sledeće su talas ako vozim 40 ali ako vozim 30 onda nisu. ako je talas ako voziš 150 u gradu ofc ne treba to da radiš. isto tako imaš raskrsnice gde se navikneš da iz suprotnog idu u isto vreme kad i ti ili pak ne krenu odmah, što opet ne znači da ćeš kao muva bez glave da kreneš na zeleno jer vizuelno oceniš da li vozilo prekoputa stoji ili je krenulo, ali može da te zabaguje u sekundi kad promene kako rade. ja imam neki semafor blizu na kojem mogu i levo ili pravo, manje-više mi je sve jedno i onda pri prilasku vidim stanje gužve ili koji je od ta dva otvoren pa idem na njega. Taj menjaju mislim na nedeljnom nivou. Nekad u isto vreme otvara oba i levo i pravo, nekad levo pa 30 sekundu kasnije pravo, nekad pravo stalno otvara ovo levo jednom u pet godina, neko se dobro zeza u tom kontrolom centru!
-
aa my bad :d, istriggerovah se u sekundi!
-
hah a komentari ispod klipa su pobeda 🙂
-
@Zwerko Hvala za opširiniji info, NHF, pretpostavio sam da čim "pamtiš šablone", da pokušavaš i da ih (zlo)upotrebiš da stigneš negde 2.5sec ranije, kao neki :D @mladenq ne, naravno da vozači ne treba da modeluju ništa, mislio sam da postoje neki inženjeri šta-već koji to prate i povremeno menjaju i optimizuju, pa je i zbog toga duplo gori taj "mindset" pamćenja raskrsnica i iskorišćavanja. :) Meni je diskusija baš ok legla, ko je već pokrenuo, jer meni zaista, iskreno, nije ni na kraj pameti bilo šta mu bi da krene na crveno, dok neko nije kobjasnio da mora biti da je upamtio koliko je dugo svima crveno baš na tom semaforu, pa hteo da iskoristi. I trigeorvalo me to, očigeldno :D
-
pa nema sta da pratis i modelujes, samo treba da ne budes kompletni imbecil i da ne prolazis kroz crveno presmesna mi ova diskusija, kao ae da rascivijamo zasto li je mogao da prodje kroz crveno!? pa jer je imbecil prve klase
-
Apsolutno nikada nisam krenuo ranije (doduše ima batica koji to rade), nego samo komentarišem koliko oni to random menjaju da ne postoji šansa da bih se igde igrao sa time da znam kako radi semafor i opušteno krenem 2-3 sekunde ranije kao Golf sa snimka. Ali to je zapravo jako dobra stvar, i to što je kinesko ne mora da znači da je lošije. Problem u Beogradu je što se semafori podešavaju preko "elektro ormana" koji stoje u ćošku svake raskrsnice i kad jedan crkne to se rešava tako što dođe kombi Beograd puta i lik sa šrafcigerom izađe i namesti ponovo manuelne tajmere. Što nije strašno kad crkne jedan semafor, ali kad bude neka jača oluja dešava se da po nekoliko dana ne mogu da nameste semafore u velikim ulicama, tipa Jurija Gagarina. A zeleni talas im se malo malo pa sjebe jer se desio neki bag tipa jedan semafor ispao sa struje pa onda se čeka da oni opet dođu da nameste. Da ne pričam što bi ovo bilo izuzetno korisno na velikim raskrsnicama tipa Autokomanda, Slavija ili sada i novi kružni tok kod Brankovog gde redovno stavljaju policajca da reguliše saobraćaj da bi se uopšte moglo prolaziti a to bi moglo da se radi iz jednog jedinog centra za ceo grad. Mislim da sam nekoliko puta ovde napominjao primer Supermena 3 kada crnja hakuje semafore na raskrsnici da bi napravio haos. Taj film je sada star 42 godine a mi to i dalje nemamo ni da može da se hakuje 😞
-
A prosto gledati svoj semafor i čekati i poštovati svoj signal da kreneš je previše cimanja, a? :D Ti razumeš da neminovno dolazi ovakvo nešto i nama, samo lošije i kinesko verovatno? https://ladot.lacity.gov/projects/transportation-technology/atsac
-
Ja nizašta nikad u gejmingu nisam lobirao 😄 a ako imam neki kontakt sa SGA to je samo kad me nateraju nekim glupim argumentima, ali se maksimalno trudim da izbegnem, baš čudna organizacija.
-
Ja imam jedan takav u Vojvođanskoj ulici koji moram da prođem nekoliko puta dnevno. I izgleda da su u toku neki saobraćajni eksperimenti na njemu jer ga na nedelju-dve dana menjaju, te prvo ide skretanje pa onda ovi iz suprotnog smera, te ide na kraju, te ide zajedno zeleno sa ovima što idu pravo u istom smeru, te ide na kraju tog talasa, bukvalno me jebu u zdrav mozak svaki put kad stanem na raskrsnicu razmišljam da li će se zeleno upaliti uskoro ili ću čekati ceo ciklus, koji je fazon 2-3 minuta jer moje to skretanje nije prioritet što je i logično, ali nek se smisle više!
-
ali "pička ti materina" na početku klipa je genijalno :)) u fazonu "samo mi ovo treba na ovom letu hteo sam na miru da odremam i dođem kući" :)) i Osoblje easyJet-a je obučeno da proceni sve situacije i brzo i adekvatno reaguje kako bi se osigurala bezbednost leta i ostalih putnika u svakom trenutku", naveli su iz avio-kompanije. odlična reakcija osoblja easyjeta!
-
Hm, ali zapravo nije privatni: Osnivač su Skupština grada i Bratislav Petković, u smislu Grad je verovatno dao prostor (dok više nije, lol) a on je dao kolekciju automobila. Slično kao što su u Zoo vrtu neke životinje bile vlasništvo Vuka Bojovića, danas pretpostavljam nekih njegovih naslednika. Plus je realno da je Bratislav poprilično povezan u državi s obzirom da je bio i ministar 🙂 Ali generalno gledano ne bi to trebalo da bude problem jer imaš neko udruženje građana (ili u ovom slučaju jednog građanina koji je glavni u tom muzeju) koji se razume u tematiku i može da proceni šta realno treba da se prihvati kao oldtajmer. Ako bi funkcionisalo kako treba to je sasvim ok umesto da država plaća neke "stručnjake" koji će znati šta je oldtajmer a šta je samo gomila smeća. Kao što ti je na primer Auto Moto Savez Srbije zapravo udruženje građana a raspolaže tolikim autoritetom i kod države i svega...