brue

Vesti

Recommended Posts

Što ne uze peticu da igraš, kuku meni

Sedmica bi i trebalo da je igriva, ali postoji standalone expanzija Trial by Fire za koju kukaju na Steam forumu kako je puna bagova, ali to ne smeta Ubisoftu da izbaci ovakvu objavu:

Our partnership with Limbic Entertainment is coming to an end and as such no further updates will be provided for the title.

Naravno cena je i dalje 30 evra, pa ko se upeca...

TL;DR Ne treba kupovati ništa od Ubisofta

Share this post


Link to post
Share on other sites

igrao sam svojevremeno četvorku, shvatio da je heroj van balansa, pa sam odustao od nastavaka i igrao staru dobru trojku. sad me ženin buraz navukao na sedmicu, pa smo malo pikali. ima nekih dobrih stvari, kao što je flanking, ali brate magije su ugušili. gotovo da nema ofanzivnih magija, sve su uglavmo support magije ili bafovi.


MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam They Are Billions, kida igra.


"...The End. There's nothin' after Z. Used to be one more page in here though, before someone tore it out. Know what it said?
The last page was about the author. Didn't say much. But the imagination has a way of fillin' in the gaps."

Share this post


Link to post
Share on other sites

u kakvom je stanju igra ? kada se moze ocekivati full izdanje? u poslednje vreme ne pratim previse EA naslove

sa druge strane tacno nakon godinu dana od mog poslednjeg posta o Phoenix Point-u izaslo je podosta materijala i socnih detalja o igri (youtube je pun zanimljivih videa)

jednostavno receno, ovako je trebao da izgleda savremeni xcom... minimum ogranicenja, fleksibilnost i dubina na nivou, mali milion interesantnih sistemskih detalja koji igrivost podizu na nesto do sada nevidjeno u igrama ovog tipa... ako je pola od ovog istina sto pricaju, igra ce biti bomba. prosto se vidi da je covek godinama razradjivao svoju pocetnu ideju, vredi pogledati kratak video

https://youtu.be/C7KDTyePIc8

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odigrao Phoenix Point do nekog ranog mid-game, i oduševljen sam iz nekoliko razloga:

  1. Dobro su iskombinovali kompleksnost starog UFO serijala sa brzinom novog X-COMa. Rezultat su relativno kompleksni fajtovi sa puno prostora za taktiziranje, ali istovremeno bez dosadne "pretrči/klekni/overwatch" rutine. Menadžment resursa je bitan, jer svaki metak koji opališ mora da se ponovo proizvede, ali su dovoljno pojednostavili proces da u par klikova možeš sve da rešiš... osim ako nisi ostao bez resursa, u kojem slučaju bukvalno nemaš čime da pucaš. Još jedan dobar primer su akcioni poeni. Svaki borac ima 4AP, ali se za razliku od X-COM mogu trošiti parcijalno - npr. ako za 1AP pređeš 10m, ti možeš da išetaš iz zaklona 5m, opališ snajperom za 2AP, i vratiš se 5m nazad u zaklon.
  2. Borbe imaju nekoliko originalnih elemenata, od kojih je najveći balistika. Svaki metak ima trajektoriju, i igra vam dozvoljava da sami nišanite - dva kruga će vam reći gde će 50%, odnosno 100% metaka završiti. Ovo je posebno važno jer svaki deo tela ima zaseban damage reduction i HP; ako ga svedete na nulu, meta gubi sposobnosti vezane za taj deo tela.
  3. Strategijska mapa je jako zabavna - pošto počinješ na ruševinama X-COMolike organizacije u ranoj fazi apokalipse, moraš istraživati pingove, uspostavljati odnose sa 3 glavne frakcije i nekoliko manjih nezavisnih. Svaka od 3 frakcije ima različite ciljeve i tech, i možeš sarađivati sa njima, trgovati, otimati im letelice i istraživanje, itd. Ograničen si količinom vojnika i letelicama na raspolaganju, pošto moraš "licem u lice" da radiš skoro sve. Pingovi sem tzv. havena, uporišta frakcija, mogu biti i eventovi, fajtovi sa pljačkašima, alienima, pa čak i zasede iz kojih sam gledao samo kako da izvučem živu glavu.
  4. Priča za sada deluje jako i to se posebno vidi u pažnji koju su posvetili skriptovanim misijama - od side questa spašavanja seed vaulta na Svalbardu do storyline misija koje imaju specifično dizajnirane neprijatelje, želećete da odigrate još koji dan kako biste saznali još nešto.
  5. Downtime boraca mi se posebno svidelo kako su rešili. Pošto letiš avionom od mesta do mesta, i možeš da napuniš medpackom HP do vrha u toku misije, teoretski bi mogao da ideš od fajta do fajta u nedogled. Devovi su to sprečili staminom - svaki krug u borbi troši jednu staminu. Svaki borac ima 40 stamine. Kad ukupno provedeš 30 ili više krugova u borbama, dobijaš penal na broj akcionih poena, i neke veštine i oružja ti postanu nedostupni (npr. sa 0 stamine imaš samo 2 akciona poena, a za snajper ili lanser granata ti treba 3AP da pucaš)

Sve u svemu sam jako zadovoljan i širinom i dubinom igre, i dostojan je naslednik X-COM serijala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.