Jump to content

obnova gazele


kRiK u tAmI

Recommended Posts

v63900p0.jpg

33 miliona evra za obnovu Gazele

Ponedeljak, 16. jul 2007. 14:05

Evropska investiciona banka (EIB) dodelila je Javnom prduzeću Putevi Srbije kredit od 33 miliona evra za rekonstrukciju beogradskog mosta Gazela na kojem bi radovi trebalo da počnu u oktobru ove godine.

Na konferenciji za novinare generalni direktor Puteva Srbije Branko Jocić rekao je da ukupna vrednost obnove prilazne petlje i mosta na autoputu kroz Beograd iznosi 77 miliona evra i da bi radovi trebalo da bude završeni u roku od 18 meseci.

On je rekao da je bilo predloga da se zatvara po jedna traka na mostu, ali nije mogao da precizira kako će se saobraćaj odvijati u vreme radova, pošto će, kako je istakao, saobraćajna policija imati konačnu reč o tome.

Jocić je istakao da je pre početka radova neophodno raseljavanje romskih porodica koje žive ispod mosta i dodao da je da bi izvodjač radova trebalo da bude izabran do kraja avgusta pošto je pretkvalifikacioni tender već završen.

"Rekonstrukcija Gazele nije radjena više od 30 godina, iako trenutno preko mosta prelazi oko 165.000 vozila dnevno, a pri planiranju je bio predvidjen promet od oko 38.000 vozila", kazao je on.

Jocić je rekao da je zatražio i da se iz Nacionalnog investicionog plana preraspodeli 50 miliona evra do kraja godine za radove na obilaznici oko Beograda izmedju Ostružnice i Bubanj Potoka, koja je neophodna za rasterećenja saobraćaja tokom radova na Gazeli.

Ministar finansija Srbije Mirko Cvetković kazao je da je rok otplate kredita EIB 20 godina uz poček od pet godina i kamatnu stopu od 4,5 do 4,7 odsto godišnje, a da će novac moći da se povlači u osam tranši od po najmanje četiri miliona evra, najkasnije do marta 2010. U finansiranju projekta učestvovaće i Evropska banke za obnovu i razvoj kreditom od 25 miliona evra, Grad Beograd sa 7,5 miliona evra, Putevi Srbije sa 4,8 miliona evra i Evropska agencija za rekonstrukciju (EAR) koja će donirati 6,75 miliona evra.

Šef kancelarije EAR u Srbiji Danijel Djularis kazao je da je Agencija spremna da dodeli dva miliona evra za raseljavanja romskih porodica čim od uprave Beograda dobije efikasan plan.

Predstavnik EIB Piter Kovelije (Peter Coveliers) kazao je da je ta banka od 2001. godine u Srbiji investirala 1,13 milijardi evra uglavnom u infrastrukturne projekte. "Srbija je zahvaljujući geografskom položaju važna zemlja za tranzit robe i putnika u Evropi, tako da dobro razvijena putna infrastruktura može značajno da doprinese integraciji u Evropsku uniju", kazao je on. Prema rečcima Kovelijea, EIB planira da nastavi finasiranje razvoja putne mreže u Srbiji, ali je zaniteresovana i za ulaganje u sektor energetike i obrazovanja.

(Beta)

LINK

U OKTOBRU PRVA VEĆA SANACIJA ''GAZELE''

Tanjug 17.07.2007 9:51

Rekonstrukcija ''Gazele'', jednog od najprometnijih mostova u Srbiji, trebalo bi da počne u oktobru i traje godinu i po dana, što će ujedno biti prva veća sanacija tog mosta u poslednjih 36 godina, od kako je izgrađen.Most je teško oštećen usled korozije čelične konstrukcije, kablova za prednaprezanje i armature, a opšti uzrok lošeg stanja je nedovoljno održavanje u proteklom periodu, rečeno je Tanjugu u preduzeću ''Putevi Srbije'', koje sprovodi program sanacije tog mosta.

LINK

sve u svemu na*ebali smo mi koji idemo svaki dan preko gazele i po 2x..

:/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja sam primetio da su pre jedno metar dana na Gazeli bili iznikli suncokreti na onom spoju izmedju dve trake, mnogo kul :) Ja nisam vezan za taj most tako da mi nece mnogo tesko pasti, ali pakao je i ovako, a uz rekonstrukciju ce biti pakao na kub...

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Kolko sam ja cuo zatvorice se zbog renoviranja i onaj tramvajski most, preko koga idu i autobusi 78 i 83 , znate vec na koji most mislim.

Cuo sam da se zatvara u avgustu i da do kraja godine ostaje zatvoren.

Ako je to tacno onda

u grad samo peške u tom periodu... :/
[xx(]

Sa pozitivne strane , setati je zdravo [:)]

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ok znam da je topic blast from teh past ali...evo sada valjda treabuju da krenu radovi na gazeli a tramvajski most je vec uveliko zatvoren i renovira se do februara valjda. Znaci my fucking god, ja jos moram preko brankovog na posoa a sada ce svi da se sjate na vec zakrchen most. Jebes mi sve ako ne naprave posebne chamce za prelaz preko reke. Saobracaj ce biti ko u Indiji bez semafora.

Link to comment
Share on other sites

videla sam 83ojq na zelenom vencu.. onaj deo kod gavrila principa..

LOL!

inache recheno je da rekonstrukcija kretje od aprila..

da li da im verujemo?

hmz.. ne..

٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶.٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶star3.pngladysw9.gif

Link to comment
Share on other sites

Oni su bili sredjivali gazelu ono pre tipa 3-4 nedelje, kada su radili nocu i pravili guzve. I asfaltirali su deo iste, sto je super, jer je katastrofa bio put nakon onih 50 stepeni u Beogradu, pa su bili "kolotrazi", ako se to strucno tako zove. Kad ce da krene "velika" rekonstrukcija niko ziv ne zna.

Sto se tramvajskog mosta tice, to stvarno rade koliko ja mogu da primetim, zaista ono svaki dan su majstori tamo i nesto chukaju, tako da se nadam da ce to zavrshiti u roku, kao i Juzni bulevar.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam da li ce vam biti neka uteha, ali samo da znate da je projekat rekonstrukcije kompletno zavrsen. Sada samo ostaje, kao sto Margi rece, da se dogovore ko ce vise parica da stavi u dzep, pa da krenu sa radovima. Navodno se ceka i zavrsetak obilaznice.

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

ne treba nama ne znam shta pa da reshimo prevoz na potezu nbgd-centar. jednostavno, postavish 10 kerova na kraj brankovog mosta koji zaustavljaju sve koji se voze zutom trakom, kaznu povecati an 20k din i kraj. mora da se zna, ako hocesh da stignesh negde u shpicu idi autobusom, ako hocesh da putujesh u komforu ima da putujesh 2 sata. zuta traka ftw. ali zabole njih qrac, kad ti je shef polocije obijach trafika a gradska vlast samo gleda gde ce da uzme novih 5%.

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Link to comment
Share on other sites

Ja svaki dan prelazi brankov most busom , i kolko ja vidim u zutu traku uglavnom ulaze samo automobili koji posle mosta skrecu, ne secam se da sam video nekoga da produzi pravo posle mosta iz zute trake .

Doduse ja i ne znam saobracajna pravila bas najbolje, tako da ne znam bas kolko se pre skretanja sme uci u tu zutu traku u svrhu skretanja posle mosta ( i dal se uopste sme?)

Ali u svakom slucaju , stizanje negde u spicu preko brankovog mosta je svaki dan sve gore i gore [xx(]

Link to comment
Share on other sites

Doduse ja i ne znam saobracajna pravila bas najbolje, tako da ne znam bas kolko se pre skretanja sme uci u tu zutu traku u svrhu skretanja posle mosta ( i dal se uopste sme?)
o tpme se i radi, ne sme se, kad sledeci put budesh prelazio brankov most videcesh da je horizontalnopm signalizacijom oznacheno mesto gde se iz srednje trake skrece desno(tj enkoliko metara pre skretanja). tu nastaju problemi, jer kao skrecem desno pa cu da vozim u zutoj traci od hajata.

ja sam vidjao, gotovo polovina automobila samo propichi pravo.

Edited by Urgh

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Link to comment
Share on other sites

o tpme se i radi, ne sme se, kad sledeci put budesh prelazio brankov most videcesh da je horizontalnopm signalizacijom oznacheno mesto gde se iz srednje trake skrece desno(tj enkoliko metara pre skretanja). tu nastaju problemi, jer kao skrecem desno pa cu da vozim u zutoj traci od hajata.

ja sam vidjao, gotovo polovina automobila samo propichi pravo.

kad budesh vozio kola pitacu te da li postujes zutu traku kad zuris negde :))))

Link to comment
Share on other sites

pa kako stvari trenutno stoje zuta traka kao da ne postoji , tj ista je kao bilo koja druga; a sad mi reci ako se rashchisti zar ti nije lakshe da stignesh do centra busom i da stignesh na vreme ili da se chvarish u kolima sat vremena shto i sad radish, ja ne znam kakva je situacija u drugim delovima grada shto se tiche zutih traka ali nbgd bi prodisao, sem ako naravno ne mislish da treba da uvedemo specijalnu traku za one koji mnogo zure.

tako da taj argument pada u vodu:))

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Link to comment
Share on other sites

o tpme se i radi, ne sme se, kad sledeci put budesh prelazio brankov most videcesh da je horizontalnopm signalizacijom oznacheno mesto gde se iz srednje trake skrece desno(tj enkoliko metara pre skretanja). tu nastaju problemi, jer kao skrecem desno pa cu da vozim u zutoj traci od hajata.

ja sam vidjao, gotovo polovina automobila samo propichi pravo.

I delovalo mi je cudno da se ljudi tolko ranije ukljucuju u zutu traku , al nisam znao dal je dozvoljeno ili ne. A da ih ima od hajata , ima ih ... Dakle najsmesnija je bila scena od pre neki dan , kad mi je bus upao u guzvu na pocetku mosta , i posle nekolko minuta kretanja brzinom 0.5km/h , odjednom se smori vozac busa, skrene u srednju traku , i opusteno predje ceo most. Dakle zaobisao je bar 6-7 drugih autobusa, i gomilu automobila u zutoj traci , i ustedeo mi bar 10, a mozda i vise minuta [:)]

Doduse vrlo retko se desava da je ta srednja prazna, obicno su sve tri trake jednako zagusene, a kad bi ta zuta bila prohodna u vreme spica, metro nam ne bi ni trebao (ili bi nam mnogo manje trebao)

Link to comment
Share on other sites

to sa žutom trakom su krenuli da rade na autoputu, smer ka gradu, kod uključenja ovde kod mene. kada bi krenuli na još nekoliko mesta, pre svega na kraju brankovog mosta (što kaže klg), situacija bi bila nemerljivo bolja.

najbizarnije je što su ti autobusi koji prelaze brankov most poluprazni i što stalno idu, dakle uopšte nije cim ići njima. ali ne, svi moraju kolima u grad. samo mi nije jasno gde se posle parkiraju...

Link to comment
Share on other sites

Fora je da je sada opsti krkljanac jer se stari most rekonstruishe i ne moze se njime ici, pa ne samo da ne rade tramvaji, vec saobracaju autobusi koji prave dodatnu guzvu na iovako opterecenim deonicama. Sto se gazele tice, tu izgleda nema nekog pametnog resenja mada glavna guzva nastaje na ukljucenjima, pa kad bi se napravila dodatna cetvrta traka koja je ogradjena i sluzi samo za te sa ukljucenja, kapiram da bi bilo bolje ;)

Link to comment
Share on other sites

Ajde i ja da se ukljucim malo u raspravu o boljem saobracaju u BGu.

U svim velikim, a i malim gradovima kojima sam bio, gradski saobracaj ima suvereni prioritet u odnosu na sve ostale ucesnike u saobracaju. Tako da se potpuno slazem sa Margijem. To je jedini nacin da se koliko toliko kontrolise guzva. Naravno da nije isto ici svojim kolima i gspom, ali sve ima svoje.

Koliko ja znam, resenje za saobracaj u Beogradu postoji. Takodje, treba imati u vidu kolicinu novca koju treba uloziti. Najbolje trenutno resenje je da se vidi sta se moze resiti sa minimalnim ulaganjima, a verujem da bi se situacija dosta poboljsala, kao npr. ovo sa gspom.

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

problem je i u taxi vozilima koja koliko znam isto imaju pravo na korishtjenje zhute trake, a svi znamo koliko njih ima.

mislim sve to stoji zakonski, al koliko bi vremena trebalo da prodje da se ustali to pravilo korishtjenja zhute trake samo za buseve i taxije .. mmm suvishe dugo, neverdone!

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

Link to comment
Share on other sites

5 dana mass akcija na brankovom mostu random svakog meseca, ne vishe(znachi 2-3 kera). posle to moze da se smanji. i kazna koja nece biti 5k nego 15k. ili pak mass akcija 5 dana, a posle toag svaki dan ker na kraju brankovog mosta u shpicu.

pa da vidish kako bi se poshtovalo.

shto se tiche taksija njih ima, ali ako obratish paznju sledeci put kad a budesh prelazio most od 10 vozila koja idu zutom trakom samo je jedno taksi. uostalm ako i tu bude problema i njima zabraniti zutu traku. dakle samo gsp+hitne sluzbe.

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...