Jump to content

Zastava 10!


lazica

Recommended Posts

Dobro ali ipak na svakoj daciji pishe "by Renault". Sve u svemu, ja mislim da je sklapanje punta kul. Mozhda startna cena bude 8000 evra (sto je vec bolje dosta nego 9000) ali ce to tako biti u "pripremnom" periodu dok se ne regulishe situacija oko raznoraznih dugovanja, pa ce garant malo smanjiti, pa onda neke vladine reforme, propisi, tralala, kapiram da ce pasti na neku manje vise normalnu cenu, koja ce moci da se podnese.

Cak ni 8000 evra nije prihvatljivo. Jer, Dacia Logan, realno veci i jaci auto, sa carinom i PDVom jos uvek kosta skoro soma manje nego li Zastava 10. A bile su cak i price da ce se ukinuti carina na Daciu, zbog satro nekakvih boljih odnosa SCG sa ROM (kao SAD i CAN npr. :)... Cini mi se da sam negde procitao da je ugovor koji su sklopili Zastava i Fiat potpuno nezavisan od Zastavinog dugovanja. Dakle, dug jos uvek ostaje... mada mi je to malo i nelogicno...

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ne razumem sta fali zastavi 101? nemate pojma koliko ima ljudi kojima je takav automobil za taj novac sasvim dovoljan.... problem je sto se nije kreunlo malo dalje pa bar da se nesto novo pojavi... dacija je krs automobil i bolje za taj novac kupiti nesto dobro polovno... a izgleda da ce tako biti i sa srpskim puntom...

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

cena nove desetke ce biti izmedju 7000-8000 evra, ne vishe od toga!

uktratko sve se svodi na poslovnu politiku zastave, koja ako zeli da se izvuche iz sranja mora ponuditi i konkurentnu cenu.moj tip je da ce ona biti najniza moguca, dakle malo preko 7k.

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Link to comment
Share on other sites

ne razumem sta fali zastavi 101? nemate pojma koliko ima ljudi kojima je takav automobil za taj novac sasvim dovoljan.... problem je sto se nije kreunlo malo dalje pa bar da se nesto novo pojavi... dacija je krs automobil i bolje za taj novac kupiti nesto dobro polovno... a izgleda da ce tako biti i sa srpskim puntom...

Dacija je krsh automobil?

How come?

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Zbog proklete Zastave imamo carinu od 20,5% na uvoz automobila. Stitimo domacu auto-industriju. Bolje nam je bez nje, izgleda...

kad si toliko pametan, predlozi nachin na koji cesh da brzo zaposlish hiljade radnika koji bi ostali bez posla zatvaranjem Zastave. Lako je srati da su nasha kola ochajna, jer je to i istina, ali treba se prvo postaviti u kozu onih desetak hiljada ljudi u Kragujevcu chije prezivljavanje zavisi od postojanja te firme, ma kakva ona bila i ma sta ona proizvodila.

Edited by iguana

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

kad si toliko pametan, predlozi nachin na koji cesh da brzo zaposlish hiljade radnika koji bi ostali bez posla zatvaranjem Zastave. Lako je srati da su nasha kola ochajna, jer je to i istina, ali treba se prvo postaviti u kozu onih desetak hiljada ljudi u Kragujevcu chije prezivljavanje zavisi od postojanja te firme, ma kakva ona bila i ma sta ona proizvodila

Evo ovako:

Dodje neka kompanija (recimo toyota npr.), kupi livadu, napravi fabriku i zaposli ljude.

prosto ko pasulj

ovo je bilo u ceskoj ili poljskoj nisam siguran...

Link to comment
Share on other sites

da je iko drugi imao zelju, nameru, plan dosli bi vec do sada a mi se ne bi ovoliko cimali sa nejakim fiatom. problem je sto u svetu, pogotovo evropi, postoji veliki vishak kapaciteta josh od pocetka ovog veka, pa velike firme ili otpustaju radnike ( npr mercedes koji je otpustio skoro 10k radnika u prosle tri godine) ili sa sindikatima pregovaraju o kracoj radnoj nedelji, manjim platama a veoma tesko otvaraju nove kapacitete...Btw toyota vec ima fabrike u evropi. npr Aygo/c1/107 se pravi u Ceskoj...

niti se ta livada, fabrika, infrastruktura moze napraviti preko noci

Edited by iguana

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

Renault je pre pet godina sa delegacijom bio u Srbiji, video o cemu se radi i ljudi su samo produzili do Rumunije, nasli Daciu (koja je do tada radila sa Daewoo-om) i napravili deal. Radnici ostali, zapravo povecan im je broj, i sada imaju dovoljno jaku auto-industriju pa su i carinu za nove automobile smanjili za oko 30%. Najvise bi voleo kada bi mi to mogli da uradimo sa Fiat-om, al' nit' je Fiat kompanija koja je pokazala da moze napraviti tako nesto, niti smo mi nesto posebno. All-in-all, nadajmo se najboljem... dobro je za sada i ovako..

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Dodje neka kompanija (recimo toyota npr.), kupi livadu, napravi fabriku i zaposli ljude.  prosto ko pasulj

ovo je bilo u ceskoj ili poljskoj nisam siguran...

Predlazem coveka za pomocnika Velje Ilica [8D]

btw. ne, nije to tako prosto kao pasulj [:(]

a zatvaranjem zastave bi mnogo vishe ljudi ostalo bez posla sem tih u KG-u...

po srbiji ima i fabrika koje su radile iskljuchivo rezervne delove...

gashenjem proizvodnog pogona, i one bi uskoro ostale bez posla, i dzabe bi propadali proizvodnbi kapaciteti (ili bi bili prodati po mizernoj ceni)...

servisiranje domacih zastava krsheva bi poskupelo (usled nedostatka delova), i tek bi onda bilo veselo [:(]

kompletno gashenje zastave ipak nije reshenje, iako ona loshe posluje...

smanjenje obima proizvodnje i bolja poslovna politika bi vishe pomogli, ali trebalo bi vremena da se postignu rezultati...

u vezi teme malo:

ovo me podseca kada je ranije zastava navodno sklapala lade samare (odnosno dodali dva-tri dela da bi se izbegla carina), tako da je fiat nakon lade ipak neki korak nabolje [:)]

u svakom sluchaju, ako smanje proizvodnju floride i jugicca u korist te desetke, ko zna, mozda dobro ispadne [:)]

Na kraju krajeva, konachno ce proizvoditi vozila sa servo upravljachem [:D]

Link to comment
Share on other sites

Ukratko....

Niko ozbiljan sa par godina vozackog staza nece srljati i kupiti ovo.

Za 5 iljada eura se kupuje odlican pasat star 12-13 godina i radi mu se generalna i sve drugo. U principu tu se zavrsava svaka prica :)

Oko politika/zastava razmisljanja :

Stranci nece praviti fabrike ovde. (bar ne jos duuugo).

Kad bi hteli bilo bi jako prosto izgraditi pogon na livadi...to ide vrlo brzo.

Ali nece...mnogo smo zaostali :)

Mislim ja nikad ne bih kupio auto za koji moram da razmisljam oce li otpasti brava i da li cu morati da radim generalnu nakon 20.000. Mene zanima da auto radi/malo kosta odrzavanje a ne da li pomazem uboge radnike...ne zivimo vise u socijalizmu.

Link to comment
Share on other sites

...svi zanemaruju chinjenicu da je zastava josh duzhna za ko zna shta, kome, da fiatu. Tako da kao zastava to radi da bi bilo bolje jest al' u... a opet shto ljudi spominju politiku. Pa naravno da niko nece da reshi problem, kao ni ostale probleme u zemlji. Kada bi bilo koji politichar uradio bilo bi ravno samoubistvu, kada bi rekao onoj bagri ajd' sad razlaz a oni ajd' ti sad malo van ministarske stolice... a sve to dovodi do toga da ni jedna stranka ove nije radikalana (u pravom smislu te rechi) vec samo cheka odugovlachi i posmatra, sistem krava i sharena vrata. Kad god neko uradi neshto na "rez" svi odma' vidi ti njega on ce da nas pokrade on je osovina zla... A i u svetu otpushtaju po milione, samo se ne kazhe otpushtanje, vec smanjivanje troshkova. Da ne kazhemo da kombinacija zastave i politike je dovela do ruskog sistema: ima da svi imaju posao, pa tako u jednom hotelu radi 200 ljudi tipa zamenik zamenikovog zamenika spremachice. Ali to je vec josh jedna bajka o sluchaju/posledicama socijalizma...

Link to comment
Share on other sites

u danasnjim uslovima, jedina sansa za Zastavu je tzv klaster proizvodnja iliti projektna proizvodnja. moderni oblik "preduzeca bez tela".

njen R&D skoro da i ne postoji, te se treba prebaciti na japanski inzenjerski model sa visokom efikasnoscu proizvodnje, uloziti u robotizovanu tehnologiju i u menadzment koji treba da nalazi poslove na svetskom trzistu.

sklapanje automobila je mega posao, pogotovo ako postoji (a u Zastavi postoji) mogucnost dubljeg osvajanja proizvodnog procesa. Zastavi bi za pocetak bile dovoljne 3 robotizovane linije za proizvodnju, sa kratkim periodom transformacije programa.

ovo sa Puntom je mega potez ukoliko menadzment Zastave ima nameru da uradi nesto ovako. ako ne, onda se agonija nastavlja.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

ma zastava je smesna :))

znaci bio sam danas na sajmu automobila u ns-u i gledam standove od mecke audija itd itd sve skockano,super cice itd itd a kad ono zastava skroz u nekom zadnjem hangaru punom golubova i nekih debelih zena koje cuce pored kola znaci strasno skenjo sam se...

zatravara1gi.gif

...alkohol je nocas moja precica do raja...

Link to comment
Share on other sites

Pazi ti te sramote(nase) da fabrika FIAT ne da se Punto sklapan u Srbiji zove Punto nego zastava 10...nece da se blamiraju ljudi...e Srbijo!!!!!!

U jaslicama mi se diz'o,sa 5 sam ga drkao,prvog dana skole mi je pusila na odmoru,u drugom razredu sam jebeo prvi put-i to dve drugarice,u trecjem sam jebao profesorku,kita mi je 25cm u ladnoj vodi,jebem svaki dan-a nekad i cescje....Imas ista iskustva? pridruzi se http://forum.klanrur.rs "cuz we fuck on first date"

Link to comment
Share on other sites

Jedino shto za to treba ispuniti dva uslova, ako zanemarimo politiku (nemoguce):

1. Imati sredstva (najmanji problem),

2. Socijalne prilike - ako stavish robote otkachio si 1, 2, 3 ili vishe ljudi, s'kojima, jelte, nema gde.

sredstva su najmanji problem...

drzava je do sada skrkala u Zastavu toliko mnogo para da je mogla da napravi Zastava formulu. samo su te pare isle na plate viska radnika tokom 15 godina, a ne u investicije.

otpustanje (uz "socijalni program", dakle sa otpremninama) 2-3k ljudi nece biti problem, pogotovo ako projekat zazivi, jer ce krenuti novo zaposljavanje kada se posao bude sirio na realnim osnovama. eto ti primer banaka kod nas.

problem su nesposobnost i korupcija.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...