Jump to content

RUR naj-auto za 2015. godinu!


dovlagsi

RUR naj-auto za 2015. godinu!  

64 members have voted

  1. 1. Najbolji automobil viđen u 2015. je

    • Alfa Romeo Giulia
      8
    • Audi Q7
      2
    • BMW Serije 7
      7
    • Bentley Bentayga
      2
    • Hyundai Tucson
      2
    • Infiniti Q30
      0
    • Jaguar F-PACE
      3
    • Kia Sportage
      0
    • Mazda MX-5
      11
    • McLaren 570S
      4
    • Opel Astra
      2
    • Peugeot 308
      1
    • Renault Megane
      1
    • Škoda Superb
      6
    • Tesla Model X
      9
    • Volvo S90
      6


Recommended Posts

Ladno sam zaboravio ove godine na vreme da postavim poll, koji sam raspad! Isto kao i prošle godine - svako ima pravo na samo jedan (1) glas! Glasanje ćemo sad produžiti do 10.1.2016.

Uglavnom, evo mog ovogodišnjeg izbora, mnogo bolja godina od prošle. Samo što nema Folcvagena ho ho ho.

 

ALFA ROMEO GIULIA

Ovih dana baš i nemamo mnogo novih sedana, ali kad Alfa napravi jedan - to mora da bude nešto najlepše što smo videli! Đulija sabija, imaće set motora od 200 do 510 KS, odličnu tehnologiju i prvi put - multiair tehnologiju u kombinaciji sa direktnim ubrizgavanjem kod benzinca 2,0 sa 280 KS, koji će potencijalno biti i najbolji izbor u celoj priči! 

Alfa_Romeo-Giulia-2016-800-02.jpg

 

AUDI Q7

Koliko god Q7 bio nedopadljiv i možda i dosadan u ovom poslednjem izdanju, ovo je postala skoro pa ultimativna SUV mašina. Ovo je zapravo tačno ono što jedan SUV treba da bude - terenac, ali ne terenac! Nenormalnih 325 kg je lakši od prethodnika, a najprodavaniji će svakako biti 3,0 V6 TDI sa svih 272 KS. Ubrzanje do 100 km/h je 6 sekundi a potrošnja isto toliko litara. Ako je to mnogo, tu je i e-tron varijanta koja troši 2 litra a ima preko 350 KS. Jedino što je meni prethodna generacija iskreno bila znatno lepša.

Audi-Q7-2016-800-23.jpg

 

BMW SERIJE 7

Otkako Bangle više ne crta nove Bemveje, oni su meni užasno dosadni. Ali kao i za Audi - vrhunske mašine. Sedmica je dostigla to neko savršenstvo u kvalitetu koje ima S-klasa, sa sve dinamičnom ponudom motora. Jedino što još uvek nemaju ništa što može da konkuriše AMG liniji… Video sam auto uživo, značajan je iskorak napred u kvalitetu obrade pre svega. Ima ključ sa ekranom i aplikacijom, haos. Ali još uvek je jadnjikava integracija Androida ili IOSa u sve te sisteme, još uvek se lože da mogu sami da naprave dobar OS za vozilo visoke klase.

BMW-7-Series-2016-800-04.jpg

 

BENTLEY BENTAYGA

Koliko god bilo neverovatno - do ovog Bentlija nismo imali super-luksuzni SUV na tržištu! Nešto što je recimo Aventador za nekog prosečnog kupea, kao što je to npr. Audi A5. Bentli je uspeo da napravi super-ekstra-luksuzan SUV kao kontra recimo VW Tuaregu i to čak preuzimajući neprijatno visok % istih delova od tog Vagena! Tuareg košta oko 50k a Bentajga je 250k. Možda će neko reći da ne mogu da se porede, ali 5 puta skuplje od već skupog treba da se dobrano opravda! Za sada prvi testovi kažu da je zaista savršen, ipak ovde imamo W12 motor sa 608 KS/900 Nm i prilično dobar setap za vožnju van asfalta.

Bentley-Bentayga-2016-800-03.jpg

 

HYUNDAI TUCSON

Tuksona stavljam (ho ho) samo zato što ću i Kiju Sportidž i isto ovo ću napisati i kod Kije. Radi se o dva ista ali odlična mala terenca, bolja od recimo RAV4! Oba sada imaju i moderne turbo-benzince, konačno! Naravno isti je agregat - 1,6 T-GDI sa 177 KS, vrlo zanimljiv izbor. Sa solidnom opremom i 4WD košta manje od 25k evra, što je super. Eto, ako se nekome dopada neka klikne, neće pogrešiti.

Hyundai-Tucson-2016-800-03.jpg

 

INFINITI Q30

Kao što imamo VW Passat i njegovu luksuzniju varijantu Audi A4, tako imamo i Nisanov Kaškaj i njegovu luksuzniju varijantu Infiniti Q30! Sad bi mi ovi iz Infinitija rekli "neeeeee gospodine Kosiću, to vam je potpuno novi, urbani krosover za mlade, nešto posve novo!" a ja bi im rekao da sisaju kurac. To je Kaškai za nekoga ko hoće da da 10k evra više jer je realno malo lepši. I kod Infinitija pod haubom možete naći dizel-motor od samo 116 KS, koji je štedljiv i thumb-up za to, ali za tako slab auto da date skoro 30k evra, evo, vi mi recite šta mislite o toj informaciji? Ima i jačih verzija, cene idu do 45k. He he

Infiniti-Q30-2016-800-09.jpg

 

JAGUAR F-PACE

Eto nama i prvog terenskog vozila iz Jaguara. One koji su spremni za hejt, nažalost, moraću da razočaram - prve informacije, testovi, analize itd. kažu da je ovo najbolji automobil u segmentu, a i šire! Košta koliko i Tuareg, nije toliko sposoban off-road - ali za onoga koga zabole Tukson (ho ho) za off-road, on će uzeti ovaj F-PACE i biće spokojan jer je za slične pare uzeo bolji auto! Odlična motorizacija, fenomenalne asfaltne vozne karakteristike, dosta prostora i praktičnosti i najpre - predivna karoserija. Veoma dobro!

Jaguar-F-Pace-2017-800-07.jpg

 

KIA SPORTAGE

Tuksona stavljam (ho ho) samo zato što ću i Kiju Sportidž i isto ovo ću napisati i kod Kije. Radi se o dva ista ali odlična mala terenca, bolja od recimo RAV4! Oba sada imaju i moderne turbo-benzince, konačno! Naravno isti je agregat - 1,6 T-GDI sa 177 KS, vrlo zanimljiv izbor. Sa solidnom opremom i 4WD košta manje od 25k evra, što je super. Eto, ako se nekome dopada neka klikne, neće pogrešiti.

Kia-Sportage-2016-800-02.jpg

 

MAZDA MX-5

Verujem da u svakom trenutku ima gomila fanova ovog malog kabrioleta još počev od kraja osamdesetih, kada se pojavila prva generacija i kada je Mazda imala svoje najbolje dane ("mali-veliki auto" 121, pa sportski sedan 323F itd.)… Kod MX-5 odnosno Miate nikad nisu napravili grešku niti je ikad iz fabrike izašla loša generacija modela, te je i sada ista situacija. Ne možete nabaviti uzbudljiviji i za vožnju zanimljiviji auto za date pare i to je to. Pjur fan!

Mazda-MX-5-2016-800-5d.jpg

 

MCLAREN 570S

I Mazda i ovaj Meklaren važe za najjeftinije u svojoj klasi. I ovde takođe ne možete naći jeftiniji automobil sa ovakvim voznim karakteristikama. Imajući u vidu dosadašnja iskustva sa njihovim novim modelima, ovaj sportaš će biti pravi bum među siromašnim bogatašima današnjice! V8 turbo daje 570 konja i max km/h je 330! To su sve bolji podaci od say Ferarija F40, koji je pre dve decenije bio ultimativno najbolji automobil na svetu.

McLaren-570S_Coupe-2016-800-04.jpg

 

OPEL ASTRA

Nova verovatno 56. generacija Astre je tu, auto je bolji od prethodnika, reklama nam je rekla da ima masažna sedišta (sranje) i Matrix LED svetla (vau! Matrix), što je super! Meni je to opet zakazalo u enterijeru, užasno izgleda u odnosu na konkurenciju, a ponuda motora u startu baš i neće biti konkurentna (do 150 KS snage). Al dobro, uskoro nam sledi GSI verzija (hej hej hureeej!) koja donosi bar 200 konja, a posle i OPC sa bar 300. Biće tu i karavan uskoro, ali i kupe koji će da simulira nekadašnju Kalibru! Tako da, do tada, ne bi trebalo glasati za ovaj sad auto što je aktuelan.

Opel-Astra-2016-800-07.jpg

 

PEUGEOT 308

Vrlo zanimljiv zaokret u dizajnu novih Pežoovih hečbekova - nisu nimalo ekstravagantni! Krajnje diskretno i naupadljivo, nova 308-ica je došla međ narod. Dobra ponuda prostora u kabini, vrlo jednostavan interfejs svega i inventivan način vožnje, sa malim volanom i cajgerima iznad istog su sve kul detalji. Ali ipak je ovo Pežo i verovatno će vam 40% svih sijalica na kolima crći u prvih 6 meseci. Ja favorizujem lično GT verziju, koja ima 1,6 turbo-benz sa 205 KS, ali to neopravdano košta preko 30k evra, zato - baj baj!

Peugeot-308_GT-2015-800-27.jpg

 

RENAULT MEGANE

Kao suprotnost prethodnoj 308-ici, stiže nam novi Reno Megan! Predivan stajling preuzet sa ne mnogo starijeg brata Talismana, koji je prvi pravi naslednik modela Safrane (ako se te limuzine neko uopšte i seća…). Megan je sada prilično veći i sa divnim stajlingom. Enterijer je zato čudno dosadan, sa nekim pokušajem imitacije Teslinih modela sa uspravno postavljenim velikim ekranom. U svakoj pa i najskupljoj verziji, to sve izgleda pomalo jadnjikavo, sa velikom količinom obične plastike koja se obilato upotrebljava na tabli. Ipak, mnogo je lep i biće uspešan zbog toga!

Renault-Megane-2016-800-03.jpg

 

ŠKODA SUPERB

Već ste je verovatno videli i na našim ulicama, iako je prilično nov model. U svim testovima više nego ikad šije VW Passat, iako neki ljudi čak i ne misle da su uporedivi imajući u vidu znatno veću Škodu. Ipak, Superb je i znatno jeftiniji te mora biti upoređivan sa Passatom… Vrlo ozbiljan dizajn ovoga puta, veoma veliki broj opcija koje kupac može izabrati, neinventivan ali ekstremno prostran i kvalitetan enterijer. Već za 21k evra možete imati varijantu sa 150 KS TDI sa solidnom opremom. Bolesno dobra ponuda ukoliko vam treba veliki porodični sedan, a uskoro će na ulice i karavan. Kao i nekada, u ponudi imamo i super-luksuzne opcije pod nazivom "Laurent & Clement", verzije sa pogonom na sva 4 točka, modele sa DSG menjačem i duplim kvačilom, ali i sportski 2,0 TSI sa svih 280 KS. Da, samo 2000 ccm je u pitanju…. Zaista ne moš hejtovati ništa!

Skoda-Superb-2016-800-04.jpg

 

TESLA MODEL X

Ja mislim da do sada nismo imali Teslu u ovim našim izborima, jel to moguće?! Uglavnom, evo i terenca iz Tesle. Ako izuzmemo izuzetno atraktivna "falkon-ving" vrata koja su svakako jedinstvena (YouTube), Model-X se prilično bazira na već poznatom sedanu. Što naravno nije nikako loše, jer je taj automobil svakako vrla budućnost za sve nas trenutno. To su sve realno mogli da naprave i još sedamdesetih, nije to nikakva "brejktru" tehnologija, ali eto… recimo da je lobi kriv za to? Lobi naravno ovaj iz naftnih kompanija… aj pišite dole u postovima, baš me zanima šta ko od vas misli o tome. Uglavnom, Tesla je vrh i trebalo bi da pobedi na bilo kom izboru za bilo šta!

Tesla-Model_X-2017-800-02.jpg

 

VOLVO S90

Volvo za odlikaše! Sećam se veoma davno kada sam gledao neku domaću reklamu za tadašnji model S90, pomislio sam kako u tom trenutku nije bilo boljeg automobila za kupiti i balio sam, iako je u pitanju jedna tadašnja kockasta kanta… Posebno ako sada pogledamo kako je to nekada izgledalo. Za današnji, novi model isto kažem da je potencijalno najbolji auto u klasi, mada ću opet za 20 godina biti u čudu za šta sam ja govorio da je vrh bilo čega… Ipak, novi S90 je deo Volvoove nove generacije modela, gde trenutno prednjači terenac XC90, koji je utemeljio novi švedski koncept kao veoma dobro prihvaćen. Osnove su iste i sada - motor ne veći od 2000 ccm, vrlo ekonomične mašine ali i snažne (do 400 KS) i naravno još uvek najveći nivo bezbednosti, i to sve kao deo plana da do 2020. godine nijedan putnik u Volvoovom automobilu ne može da pogine! Vrlo zanimljivo.

Volvo-S90-2017-800-12.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Imaš isti tekst za Kiu i Hyundai. Iako si pomenuo da su "ista stvar" ne znam dal' si baš hteo da imaš isti tekst.

Čini mi se nikad više "džipova" na listi nego do sada.

Mada ne mogu da kažem da nema nekih korektnih automobila i za narod i za visoku klasu. Novi reno i pežo deluju simpa, iako ih nikad ne bih odabrao, superb je preogroman auto a opet relativno povoljan... na kraju krajeva i Kia i Hyundai deluju kao dobar izbor jer čak i neki bazni modeli su ispod 20k a dosta je to veliki auto.

Link to comment
Share on other sites

Laki favorizuje Kiju! My work is done! ;)

'de? :)

šalu na stranu, nikad ja nisam imao ništa protiv kia auta u smislu cene i onoga što nudi a pre svega garancije. druga je stvar što nije moja šolja čaja.

Cena je skroz ok za koreanca? U normalnoj varijanti (znaci ne trupi 1.5 dzip fazon) kosta ko bmw 3. Serem se ja u njihove cene, istripovali da su ko zna sta za dve generacije auta.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Škoda SuperB, realno. Jedini auto koji sam video ove godine na sajmu i rekao "wauuu, čudo su napravili", a iznenađenje je bilo još i veće kad sam video cenu, stvarno su pokidali s modelom. 

Tesla mi je isto bliska srcu, ali ne volem dzipove :( Takodje i Mazdu MX-5 sam željno iščekivao ali me razočarala uživo

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

I ne znam kako je to mogao elektricni auto jos 70tih kad su tek u skorije vreme napravili baterije koje to mogu da podnesu? Osim ako ne zelis ovde diskusiju o teorijama zavere kako zapravo znamo i da putujemo kroz vreme ali nece niko to da otkrije ...

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Pa nemam pojma, ako Kia Sportage ima 7 god garancije i košta ispod 20k za "terenca" (svi znamo da to nije pravi terenac), čak 18k je bila u jednom trenutku, meni to deluje korektno.

Ne ulazim u komparacije džipova i opreme, ne znam cene/performanse odnose, ali ako i najnabudženiji Tukson lol košta 24k a početni X3 košta 40k (gledam sad cenovnike na sajtovima) meni to deluje korektno i ne koštaju isto - uvek bilo koliko para toliko muzike ali po meni to deluje best buy ako neko juri takvo vozilo a naravno nema keša da izdvoji za "nemca". Ko ima ne gleda korejsko vozilo.

evo sad gledam, novi hr-v ima za slične pare kao kia/hyundai, to mi isto deluje kao dobar izbor _u_tom_cenovnom_rangu_ ako neko želi auto tog tipa, a pride je japansko vozilo.

Link to comment
Share on other sites

De si zverko nisam te prepoznao.

E sad pogledaj zadnju tvoju recenicu i sta sam ja rekao? Odes lepo i kupis hondu, a ne kiu. Odes i kupis bilo sta, a ne kiu.

Isto misljenje imam i za nove mazde, kao da su maserati postali jer su uboli dobar dizajn, a unutra ford jebeni.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Nemam ništa protiv toga, i ja sam pre za hondu nego za kiu, nemam šta da gledam ponovo svoju rečenicu. 

Poenta je da odabir vozila ne može biti samo to što je "japanac bolji". Kia daje 7 godina garancije što je ljudima važno, Sportage je čak i veći auto gabaritno nego HR-V što je ljudima takođe važno a vala važna im je i estetika i izgled automobila. Ako bi mi neko rekao "biraj bilo koji auto iz cele game" uvek bih odabrao hondu. Ako bi me pitali "hoćeš hr-v ili sportage" razmislio bih više puta.

Dovla ima Kiu, imao je Tojotu pre toga. Svi slučajevi su individualni ali eto njemu Kia nije pravila veće probleme, a i šta je bilo od problema sređivao je u garanciji. Tojota ona mučena se raspadala i pride sastavljena u Turskoj. Honda "dobro poznata" po potencijalnom problemu sa servom koji je 1000e popravka ... itd. 

Link to comment
Share on other sites

Ajme, sta se sve pise :)

Prvo, Zwerko, potpuno je nebitno kako Mazda MX-5 izgleda, to je auto samo za uzivanje u voznji :)

Drugo, nemojte u isti kos korejske suv terence srednje velicine sa bmw 3 ili hondom hrv. Honda hrv je za broj MANJA od Tuksona hi hi i Sportidza. I motori joj to pokazuju, to je kategorija recimo Mazde CX-3, a koreanci su u kategoriji CX-5. Mazda je trenutno najpozdanije vozilo koje mozes da kupis i jedan je od retkih brendova koji su potpuno nezavisni, nisu deo grupacije neke. Sve to ide u nesto vise cene vozila. :)

 

Sa druge strane, tebra, bmw je poznat po svojim cenovnim navlakusama jos od osamdesetih, te u standardnoj opremi imas fazon radkapne za seriju 3. Dok ti napakujes opremu za trojku, dodjes do 40k in no time. Osim ako ne uzmes nesto sa lagera, onda mosh prodjes koliko-toliko ok, al ne mosh mnogo da biras onda jel. A pritom nije ni terenac a nije ni nesto prostran unutra, te je dosta upitan sam taj "premijum" efekat ako se ne iskeshirash za dobru opremu.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Mazda je do juce sve radila sa fordom koji joj je i bio delimicni vlasnik. I sta sad su otkupili svoje akcije od forda pa ce to da naplate od musterija? Po meni takve bezobrazluke treba bojkotovati pa nek razmisle ponovo.

 

Sto se tice velicine SUV-a ...

Evo gledam CRV sad i cene su ISTE kao za kiu za 2.0 motore.
Razlika je ta sto vi gledate 1.6 benzinac koji ne postoji u hondi pa onda ovi "imaju ispod 20k", a vozis sporet.

 

Mozda je problem u meni sto ne vidim tu skrivenu prednost suv-a nad klasicnom limuzinom pa kad odem u deltu i vidim 320d sa alu felnama i u kul opremi za 27k i onda vidim kiu (koja jeste lepa) sa 1.6 motorom na koju se ljudi loze samo zato sto je izdignuta, a veze sa terencem nema i onda jos vidim cenu na sajmu, fejspalmujem.

Plus ti srednji suv-ovi nemaju nesto mnogo prostora, vise ima punokrvni karavan.

Edited by mohican

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Prvo, Zwerko, potpuno je nebitno kako Mazda MX-5 izgleda, to je auto samo za uzivanje u voznji :)

Ako ces mi pozajmis jednu da provozam mozda promenim misljenje :) Cak mi je i na slikama delovala ok, ali uzivo bas meh, zato je nisam stavio kao prvi pik. Realno ni SuperB nisam vozio ali mi deluje da je to najveci napredak u svom segmentu. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Honda hrv je znacajno manji automobil od Sportage/Tucson para i ima 1,5 motore. Nema sta vise da se prica. 

Danas mozes da nadjes 316d sa opremom za 27k na akciji, tesko i 320d. I ja bi pre uzeo limuzinu nego terenac, ali ovde treba porediti suv vozila, sto je onda realno x3 za bmw.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Ok CRV, nisam video, my bad:

Honda CRV 2,0 benzin 155 KS - 35.590 evra

Honda CRV 1,6 dizel 160 KS - 37.490 evra

Hyundai Tucson 1,6 turbo-benzin 177 KS - 24.860 evra.

Hyundai Tucson 2,0 dizel 185 KS - 27.360 evra

Gledao sam po stavkama da nadjem dva primerka sa sto slicnijom opremom, to su ta dva gore (felne, navigacija, p.senzori, xenon). Kia jos uvek nema cenovnik za novi Sportage. I sta sad? 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

[roflmao] eto sta sad ...

 

HONDA CR-V 2.0 i-VTEC MT 4x2 COMFORT 114/155 23.990

KIA 2,0 benzinski GDI / 166 KS Cool D350 23.440 2.000 21.440

To su prvi modeli, najjeftiniji sa 2.0 benzincima. Ovo drugo za kiu je akcijska cena, realno poredjenje bi bila neka akcija kod honde koje nema trenutno ili nije u zvanicnom cenovniku a mene mrzi da jurim.

Dakle 23440 vs 23990 ... kia ili honda pitanje je sad ...

 

I ja nisam poredio sa hjundaijem vec sa KIOM i rekao sam da je KIA bezobrazna sa cenama, a ne hjundai.

A kad smo vec otvorili temu da se nadovezem ... sa recimo KIA sedanom ...

Optima 1,7 CRDi / 136 KS A/T EX Premium A/T GIW5 34.990

Ides u kurac, 35k [roflmao] 

I to jos pise "PROMOTIVNA CENA za MY2015" [roflmao]

Mozda samo mene nije neko obavestio da je kia novi premium brend auto proizvodjaca.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...