Jump to content

pričajte


Guest

Recommended Posts

8 hours ago, konfuzni said:

drugari jel zna neko kako da popravim bug ili je ovo hardware problem na misu , levi klik misa radi , ali nece da draguje po desktopu nista niti da radi select [}:)] celu noc se jebem sa ovim sranjem 

hvala unapred [:X]

Pa restartuj (ruterer ofc) :tf:

Zaglavio ti se win taster?

jebote, smorio si sa kukanjem vise :D

Link to comment
Share on other sites

Ljudi, bio sam u utorak na onom festivalu Dev9t, slusao koncert Juan Atkins & Simfonijski orkestar. Koliko je ono bilo dobro, pa ja ne mogu da verujem. Odusevilo me je sve na toliko razlicitih nivoa...

Narucio sam karte za Jeff Mills-a sa RTS-ovim orkestrom, ali ne znam da li ce biti ovoliko dobro, jer ipak je on dooosta tvrdji. 

Ali svakako mislim da treba ovo cuti, ako ste ljubitelj bilo koje vrste muzike.

2ch4bup.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, LESkOpoz said:

Ljudi, bio sam u utorak na onom festivalu Dev9t, slusao koncert Juan Atkins & Simfonijski orkestar. Koliko je ono bilo dobro, pa ja ne mogu da verujem. Odusevilo me je sve na toliko razlicitih nivoa...

Narucio sam karte za Jeff Mills-a sa RTS-ovim orkestrom, ali ne znam da li ce biti ovoliko dobro, jer ipak je on dooosta tvrdji. 

Ali svakako mislim da treba ovo cuti, ako ste ljubitelj bilo koje vrste muzike.

Биће бољи Џеф : )

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, sttevann said:

Naravno, trebace dosta da se promene i navike kod ljudi...

Vracam se na ovo kad ce da zazivi u Srbiji - malopre vozim kod auto putem kod Autokomande i lik vozi bajs, doslo mi bukvalno da ga cusnem da se malo polomi da ga ne bi pokupio neki sto vozi 120... Tako da migavci na bajsevima su jos SF za nas :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

iskreno, to je samo u beogradu (i pančevu). način na koji saobraćaj ovde funkcioniše je doveo do toga da su ljudi zaboravili osnovna pravila vožnje

u ostatku zemlje saobraćaj nije ni toliko gust ni toliko komplikovan, pa ljudi mogu da si priušte luksuz normalne vožnje

Link to comment
Share on other sites

ja se isto mnogo više nerviram kao suvozač. osim kad sam trešten, onda mi je svejedno.

da imam raketu u prednjem migavcu, bez dvoumljenja bih je lansirao na vozilo koje levom trakom vozi 35 na sat iako 300 metara ispred njega nema nikoga.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

@alfa

pa to je jer si navikao na beogradski saobraćaj pa je tamo sve sporo, 1/1 svi iz beograda isto misle

ali to tamo nije subjektivno normalna vožnja nego je stvarno normalna vožnja. koči se na trepćuće zeleno jer grad nije ogroman i ne treba ti pola sata da stigneš gde god da si krenuo, semafori ne drže po minut i po i nema ih 10 na 500 metara. ljudi ne gaze prva-druga-treća do sledećeg semafora jer su svesni da se tako stvara gužva jer moraš da kočiš na sledećem, nego lagano tempom saobraćaja koji je i projektovan, taman da svi imaju vremena da se uključe, isključe, odrade polukružno na sledećim raskrsnicama. pri tome se koriste migavci, staje se pešacima, ne parkiraju se jedan drugom na glavu, biciklisti koriste staze kojih ima, ne trubi se drugima zato što si nervozan, ne seku se drugi vozači, i jebeni gsp ima pravo prvenstva. i tako saobraćaj mnogo bolje funkcioniše nego kad bi se primenjivao beogradski pristup.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, prota_ said:

iskreno, to je samo u beogradu (i pančevu). način na koji saobraćaj ovde funkcioniše je doveo do toga da su ljudi zaboravili osnovna pravila vožnje

Slazem se, vec sam napomenuo da u drugim gradovima na primer i biciklisti signaliziraju promenu pravca sto je u BG skoro pa nezamislivo. A mislim da je tu problem sto se slabo postuju i kontrolisu saobracajna pravila generalno ali u BG samo ima mnogo vise vozila i mnogo vise debila na malom prostoru pa lakse ode ceo sistem u majcinu. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, prota_ said:

@alfa

pa to je jer si navikao na beogradski saobraćaj pa je tamo sve sporo, 1/1 svi iz beograda isto misle

ali to tamo nije subjektivno normalna vožnja nego je stvarno normalna vožnja. koči se na trepćuće zeleno jer grad nije ogroman i ne treba ti pola sata da stigneš gde god da si krenuo, semafori ne drže po minut i po i nema ih 10 na 500 metara. ljudi ne gaze prva-druga-treća do sledećeg semafora jer su svesni da se tako stvara gužva jer moraš da kočiš na sledećem, nego lagano tempom saobraćaja koji je i projektovan, taman da svi imaju vremena da se uključe, isključe, odrade polukružno na sledećim raskrsnicama. pri tome se koriste migavci, staje se pešacima, ne parkiraju se jedan drugom na glavu, biciklisti koriste staze kojih ima, ne trubi se drugima zato što si nervozan, ne seku se drugi vozači, i jebeni gsp ima pravo prvenstva. i tako saobraćaj mnogo bolje funkcioniše nego kad bi se primenjivao beogradski pristup.

u celom NS su najbolje Novosađanke. ostalo, uključujući i saobraćaj, nije ni blizu tog nivoa kulnosti.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

vozili bi ih beograđani :tf:

 

ne verujem da bi taj ns sistem funkcionisao u bgu... npr skretanje iz bulevara u kneza miloša. kada bi tu stajali na treptujuće zeleno, bio bi red do vuka :D

i lepo si rekao, sve je stvar navike. zato ti i kažem da ja lično više ispizdim na saobraćaj u ns, nego u bg. pravilnije sigurno voze u ns, ali eto mene to više nervira :D ako me kapriaš!

  • Upvote (+1) 2

Um caruje, Dundo Maroje!

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, mohr said:

+ to za levu traku,ranije bih cekao da se pomere udesno ili pratio,sad ih jednostavno obidjem sa desne strane iako to naravno ne bih trebao da radim :D

Pravilo za levu traku kao brzu traku važi samo na auto putu, a u gradu ne (naravno važi u gradu na autoputu). Dakle, na nekom bulevaru u gradu leva i desna traka su ravnopravne i dozvoljeno je preticanje desnom.

Edited by togFU
  • Upvote (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, alfa said:

vozili bi ih beograđani :tf:

 

ne verujem da bi taj ns sistem funkcionisao u bgu... npr skretanje iz bulevara u kneza miloša. kada bi tu stajali na treptujuće zeleno, bio bi red do vuka :D

i lepo si rekao, sve je stvar navike. zato ti i kažem da ja lično više ispizdim na saobraćaj u ns, nego u bg. pravilnije sigurno voze u ns, ali eto mene to više nervira :D ako me kapriaš!

ma sve je jasno, i meni se desi da me posle beograda nervira ns saobraćaj, al onda skrenem dva puta i stigao sam pa me boli patka.

da bi ns sistem funkcionisao u bgu, nije samo stvar kulture vozača nego i do projektovanja saobraćaja, koji mora da bude prilagođen ovolikom broju vozila. prosto u nsu ne postoji ni jedna krizna tačka, sem na dva mesta gde je gužva kad se ide i vraća s posla, ali to nije ni približno recimo komandi u pola 5 popodne, o gazeli da ne pričam. 

ali i do kulture vozača je jebiga. postoji gomila takvih raskrsnica kao bulevar-kneza miloša, tipa semafor za levo kod delta sitija u smeru ka ničemu, gde svi iz delte rade polukružno da se vrate za grad pa je gužva i moramo svi da se nabijamo jedni drugima u rep da bi prošlo više od 3 auta i ko je prošao više od 2 puta kroz taj semafor kapira kako treba da se vozi da se prođe, i ima dosta takvih nepisanih pravila da bi saobraćaj optimalno išao. ali onda ta pravila sa takvih raskrsnica ne treba da se primenjuju na svakoj jebiga 

4 minutes ago, togFU said:

Mislim da pravilo za levu traku kao brzu traku važi samo na auto putu i moto putu, a u gradu ne. Dakle, na nekom bulevaru u gradu leva i desna traka su ravnopravne i dozvoljeno je preticanje desnom. Nisam 100% siguran, proveriću kasnije ali 90% da je tako.

pravilo je da ako ćeš da voziš sporije od ograničenja ideš u desnu traku, a leva je za do ograničenja. s tim što praktično ako ispred tebe nema nikoga a iza tebe je neko brži, iz pristojnosti se skloniš pa njega ako kazne kazne ga. 

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, prota_ said:

pravilo je da ako ćeš da voziš sporije od ograničenja ideš u desnu traku, a leva je za do ograničenja. s tim što praktično ako ispred tebe nema nikoga a iza tebe je neko brži, iz pristojnosti se skloniš pa njega ako kazne kazne ga. 

nije iz pristojnosti već si po zakonu dužan da se skoliš iz leve trake, čak i ako vidiš da je ovaj prekoračio ograničenje. ali ovo važi za autoput i motoput, jesu li ovi naši bulevari zapravo motoput (da, glupo pitanje :=)) ?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, togFU said:

nije iz pristojnosti već si po zakonu dužan da se skoliš iz leve trake, čak i ako vidiš da je ovaj prekoračio ograničenje. ali ovo važi za autoput i motoput, jesu li ovi naši bulevari zapravo motoput (da, glupo pitanje :=)) ?

naravno da nisu :)
A i u pravu si za to za trake u gradu. Ravnopravne su, i obilazenje sa desne strane u gradu se ni ne smatra preticanjem.
Ja ne znam da l su mi gori ti sto blokiraju traku za uslovno desno, ili oni koje cekas da prodju da bi se ukljucio, i onda skrenu bez migavca. Ili oni sto ne daju migavac kad izlaze iz kruznog toka!

Edited by shoocky
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...