Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

12 hours ago, voodoo_ said:

Pa neće neko ko se zove Dragiša voziti francuza ili italijana

štaviše, Dragišin pasat karavan ili golf mogu samo biti sive ili teget boje, a ako mu dovoljno jasno staviš do znanja da ti ipak treba manji gradski auto, preporučiće ti mrtav ladan Polo, bukvalno deset mesta iza svih ostalih malih auta najgori mali auto koji može da se kupi u ovom univerzumu :D (mada se do ovog stejdža teško dolazi, mislim realno, Dragiša je čovek koji na temu "Nov Yaris" uskače sa "kupi pasata sa 150 000" :D )

Edited by millanče
  • Like +1 2

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Dule_smor said:

Kao onaj lik sa Audijem sto kaze boli me kurac druze, pisem sta ocu breeee :DDD

Inb4, mislis kao Dule kad mu kazu da promeni raspored u kucistu :DDD

Upravo to, i taj lik, i Dule :D Jedino ako ti već nije neki Švaba radio Vagena i stavio ti pozadi (da prostiš) hladnjak i ventilator, pa ti se sad malo motor više greje, ali ide :D

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, voodoo_ said:

Sećam se kad je piratska igra bila 15 dinara odnosno dve marke

Ja se secam kad je Milka Planinc bila premijer i kako su svi govorili kako moja baba Milka liči na nju.

  • Like +1 1

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

On 7/28/2023 at 3:07 PM, voodoo_ said:

Sećam se kad je piratska igra bila 15 dinara odnosno dve marke

to su bili dani! pozoveš telefonom i naručiš sve igre da ti narežu, pokupiš lepo posle i dobije 5-6 novih igara za 100 dinara!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Podaci prikupljeni u saradnji sa „CUBE Team-om“ pokazali su da je prodaja polovnih automobila iz uvoza u prvih šest meseci 2023. manja za 5,6% u odnosu na prodaju ostvarenu u istom periodu prošle godine. Ovaj podatak deluje ohrabrujuće jer je, ilustracije radi, pad prodaje u prvoj polovini 2022. u odnosu na 2021. godinu iznosio čak 15,5 procenata. 

Činjenica je ipak, da se i dalje nismo vratili na nivo pre pandemije. Ta razlika se najbolje vidi ukoliko uporedimo prodajne rezultate iz prve polovine 2023. sa istim periodom 2019. godine, poslednjom godinom pre početka globalne krize, koja se najčešće koristi kao reperna u istraživanjima. Gledano kroz konkretne brojke, u prvih šest meseci ove godine prodato je 64.521 polovnih automobila iz uvoza, dok je u 2019. godini za isti vremenski period prodato 74.156 polovnjaka. Dakle, prodaja polovnih vozila u Srbiji iz uvoza trenutno je manja za 15% u odnosu na period pre korone i ratnih sukoba u Ukrajini, što takođe pokazuje koliko je kriza pogodila automobilsku industriju.

prema dobijenim podacima, prosečna cena polovnjaka u prvih šest meseci ove godine veća je za 5,3% u odnosu na isti period prošle godine.

Za razliku od tržišta polovnjaka, kod novih vozila u prvih šest meseci je zabeležen rast prodaje od 8%. Tako je u prvih šest meseci ove godine prodato 12.664 novih automobila, dok je u istom periodu prošle prodato 11.722 novih vozila iz salona.

Ovo je svakako podatak koji uliva nadu da će se situacija sa tržišta novih „preliti“ i na tržište polovnih automobila.

A navodno u EU se stabilizuje situacija:

Sa druge strane, ohrabruje činjenica da se tržište automobila u Evropi polako stabilizuje. U prvih šest meseci ove godine, prema podacima Evropske asocijacije proizvođača automobila prvi put je registrovano 5,4 miliona putničkih vozila, što predstavlja rast od 17,8% odsto u odnosu na isti period prošle godine. Prema istom izvoru, četiri najveća tržišta u Evropi beleže rast i u junu: Španija od 13%, Italija 9,1%, Francuska 11,5%, a Nemačka čak 24,8%. Ipak, ovde treba podsetiti da je prodaja novih vozila u EU i dalje manja u odnosu na period pre krize.

U Nemačkoj, jednom od najvećih tržišta sa kog se uvoze polovnjaci u Srbiju, cene polovnih automobila su u neznatnom padu i to, kako navodi portal za prodaju automobila AutoScout24, već tri meseca uzastopno.

Link to comment
Share on other sites

javlja mi se da će polovnjaci od oktobra da poskupe 2000 evra 🙂

 

Kako navodi Blic, konkurs će biti raspisan tokom ove godine, a već u oktobru bi trebalo da budu usvojeni i svi kriterijumi, i za građane i za reciklažne centre. Praktično, na jesen će biti poznata cela procedura, a onda bi s kraja jeseni, najkasnije do kraja novembra, trebalo očekivati i javni poziv i prijavljivanje građana.

Procedura za ovu vrstu pomoći države je već sada prilično jasna. Vlasnik staro vozilo predaje državi, koja će ga reciklirati u skladu sa svim propisima.

Građani mogu da kupe polovni ili novi auto. Praktično, biće moguće kupiti automobil koji nije stariji od 1. januara 2015. godine i koji mora da ima Evro 6 motor. Tako će vas polovni "golf" ili "peugeot" proizveden 2016. godine, umesto 11.000 evra, koštati 2.100 evra manje, pod uslovom da državi na reciklažu date starog dizelaša.

Inače, vozila sa standardom evro 1 proizvedena su u periodu od 1992. do 1993. godine. Ona sa evro 2 motorom imaju početnu godinu proizvodnje 1996. a evro 3 od 2000. godine.

Reč je o meri iz plana države za smanjenje zagađenja vazduha koji je usvojila Vlada Srbije na predlog Ministarstva za zaštitu životne sredine.

U Srbiji ima 2,8 miliona automobila, dok ih je 2012. godine bilo 1,8 miliona, što znači da je za nešto više od 10 godina registrovano milion novih vozila. Polovni automobili nesumnjivo prednjače.

Od 2,8 miliona, 560.000 je vozila sa starim motorima, Evro 1, Evro 2 ili Evro 3, a to su najveći zagađivači, ukazao je ministar.

Link to comment
Share on other sites

On 8/22/2023 at 12:23 AM, Lucky said:

javlja mi se da će polovnjaci od oktobra da poskupe 2000 evra 🙂

 

Kako navodi Blic, konkurs će biti raspisan tokom ove godine, a već u oktobru bi trebalo da budu usvojeni i svi kriterijumi, i za građane i za reciklažne centre. Praktično, na jesen će biti poznata cela procedura, a onda bi s kraja jeseni, najkasnije do kraja novembra, trebalo očekivati i javni poziv i prijavljivanje građana.

Procedura za ovu vrstu pomoći države je već sada prilično jasna. Vlasnik staro vozilo predaje državi, koja će ga reciklirati u skladu sa svim propisima.

Građani mogu da kupe polovni ili novi auto. Praktično, biće moguće kupiti automobil koji nije stariji od 1. januara 2015. godine i koji mora da ima Evro 6 motor. Tako će vas polovni "golf" ili "peugeot" proizveden 2016. godine, umesto 11.000 evra, koštati 2.100 evra manje, pod uslovom da državi na reciklažu date starog dizelaša.

Inače, vozila sa standardom evro 1 proizvedena su u periodu od 1992. do 1993. godine. Ona sa evro 2 motorom imaju početnu godinu proizvodnje 1996. a evro 3 od 2000. godine.

Reč je o meri iz plana države za smanjenje zagađenja vazduha koji je usvojila Vlada Srbije na predlog Ministarstva za zaštitu životne sredine.

U Srbiji ima 2,8 miliona automobila, dok ih je 2012. godine bilo 1,8 miliona, što znači da je za nešto više od 10 godina registrovano milion novih vozila. Polovni automobili nesumnjivo prednjače.

Od 2,8 miliona, 560.000 je vozila sa starim motorima, Evro 1, Evro 2 ili Evro 3, a to su najveći zagađivači, ukazao je ministar.

Znaci ode Pezo posle Nove godine za 2100 eur 😄

Cekaj, to mozes bilo kako da nabavis? Tipa mogu porucim iz inostranstva i sa fakturom im dokazem sta sam kupio? Ili mora i to polovno preko nekog domaceg "provajdera"?

  • Like +1 1

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, manson said:

Drugari, da se pohvalim, stigao auto, sutra bi trebalo da preuzmem 🙂

 

Malopre mi poslali iz salona.

 

Trejler počinje

 

 

 

 

bravo mansone da te služi u sreći i veselju!

ima jedan forumaš trojku već 5-6-7 godina vrlo je zadovoljan tako da verujem da ćeš i ti biti!

14 hours ago, absolute said:

Znaci ode Pezo posle Nove godine za 2100 eur 😄

Cekaj, to mozes bilo kako da nabavis? Tipa mogu porucim iz inostranstva i sa fakturom im dokazem sta sam kupio? Ili mora i to polovno preko nekog domaceg "provajdera"?

ako je proces kao ono pre kad su davali pare za reciklažu, apsolutno nema nikakve provere ili bilo čega, čak su postojali likovi u dogovoru sa auto kućama koji ti nabave za 300-400 evra neki krš koji ti onda "utrapiš" za tu subenciju sad zaboravih kolika je tad bila, možda isto baš 2000 ili 2500 eur. 

tako da verujem da će i sada da radi ista šema.

  • Like +1 1
  • Thanks (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

opa!

Sa izmenom Zakona o bezbednosti saobraćaja otvorena su vrata za uvoz i registraciju vozila iz Amerike, koja su u nemalom broju slučajeva jeftinija i do 25 odsto. Ovim izmenama, obuhvaćeno je i tržište Kine. Doduše kako ova vozila ne ispunjavaju važeće standarde u Evropi, ova vozila će morati da prođu određene prepravke pre nego što mogu da se registruju u Srbiji.

Kako stoji u tekstu izmenjenog Zakona o bezbednosti saobraćaja, takva ispitivanja na vozilima sprovodiće Agencija za bezbednost saobraćaja, koja može da ovlasti i druga pravna lica, tj. firme, da urade to u njeno ime.

U razvijenim zemljama takva praksa je na snazi već godinama. Prvi uslov za registraciju biće pribavljanje uverenja o ispitivanju vozila, koje izdaje Agencija za bezbednost saobraćaja.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...