Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

Drugar već 2-3 godine vozi Tucsona, rođak nedavno uzeo Konu, deluju korektno mada su kao i kod Kije cene ovlašćenog servisa nešto veće od proseka da kažemo. E sad ja koliko sam skontao ta 5+2 garancija nudi 5 godina garancije plus još dve godine gde ako ti nešto rikne ti plaćaš 50% popravke, dakle ima caka, ne znam nikoga ko je imao susreta s time pa treba proveriti ali ja sam tako shvatio. Sad dosta proizvođača nudi 5 godina garanciju, to više nije toliko retko, ja sam na primer dobio za Nissana zato što sam uzeo preko njihovog lizinga s kojim imaju dil pa je to kao bonus, inače je bila 2 godine. S druge strane KIA nudi 7 godina garanciju bez bilo kakvih drugih uslova osim da je 150k km (kod Hyundai nema ograničenja u kilometraži), ali objektivno retko ko toliko prelazi. Naravno auto moraš da servisiraš sve vreme u ovlašćenom servisu i da redovno ideš na sve servise da bi ti to važilo, to se podrazumeva. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

vozio sam se u relativno novom i20, mislim da je tipa 2018-2019 godiste, i da je unutra utisak vrlo tuzan (posle kad sam gledao interior pictures na netu uopste nije isto lol) - civic iz 2007 izgleda bolje unutra 100x 😄

Edited by reki
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, killYg0r said:

Za te pare je racinonalna kupovina.

Ako mozes da predjes preko toga sto ima najruzniji zadnji deo u istorije planete :tf2:

Koliko je išta sada racionalna kupovina 🙂

 

Ali da, čini mi se da u ovoj trenutno stvarnosti, i kada se uporedi sa ostalima iz klase, deluje kao OK kupovina.

https://www.hyundai.rs/upload/document/cenovnik_novi_i20.pdf premium ili premium plus i da li 1.2 ili 1.4 motor, oba su realno dovoljna za ovaj auto. I da vidim za koliko je dostava uopšte 🙂

 

Link to comment
Share on other sites

Zavisi za šta ti treba, ali ako računaš da ćeš nekad ići i van grada s njime ja bih pre uzeo 1.4 Premium nego 1.2 sa Premium Plus opremom (te dve opcije su ista cena). Ne toliko zato što je 1.2 slab motor nego više zato što ovaj ima i menjač sa 6 brzina, to baš znači na auto-putu. Pritom premium plus opcije tipa lane keep assist i automatsko kočenje nećeš toliko koristiti, više su zlu ne trebalo. Jedino što ima digitalnu tablu, ali je meni analogna zapravo uvek lepša 🙂 

I drugo pitanje je da moraš da vidiš s njima - vrlo često se dešava da to što ima u cenovniku je spisak lepih želja, a ako hoćeš auto relativno uskoro, tipa mesec-dva-tri to znači da biraš od onoga što je u ponudi. Tako je bilo ovome s Konom pre 2-3 meseca, i to sreća pa je bio tamno sivi kao opcija 🙂 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

ja samo mogu da kazem da izmedju mene i geca 2008 godiste i dalje postoji neka ljubav, mnogo ga volim.
Tuzan je sto se opreme tice, ali nikad ni da stucne, i ide, i volim ga.

 

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

On 7/17/2022 at 11:26 AM, f4ts0 said:

ludila idu puno dalje. Meni su podsmesljivo objasnjavali da e klasa 2018 ne valja jer obrtni moment u skretanju nema apscisu kao bmw f10 2012 godiste, a polarni obrt na menjacu ima cikcanglu i kako to nije to i kako sam se zajebao. a i platika dole je tvrda.
Voze skodu/forda

ja sa dovlom se sprdam već 10 godina na temu accorda i civica, pošto je upravo na b92 auto bio neki review accorda i jedan od komentara je da "ne valja, jer na 180 kmh nije kao pegla na autoputu, kao što je civic" :))

On 7/17/2022 at 2:20 PM, Dende said:

Nije, ovo je fejslift starije generacije. Nova je tek od prosle godine izasla, ja mislim.

Zbog toga sam i pitao, mora da na netu postoji nesto tog tipa, samo ja nisam nasao. Zanima me npr. sta je bolje:
1. auto od 40k evra, star do 2 godine, presao do 50k, koji cu prodati izmedju 5. i 6. godine vlasnistva - koliko cu novca izgubiti? (kad se ufaktorise cena vlasnistva i to sve, ne racunajuci gorivo)
2. auto od 20k evra, star do 4 godine, presao do 100k, koji cu prodati izmejdu 5. i 6. godine vlasnistva - koliko cu novca izgubiti? (kad se ufaktorise cena vlasnistva i to sve, ne racunajuci gorivo)

Apsolutno mi je svejedno da li je u autu "zarobljeno" npr 15-20k ako ce ovaj skuplji izgubiti na vrednosti npr. 5k a ovaj od 20k izgubiti npr. 10k (mozda kad me roknu veliki servisi nakon 100k prednjenih). Odlucio bih se onda za 1. varijantu. Kontam da je to u neku ruku i lutrija, ali rizik se uvek moze minimizovati.
Novi auto nikad ne bih uzeo, nisam jos dostigao taj nivo luksuza (bez sarkazma).

 

neki čudan trip se događa, koliko sam primetio, na konto nov-polovan auto.

polovnjaci su poskupeli a novi su list price skuplji ali često postoje akcije kad se određeni batch pojavi i onda ima neku akcijsku cenu i ta razlika uopšte više nije tako velika kao što je bila pre.

naravno i dalje je novi auto skuplji, ali iskreno kad gledaš ono dal' 25k polovan ili 30k nov (etc) mislim da kad je bal nek je vašar 🙂

Link to comment
Share on other sites

On 7/22/2022 at 11:00 AM, manson said:

Je li, ima neko iskustva sa Hyundai prodajom i servisom kod nas? Kakvi su?
Zanimljiv mi nešto onaj i20.
I da, ona 5+2 garancija, samo marketing bs ili stvarno ima neku upotrebnu vrednost?

Drugar radi u Hjundaiju u DE, koliko sam upratio kaze da ako si ikada vozio neki audi/mercedes/bmw, jedino priblizno tom kvalitetu enterijera i sveopstem utisku je Tucson. Ostalo je nekako bas sirotinjsko. Inace, on 

Spoiler

vozi C220

Ja sam primetio da te japance hibride uglavnom voze taksisti u DE i to skoro iskljucivo tojote. Jednom sam se vozio uberom u https://www.hyundai.rs/modeli/kona-hybrid/naglasavamo i moram priznati da sam se prijatno iznenadio. Naravno, nakon sto sam pomerio prednja sedista do kraja da bih mogao da sednem.

12 hours ago, Lucky said:

ja sa dovlom se sprdam već 10 godina na temu accorda i civica, pošto je upravo na b92 auto bio neki review accorda i jedan od komentara je da "ne valja, jer na 180 kmh nije kao pegla na autoputu, kao što je civic" :))

neki čudan trip se događa, koliko sam primetio, na konto nov-polovan auto.

polovnjaci su poskupeli a novi su list price skuplji ali često postoje akcije kad se određeni batch pojavi i onda ima neku akcijsku cenu i ta razlika uopšte više nije tako velika kao što je bila pre.

naravno i dalje je novi auto skuplji, ali iskreno kad gledaš ono dal' 25k polovan ili 30k nov (etc) mislim da kad je bal nek je vašar 🙂

Eh da je samo 5k razlike...Otislo je sve dodjavola sa cenama zbog toga sto ljudi manje kupuju nova kola koja se opet manje prave jer polako nestaju resursi. Supply chain je skroz poremecen. Bas lose vreme za kupovinu auta, ali sta cu - moram.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Dende said:

Drugar radi u Hjundaiju u DE, koliko sam upratio kaze da ako si ikada vozio neki audi/mercedes/bmw, jedino priblizno tom kvalitetu enterijera i sveopstem utisku je Tucson. Ostalo je nekako bas sirotinjsko.

Ovo niko nije ni dovodio u pitanje, ipak je razlika u ceni prilična izmedju Merc i Hyundai 🙂 Kupci jednog nisu ni ciljna grupa za ove druge, i obrnuto 🙂 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Dende said:

Eh da je samo 5k razlike...Otislo je sve dodjavola sa cenama zbog toga sto ljudi manje kupuju nova kola koja se opet manje prave jer polako nestaju resursi. Supply chain je skroz poremecen. Bas lose vreme za kupovinu auta, ali sta cu - moram.

kažem ti, moraš da čekaš "akcije". desi se, iz ko zna kojih razloga da imaš auto nov "dosta" jeftiniji nego standardno. naravno ako ćeš nešto custom onda platiš koliko traže.

ali ok, ako ti baš sad treba, i ne možeš čekati, ok, polovnjak it is.

Link to comment
Share on other sites

Nastavak Hyundai priče 🙂 pederaši danas poskupeli, svi i20 paketi +1000 evra 🙂 https://www.hyundai.rs/upload/document/cenovnik_novi_i20.pdf na lageru imaju nekoliko modela, ali metalik zelena + crni krov, i to mu dodje +700 evra 🙂 isporuka bi bila par dana nakon uplate. Za neka tri četiri mesec stiže nova tura, ne znaju šta će tačno biti od boja. A ako bih naručio baš auto kakav ja hoću, onda bi isporuka bila za nekih 6 meseci. Nije ni loše, mada realno, mislim da ne vredi ovo ~17K.

Seo u auto, nisam vozio, mora dan unapred da se najavi, pa ću to verovatno sledeće nedelje neki dan ako stignem. Unutra je OK, ima mesta, bar što se mene, 185cm debeo, tiče. Čak može neko i iza mena da sedne, manja osoba 🙂 Raspored kontrola je dobar, sve je gde očekuješ. Plastika jeste ona gadna uglavnom, ali manje više je svuda tako u ovoj klasi.

Svratio posle i do Forda, da vidim Fiestu, ona je na nekoj akciji 16990 https://fordcms.blob.core.windows.net/media/Serbia/2022/Fiesta_Cenovnik_MY.2022.5.pdf Ali, samo stoji u salonu, nema ništa na lageru, biće možda krajem godine, pa kažu da pratim sajt 🙂 Seo i u nju, rekao bih da je i20 bolji unutra, i prijatniji je osećaj, meni bar. Mada bi Fiesta navodno trebalo da je malo bolji auto što se vožnje tiče.

Za ove pare, mislim da ću da odem da vidim i Mazdu 2, ona bi trebalo da ima neki premium look&feel unutra, ali koliko se sećam sa nekog sajma, nije baš udobna, nekako je usko za nas debele 😞

 

Ne znam, nepametan sam, da li išta uzimati uopšte po ovim cenama. Kapiram da može samo još na gore da ide, na dole teško u neko skorije vreme, ako i ikada?

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, manson said:

Ne znam, nepametan sam, da li išta uzimati uopšte po ovim cenama. Kapiram da može samo još na gore da ide, na dole teško u neko skorije vreme, ako i ikada?

 

misli da na dole neće sigurno ići, a ne vidim ni razlog 🙂 po osnovnim zakonima ekonomije, u situaciji u kojoj oni ne mogu da proizvedu koliko mogu da prodaju i gde imaš ljude koji kupuju pa čekaju 6 meseci na auto, niko nije lud da smanjuje cene.

evo baš sam juče video neka kao specijalna ponuda za Toyota Aygo, 17.000 eur - Aygo, ej, koji je bio ono 8000 evra pre 10 godina. Ok, to je sad veći auto verovatno itd, ali opet 🙂

Ne znam kakvi su fiesta i i20 iznutra, spolja Ford definitivno šije i20, e sad, znajući te plastike iznutra kapiram da je mrtva trka 🙂

ali ako ti treba auto, šta da radiš, neće nikad biti bolje vreme 🙂

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Lucky said:

evo baš sam juče video neka kao specijalna ponuda za Toyota Aygo, 17.000 eur - Aygo, ej, koji je bio ono 8000 evra pre 10 godina. Ok, to je sad veći auto verovatno itd, ali opet 🙂

To je AYGO X, neki kurčev min-crossover, sa 5 vrata nemam pojma, osim imena veze nema sa starim malim aygom. Možda je i veći i teži od Yarika sa 5 vrata, koji kreće od 16-17k.

Edited by millanče

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, millanče said:

To je AYGO X, neki kurčev min-crossover, sa 5 vrata nemam pojma, osim imena veze nema sa starim malim aygom. Možda je i veći i teži od Yarika sa 5 vrata, koji kreće od 16-17k.

a ok, to onda ima smisla, dosta me bilo zaprapastilo ali iskreno ništa me više ne iznenađuje.

sećam se da je neka baba komšinica pre X godina (Recimo 10) kupila Polo za okruglo milion dinara (oko 10.000 eur jelda). Sad kapiram skoro ni pola Pola (pun intended) ne bi mog'o da kupiš za te pare.

Link to comment
Share on other sites

Opet ja :) skroz mi promaklo da je i20 u salonu onaj sa najjačom opremom, standardna fora prodavaca. I između ostalog taj ima bolja sedišta, ona su me najviše iznenadila, baš su udobna i odlično drže sa strane. Sad da vidim sa njima imaju li negde ovaj premium model da se vidi/proba da uporedim ta standardna sedišta.

Link to comment
Share on other sites

Bio do Mazde na pauzi. Mnogo slatka prodavačica, visoka, onako jaka devojka. Želeo sam da me baci tu na haubu trojke i davi nogama.

A dvojku nemaju, ni izloženu u salonu. Kaže, prodali su sve, i za sledeću godinu čak, što im je fabrika dodelila 🙂 hah, koliko im to dodele, 3 komada? Trojke i CX vidjam po ulicama, dvojku baš retko.

 

A kasnije svratio i do Tojote da vidim Yarisa. Na sajtu je kao samo Stella paket na akciji, ali reče dečko da su svi na akciji, cena je tu otprilike 1K EUR manja nego u cenovniku https://www.toyotaadria.com/rs/pdf/cenovnik_vozila/2022/july/Yaris_0807.pdf

Realno, ovaj Sport paket je prava stvar, ali i Sol je OK. Ali opet, Toyota filozofija, brdo tih nekih sigurnosnih sistema ima standardno, nepotrebno rekao bih, a nema neke korisne stvari, tipa naslon za ruku, čak ni kao opcija.

 

@Pesma-mrtve-decenema sada ništa, biće možda krajem godine, ali pretpostavljam da će do tada cena da ode hiljadu dve gore 🙂 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, manson said:

A dvojku nemaju, ni izloženu u salonu. Kaže, prodali su sve, i za sledeću godinu čak, što im je fabrika dodelila 🙂 hah, koliko im to dodele, 3 komada? Trojke i CX vidjam po ulicama, dvojku baš retko.

verovatno nije daleko od istine 🙂

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, manson said:

Bio do Mazde na pauzi. Mnogo slatka prodavačica, visoka, onako jaka devojka. Želeo sam da me baci tu na haubu trojke i davi nogama.

A dvojku nemaju, ni izloženu u salonu. Kaže, prodali su sve, i za sledeću godinu čak, što im je fabrika dodelila 🙂 hah, koliko im to dodele, 3 komada? Trojke i CX vidjam po ulicama, dvojku baš retko.

Za Nikolinu iz Mazde 10/10 sto se tice saradnje. Azurna je i najbitnije iskrena kad nesto nema ili ne moze

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...