manson Posted Tuesday at 10:57 PM Report Share Posted Tuesday at 10:57 PM https://www.b92.net/lokal/beograd/hronika/98582/uhapsen-vozac-iz-sri-lanke-zbog-saobracajne-nesrece-na-novom-beogradu/vestKrenuli da voze kao u domovini? Pun gas i sirena. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohr Posted yesterday at 12:30 AM Report Share Posted yesterday at 12:30 AM Kakvo iznenadjenje...samo totalna imbecilcina moze zaposliti te simpanze na tako odgovornom mestu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dick Warlock Posted yesterday at 07:57 AM Report Share Posted yesterday at 07:57 AM (edited) Nema ko drugi, otkad su nase simpanze otisle da simpanziraju po Nemackama, Luksemburzima i Svedskama. Edited yesterday at 07:57 AM by Dick Warlock Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted yesterday at 10:36 AM Report Share Posted yesterday at 10:36 AM 11 hours ago, manson said: https://www.b92.net/lokal/beograd/hronika/98582/uhapsen-vozac-iz-sri-lanke-zbog-saobracajne-nesrece-na-novom-beogradu/vest Krenuli da voze kao u domovini? Pun gas i sirena. haha, ovaj drugi ima prilično zanimljive inicijale :)) kojim je upravljao takođe državljanin Šri Lanke N.G.R. (43) 10 hours ago, mohr said: Kakvo iznenadjenje...samo totalna imbecilcina moze zaposliti te simpanze na tako odgovornom mestu. pa ko će drugi da vozi za 50k? 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted yesterday at 10:37 AM Report Share Posted yesterday at 10:37 AM Ne verujem da su te plate, pa još pre korone su imali tipa 70-80 hiljada (u GSP, ne znam kod privatnika). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted yesterday at 10:56 AM Report Share Posted yesterday at 10:56 AM 18 minutes ago, voodoo_ said: Ne verujem da su te plate, pa još pre korone su imali tipa 70-80 hiljada (u GSP, ne znam kod privatnika). ok, malo sam karikirao naravno jer ne znam tačno, ali bih se iznenadio da su preko 100k. doduše, pošto pričamo o šri lankanskim vozačima, ne bi me čudilo da su njima u startu dali manje plate tj. minimalac u odnosu na ono što bi inače dali našem vozaču. a opet ako su 100k, naši mogu u nemačkoj da imaju 200k verovatno (ili možda i negde bliže od nemačke). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
absolute Posted yesterday at 11:05 AM Report Share Posted yesterday at 11:05 AM Ako je verovati novinama i ganguli Prosečna plata vozača GSP-a u avgustu iznosila je 116.000, rekao je gradonačelnik Beograda. Quote QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted yesterday at 11:11 AM Report Share Posted yesterday at 11:11 AM 4 minutes ago, absolute said: Ako je verovati novinama i ganguli Prosečna plata vozača GSP-a u avgustu iznosila je 116.000, rekao je gradonačelnik Beograda. dal bruto dal neto? 🙂 a i šta bi bila prosečna plata vozača? mislim, sigurno nije 50k plata domaćeg vozača, nemam sumnju u to, no znajući kako daju plate pakistancima koji dolaze preko agencija, ne bi me čudilo da slično rade i kod nas izuzev ako kao javna državna firma ne moraju da poštuju one platne razrede i šta god pa prosto ne mogu da puno izmišljaju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
absolute Posted yesterday at 11:29 AM Report Share Posted yesterday at 11:29 AM (edited) 19 minutes ago, Lucky said: dal bruto dal neto? 🙂 a i šta bi bila prosečna plata vozača? mislim, sigurno nije 50k plata domaćeg vozača, nemam sumnju u to, no znajući kako daju plate pakistancima koji dolaze preko agencija, ne bi me čudilo da slično rade i kod nas izuzev ako kao javna državna firma ne moraju da poštuju one platne razrede i šta god pa prosto ne mogu da puno izmišljaju. Ma bruto 1 😄 Neto bre, kakav bruto. Prosečno šta je isplaćeno svima, verovatno. Edited yesterday at 11:31 AM by absolute 1 Quote QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted yesterday at 11:37 AM Report Share Posted yesterday at 11:37 AM U tu izjavu o prosečnoj plati vozača ne ulaze plate Pakistanaca na lizing. Tu pričamo o platama u GSP i kod privatnika za ljude koji su regularno prijavljeni, neto je tu oko 116k dinara u proseku. Sticajem okolnosti vozim bicikle sa matorcima koji voze u GSP pa sam malo slušao priče, doduše od prošle godine ali kapiram da je i dalje slično jer i dalje rade i voze. Dakle suština priče je da za tu platu od neto oko 1.000 evra ti moraš da se cimaš po ceo dan po prevozu gde ti svi jebu majku i slično, gde te dispečer kinji što nisi stigao na vreme, često imaš neispravno vozilo bar u nekom smislu ("ma teraj to" i slično). Nekad su stvari ozbiljnije nekad su gluposti ali ono kao realno autobus ne bi trebalo u saobraćaj ni ako mu ne radi sijalica na faru, a ne neke bitnije stvari. Sa druge strane svi noviji vozači domaći koji su dolazili da rade dođu - polože koje tu treba kategorije, to je odmah i za kamion, a većina firmi napolju za kamion traži dve godine iskustva da si vozio već tu kategoriju za kamion ili jaču (tj bus). I onda ti mlađi dođu, odrade tu dve godine i odmah odu da voze kamion napolju gde za sličan trud mogu da tuku 2-3k evra mesečno. I onda u GSP-u ostaju matorci (ova dvojica su tu oko 60ak godina) i ljudi koji prosto ne žele da samo jure pare nego imaju porodice i slično od kojih ne bi da se rastanu ovde. E onda dolazimo do kalkulacije za ove Šrilankane, Pakistance i slično - njih dovode na lizing, što znači da su troškovi preko neto plate maks još za smeštaj i hranu koju kad ih tako grupišu ne izađu više od 300-400 evra mesečno po glavi, plus njima daju manju neto platu kojom su oni super zadovoljni jer jbg to se tamo odakle su oni plaća 150 evra. Ne znam koliko oni dobijaju neto, verovatno ne više od 600-700 mesečno, ali opet to u zbiru dođe na fazon 1100 mesečno, a za ove naše kad dodaš poreze i doprinose dođe 1650 evra. Druga stvar - naših nemaš koji to hoće da rade za te pare, ovamo imaš nepresušan izvor vozača koji to hoće. Kažem ne znam koje su plate ovih na lizing za vozače, ali imam primer iz prodavnice Sunce u mojoj zgradi gde stoji oglas za posao kasira 85.000 dinara neto mesečna početna plata, dakle sa porezima i doprinosima je to da kažemo manje od 1200 evra. Oni imaju ove Pakistance koji slažu robu, što mora da se plaća bar za trećinu manje od kasira, prosto manja odgovornost, manje rade, ne znaju jezik i sl. Što znači da se tom liku iz prodavnice ne isplati da ga Pakistanac košta više od na primer 800 evra, ako izuzmemo troškove za hranu i smeštaj i proviziju lizing agencije ja ne verujem da taj lik neto dobije više od 300-400 eur 😞 Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted yesterday at 12:10 PM Report Share Posted yesterday at 12:10 PM 29 minutes ago, Zwerko said: Kažem ne znam koje su plate ovih na lizing za vozače, ali imam primer iz prodavnice Sunce u mojoj zgradi gde stoji oglas za posao kasira 85.000 dinara neto mesečna početna plata, dakle sa porezima i doprinosima je to da kažemo manje od 1200 evra. Oni imaju ove Pakistance koji slažu robu, što mora da se plaća bar za trećinu manje od kasira, prosto manja odgovornost, manje rade, ne znaju jezik i sl. Što znači da se tom liku iz prodavnice ne isplati da ga Pakistanac košta više od na primer 800 evra, ako izuzmemo troškove za hranu i smeštaj i proviziju lizing agencije ja ne verujem da taj lik neto dobije više od 300-400 eur 😞 ovi što menjaju gume ovde što ja znam da rade ima ih 4-5 su 60.000 neto plata. 30 minutes ago, Zwerko said: - polože koje tu treba kategorije, to je odmah i za kamion ovo je u teoriji tačno ali je obrnuto, ti prvo polažeš za kamion (C) pa tek onda posle 2 godine aktivne vožnje ili 3 pasivno (ako nisu menjali) možeš da polažeš za D odnosno autobus. tj. taj što je kročio u gsp bi već trebalo da može da vozi kamion negde pa se postavlja pitanje šta će u GSP-u, izuzev ako nije ova opcija iz rečenice ispod da "besplatno" dobije obuku i za kamion i autobus odjednom pa zapali u nemačku. tj. taj koji dođe u gsp za autobus već bi trebalo da ima C za kamion, osim ako nema neka šema da nemaš ništa živo pa dođeš u GSP pa ti oni reše za tri meseca i C i D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted yesterday at 12:20 PM Report Share Posted yesterday at 12:20 PM 11 minutes ago, Lucky said: ovi što menjaju gume ovde što ja znam da rade ima ih 4-5 su 60.000 neto plata. Da, ok, ali to je ipak neki kao iole komplikovaniji i odgovorniji posao od slaganja Jaffa keksa u rafove. Pretpostavljam da ovaj što slaže rafove u radnji ima manje, a ovaj što vozi autobus ima više (nadam se). 11 minutes ago, Lucky said: ovo je u teoriji tačno ali je obrnuto, ti prvo polažeš za kamion (C) pa tek onda posle 2 godine aktivne vožnje ili 3 pasivno (ako nisu menjali) možeš da polažeš za D odnosno autobus. tj. taj što je kročio u gsp bi već trebalo da može da vozi kamion negde pa se postavlja pitanje šta će u GSP-u, izuzev ako nije ova opcija iz rečenice ispod da "besplatno" dobije obuku i za kamion i autobus odjednom pa zapali u nemačku. tj. taj koji dođe u gsp za autobus već bi trebalo da ima C za kamion, osim ako nema neka šema da nemaš ništa živo pa dođeš u GSP pa ti oni reše za tri meseca i C i D. Mislim da ima neka opcija da dobiješ i obuku od njih, ali si onda "ugovorno vezan" neki period da radiš u GSP-u. Ja sam više mislio na to da firme koje traže vozače kamiona traže da neko ima minimum 2 godine profesionalnog iskustva u vožnji kamiona, tj C kategorije, a tu se računa naravno ako si profesionalno vozio i D kategoriju tj autobus. A onda napolju možeš da voziš i autobus ako se takva prilika ukaže. I onda im je to kao referenca, ja sam tako shvatio priču ovih ljudi, nije da znam nekoga ko je to radio. Edit: Gledam sad - za D kategoriju treba samo da poseduješ C dve godine, nema da moraš da si vozio. U smislu možeš da položiš za C, radiš u trafici dve godine i onda polažeš za D 😞 Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Dule_smor Posted 23 hours ago Popular Post Report Share Posted 23 hours ago 3 hours ago, absolute said: Ako je verovati novinama i ganguli Prosečna plata vozača GSP-a u avgustu iznosila je 116.000, rekao je gradonačelnik Beograda. Veca nego lekara pocetnika bez specijalizacije, swe pohwale za prioritete drustva 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post absolute Posted 23 hours ago Popular Post Report Share Posted 23 hours ago 11 minutes ago, Dule_smor said: Veca nego lekara pocetnika bez specijalizacije, swe pohwale za prioritete drustva Na kraju ćemo svi ionako pomreti, al ko će da nas vozi? 3 Quote QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted 23 hours ago Report Share Posted 23 hours ago Osnovna plata nastavnika u školi sa VII stepenom je 86.700 dinara tako da se bukvalno više isplati biti kasirka u prodavnici... Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted 22 hours ago Report Share Posted 22 hours ago 2 hours ago, Zwerko said: Edit: Gledam sad - za D kategoriju treba samo da poseduješ C dve godine, nema da moraš da si vozio. U smislu možeš da položiš za C, radiš u trafici dve godine i onda polažeš za D 😞 onda su možda nešto menjali, a možda sam ja loše zapamtio, oduvek si mogao da ne voziš samo da prođe određeno vreme pa možeš da polažeš za D, ali je bilo skraćeno ako aktivno voziš C. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sting Posted 22 hours ago Report Share Posted 22 hours ago Ne kontam kad ćete shvatiti od čega plate stvarno zavise i da jedan od faktora nije "percipirana vrednost društvu" 😄 Quote We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted 21 hours ago Report Share Posted 21 hours ago Ajde prosvetli nas onda zasto sofer u GSPu ili cistacica u EPSu imaju vecu platu od nastavnika ili lekara? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted 21 hours ago Report Share Posted 21 hours ago zato što se neophodnost takvog radnika oseti odmah te je u ovakvom polomljenom društvu to "bitnije" zanimanje. pazi nastavnik... STO SE UOPSTE IDE U SKOLU 1 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post absolute Posted 21 hours ago Popular Post Report Share Posted 21 hours ago Nastavnici i lekari da su bili za bili za bolje, postali bi cistacice i soferi... 3 Quote QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post togFU Posted 21 hours ago Popular Post Report Share Posted 21 hours ago 26 minutes ago, Dule_smor said: Ajde prosvetli nas onda zasto sofer u GSPu ili cistacica u EPSu imaju vecu platu od nastavnika ili lekara? Zato što oni rade pošten posao, za razliku od nastavnika, a posebno lekara prevaranata. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dule_smor Posted 19 hours ago Report Share Posted 19 hours ago 2 hours ago, dovlagsi said: zato što se neophodnost takvog radnika oseti odmah te je u ovakvom polomljenom društvu to "bitnije" zanimanje. pazi nastavnik... STO SE UOPSTE IDE U SKOLU Pa da, oseti se sto Zika sofer nece da vozi autobus za soma evra mesecno prekovremeno 12h umesto 8h pa zapali (i ne krivim ga zbog toga), a kad neki lekar DZ u nekoj raspaloj ambulanti za 800 evra mesecno svaki dan pregleda 70 umesto 35 pacijenata koliko je norma i tako godinama, to je u redu i svi srecni i zadovoljni, i pacijenti i vlast sto ne mora da zaposljava nove lekare kojih je na birou par hiljada uzgred receno (znaci cak i ne mora da ih dovodi iz inostranstva)...vrhunska politika i prioriteti zaista 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sting Posted 19 hours ago Report Share Posted 19 hours ago Zavisi od percipirane ponude i potražnje 😄 eto prosvetljeni ste 😄 ako ima ko hoće da radi kao lekar za manje para od ko hoće da radi kao vozač autobusa = vozač > lekar Soriška retardirani smo šta da se radi. Quote We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
reki Posted 18 hours ago Report Share Posted 18 hours ago 3 hours ago, togFU said: Zato što oni rade pošten posao, za razliku od nastavnika, a posebno lekara prevaranata. cemu ovaj trol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted 6 hours ago Report Share Posted 6 hours ago 13 hours ago, Dule_smor said: Pa da, oseti se sto Zika sofer nece da vozi autobus za soma evra mesecno prekovremeno 12h umesto 8h pa zapali (i ne krivim ga zbog toga), a kad neki lekar DZ u nekoj raspaloj ambulanti za 800 evra mesecno svaki dan pregleda 70 umesto 35 pacijenata koliko je norma i tako godinama, to je u redu i svi srecni i zadovoljni, i pacijenti i vlast sto ne mora da zaposljava nove lekare kojih je na birou par hiljada uzgred receno (znaci cak i ne mora da ih dovodi iz inostranstva)...vrhunska politika i prioriteti zaista pa to nije dovoljno jak "alarm" vlasti da nešto promeni. Tako sistem kod nas funkcioniše za sve pa i za lekare. Što se verovatno može prebaciti i na učitelje i koga god. Verujem da jedan od razloga što vlast neće sad jače da stisne ove što štrajkuju u školama je što ne znaju ko bi onda zapravo predavao deci ako bi njih sklonili. pa bi napravili veću štetu nego sad. rts nas sluša. čak imaju i smanjene akcize! Агенција за безбедност процењује да Србији у овом тренутку недостаје чак 10.000 професионалних возача. Због тога је смањена старосна граница за добијање дозвола, а све се чешће ангажују и возачи из иностранства. Трећина професионалних возача старија је од 55 година, што само потврђује причу возача у градском аутобусу. Сада недостатак возача решавамо смањењем старосних граница. Са 18 година може се возити камион, а аутобус са 21, уз појачану обуку. Са Министарством финансија удружење је договорило и већ озаконило смањење акциза на гориво за 34, 56 динара по литру, за све превознике, што ће важити од првог јула. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.