Jump to content

Djunta do 4k


gruja

Recommended Posts

Evo ti jedan bratski savet

Preskoci sva ta vozila za te pare koliko kazes 4k evrica mozes 100000% da kupis Pasata 1.9 tdi dizelasa i da te bog vidi delova ima ko salate odrzavanje minimalno da imas konforan auto da te sluzi i da vuce kao magarac ja sam uzeo pre 4 meseca 2002god 1.9 tdi crveno di  na satu 260k lik mi je rekao da je vratio 100k ali me zabole motor odlican rapovi super utegnut unutra koza  aut klima alu felne kuka  ocuvan do jaja

to ti je moj savet a ti gledaj sta ces a da mene je moj izasao 3700 okruglo oterao na servis  da mi uradi veliki i dao jos 300eura i sada sam miran 2x sam vec za Bec isao sa njim sve u svemu nisam se zajebao i da sam hteo nebi mogao, a hteo sam re da kupim pezoa ali su mi svi pricali bezi od njega :P ti sada odluci sta ces... ovo ti pisem kao onako bratski da se ne zajebes, nije mala stvar 4k evritja :P

  • Upvote (+1) 1
  • Downvote (-1) 3
Link to comment
Share on other sites

Ako imas poverenja u coveka koji prodaje auto to je uvek najbolja kupovina. Samo pitanje, koji je motor u Focusu? Ako je 1.6 ili 1.8Tdci onda mislim da je i vise nego povoljna kupovina. Ako je pak Tddi onda nisam bas skroz siguran (to je taj neki prelazni period sa obicnog turbo dizela na comon rail), cuo sam da ti tddi mogu da zadaju solidno problema oko nekih stvari, plus su malo tromi kao mazge. Mislim ja vozim Focusa sa 1.8Tdci motorom pa ga iz te perspektive preporucujem. Doduse moj je druge generacije, a tvoj prve, ali i o tim starijima sam cuo sve pozitivno. 

1.8Tdci

 

gruja novi alen

ko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?

evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja.

 

Link to comment
Share on other sites

Видим да нико не спомиње, па ај да ја пустим буву и (вероватно) повучем лавину хејта :D

Стило 1.9 ЈТД, или МЈЕТ али 2004о годиште са Бошовом електроником која не забада ? :D

Ћирилизација интернета!

Link to comment
Share on other sites

@focus

Ali trosi oko 7 litara.Pa sam u dilemi:)I kao u principu ne bih da uzimam auto 10 godina star,ali kontam da mi je isti kurac da li je sedam godina star ili 10,jer se tu sve svodi na to kako je odrzavan?Hm?

 

za odrzavanje je potpuno tacno, moze da bude i 12 godina star ako nisu srali i izdrkavali se po njemu radice.

 

a ovo za 7litara je ono.. svaki srednji/veci (vise klase do 15) auto trosi do 10l u gradskoj voznji. sem ako nije 1.2. na plinu i vozis 40 sve vreme. tako da sve svome :D

  • Downvote (-1) 2
Link to comment
Share on other sites

Fiestu ima rodjeni brat samo stariji model 2002., masina 1,25 75ks, mislim da je bukvalno ista kao na ovim novijim modelima, kad smo isli da radimo veliki servis kod Dragomira u Pinosavu koji vazi za naseg ponajboljeg majstora za fordove pitali smo ga za plin i rekao je da Zetec masine generalno ne podnose najbolje plin i on nije preporucio ugradnju...ove 1,4 tcdi masine su koliko se secam radjenje u korporaciji sa Mazdom sto bi trebao da im bude plus, ali za njih niti sam pitao niti znam nekog da je vozi. Pitao sam za focusa 1,8 tdci, lik mi je rekao da su fenomenalne masine i da na njoj bukvalno nikad nisu uradili generalnu za silne godine koliko drzi servis, ali da kod kupovine mora da se gleda plivajuci zamajac (sto je manje-vise klasika za sve novije dizele), posto se on kod forda menja izmedju 200-250k i ceo set sa kvacilom i zamenom je tad bio oko 580e...ford je generalno super auto, ali stoji prica da je malo skuplji za odrzavanje.

 

Ne znam da li si razmisljao o Pezou 307, ja ga licno vozim vec par godina i kad sam ga uzimao bile su one klasicne price "gde ces francuza" i tako to, ali ja se nazova sa njim za sve pare...1,6 benzin sa sekvent plinom, super radi i na jedno i na drugo, perfomanse su ono...prosek, veliki servis mi je oko 150e, mali oko 40-50, delovi nisu ama uopste skupi, sve uzimam u Panteru, trap mu je dobar, kod mene su alu 16, sto i nije bas sjajno za nase puteve s obzirom na velicinu vozila, do sad sam par puta menjao krajeve spona i stabilzatore (500-1000 dinara) i to je to sto se trapa tice koliko se secam...mana mu los menjac, nije bas najprecizniji, ume da zapinje i jebene sijalice rofl...mislim da sam ih, sto prednjih, sto zadnjih, sto migavaca izmenjao jedno minimum 20 do sad i elektricar mi kaze da je to za 307 normalno, jednostavno crkavaju...sa ostalom elektronikom nikad nisam imao problema...

 

Megane 1,5 dci ima drugar, on se isto navoza sa njim bez ikakvih problema, ali znam pricu da je kod tih masina pumpa losa, posto valjda 1,5 koristi Delphijevu pumpu, a 1,9dci Boshovu koja je mnogo bolja i izdrzljivija...

 

Uglavnom ako imas 4k, kupi auto to 3,5-3,6 max, jebes mu mater, polovna su to kola, neka ulaganja uvek imas...ako nista drugo valja odraditi taj veliki servis da ti bude mirna glava.

 

 

 

Ili jednostavno kupi ovo i bog da te vidi :D

http://www.polovniautomobili.com/oglas3611766/volkswagen_golf_4_14_pacific/

 

Jeste da golf sa ovim motorom otprilike ne ide, nego stoji, ali koliko sam skapirao perfomanse ti nisu bitne, pun je opreme, delova ima, skupi kasnije pare ugradi mu sekvent i sve nogom u dupe :)

  • Upvote (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

Ford focus - odličan motor.

 

Stilo - po meni još bolji motor, drugo što je auto ružan (naročito ona gumirana plastika unutra.

 

Svaki "normalan" auto do 2l motor NEĆE trošiti 15 litara po gradu. Sonata koju smo imali u firmi je trošila 7.8l. Octavia (prve generacija 1.9 tdi) oko 5.5-6 zavisi ko je vozi), Fabia 1,2 HTP (jača :D verzija ) oko 7,5-8,0 (opet u zavisnosti ko vozi).

 

Sve u svemu, možeš da gledaš i tog clia (nemoj belog ili žutog sa troje vrata - isto važi i za punta).

 

Na kraju krajeva, kod te starosti, jebeš godište (2-3 godine gore dole), gledaj stanje. Astra G kao moja (2007 benzin) je oko 4-4.5k po oglasima.

 

Tako da ono.. tvoje pare, tvoj izbor :)

Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem

Link to comment
Share on other sites

ove 1,4 tcdi masine su koliko se secam radjenje u korporaciji sa Mazdom sto bi trebao da im bude plus, ali za njih niti sam pitao niti znam nekog da je vozi. Pitao sam za focusa 1,8 tdci, lik mi je rekao da su fenomenalne masine i da na njoj bukvalno nikad nisu uradili generalnu za silne godine koliko drzi servis, ali da kod kupovine mora da se gleda plivajuci zamajac (sto je manje-vise klasika za sve novije dizele), posto se on kod forda menja izmedju 200-250k i ceo set sa kvacilom i zamenom je tad bio oko 580e...ford je generalno super auto, ali stoji prica da je malo skuplji za odrzavanje.

 

Svi Fordovi dizeli u tom nekom periodu od pocetka 2000ih pa do danas (uz ogradu da nisam siguran za sve u poslednje 2-3 godine) su radjeni sa PSA grupacijom, dakle isti su kao i njihovi HDi motori. Taj 1.4tdci u Fiesti je isti kao 1.4HDi u 206/207 i C3, dok su 1.6 i 2.0tdci identicni sa HDi motoroima npr iz tvog 307 i novijih. Mazda je tu samo uzela da ih koristi dok su bili u vlasnistvu Forda, dakle nisu oni ucestvovali u njihovom razvoju (sto je i logicno jer se dizeli voze slabo gde osim u Evropi). E sad iz nekog razloga je tu jedina anomalija taj 1.8tdci (kog i ja imam) koji je radjen pod uticajem tih motora, ali je zapravo vecinu tehnologije nasledio od starih Fordovih dizela, i za njega zapravo svi s kojima sam pricao tvrde da je najbolji za odrzavanje, ne znam sad zasto ali tako je :) Ipak, treba imati u vidu da je taj 1.8tdci u Fordovoj nomenklaturi i oznacavanju potpuno u skladu sa 1.6 i 2.0tdci motorima iako fizicki zapravo nije tako. Postoji i mala razlika, a to je da Focus Mk1 ima malo manji obrtni moment, 250 naspram 280 Nm kod novijeg, ali to nije bas sustinska razlika. Doduse Focus Mk2 je poslednji koji ga je imao, sada su ga s novom generacijom zamenili s 1.6 motorom skoro identicnih perfomansi koji je naravno i u Pezou 308 i drugim automobilima PSA grupacije iz te klase. 

 

Eto malo sam smorio, ali cisto ako covek vec gleda da uzme taj auto da ima vise informacija :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Ako već imaš u ponudi pouzdan auto od pouzdanog ortaka, nemoj dalje da razmišljaš, jer kad kupuješ auto, uvek moraš neki kompromis da praviš...Potrošnja od 7l za Focusa je skroz ok i realna, s obzirom da Focus ima bar 1.300kg i 1.8 motor. Imaš i dobru cenu za taj auto i nećeš imati veliki gubitak kad ga budeš prodavao  [ok]

Znaš me, znam te

Link to comment
Share on other sites

Svaki "normalan" auto do 2l motor NEĆE trošiti 15 litara po gradu. Sonata koju smo imali u firmi je trošila 7.8l. Octavia (prve generacija 1.9 tdi) oko 5.5-6 zavisi ko je vozi), Fabia 1,2 HTP (jača :D verzija ) oko 7,5-8,0 (opet u zavisnosti ko vozi).

 

covece, postoje motori koji trose 9l sa plinom

 

moja poenta je bila da se ne treba opterecivati sa potrosnjom ako dodje do 7, to je potpuno normalno za gradsku voznju. posebno zimi

  • Downvote (-1) 1
Link to comment
Share on other sites

@focus

sto je najveci fazon,trenutno za fokusa imam i najbolju opciju,i jako se kopkam

prilicno dobar ortak ima fokusa 2003. godiste,dizelas je,registrovan do januara,znam ga kakav je vozac i picajzla je,i znam da je kljuc u ruke da se vozi.Hoce da mi ga da za 2600 i to na dve rate.Ali trosi oko 7 litara.Pa sam u dilemi:)I kao u principu ne bih da uzimam auto 10 godina star,ali kontam da mi je isti kurac da li je sedam godina star ili 10,jer se tu sve svodi na to kako je odrzavan?Hm?

 

7 litara, katastrofa :) uzmes neki koji trosi 6, i kroz 2 godine kad predjes 20,000 km ustedeo si mozda 250 jura :)

 

2.6k ... uzimaj taj Focus odmah sada odmah, 1.8 motor sabija, bio sam najbrzi u ulici sa njim :) pri tom je moj bio 2001 godiste, mada je kupljen pre ~2-3 godine tako da mu dodje na isto

Link to comment
Share on other sites

Mrzi me da gledam sad sta su savetovali kasika 1.5 dizel drugari ali za te pare moze da se nadje 1.3 multijet grande punto koji je noviji od svega navedenog, ima motor koji mega malo trosi i trebalo bi da je pouzdan posto su fijatovi multijetovi u svemu zivom, jeftini su delovi itd itd.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

nezahvalno je pricati o kolima do 4000 evra. tu se ne bira vec uzima najodrzavanija mašina, sa sto poznatijom istorijom.

evo, moj drugar je uzeo pežoa 307 karavan 2,0 hdi 2001. godište za 3600 evra, sluzi ih super. ja nikad ne bi savetovao taj auto, al njih super sluzi.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Mrzi me da gledam sad sta su savetovali kasika 1.5 dizel drugari ali za te pare moze da se nadje 1.3 multijet grande punto koji je noviji od svega navedenog, ima motor koji mega malo trosi i trebalo bi da je pouzdan posto su fijatovi multijetovi u svemu zivom, jeftini su delovi itd itd.

 

Mogu da potvrdim da je ovaj auto kul, ali ne znam baš kakav i u kakvom stanju može da se nađe za 4000.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...