Jump to content

Djunta do 4k


gruja

Recommended Posts

Enivej ustekao sam neku kintu i hocu da uzmem svoju prvu djuntu...stavih na u naslovu da moze do 4k,znaci do 4k STRIKTNO,i to mi je previse jer realno bih da me toliko kosta auto sa eventualnom registracijom i nekim sitnim kvarovima ako je potrebna takva intervencija :DDDD

pre svega mi je bitno da je mali potrosac,ne patim da bude BRZ,OPASAN,tjuniran,znaci pouzdan auto koji malo trosi i kada mu nesto rikne,da ne riknem i ja od tuge.

 

gledao sam ovako nesto

vw polo

http://www.polovniautomobili.com/oglas3752547/volkswagen_polo_12/

http://www.polovniautomobili.com/oglas3692083/volkswagen_polo_12/

lancia ipsilon

http://www.polovniautomobili.com/oglas3303843/lancia_ypsilon_12_b/

http://www.polovniautomobili.com/oglas3754316/lancia_ypsilon_14_full/

http://www.polovniautomobili.com/oglas2667467/lancia_ypsilon_12b/

 

ford fiesta

http://www.polovniautomobili.com/oglas3752723/ford_fiesta_14_tdci_sport/

http://www.polovniautomobili.com/oglas3721844/ford_fiesta_12_plin/

 

gledao sam i ford focus,renault clio,rover 25,peugeot 206,mrzi me sada da kacim jos oglasa,ali ono,you got the point.Dajte savete!

 

gruja novi alen

ko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?

evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja.

 

Link to comment
Share on other sites

Ја сам глуп и немам појма, ал даћу моја два динара!

 

Гледао бих те мање грацке, значи не бих фокуса, а од тих понуђених бих шмекао полоа, фиесту, а додао бих и корсу ону новију (не знам која је то година, мислим да је 2006+ или тако нешто). Не бих гледао 206, углавном сам чуо да није нешто и да му је једини трип што је ојебо матер са дизајном кад се појавио оно пре сто година и то је то.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Pa ono, iz ličnog iskustva sve kul i dalje sa Corsom koja je 2003 godište i mali gradski auto, super skromni potrošač i to Corsa C. Naravno zavisi od koga kupuješ i tako to, ja bih gledao ove veće plaČeve što imaju i garanciju ili ako znaš nekoga od preko da ti uveze. Ono što je po meni jedino bitno je da gledaš što manji auto za taj budžet a ne neki veći kom ko zna šta fali pa je ta cena. Ne znam kakva je ta Lancia za održavanje ... a jel si razmišljao o Smartu? :)

Link to comment
Share on other sites

Moj savet je takođe Corsa C i eventualno Clio 2, oba možeš da nađeš odlična u tom rangu...Generalno su jeftini za održavanje (naravno ne treba ići kod ovlašćenih koji deru). Pitanje je da li hoćeš dizela ili benzinca, 1.2 u kombinaciji sa klimom može da bude previše trom, ali opet zavisi od toga da li je auto samo za tebe ili ćeš stalno vozati bar 1-2 osobe itd...Corsa ima 1.3CDTI dizel motor koji je taman za grad, a Clio ima 1.5dCi koji se radi u više varijanti. Potrošnja kod dizelaša je oko 6l u gradu, a za benzince nek ti kaže neko ima iskustava sa njima.

Znaš me, znam te

Link to comment
Share on other sites

Ako ti je trosak eksploatacije najbitnija stavka prvo treba sebi da odredis sta oces od pogonskog goriva - u kontekstu isplativosti dve su varijante: benzin+TNG ili dizel. Gas je generalno jeftiniji, ali se to uglavnom odnosi na 1.2 varijante benzinaca koji su i bez plina dovoljno tromi (vozio sam 1.2 Fabiu, ok je za grad, ali zaboraviti na neka preticanja i sl). Dizel malo vise kosta po kilometru, i generalno je isplativiji na otvorenom putu nego u gradu, ali su zato generalno startniji i jaci, obicno tu pricamo o 1.3-1.4 varijantama koje imaju turbine i oko 70-80KS. To je prvo sto moras da resis.

 

Drugo, da se ne lazemo trentuno najisplativiji za eksploataciju u zemlji Srbiji je Punto. Delovi su jeftini, svi majstori znaju da ga rade, relativno je pouzdan. Naravno, ima on i x nedostataka (ruzan, losa plastika unutra, relativno matora tehnologija i sl), ali ako gledas samo isplativost to ti je broj jedan.

 

Inace bih preporucio i ovo sto rekose ljudi Corsu, Clia, Polo/Fabia. Lanciu definitivno zaobici. Cak recimo ako nadjes Polo ili Fabiu u 1.9 SDI varijanti to kazu da je izuzetno isplativ i izdrzljiv motor. Doduse i izuzetno trom dizelas jer nema turbinu, ali rekao si da ti nije bitno da je brz :) Edit: E da, pitao si i za Fiestu - generalno nije los autic, ali benzinci trose malo vise od konkurencije, plus mislim da ima neka fora da se tesko ugradjuje plin ili tako nesto. Dizeli su kul, uglavnom onaj 1.4, koji je zapravo isti 1.4 u PSA automobilima (C3, 206 i dr).

Edited by Zwerko

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

- lancia je lolovoz

 

- 1.2 motori ne mogu da izvuku klimu i da funkcionisu u isto vreme (pk u napred) + ako je taj presao 100k+(dodati na to i prevare sa kilometrazama) to je vec zrelo za neku vecu popravku pa treba da se pazi

 

- focusa ne bi uzimao za tu cifru. jer ce ili biti skoro 10 godina star ili ce nesto zesteko da mu fali. sto se fieste tice, nisam siguran da je isplativa kao gradski auto, posto delovi nisu jeftini (jesu dugotrajni i pouzdani) ali generalna godisnja amortizacija nece na dobro da izadje

 

- takodje bi zaobisao megane, koliko god upeglano izgledali. to se sve gazi po 160(poz za nigera :D) i cepa po gradu + je reno

 

i za kraj, ako ima sanse da sacekas jos toliko pa da gledas nesto za 6-7k ima mnogo boljih opcija

 

 

i racunaj uvek da dolazi zima i da, ako ne dobijes uz auto, ti trebaju 4 zimske gume, registracija, obavezana zamena ulja i filtera (koliko god neko pricao da mu je radjeno to skoro) i pregled kod majstora kompletan pod uslovom da ga poznajes

  • Downvote (-1) 1
Link to comment
Share on other sites

ovaj Kili ume samo da kaze sta da NE kupujes.

 

Da mogu da se vratim kroz vreme uzeo bih opet Ford Focus ili eventualno Megana. Ovi znalci ce ti vec reci sa kojim tacno dizel motorom valjaju. Mislim da je za Megane prica da se preskoci 1.9 motor

 

Kakav Punto ili 206, daleko bilo.

Edited by trpr
Link to comment
Share on other sites

- 1.2 motori ne mogu da izvuku klimu i da funkcionisu u isto vreme (pk u napred) + ako je taj presao 100k+(dodati na to i prevare sa kilometrazama) to je vec zrelo za neku vecu popravku pa treba da se pazi

 

Ovo stoji, realno ti mali gradski benzinski motori nisu bas pravljeni da opusteno prelaze 200-300k kilometara, tako da je rizik kupovine nekog koji je presao navodno samo 100k solidno veliki. Sa druge strane tu su dizeli u prednosti - koleginica presla 250k sa C3 1.4Hdi opusteno, a auto je 2006. godiste :)

 

 

- focusa ne bi uzimao za tu cifru. jer ce ili biti skoro 10 godina star ili ce nesto zesteko da mu fali. 

 

Za tu cifru je generalno nezahvalno gledati "golf" klasu, Focusa, Megana i sl. Ako nista sve ti je skuplje za popravku i sl od ovih malisana, gume su za broj vece, registracija isto, proporcionalno komforu idu i troskovi. 

 

I racunaj uvek da dolazi zima i da, ako ne dobijes uz auto, ti trebaju 4 zimske gume, registracija, obavezana zamena ulja i filtera (koliko god neko pricao da mu je radjeno to skoro) i pregled kod majstora kompletan pod uslovom da ga poznajes

 

Bez obzira na zimske gume morao bi da racuna da ako mu je celokupan budzet za kola 4k evra, da onda sam auto ne sme da plati vise od 3.5k, jer ce u naosnovnijoj varijanti morati da plati registraciju+mali servis, a sigurno bar i jos neku sitnicu pride jer je ipak to polovan auto. 

 

Inace voleo bih da cujem argument protiv Punta u kontestu "hocu da kupim sto ekonomicniji auto"?

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

kanta je i kad je nov, a kamoli polovan.. na sluzbenom mi je sa 50.000 na satu otpao auspuh od rdje.. jako je neudoban za iole duza putovanja.. 2-3 puta nam je na njemu pucala sajla za otvaranje gepeka.. meni licno je smetao jako lagan volan.. lepo je sto su delovi jeftini, al jebes to kad mora stalno kod majstora. i da se ogradim.. jeste sluzbeni.. al ga je vozilo 2-3 ljudi koji su svi normalni.. i to sto je drkalo nema veze sa stilom voznje realno. sigurnije sam se osecao u svom golfu sa 15 godina i 100.000km vise.

 

naravno da ce da uzme sve 4 zimske gume kao pametan covek a ne 2 po glupom propisu.. pa da se obrne prve zime par puta.

 

1.5dci je do 2005 imao problem sa pumpom goriva.. inace je motor genijalan kolko malo trosi

 

kod korse jedina zamerka za koju znam je da ne moze da se iskljuci sonda za katalizator.. kolegi je zapusio.. mora drugi da ide , ne moze kao na vw da se skine i iskljuci kroz softver

Link to comment
Share on other sites

kanta je i kad je nov, a kamoli polovan.. na sluzbenom mi je sa 50.000 na satu otpao auspuh od rdje.. jako je neudoban za iole duza putovanja.. 2-3 puta nam je na njemu pucala sajla za otvaranje gepeka.. meni licno je smetao jako lagan volan.. lepo je sto su delovi jeftini, al jebes to kad mora stalno kod majstora. i da se ogradim.. jeste sluzbeni.. al ga je vozilo 2-3 ljudi koji su svi normalni.. i to sto je drkalo nema veze sa stilom voznje realno. sigurnije sam se osecao u svom golfu sa 15 godina i 100.000km vise.

 

Pazi ja nisam rekao da je Punto idealan auto, samo da je isplativ, ima on dobrano svojih nedostataka. Ali sve ovo sto navodis nije nista neuobicajeno, niti izuzetno za mali auto, meni je na Fabiji otisao zadnji lonac na auspuhu na 45.000. Sajla gepeka jeste nesto glupo, ali postoje kola koja imaju tako neki glup bag, nije bas neki deal-braker. Za duza putovanja naravno da nije udoban, to je nesporno, ali ovde pricamo o kategoriji malog gradskog auta koji na duza putovanja ne ide dva puta nedeljno. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

meni je neobicno :) .. za 4 godine kolko sam imao golfa sam sabrao kolko je otislo na njega sem goriva.. oko 1500e sa servisima, farbanjem, felnama itd od toga jedno 700 na nuzne stvari, ostalo na cef... sam auto je oko 1500e sad .. meni je logicnije da uzmem opet tako nesto nego nov auto koji ima iste "vrline"

Link to comment
Share on other sites

e aj da razbijem samo punto stories:)

Punto mi nije opcija,iz prostog razloga sto vec imam jednog,2010. godiste,fabricki plin.Ali moram da ga delim sa kevom,sto u prevodu znaci da kada krene skolska godina,mogu da zaboravim da idem na posao njime.

Inace,punto je car:)Jes da ne moze da izvuce bilo kakav uspon sa plinom,a kamoli sa plinom i klimom:D,ali boli me kurac,isao sam sa njim do Praga,a sada i u Grcku,turu Tasos-Lefkada-Kefalonija i podici cu mu spomenik koliki je car od auta.Za ove tri godine imao sam samo peh da mi je pukla sajla od menjaca cim je izasao iz garancije lol (sto je naravno prilicno hardkor s obzirom da je tako mlad),i bukvalno nijedan veci kvar,mada evo,sad otkad sam se vratio malo je poceo da mi baguje na plinu (stuca ko degenerik),to cu morati da regulisem,ali za 70k kilometara,mislim da je prilicni car.E sad,to naravno nista ne znaci,jer kontam da je mogao isto tako da me jebe svakog meseca,ali nije,i zato mu hvala:D

 

@kili

nije mi opcija da skupljam trenutno jos para jer razlika izmedju 4k i 6-7k mi je taman ta za Brazil sledece godine,posto cu da picim u Rio sledeceg leta na mesec dana.Kontam za dve godine da cu biti i kreditno sposoban,pa da uzmem nov auto.A i da imam 6-7k,kontam da bih uzeo novog sparka:DDD

 

@focus

sto je najveci fazon,trenutno za fokusa imam i najbolju opciju,i jako se kopkam

prilicno dobar ortak ima fokusa 2003. godiste,dizelas je,registrovan do januara,znam ga kakav je vozac i picajzla je,i znam da je kljuc u ruke da se vozi.Hoce da mi ga da za 2600 i to na dve rate.Ali trosi oko 7 litara.Pa sam u dilemi:)I kao u principu ne bih da uzimam auto 10 godina star,ali kontam da mi je isti kurac da li je sedam godina star ili 10,jer se tu sve svodi na to kako je odrzavan?Hm?

 

gruja novi alen

ko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?

evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja.

 

Link to comment
Share on other sites

@focus

sto je najveci fazon,trenutno za fokusa imam i najbolju opciju,i jako se kopkam

prilicno dobar ortak ima fokusa 2003. godiste,dizelas je,registrovan do januara,znam ga kakav je vozac i picajzla je,i znam da je kljuc u ruke da se vozi.Hoce da mi ga da za 2600 i to na dve rate.Ali trosi oko 7 litara.Pa sam u dilemi:)I kao u principu ne bih da uzimam auto 10 godina star,ali kontam da mi je isti kurac da li je sedam godina star ili 10,jer se tu sve svodi na to kako je odrzavan?Hm?

 

Ako imas poverenja u coveka koji prodaje auto to je uvek najbolja kupovina. Samo pitanje, koji je motor u Focusu? Ako je 1.6 ili 1.8Tdci onda mislim da je i vise nego povoljna kupovina. Ako je pak Tddi onda nisam bas skroz siguran (to je taj neki prelazni period sa obicnog turbo dizela na comon rail), cuo sam da ti tddi mogu da zadaju solidno problema oko nekih stvari, plus su malo tromi kao mazge. Mislim ja vozim Focusa sa 1.8Tdci motorom pa ga iz te perspektive preporucujem. Doduse moj je druge generacije, a tvoj prve, ali i o tim starijima sam cuo sve pozitivno. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...