pričajte

Police descended on a vehicle in the Watertown community following the fatal shooting of an MIT police officer.

Police officers with weapons drawn, and people wearing FBI and ATF jackets can be seen in the video while audio of heavy gunfire and explosions was uploaded to facebook by a local resident.

An eyewitness to the shooting told the New York Times that two men lit a large bomb and launched it at the police.

Andrew Kitzenburg, 29, said there was "constant gunfire" with officers before a vehicle "drove towards" the suspects and was shot at until it was damaged and crashed into two cars in his driveway.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/10005184/Boston-bombs-gun-battle-in-Watertown-as-one-marathon-bomb-suspect-is-killed.html
Edited by majebeni-marko

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...

E pa sad je zakasnila, ne moze to kad se njoj cefne... :D

Lesko nam upravo saopstio da je kupio verenicki prsten, a svadbu planira u roku od 6 meseci od urucenja istog :C

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

koje su keve carevi

iscimam juce kevu da mi posalje kosarkasku loptu od kuce. danas mi stize posiljka: kosarkaska lopta, odbojkaska lopta, dva para kobasica, neke rezervne pertle i neka krema za cipele.

csb:

inace bio sam sad u prodavnici biciklisticke opreme, i u jednom trenutku ulazi splavarusa i staje kod onih sajli za zakljucavanje bajsa, i gleda. prilazi joj momak sto radi:

- da li mogu da pomognem

- pa koja je razlika izmedju ovih katanaca , kako da znam koji da uzmem

momak je gleda, vidis glupo mu, al kaze:

- razlika je u debljini i duzini. ovi deblji su naravno bolji. ali i duzina je vazna, ako vam je veci biciklo onda vam treba duzi. kakav vam tacno treba?

splavarusa gleda u katance, izgleda ne konta

- dajte mi ovaj veliki crni (mi patos).. da mi ne ukradu

i nista momak uzima, samo sto ne krene da vristi od smeha..

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

e drugari da vam kazem ako se neko pati sa e14 grlom u lusteru kao ja, da sam nasao odlicne sijalice od 1150 lumena (20W):

http://www.zzsistem.com/?p=3167

nebo i zemlja u odnosu na standardne e14 od 800 lumena

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

jebote pa to je 350 lumena vise

pa da! :)

ako ti luster ima cetiri grla, 4x800 = 3200, a sa ovima, 4x1150 = 4600, sto je skoro 50% jace osvetljenje :)

sto posto se lumeni tako algebarski sabiraju i uticu na kolicinu svetla u prostoriji

ajd sad ne seri i ti, normalno ako stavis cetiri svetlije sijalice u luster da ce razlika u osvetljenosti sobe biti primetna