Jump to content

pričajte


Guest

Recommended Posts

Isao kod prijatelja za Sabac, na putu tamo kad sam sisao sa auto-puta kod Rume odmah nailazim na prevrnut sleper, aj na Sremsku Mitrovicu. U povratku sneg siba samo tako, na 5km od Sapca udes (klizav put uzasno), kao aj nazad za Sabac pa opet preko SM, u medjuvremenu prolazim pored jos jednog sto je sleteo s puta. Koliko je tesko ljudima da skontaju da ne treba da voze sto na sat kad je na putu sneg od 5cm i led koji se sija ispod?

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

ja sam za vreme onog snega sredinom januara imao suprotan problem. na putu vršac-beograd je bilo nešto malo snega (odnosio ga vetar a i prolazili putari za divno čudo) al su vojvođani gonna vojvod i vozili 20 na sat u kolonama od po 15 vozila, pa ti onda ili putuj pet sati ili pretiči kolonu svako malo

Link to comment
Share on other sites

kad smo vec kod prevrnutih automobila, uvek sam se pitao koliko je jednostavno/tesko prevrnuti automobil pri voznji? ono, neki obicni tipa nissan sunny, na primer? sta je potrebno/dovoljno uraditi, vozeci na ravnom asfaltu, da bi se automobil pretumbao?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Link to comment
Share on other sites

Put Budva - cetInje prekjuče :D

bdct.jpg

Edited by Савовски

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

na putu je izuzetno teško, prevrtanja se najčešće dešavaju kad otklizaš sa puta pa se točkovi bočno ukopaju u zemlju ili zapnu o ivičnjak

a ovaj crnogorac je verovatno izleteo u ovaj nasip pored puta, to ga prevrnulo i vratilo na put

Link to comment
Share on other sites

e da vam kazem nesto u navak centru ima obuka za voznju u opasnim situacijama, kosta oko 300 eura 5 dana.

Dvojica kolega (40 god obozavaju voznju) su bili i kazu da su zabezeknuti i da im se skroz promenio odnos ka voznji, razumevanje opasnih situacija i slicno, cak i meni koji ne gotivim voznju je delovalo fascinantno.

Mohi, znam da je glupost, i da ti bolje vozis, ali ovo je za nas commonere ;)

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Zadnja rečenica nesigurno lezbejstvo? Čekam da dulio stavi seal of approval :D

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

ja sam za vreme onog snega sredinom januara imao suprotan problem. na putu vršac-beograd je bilo nešto malo snega (odnosio ga vetar a i prolazili putari za divno čudo) al su vojvođani gonna vojvod i vozili 20 na sat u kolonama od po 15 vozila, pa ti onda ili putuj pet sati ili pretiči kolonu svako malo

Pazi, ovde putara nije bilo ni na vidiku, plus sto je vetar uzasno duvao. Ono tipa u jednom momentu kad sam izasao iz Sapca sam hteo zbog ogranicenja da spustim sa 60 na 50 i ne znam iz kog tripa stisnem kocnicu umesto da ga pustim da sam spusti brzinu i krene ABS da se ukljucuje, a ono tipa samo sam blago stisnuo kocnicu. Pritom kad sam hteo da se okrenem da se vratim tu gde je bio udes sam klizao kao da vozim po ledu, tako da je neko u ovoj situaciji i vozio 20 na sat je sasvim opravdano.

na putu je izuzetno teško, prevrtanja se najčešće dešavaju kad otklizaš sa puta pa se točkovi bočno ukopaju u zemlju ili zapnu o ivičnjak

Pa nije izuzetno tesko, sve zavisi od uslova na putu, ako je jaka kisa ili poledica je cak izuzetno lako ako vozis brzinom 80+, dovoljno je da naglo cimnes volan, kao da hoces da pretices i da nemas tipa ESP i da se auto zanese, ako nastavi bocno i vozac krene da kontrira u 90% slucajeva ce doci i do prevrtanja. Naravno na suvom kolovozu stoji ovo sto ti kazes.

e da vam kazem nesto u navak centru ima obuka za voznju u opasnim situacijama, kosta oko 300 eura 5 dana.

Dvojica kolega (40 god obozavaju voznju) su bili i kazu da su zabezeknuti i da im se skroz promenio odnos ka voznji, razumevanje opasnih situacija i slicno, cak i meni koji ne gotivim voznju je delovalo fascinantno.

Jedno pitanje - jel to ona obuka koja se dobija u DDOR-u sa kasko osiguranjem ili je to neka naprednija? Ja sam nesto razmisljao da na to idem ali kontam da ako je to ono sto se dobija uz osiguranje da samo uzmem osiguranje kod njih (oni su valjda neki sponzor NAVAK-u), pa da ustedim :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

nije sigurno lakše prevrnuti auto na mokrom nego na suvom asfaltu. treba ti trenje da bi točkovi dovoljno zapinjali, al i tako je teško, jer je težište današnjih automobila prilično nisko, i treba baš jaka sila da bi ih prevrnuo. tolika sila u 99% slučajeva ne može da se proizvede čisto kroz trenje gume o asfalt, nego mora da dođe do nekog udarca, zapinjanja o ivičnjak, ukopavanja u zemlju, naletanja na bankinu...

Link to comment
Share on other sites

samo da javim da je juce kroz sloveniju put bio milina, kroz hrvatsku cist, A I U SRBIJI JE BILO CISTO OMG OMG!

inace,

http://storageservers.wordpress.com/2013/03/09/apple-has-plans-to-buy-dropbox/?goback=%2Egde_45151_member_221693439

oh samo to ne :(

nije sigurno lakše prevrnuti auto na mokrom nego na suvom asfaltu. treba ti trenje da bi točkovi dovoljno zapinjali, al i tako je teško, jer je težište današnjih automobila prilično nisko, i treba baš jaka sila da bi ih prevrnuo. tolika sila u 99% slučajeva ne može da se proizvede čisto kroz trenje gume o asfalt, nego mora da dođe do nekog udarca, zapinjanja o ivičnjak, ukopavanja u zemlju, naletanja na bankinu...

to su rekli i u navaku :)

Kolega je radio ulaz u krivinu pri 80, izbegavanje cunja, i kaze bio je ubedjen da se prevrcu, ali ono nema sanse.

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...