Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

13 hours ago, Zwerko said:

Mislim da sad svi menjaju tablice jer imaju neki rok trajanja od 7 godina, glupost nikad veća, valjda od sledeće godine. A ovo da su izbacili je realno korisno, retardi su što je uopšte tako uvedeno.

Edit: ali si propustio deo

 

Dakle i dalje će biti ŠA i SA, VŠ i VS što je po mom misljenju užasno debilno jer ih je baš teško razlikovati s udaljenosti veće od fazon 5 metara.

Produžio je Stefanović to za tablice valjda za dve godine!

A za slova, ima i problema realno, sa strane parkinga - kad se parkira VS i VŠ u istoj zoni, kapiram da je i to jedan od razloga. Sa druge strane i internacionalno kad kupuješ vinjete npr nemaš domaća slova, što može biti frka.

Na stranu što svi sistemi elektronske detekcije broja tablice 0 u mojoj tablici vide kao 6 i to redovno. Čak i domaći ovi na naplatnoj rampi - a sve mi je ok sa tablicom.

51 minutes ago, killYg0r said:

uslikao za ove prilike !

 

IMG_20170227_160947.jpg

šta je bre ovo kili telefon ubaci sam svoj ovaj watermark dole? :((

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

43 minutes ago, Lucky said:

A za slova, ima i problema realno, sa strane parkinga - kad se parkira VS i VŠ u istoj zoni, kapiram da je i to jedan od razloga. Sa druge strane i internacionalno kad kupuješ vinjete npr nemaš domaća slova, što može biti frka.

Zapravo to je bonus, koji ti još možeš neko vreme da koristiš. Naime parking servisi moraju da priznaju poslatu poruku i sa "s" i sa "š" i onda ti odeš u prvu zonu pošalješ poruku "VŠ 123-XX", posle sat vremena ti istekne vreme za parkiranje ti pošalješ "VS 123-XX" i možeš tako da potpuno zajebeš vremensko ograničenje :) A najbolja fora je što oni ne smeju da ti ne priznaju drugu poruku jer je u teoriji mogao da dođe neko s tom tablicom i da hoće da plati parking. Isto na primer i ovaj sa RČ :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Lucky said:

A za slova, ima i problema realno, sa strane parkinga - kad se parkira VS i VŠ u istoj zoni, kapiram da je i to jedan od razloga. Sa druge strane i internacionalno kad kupuješ vinjete npr nemaš domaća slova, što može biti frka.

Na stranu što svi sistemi elektronske detekcije broja tablice 0 u mojoj tablici vide kao 6 i to redovno. Čak i domaći ovi na naplatnoj rampi - a sve mi je ok sa tablicom.

Zato Slovenci koriste "zastarele" fizicke vinjete na vetrobranu i nemaju problema sa simbolima na tablici.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Mawtchie said:

Zato Slovenci koriste "zastarele" fizicke vinjete na vetrobranu i nemaju problema sa simbolima na tablici.

što je po meni dosta glup koncept jer ne možeš da pazariš online i pride nešto moraš da lepiš. Mađarsku i Slovačku sam kupio pre puta, išampao i stavio u vrata od kola, samo sam kod čeha morao da stajem, kupujem vinjetu, pišem registraciju, lepim ... posle je skidam.

5 hours ago, Zwerko said:

Zapravo to je bonus, koji ti još možeš neko vreme da koristiš. Naime parking servisi moraju da priznaju poslatu poruku i sa "s" i sa "š" i onda ti odeš u prvu zonu pošalješ poruku "VŠ 123-XX", posle sat vremena ti istekne vreme za parkiranje ti pošalješ "VS 123-XX" i možeš tako da potpuno zajebeš vremensko ograničenje :) A najbolja fora je što oni ne smeju da ti ne priznaju drugu poruku jer je u teoriji mogao da dođe neko s tom tablicom i da hoće da plati parking. Isto na primer i ovaj sa RČ :)

Mislim da je to tako moglo pre. Međutim ako dođe neko sa tablicom VS a ti si VŠ a uplatio si na VS, beleži se njemu a ne tebi.

A to sa "zezanjem sistema" takođe mislim da su promenili, kroz maglu mi je sećanje ali je valjda fora bila da ti izbaci grešku sistem ako šalješ sa istog broja parking za "jako sličan broj" tablice u tom vremenskom roku.

Link to comment
Share on other sites

Nekad čovek stvarno ne zna da li da se smeje ili da plače:

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2017&mm=07&dd=26&nav_id=1286680

Quote

Najmoderniji nam je auto-put, zato može i brže
Beograd -- Maksimalna brzina na auto-putevima u Srbiji mogla bi da bude povećana na 130 kilometara na sat.

Potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović je izjavila da podržava najavljenu meru MUP-a da se vozačima meri srednja brzina na auto-putu, ali i da će predložiti da se maksimalna brzina na auto-putu poveća sa 120 na 130 km na sat, kao što je u evropskim zemljama. 

“Svaka mera koja može da pomogne da imamo veću bezbednost saobraćaja je dobrodošla”, navela je Mihajlovićeva odgovarajući na pitanja novinara na Koridoru 10. 

Ona je podsetila da je to ministarstvo, takođe, zaduženo za bezbednost saobraćaja. 

“Mislim da je to dobro (najavljena mera MUP-a), postoji u nekim drugim državama, bilo bi i u Srbiji. Kako reče direktor Koridora Srbije - uskoro ćemo imati najmoderniji autoput. Možda treba, takođe, razmišljati i to će biti jedna od mojih predloga da razgovramo sa svima - da dođemo i na onu evropsku brzinu za autoputeve, a to je 130 km na sat”, naglasila je ministarka. 

Ona je rekla da Srbija može da poveća tu brzinu na auto-putu pošto se mnogo ulaže u održavanje. 

“Imamo, zaista, moderan auto-put i pokrenuću to pitanje”, dodala je.

Ok mi je da se ograničenje podigne na 130km/h i stvarno ovi delovi auto puta koji su izgradjeni u tipa poslednjih 10ak godina jesu u ok stanju, ali "mnogo se ulaže u održavanje"?!?!? [roflmao]Ne znam koliko ste skoro vozili BG-NI ili BG-ŠI, ono ne da se ne održava i ne da nije moderno nego je pakao za bilo koji normalan auto put. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Lucky said:

što je po meni dosta glup koncept jer ne možeš da pazariš online i pride nešto moraš da lepiš. Mađarsku i Slovačku sam kupio pre puta, išampao i stavio u vrata od kola, samo sam kod čeha morao da stajem, kupujem vinjetu, pišem registraciju, lepim ... posle je skidam.

Moze online.Slazem se da je glupo sa lepljenjem, ali shvatam zasto su to uveli. Bar se ne pise po njoj.

I Austrija jos koristi isti princip, ali od sledece godine uvode digitalnu vinjetu.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dovlagsi said:

mali offtopic - danska od pre neki dan ima više stanica za punjenje elektro-automobila nego benzinskih pumpi ;)

šta će im benzinske pumpe kada su im kola po cenama kao da su od zlata, samim tim nema ko ni da puni gorivo :)

Link to comment
Share on other sites

Izgleda baš suprotno:

Quote

 

Denmark, a global leader in wind power whose own attempt at an electric car in the early 1980s famously flopped, used to be enthralled with them. Its bicycle-loving people bought 5,298 of them in 2015, more than double the amount sold that year in Italy, which has a population more than 10 times the size of Denmark's.

However, it turns out that those phenomenal sales figures had as much to do with convenience as with environmental concerns: electric car dealers were for a long time spared the jaw-dropping import tax of 180 percent that Denmark applies on vehicles fueled by a traditional combustion engine. 

In the fall of 2015, the Liberal-led government of Prime Minister Lars Lokke Rasmussen announced the progressive phasing out of tax breaks on electric cars, citing budget constraints and the desire to level the playing field.

Tesla, whose sales were skyrocketing at the time, lobbied against the move, with Chief Executive Officer Elon Musk warning during a visit to Copenhagen that sales would be hit. 

The new tax regime "completely killed the market," Laerke Flader, head of the Danish Electric Car Alliance, said in a recent interview. "Price really matters."

 

1000x-1.png

1000x-1 (2).png

The new rules mean the transition to a post-subsidy era has been postponed until at least 5,000 new electric cars are sold over the 2016-2018 period. Tax breaks will in any case be progressively eliminated as of 2019, regardless of sales numbers. The plan envisages a 40 percent registration tax minus a 10,000 kroner ($1,500) deduction in 2019, with the tax rising to 65 percent in 2021, 90 percent in 2021 and 100 percent in 2022.

While sales of low or zero emission cars continue to boom in neighboring Sweden thanks to a wide range of subsidies, including a five-year tax break and a 40,000 kronor ($4,600) purchase premium, the Danish government's U-turn has caused confusion, prompting many potential customers to either postpone or desist from their purchases.

Flader said electric car dealers have rolled back their sales drive as a result.

The electric car industry "doesn't want to invest in a market that may not be there next year. They'd rather invest where conditions are better and predictable long-term,"  Flader said.

1000x-1 (1).png

Ovaj grafikon iznad za Teslu mi je najjači :)))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Мени се не допада. Личи ми неку кинеску копију Кие рецимо. Све је претерано, пренаглашено. Као да је за гастроса направљена.

...Од рођења спремна стоји, мене чека моја рака,
Да однесе све што имам у дубину у дубоку.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...