Jump to content
VELIKI KURAC

Vesti iz sveta automobilizma

Recommended Posts

napapijri bre ne napapiri. ne kapiram sta je fora, ovo je isto sto i superdraj, sto bi bio neko batia ko nosi ovo?

Cak imaju lepe patike https://www.napapijri.be/shop/fr-be/npj-be/homme/chaussures-sneakers-bark-na4gtg?variationId=GD6

 


You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, f4ts0 said:

napapijri bre ne napapiri. ne kapiram sta je fora, ovo je isto sto i superdraj, sto bi bio neko batia ko nosi ovo?

Cak imaju lepe patike https://www.napapijri.be/shop/fr-be/npj-be/homme/chaussures-sneakers-bark-na4gtg?variationId=GD6

 

pa zato što batice nose? specifično ove jakne, ili šta li su:

https://www.napapijri.be/shop/fr-be/npj-be/homme-vetements-manteaux-vestes-rainforest-anorak/anorak-northfarer-2-0-na4ge9?variationId=GE4

mislim da su one sad u onom fazonu air max, ako nemaš ovu "jaknu" kao da nemaš nikakvu 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja preterujem sa tim generalizacijama i predrasudama, znam. Verovatno zbog vrste posla kojom se bavim, dnevno gledam dosta tih goveđoglavih mamlaza i ne mogu da se odlučim da li su gori šištavci koji voze najbuđaviji auto ali da je BMW, ili ovi što imaju previše pa imaju i neki preterani BMW. E sad, meni je baš samo BMW katastrofalan brend za sebe, Audi i Merc često i mogu da prođu.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Važno da se izmesti stari most da ne bruji ovima na beogradu na vodi, nema veze što novi neće biti pre 2025 :)) tako da totalno nećemo imati gužve!

Quote

 

Како сада ствари стоје, Стари савски мост биће премештен привремено на леву обалу Дунава на једну градску парцелу, уз реку, а демонтажа почиње на лето.

Ипак, током лета почиње припрема демонтаже Старог савског моста, а у току следеће године требало би да буде премештен на леву обалу Дунава.

Да ли ће поново спајати два краја Београда или ће од њега бити направљена туристичка атракција, зависиће од тога у каквом је стању. Нови мост који ће се градити на Сави требало би да има шест трака.

"Очекујемо да ће савски мост први бити у функцији, неки оквиран период је крај 2024. да мост буде отворен за саобраћај или почетак 2025. године", каже Марко Стојчић, главни градски урбаниста.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, dovlagsi said:

zasto ne može da se linkuje instagram any more? 

 

kako? ček da probam:

https://www.instagram.com/p/CcTBKkhL-Il/

u pravu si, izbacuje da nije podržan format, nešto je instagram menjao izgleda, jer mi sigurno nismo.

ajd videćemo.

  • Thanks (+1) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

E a šta ćemo sa Fiatom u Kg, koji traži stendbaj do novog modela od MINIMUM 2 godine? To niko nije pominjao oko izbora, odnosno prilikom predstavljanja planova za novi model? Joj Aco, vragolane mali! 

Nažalost, i dalje je to najbolja opcija za većinu radnika tamo koji jednostavno nemaju drugu opciju, jel. 

Druga stvar je pak koliko njih će uopšte ostati da radi u jednoj automatizovanoj fabrici, koliko njih će uopšte uspeti da se prekvalifikuje jer je proizvodnja EV automobila ipak nešto drugo. Verovatno će se i tražiti neki drugi profili radnika sad. 

Biće zanimljivo i čupavo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, dovlagsi said:

E a šta ćemo sa Fiatom u Kg, koji traži stendbaj do novog modela od MINIMUM 2 godine? To niko nije pominjao oko izbora, odnosno prilikom predstavljanja planova za novi model? Joj Aco, vragolane mali! 

Nažalost, i dalje je to najbolja opcija za većinu radnika tamo koji jednostavno nemaju drugu opciju, jel. 

Druga stvar je pak koliko njih će uopšte ostati da radi u jednoj automatizovanoj fabrici, koliko njih će uopšte uspeti da se prekvalifikuje jer je proizvodnja EV automobila ipak nešto drugo. Verovatno će se i tražiti neki drugi profili radnika sad. 

Biće zanimljivo i čupavo

 

Pričali smo već o tome doduše u političkom topicu - 

 

zaključak je upravo taj - to im je verovatno najbolja opcija da uzmu pare, zbog ovih bonusa, ali uz otvoreno pitanje kako su rešena prava i pravila i kakav im je taj ugovor, da li imaju garantovani povratak nazad etc etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, dovlagsi said:

Druga stvar je pak koliko njih će uopšte ostati da radi u jednoj automatizovanoj fabrici, koliko njih će uopšte uspeti da se prekvalifikuje jer je proizvodnja EV automobila ipak nešto drugo. Verovatno će se i tražiti neki drugi profili radnika sad. 

Hm.. ne znam tačno šta podrazumevaš pod "automatizovana fabrika", jer ono, fabrike automobila koriste robote i sl. već fazon 40 godina kao što sigurno znaš, ali samo za neke "heavy duty" poslove. Sad vidim da ova prethodna rečenica zvuči malo "nadrndano" tako da sorry, stvarno ne znam ima li nekih razlika u tom EV delu.

Na osnovu onog što znam, mislim da za većinu radnika neće biti potrebna prekvalifikacija, jer većina ručnih radova "na traci" je tipa postavljanje panela, ubacivanje sedišta, delova enterijera itd. i to je isto i kod EV i kod regular SUS vozila. Za takve poslove teško da će ikad roboti zameniti čoveka (to i sam sveti Elon reče u nekom intervjuu), dok neko ne napravi androide ofc.
Prekvalifikacija (ako je uopšte moguća) bi trebala kod inženjera i tako tih malo viših pozicija, kojih verovatno nema baš mnogo u poređenju sa brojem "običnih" radnika u Kragujevcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, dovlagsi said:

Jel su sus motori dolazili gotovi na assembly u kg ili ne? 

Ne znam, jedino sam uspeo da pronađem ovo:

Quote

5) Brak na kraju - Onda sledi „brak“, kako kažu italijanski inženjeri, a to je momenat kada se školjka spaja s motorom, menjačem, vešanjem. Tada se rađa automobil. I to sve rade roboti. Ako jedan šraf pokaže manu, odmah se menja.

 

Ako se motor sklapao u KG, a EV motor će stiže gotov, onda u suštini opet ne pričamo o prekvalifikaciji radnika nego više o višku radnika : ))

Edited by togFU
  • Like +1 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcemo svakako šta će da bude. Def zavisi od toga kad krene ev i verovatno će biti potrebe da se smanji broj radnika osim ako ne krene bas dobro da se prodaje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tek mi koji nemamo instagram, ne možemo da vidimo ni kada kliknemo na link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...