Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

4 hours ago, dovlagsi said:

E a šta ćemo sa Fiatom u Kg, koji traži stendbaj do novog modela od MINIMUM 2 godine? To niko nije pominjao oko izbora, odnosno prilikom predstavljanja planova za novi model? Joj Aco, vragolane mali! 

Nažalost, i dalje je to najbolja opcija za većinu radnika tamo koji jednostavno nemaju drugu opciju, jel. 

Druga stvar je pak koliko njih će uopšte ostati da radi u jednoj automatizovanoj fabrici, koliko njih će uopšte uspeti da se prekvalifikuje jer je proizvodnja EV automobila ipak nešto drugo. Verovatno će se i tražiti neki drugi profili radnika sad. 

Biće zanimljivo i čupavo

 

Pričali smo već o tome doduše u političkom topicu - 

 

zaključak je upravo taj - to im je verovatno najbolja opcija da uzmu pare, zbog ovih bonusa, ali uz otvoreno pitanje kako su rešena prava i pravila i kakav im je taj ugovor, da li imaju garantovani povratak nazad etc etc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

5 hours ago, dovlagsi said:

Druga stvar je pak koliko njih će uopšte ostati da radi u jednoj automatizovanoj fabrici, koliko njih će uopšte uspeti da se prekvalifikuje jer je proizvodnja EV automobila ipak nešto drugo. Verovatno će se i tražiti neki drugi profili radnika sad. 

Hm.. ne znam tačno šta podrazumevaš pod "automatizovana fabrika", jer ono, fabrike automobila koriste robote i sl. već fazon 40 godina kao što sigurno znaš, ali samo za neke "heavy duty" poslove. Sad vidim da ova prethodna rečenica zvuči malo "nadrndano" tako da sorry, stvarno ne znam ima li nekih razlika u tom EV delu.

Na osnovu onog što znam, mislim da za većinu radnika neće biti potrebna prekvalifikacija, jer većina ručnih radova "na traci" je tipa postavljanje panela, ubacivanje sedišta, delova enterijera itd. i to je isto i kod EV i kod regular SUS vozila. Za takve poslove teško da će ikad roboti zameniti čoveka (to i sam sveti Elon reče u nekom intervjuu), dok neko ne napravi androide ofc.
Prekvalifikacija (ako je uopšte moguća) bi trebala kod inženjera i tako tih malo viših pozicija, kojih verovatno nema baš mnogo u poređenju sa brojem "običnih" radnika u Kragujevcu.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, dovlagsi said:

Jel su sus motori dolazili gotovi na assembly u kg ili ne? 

Ne znam, jedino sam uspeo da pronađem ovo:

Quote

5) Brak na kraju - Onda sledi „brak“, kako kažu italijanski inženjeri, a to je momenat kada se školjka spaja s motorom, menjačem, vešanjem. Tada se rađa automobil. I to sve rade roboti. Ako jedan šraf pokaže manu, odmah se menja.

 

Ako se motor sklapao u KG, a EV motor će stiže gotov, onda u suštini opet ne pričamo o prekvalifikaciji radnika nego više o višku radnika : ))

Edited by togFU
  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, dovlagsi said:

verovatno najskuplji auto ikada u grupi onih kojima je maksimalna brzina ispod 150 km/h!

eto, očekivali smo ovako nešto, sećam se da smo i ovde komentarisali kako se nije štedelo i evo ga rezultat : D

što se meda felni tiče, baš sam nedavno video u jednoj domaćoj FB grupi za felne lik ih prodavao za fazon 1.700 eur i sećam se napisao "NIJE ZAJEBANCIJA" 😄 pa su posle objašnjavali kako su retke itd... valjda su dolazile fabrički i na golf 3

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Želite da prepodne tovarite svinje u gepek i prodajete na pijaci, ali da uveče iz klabinga povedete kući neku curu? Ne brinite, sada je i to moguće samo jednim vozilom i to po specijalnoj ceni!

Dostupan po ceni od 59.990€ + PDV

Kada su automobili sa više namena u pitanju, Land Rover je novim Land Rover Defender 90 Hard Top N1 modelom prevazišao sva očekivanja. Kreiran je najpoželjniji automobil ikada koji kombinuje karakteristike putničkog vozila visoke klase, radnog/teretnog i promotivnog vozila.

land rover d 444.jpeg

land rover d 4.jpeg

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, dovlagsi said:

Zaista neshvatljivo. Možda ga uzme neki entuzijasta koji ide na offroad samo, ima para i često nosi brdo stvari u kućicu na vrh Ozrena. 

mislim da su ih verovatno isforsirali da kupe ovo. verovatno u UK ili tako nešto i ima prodaju jer vole brend i bla bla, naravno na drugim teritorijama ne, ali uvek moraš uz 10 "običnih" land rovera da uzmeš i jedan ovaj, tj. uslovi te proizvođač, makar ja to tako kapiram.

Link to comment
Share on other sites

EVO GA KONAČNO!

Merc AMG ONE, nešto najbliže formuli što čovek može danas registrovati

1,6 V6 turbo + 4 elektro motora :))) jedan je zapravo turbo, drugi je direktno na motoru kod bregaste a ostala dva su na prednjim točkovima, ukupno 1063 KS, 7 sec do 200 kmh

Mercedes-Benz-AMG_ONE-2023-1280-03.jpg

Mercedes-Benz-AMG_ONE-2023-1280-0b.jpg

Mercedes-Benz-AMG_ONE-2023-1280-06.jpg

Mercedes-Benz-AMG_ONE-2023-1280-28.jpg

 

  • Like +1 1

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...