Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 hours ago, manson said:

Novi Accord, ali ne u Evropi 🙂

Verzija za SAD. Potpuni druga filozofija šta auto predstavlja i kako bi trebalo da izgleda. Slažem se sa Lakijam da su potpuno bezlični i dosadni ovi 'američki' modeli.

  • Like +1 1

You say, away with you Communists; we say, away with you imperialists!

Link to comment
Share on other sites

Lambo Huracan Sterrato, iliti Huracan CrossCountry, iliti Huracan Scout, iliti Huracan AllTerrain, iliti Huracan AllTrack... pa birajte koji vam je najlepši naziv. 

Izdignuti Uragan će biti poslednji Lambo sa V10 atmosfercem (640 KS), svi budući Lamboi su plug-in hibridi ili EV, gde se za naslednika Aventadora za 2023. najavljuje plagin sa V6 turbo motorom... WHAT

lamborghini-huracan-sterrato-front.jpg?i

  • Like +1 1

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

meni je ovaj lambo ok, pravi betmobil 🙂

1 hour ago, Dule_smor said:

Meni zaista nije jasno kako oni planiraju da zamene svih tipa 5 milijardi automobila sa SUS motorima sa elektricnim automobilima...posto je to ocigledno agenda za nekih 10-10 god...gde ce naci tolike resurse za baterije itd

ne znam, ali ono, prestanak proizvodnje ne znači i kraj prodaje polovnjaka, osim naravno ako ne budu skroz svi zabranjeni a to će onda biti dosta veliki problem, doduše i neće - samo će da ih liferuju sve po aziji i africi gde mogu a azijati i afrikaneri će se radovati jeftinim automobilima 🙂

ali kao što reče onaj iz Stelantisa što je ovde okačio neko, kili beše, realno niko nije spreman na full električna vozila na ulicama.

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

meni koji pratim auto industriju pa vrv veo zivot, nista sad nije jasno. to su nenormalne pare koje se ulažu u r&d za električna vozila, a toliki je rizik da to ne uspe. deluje maltene kao da je samo tesla sa svojom onom brzom ekspanzijom pre 7-8 god napravila sve ovo... tad su svi bitni krenuli u razvoj. mislim, nije sad sve ovo zbog klimatskih promena, naravno, to se samo koristi kao marketing. nema tog obnovljivog izvora za svu tu potrebnu struju jel. 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Verovatno je došao trenutak toga da fosilna goriva neće biti doveka, i onda prosto u ovom trenutku nije bilo bolje alternative, kao što tojota npr istražuje ono sa vodonikom.

ujedno to meni deluje kao najveća opasnost - da se u narednih 3-4 god npr pojavi alternativna tehnologija bolja, jeftinija od ove na struju, tek onda će EV vozila biti u problemu.

Link to comment
Share on other sites

Verujem da su u pitanju korporativni interesi, pa je samo igra ko ima vecu motiku. Ono sto je problem je sto srljaju i to u propast uglavnom.

Ostaje samo sansa da se najveci igraci pobune ali opet su regulative US + EU jace. Tu je recimo pokazatelj da je u stvari dobro za brendove da su u grupacijama, nego npr Suzuki, koji napravi Jimnija pa mogu da ga duvaju i ne mogu da ga prodaju zbog nivoa zagadjenja npr, jer su standalone kompanija.

Link to comment
Share on other sites

nesto gledam i mislim se....

Postoji realnost da ce u belgiji ukidati sluzbeno auto (ne jos, ali za 4 god verovatno) pa sam razmisljao sto ciniti i kako kupiti novo auto.

Gledao sam juce malo cene, pa jebeni c4, pezo 308, reno arkana, mazde, sve sa nekom minimalnom opremom sada (kamera i automatik) nisu ispod 30 000.
Da ne procam o nekim malo boljim autoima.

Bukvalno, ne. Biciklo ili polovno novo audi jaje 97 godiste, ali novo auto nikad

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Mislim da su šanse za to jako male - prosto se previše novca ulaže razvoj EV tehnologije da bi sad nešto slučajno izletelo i kao sve im to pokvarilo, pritom verujem da je veliki broj njih zapravo i istraživao te alternative i zaključili su da im nisu isplative iz ovog ili onog razloga. Tipa kao Apple što ulaže milijarde u razvoj hardvera, marketing i sve, i sad dođe neki no name batica iz Indije sa dve hiljade dolara u džepu i sjebe ih, teško da će da se desi 😄 S druge strane treba imati u vidu da obnovljivi izvori ne mogu da proizvedu tu količinu energije ali jedan može opušteno - nuklearna. A najviše nuklearki grade Kinezi, i takođe forsiraju EV, tako da mislim da se Zapad tu plaši da ne bude u zaostatku. Samo što to nije kompatibilno sa vetrenjačama. 

33 minutes ago, f4ts0 said:

 Gledao sam juce malo cene, pa jebeni c4, pezo 308, reno arkana, mazde, sve sa nekom minimalnom opremom sada (kamera i automatik) nisu ispod 30 000.

Šta ćeš kad je Corsa od 20.000 eur pa nadalje 😄 S tim da sam video neki bilbord u gradu, Volvo XC60 na nekom sniženju valjda 42.000 eur, ok to je najniži paket opreme ali je i dalje automatik i solidno opreme, mislim ako su Qasqhai/Tucson 35k (doduše u najvišoj opremi) ima više logike dodati još malo para pa uzeti neki taj kao premium Volvo. 

A tek cene bicikala 😄 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Zwerko said:

Tipa kao Apple što ulaže milijarde u razvoj hardvera, marketing i sve, i sad dođe neki no name batica iz Indije sa dve hiljade dolara u džepu i sjebe ih, teško da će da se desi 😄 

ali eto, baš kad si pomenuo apple, vratili su magsafe i HDMI, izbacili touchbar - iako su "vizionari" za te konkretne stvari su se očigledno prevarili, društvo nije bilo spremno na laptop samo sa USB-C i eto ti nazad HDMI, mislili su da će umreti ranije ili da će oni to ubrzati.

Ok, to je small scale u odnosu na prelazak na EV vozila, ali evidentno može i big korpo da pogreši.

Link to comment
Share on other sites

Izvodljiv pogon na vodonik, na zalost, necemo videti u putnickom programu. Prosto - fizika. Za dobru autonomiju, treba velika kolicina koja zauzima nekoliko puta vecu zapreminu od ekvivalentnih naftnih derivata ili da se uskladisti u rezervoar pod jako visokim pritiskom + niskom temperaturom (pricamo o svega 50 do 20 stepeni vise od apsolutne nule), sto zahteva puno energije, a i tada (mora da) postoji curenje goriva: BMW je negde 2003. napravio prototip vozila i po njihovim zvanicnim podacima, pun rezervoar iscuri za oko 17 casova 10-12 dana (i ne sme da se parkira u garazi, vise u videu). Vodonik je izvodljiv u vozilima velike zapremine koja "ne staju".

 

 

 

Edited by Nek'
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...