Jump to content

Star Citizen !


Recommended Posts

I dalje ne kontam sta ce se desiti kada "puste" full verziju igre (u odnosu na trenutno stanje Alpha 2.0 gameplay-a),
koliko ce expandovati ceo taj njihov universe, sta ce od gameplay elemenata dodati itd....  Generalno, mnogo smaraju
sa novim i novim brodovima i brodicima jer ih ima vec brda i umesto da gledaju da zavrse glavni deo igre a posle stancaju
te dodatne sadrzaje i expanduju sve, oni nista ne pominju od tih kljucnih elemenata.. No, ide nova godina, navodno ce
uskoro obelodaniti "big thing" u vezi razvoja igre....

Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије!

Link to comment
Share on other sites

I dalje ne kontam sta ce se desiti kada "puste" full verziju igre (u odnosu na trenutno stanje Alpha 2.0 gameplay-a),
koliko ce expandovati ceo taj njihov universe, sta ce od gameplay elemenata dodati itd....  Generalno, mnogo smaraju
sa novim i novim brodovima i brodicima jer ih ima vec brda i umesto da gledaju da zavrse glavni deo igre a posle stancaju
te dodatne sadrzaje i expanduju sve, oni nista ne pominju od tih kljucnih elemenata.. No, ide nova godina, navodno ce
uskoro obelodaniti "big thing" u vezi razvoja igre....

nemam pojma, zvučaću kao pokvarena ploča, ja sam i dalje mega skeptičan. na papiru deluje kao mega projekat koji bi mogao da bude totalna revolucija i da pokida, ali kad se realnost umuva u redove, nije baš sigurno kako će sve to da ispadne.

Link to comment
Share on other sites

Ja ne vidim problem sa time što izbacuju nove brodove, pošto potpuno odvojeni timovi rade na tome u odnosu na razvoj engine-a i modula igre.

ne ulazim u konkretan slučaj star citizena, ali valjda je jasno da tim koji radi na brodovima može da pređe da radi na engineu i modulima, ako prigusti? možda je na to mislio, u smislu rasipanja resursa koji bi mogli biti koncentrisani na core.

Link to comment
Share on other sites

Ja ne vidim problem sa time što izbacuju nove brodove, pošto potpuno odvojeni timovi rade na tome u odnosu na razvoj engine-a i modula igre.

ne ulazim u konkretan slučaj star citizena, ali valjda je jasno da tim koji radi na brodovima može da pređe da radi na engineu i modulima, ako prigusti? možda je na to mislio, u smislu rasipanja resursa koji bi mogli biti koncentrisani na core.

A kako će to dizajneri i 3D modeleri da rade kao developeri (programeri)?

Velika većina tehničkog dela igre (engine, modeli, flight model, kontrole, networking, ...) je završena i sada se najviše radi na dodavanju contenta i peglanju svih ozbiljnih problema. Prvo što će izaći je Squadron 42 koji je single-player kampanja. Isti je 90% završen (video i voice-over casting kao i sama kampanja) i ostalo je da se sve lepo ispegla i prođe testiranje. Po nekim informacijama bi trebao da izađe krajem januara ili početkom februara 2016. Poslednji projektovani datum kada bi trebala cela igra da bude završena je kraj 2016. Za sada sve izgleda da ide po planu i čitav proces je prilično ubrzan u poslednjih 3-6 meseci.

Inače, igrao sam malo Alpha 2.0 i mogu slobodno da kažem da se sada vidi u kom pravcu ide čitav projekat. Osim povremenog pucanja igre, nisam uočio neke ozbiljnije probleme u radu i mogao sam lepo da se krećem po čitavom sistemu, bilo u brodu, EVA ili u FPS i da odradim nekoliko dostupnih misija. Sve što su najavili i prikazali da će biti u 2.0 je tu i radi onako kako je najavljeno. Naravno, sve je to daleko od gotovog proizvoda ali napreduje sve brže i jasno pokazuje da će gotovog proizvoda biti, možda čak i skorije nego što se očekuje. 

Iz perspektive jednog igrača, doživljaj je fantastičan. Igra vas do te mere "povuče" u svoj univerzum da ćete osećati sve što se dešava oko vas. Svaki detalj je doveden do savršenstva, svaka sitnica je tu s razlogom i doprinosi čitavoj atmosferi. Igra sada radi bolje nego pre, kontrole su vrlo dobro raspoređene (miš i tastatura u mom slučaju), brodovi se kreću glatko i reaguju na sve kontrole trenutno, kretanje kroz sitem je intuitivno i jednostavno, UI je lepo urađen i doprinosi čitavoj atmosferi. Alpha 2.0 vam dozvoljava da se krećete po jednom čitavom sistemu, ima nekoliko stanica, planeta i meseca, niz satelita i asteroidnih polja kao i skrivenih lokacija (do nekih dolazite radeći misije a neke su namerno skrivene i možete ih naći samo ako pažljivo istražite čitavo okruženje). Praktično, sada možete da isprobate sve aspekte igre koji će biti prisutni u finalnoj verziji.

Link to comment
Share on other sites

Ja ne vidim problem sa time što izbacuju nove brodove, pošto potpuno odvojeni timovi rade na tome u odnosu na razvoj engine-a i modula igre.

ne ulazim u konkretan slučaj star citizena, ali valjda je jasno da tim koji radi na brodovima može da pređe da radi na engineu i modulima, ako prigusti? možda je na to mislio, u smislu rasipanja resursa koji bi mogli biti koncentrisani na core.

A kako će to dizajneri i 3D modeleri da rade kao developeri (programeri)?

pa znaš kako, mi ne znamo internu organizaciju firme (možda ti znaš) ali sve je na bazi toga kako mali perica zamišlja njihovu organizaciju. Recimo, meni bi bilo neshvatljivo da tim koji radi na stvaranju novih letelica bude tim sastavljen isključivo od dizajnera i 3D modelara. To bi bilo pogrešno (po mom mišljenju). Ne samo da im treba programer, već im je potreban i game designer, balanser (lol) pa onda neko ko će da ih vodi, product owner, neko ko se bavi mehanikom igre etc.

Link to comment
Share on other sites

Dobro bre Lucky, pa valjda se ti dovoljno razumeš da znaš da ne može dizajner da radi kao programer i obrnuto. Barem ne na bilo kom ozbiljnom nivou.
To su sve poslovi gde su potrebne godine i godine iskustva da bi mogao da radiš na nivou koji je potreban za projekat ove veličine.

Dandy [RUR]

Link to comment
Share on other sites

Dobro bre Lucky, pa valjda se ti dovoljno razumeš da znaš da ne može dizajner da radi kao programer i obrnuto. Barem ne na bilo kom ozbiljnom nivou.
To su sve poslovi gde su potrebne godine i godine iskustva da bi mogao da radiš na nivou koji je potreban za projekat ove veličine.

razumem se i nigde to nisam napisao :) što bi rekli neki drugi "pročitaj ponovo moj post". pričamo o čitavom procesu tima od A do Š gde je dizajner samo jedan deo. Pa ne može dizajner da osmisli brod, vidi da ne šteti mehanici, kodira ga u igru, odredi mu ekonomsku cenu, odradi testiranje broda u realnim uslovima, osmisli mu marketing, okači na sajt i pusti u prodaju. 

Da objasnim plastično - imaš tim "ubacivanje brodova" i u njemu minimum ljudi - game designer, art/design/modelar, inženjer/programer i tester. Neka bude tako. I imaš drugi tim koji radi "samu igru" sastavljen takođe od game designer, art, programer i tester. 

Ako vrh firme odluči (a uzmimo zarad testa da imaju dobru organizaciju unutar timova i da mogu da ih sastavljaju po potrebi) da se sve ubaci u razvoj, on će povući dvoje ili troje iz ovog "brodovi" tima i prebaciti u "sama igra" tim, dok će taj modelar, ako već ne može da pomogne u dizajnu "same igre" nastaviti da razvija koncepte i dorađuje svoje ideje dok mu tim ne bude ponovo "vraćen". "Sama igra" tim će samim tim biti efikasniji u određenom procentu.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se sad vec nekoliko puta ponavljam, ali je meni vrh bio Chris Roberts koji nadgleda motion capture za Star Citizen. Ono to je sada postala toliko periferna i tehnicka stvar da se radi outsourcing i s mnogo ozbiljnijim projektima koji se na to oslanjaju, tipa CG za filmove, a on se "hand-on" bavi time. U tom smislu mi deluje da svakako imaju problem s rasporedjivanjem prioriteta i resursa, naravno nemam pojma da li im fale programeri ili dizajneri ili sta vec. 

I nekako sam odlucio da cu igru da igram tek kada izadje u potpunosti, bas da bi postojala sansa da bude taj "wauuu, kako je ovo kul" momenat, jer ako krenem da se igram s alfama i betama sigurno necu na taj nacin moci da uzivam u finalnom proizvodu. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se sad vec nekoliko puta ponavljam, ali je meni vrh bio Chris Roberts koji nadgleda motion capture za Star Citizen. Ono to je sada postala toliko periferna i tehnicka stvar da se radi outsourcing i s mnogo ozbiljnijim projektima koji se na to oslanjaju, tipa CG za filmove, a on se "hand-on" bavi time. U tom smislu mi deluje da svakako imaju problem s rasporedjivanjem prioriteta i resursa, naravno nemam pojma da li im fale programeri ili dizajneri ili sta vec. 

to nešto kao kad vučić briše pod ili spasava ljude iz poplava?

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Ma Roberts se uguzio tamo na set samo zbog Mark Hamila, u fazonu HEAA, zipa dilberi, ortaći smo Mark i ja, plus ja koordiniram ovde snimanje kuracpalac  hjeaa.....  U svakom slucaju, krajem sledece godine ako ne zavrsi, Interpol polako raspisuje poternicu za njim....  [roflmao] 
 

Edited by nigger

Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије!

Link to comment
Share on other sites

Ovi istovarise juche gomilu novog sadrzaja, prikazali su par tehnika koje koriste u CryTek endzinu za seamless transition okruzenja na relaciji
space-planet surface, zatim Load on demand fazone za optimizaciju grafickih performansi, ultra-realan rendering svetla i prikaza atmosfere i sl...

Sve su natrpali u ovaj klip:

 

 

  • Upvote (+1) 1

Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије!

Link to comment
Share on other sites

Najdeblji medju debelima tamo, ima ih jedno 4ca takvih...... pojavljuju se u tim video-izvestajima...  :D


Al zato ima i lepsih prizora.... npr ona crna voditeljka, rado bih je UBACIO U WARP DRIVE....  :tf:

Edited by nigger

Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије!

Link to comment
Share on other sites

Kako su ti obracunali stari ship i koliko si kredita dodao za 315p, koji je inace 60eur kolko vidim...  

btw, javi ako sta saznas u vezi sale-a!  :)

Edited by nigger

Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...