Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

После 10 сати у центру града не може да се купи алкохол, да би људи пили у Ђиласовим кафићима или кафићима који Ђиласу плаћају рекет. Које црне новосадске петиције? Имали смо на стотине људи, на оним "протестима" код Паласа, па ништа није урађено, јер не може бити урађено на тај начин.

Сваки од ових проблема може се решити само одозго, нажалост.

Mislim da sam frustriran zbog svega od navedenog, kako si me procitao, ciganmala frojdovac.
Link to comment
Share on other sites

Ок, ја се сећам само хистеричних реакција продаваца по продавницама и трафикама и параноичних трипова да је сваки купац инспектор.

Mislim da sam frustriran zbog svega od navedenog, kako si me procitao, ciganmala frojdovac.
Link to comment
Share on other sites

u svedskoj se alkohol jaci od 3,5% kupuje samo do 6 popodne, u londonu se ulazi na prednja i izlazi na srednja/zadnja vrata u busu, itd. i ne vidim da im ista fali zbog toga. mnogo kenjate, treba narodu malo discipline.

ali ne možeš ti da uvodiš takve zakone u državi gde se sve raspada.

koji rezon, sjajno.

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

u svedskoj se alkohol jaci od 3,5% kupuje samo do 6 popodne, u londonu se ulazi na prednja i izlazi na srednja/zadnja vrata u busu, itd. i ne vidim da im ista fali zbog toga. mnogo kenjate, treba narodu malo discipline.

koji rezon, sjajno.

Rezon je na mestu nego ti nisi uzeo sve u obzir.

Kako ces da uvedes da se ulazi na jedna i izlazi na jedna vrata kada 20 ljudi hoce da udje na stanici? Kada su autobusi krcati i treba svako od tih 20 da se provuce od prednjih ka zadnjim vratima itd itd itd.

Sredis autobuse, uvedes vise vozila da se ljudi kulturno voze, pa onda insistiras na ulazenju na jedna vrata.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Problem kod ulaženja na prednja vrata u Beogradu je što na linijama na kojima je paklena gužva to ne može da se izvede, a da put ne traje primetno duže nego do sada i da se ne izgubi na ionako jadnoj udobnosti.

A ovo pravilo je uvedeno samo zato što nisu sposobni da kontrolišu one koji se švercuju. Dakle - neka se pošteni korisnici naših usluga pate, pošto mi nismo sposobni.

Nije bitno u kojim gradovima postoji koje pravilo, nego koje je pravilo primenjivo na ovu situaciju.

Jednako je red da se otvore sva vrata na vozilu, da ljudi koji izlaze izađu i da onda uđu i čekiraju se oni koji ulaze.

.: l@w
.: co-founder of kouteki

Link to comment
Share on other sites

Ok, koje bi pravilo uveo da smanjis sverc, a ne povecas broj autobusa, guzvu u autobusima, i komfornost i brzinu prevoza?

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

koji rezon, sjajno.

možda bi pričao drugu priču kad bi odlučili da dignu namete preduzetnicima ili da te drkaju što u firmi koristiš krekovani windows (lupam sada ali kapiraš poentu valjda), zato što je tako u svim normalnim državama :)

ja samo kažem da ovo apsolutno nema smisla u trenutnim uslovima, prevelike su gužve i ovo će samo pogoršati celu priču.

Novi forum smrdi

3do1AEy.pngyxHzIOp.png

 

Link to comment
Share on other sites

dobro, koji su to uslovi u kojima bi ova prica mogla da prodje?

koliko vidim, diskutujete samo na osnovu subjektivnog osecaja u prevozu. niti znate koliko ima autobusa/trola/tramvaja u gradu, niti koliko ljudi koristi prevoz, niti koja je ucestalost prevoza u spicu i u ostalim casovima, niti koliko se ljudi svercuje. nista. nikakve cifre. samo "uh, ionako je sranje, sad jos i ovo!"

mora da postoji neki red, pocevsi od stajanja u redu na samoj stanici, pa do reda ulaska u autobus, a zatim i izlaska. i tada bi se znalo, krenes u toliko sati, bus prolazi u toliko sati i ide na toliko minuta, u njega staje toliko ljudi, i racunica je jasna.

na kraju krajeva, kao da se samo u srbiji(!) ljudi guraju po prevozu, a negde preko metro mirise na ljubicice, prolazi na tri minuta, i po troje ljudi je u svakom vagonu.

Edited by Kung Lao

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Ok, koje bi pravilo uveo da smanjis sverc, a ne povecas broj autobusa, guzvu u autobusima, i komfornost i brzinu prevoza?

Prvo ne bih ljubazno molio one koji se švercuju da izađu napolje, nego bih iste kažnjavao i to papreno.

Drugo, tamo gde znam da su mi kritične linije ne bih imao po dvoje ljudi na prednjim i zadnjim vratima, nego po jednu osobu na svakim vratima koja bi kontrolisala da li se sve lepo "validira".

To bi trajalo mesec dana dok se ljudi ne naviknu, pa bih onda pustio malo da odmore, pa bih onda opet uradio istu akciju nekoliko puta da ne zaborave.

Treće, pošto sam do tada dobro radio kontrole, znao bih recimo da se najviše švercuju školarci. Za njih bih smislio specifične povlastice kako bi bili naučeni da je normalno da koriste kartu.

Onda bih uložio do tada zarađeni novac u povećavanje broja autobusa i možda došao do situacije da može da se ulazi samo na prednja vrata.

Nije problem na liniji gde je prevozno sredstvo poluprazno ući na jedna, a izaći na druga vrata. Problem je u autobusu koji je rađen za ljude maksimalne visine 180 i težine 70kg (čitaj dobili smo ga na poklon iz Japana), a koji je pretrpan preživeti npr. prelazak preko mosta, a kamoli gurati se do srednjih vrata.

A voleo bih i da postoje neke mere zaštite nas putnika, pošto meni svaki put tramvajdžija izbije bubrege kod Vukovog spomenika, pošto ne ume da skrene kako treba, a ne jednom mi se desilo da moram da se derem na majstora da stane i otvori vrata na prvoj stanici posle Cvetka.

Ako već neko misli da me vaspitava, mogao bi da dokaže da je sposoban da vaspitava bilo koga.

.: l@w
.: co-founder of kouteki

Link to comment
Share on other sites

to je vec korektan predlog, a ne besmisleni rant.

Onda bih uložio do tada zarađeni novac

odavde vec fejluje plan jer je neko te pare ukrao :tf:

sto se tice zastite putnika, trebalo bi da postoji neki telefon gde bi mogao da prijavis ponasanje vozaca.

@ kili

ja bih najvise voleo da mogu da sacekam autobus u redu, da neko kontrolise koliko ljudi moze da udje (po propisanom broju mesta za stajanje i sedenje) i da me zaustavi kada se bus napuni kako bih sacekao sledeci. najmanji je problem da udjem na prednja, i izadjem na zadnja vrata. izvinite svi vi sto ste mnogo pametni pa vam je frka da vam neko odredjuje gde cete da hodate, ipak znate najbolje.

Edited by Kung Lao

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

na kraju krajeva, kao da se samo u srbiji(!) ljudi guraju po prevozu, a negde preko metro mirise na ljubicice, prolazi na tri minuta, i po troje ljudi je u svakom vagonu.

Vidi, stoji to da nemam tačne cifre, ali ja sam plaćao autobus kod vozača u Dubrovniku, Splitu i Novome Sadu. :)

Vozio sam se metroom u Tokiju, Parizu, Kelnu i Barseloni, tramvajem u Lajpcigu.

Sve ima svoje dobr i loše strane, ali stvarno nigde do sada nisam doživeo da prevoznik još više pogoršava gužvu svojim maloumnim ponašanjem. :)

Na kraju krajeva, i u Beogradu sam kupovao karte kod vozača u privatnim autobusima i to je skroz ok. Ali čemu onda Bus Plus?

Evo i ovo recimo. Koliko god izgledalo bizarno, urađeno je da se pomogne ljudima, a ne da se pomogne onima koji kradu pare od tih ljudi za lošu uslugu. :)

.: l@w
.: co-founder of kouteki

Link to comment
Share on other sites

u svedskoj se alkohol jaci od 3,5% kupuje samo do 6 popodne, u londonu se ulazi na prednja i izlazi na srednja/zadnja vrata u busu, itd. i ne vidim da im ista fali zbog toga. mnogo kenjate, treba narodu malo discipline.

koji rezon, sjajno.

ispravka, do 19h u samo jednom lancu radnji

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

[roflmao] [roflmao]

ocigledno da nismo u istoj zemlji

pa nismo. ja se sad uglavnom vozim kolima, ali sam devedesetih cekao bus po sat-dva (ako se pojavi uopste), gurao se sa 300 ljudi u raspalim busevima itd. ovo sad je pesma, i smatram da ima lufta za unapredjenje.

@ rope

mislim da sam video na sajtu systembolageta da rade do 6, al' jebem li ga, nije ni bitno, poenta je da se svira kurcu oko stvari koje su uglavnom svuda sasvim normalne (to jest opsteprihvacene).

Edited by Kung Lao

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Baš sam komentarisao sa Krokyem oko ovoga. Najveći problem je što su Beograd zaposeli seljaci koji su doneli svoje ljaljanske manire. Tj, nisu ih ostavili na selu i prilagodili se gradu, već ih na svakom koraku nameću ovde.

Ми нисмо ни видели период без ових појава. И у генерацијама пре наших, а о каснијим да не говоримо, и рођени Београђани попримају љаљанске манире као подразумеване.

Mislim da sam frustriran zbog svega od navedenog, kako si me procitao, ciganmala frojdovac.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...